Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Esittele itsesi ja terrierisi
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Sivuja: 1, 2
Vlyter
Noh, minäh:
Eli Etelä-Pohjanmaalla asusteleva 14v (-90) hassu tyttö, joka omistaa ihanan westie pojan nimeltään Taavi. smile.gif Taavi on syntyny 2002, eli tulee 3 vuoden alussa.
Taavi ostettiin alunperin ihan kotikoiraksi, mutta ompa se muutamassa näyttelyssäkin käynyt, tosin ei hyvällä menestyksellä biggrin.gif
Itse humpsahdin tässä tänä vuonna junnuiluun, ja kivaan harrastukseen tutustuinkin smile.gif
Ennen harrastettiin taavin kanssa agilityä, mutta ruvettiin pitämään taukoa ja ollaan edelleenkin sillä tauolla smile.gif Tarkoitus olis agi saada taas mahdl. pian kuvioihin smile.gif
Itte tykkään haitarin soittamisesta (soittanu sitä 4vuotta) ja joka viikko raahaudun myös musiikin teorian tunnille (se on melkeen pakollista!! biggrin.gif) Oon mä pianoaki pimputellu ny 9vuotta, mutta en yhtäkään vuotta "tosissani." Talvisin lautailen hyvin mielelläni smile.gif
Lenkkeily nyt luonnollisesti kuuluu päivärutiiniin, itse viettäisin hyvin mielelläni vaikka kaikki päivät putkeen pihalla,metsillä ja pelloilla pelleillen, ennemminkuin sisällä. Oon niitä ihmisiä, jotka painuu lenkille, oli sää mikä oli smile.gif Taavi myös kinuu lenkille, oli sää mikä oli smile.gif

Hyvin hauskaksi tämä elämä kävi, kun Taavi meille tepasteli ja nyt jo haluaisin toisen terrierin tänne vaivaksi biggrin.gif Äiti ei oo suostunu.

Meitä voi käydä kattomas myös hyvin alkeellisilla sivuillamme
suskajoo
Nostetaans nyt taas tämäkin... eli mä olen 43v turkulainen nainen, kasvattanut austereita kymmenisen vuotta. Tällä hetkellä kotona oma kasvatti Speedy (2+v) ja pieni tyttö Mato (10kk)
Harraastukset agility, agility ja agility.
SuperMarjo
Minä
Olen siis 15-vuotias tyttö ysille menossa... Harrastuksiin kuuluu yleisurheilu, partio, pianon soitto, lukeminen, rullaluistelu, lumilautailu..sitten koiran kanssa lenkekily, agility, tokoa kotona (äiti käyttää koulutuskentillä), ehkä kesän jälkeen juniorhandleri... Pidän paljon eläimistä, olen positiivinen ja aika energinen, mutta myös laiska.. biggrin.gif Eiköhän tässä ollu jo tarpeeksi minusta smile.gif

Elmo
on minun ensimmäinen koirani. Rodultaan vehnäterrieri ja viralliselta nimeltään FIN MVA Neville. Elmo on nyt 3-vuotias ja todella rauhallinen koira, ainakin kotioloissa. Ulkona on sitten eri juttu.. rolleyes.gif Elmo siis harrastaa kanssani agilityä, kilpailemme maxi 1-luokassa. Äiti käyttää Elmoa tokossa sillointällöin, tosin kilpailuissa emme ole vielä käyneet. Näyttelyt ovat nyt vähentyneet, mutta silloin tällöin käymme niissä. Näyttelyissä Elmon esittää äitini tai sitten kasvattaja. Elmo pääsee kanssani kesällä koiraleirille, jossa sitten tutustumme juniorhandleriin. Jos minä ja Elmo innostumme siitä, saatamme ruveta harrastamaan sitä enemmänkin, katsoo nyt... Elmo rakastaa tyttökoiria ja Ransiuksen koiraa joka on uros.. biggrin.gif Uroksista ei Elmo välttämättä välitä, ennen se olikin kauhea rähjääjä mutta nyt kovan koulutuksen myötä Elmo alkaa jo sietää myös niitä tummia pystykorvauroksia.. En nyt tiedä mitä kertoisin lisää Elmosta..
Kotisivumme ovat vielä keskeneräiset, mutta kyllä sieltä jo löytyy vähän juttua Elmosta ja Elmon kavereista, klikkaa tästä.
sipuli
Minä olen Anna ja olen 8v. Minulla on norwichinterrieri
nimeltä Tintti. Se on vähän päälle puolivuotta.
Minä harrastan partiota, kokkikerhoa ja kissan + koiranhoitoa.
Tintti on käynyt pentu näyttelyssä, mutta tyytyi kakkos palkintoon. happy.gif
Tintillä on monta kaveria esim. Penni, muita en mainitsekkaan.
Tintti ei halua aina pysyä paikallaan.
Minä yritän kouluttaa sitä, se on ärsyttävää kun se karkaa.
sahku
LAINAUS(Elina.P @ 10.12. 2004, 20:17)
tervetuloa remmiin sahku! biggrin.gif

Kiitoksia vaan biggrin.gif
WeraElisabeth
Minä :20 v. naishenkilö.Ylioppilas(huonoilla arvosanoilla biggrin.gif ).Tällä hetkellä työtön,viime lukuvuoden olin kouluavustajana.
Siinä pieniä tiedonpaloja minusta...

Terrierini :skotlanninterrierejä.Vehnänvärinen Tinka 2v. ja musta Tatja 4kk(Tinkan tytär).
Tinka: erittäin rauhallinen,ei oikeestaan yhtään leikkisä,hiljainen,helppo käsiteltävä,oppivainen.Käynyt agilityn alkeiskurssin melkein kokonaan,olisi käynyt kokonaan elleivät astutusreissu,raskaus ja pentujen hoito olisi keskeyttäneet(pentue ei ole minun kasvattamani sillä Tinka tuli sijoituskoirana.Pennut syntyivät ja varttuivat kasvattajan luona.Nykyään Tinka on virallisestikin minun.).Oppi helposti ja tuntui pitävän agilitystä.

Tatja: Vilkas,iloinen,valpas,oppivainen,aavistuksen kovempi haukkumaan kuin äitinsä,leikkisä.

Tinka ja Tatja leikkii(RIEHUU)keskenään yleensä monta kertaa päivässä,välillä kiinniottoleikkiä,suurimmaksi osaksi leikkitappelua,-nujakointia.
Mappe
Taas niitä koiria, jotka ei edes asu meillä, mutta "omistan" niistä kolmasosan.

Minä
Minä olen 12-vuotias nulikka, joka rakastaa koiria. Mulla on polkkatukka, jonka latvat ulottuu olkapäiden tienoille. Pidän erityisesti jenkki-huiveista. Olen syntynyt toukokuussa, 17. päivä. Olen 157-158 cm. pitkä. Rakastan ulkoilua sateessa ja auringonpaisteessa. Kesä on lempi vuodenaikani! Siinä vähän minusta.

Avocation's Neverendingtale
Avocation's Neverendingtale eli Piipii, on aussi, eli Austraalianterrieri. Hän on 1-vuotta ja 9 kk. Väri on "punainen". Hieman lyhyehkö kaula. Käynyt 2 kertaa näyttelyissä, ja saanut 1 ruusukkeen. Piippa on terhakka tyttö, mutta aina kun saa pallon/solmun yms., tästä pikkutytöstä muuttuu ns. ärhäkkä terrieri. Lumoavat nappisilmät ja luimukorvat ovat vastustamattomat!!

Avocation's Jukolan Juhani
Avocation's Jukolan Juhani eli Jussi on myös aussi. Lempinimiä: Tuhani, Tuhani Tuikkisilmä, Turkasen Tuhani, Juppe, Jussi, Justus... T:llä alkavat nimet ovat lähinnä nimiä, joita käytetään vain, jos Jussi on tehnyt jotain väärää, mm. Turkasen Tuhani! (w00t.gif) Jupelle, ei ole lausuttu vielä ns. kunnialuottamusta. Hää menee ja rikkoo kaiken minkä näkee. Yöllä, Jussi nukkuu häkissä. Kun lähdetään pois, niin että koirat vain jää, niin Juppe laitetaan isoon ja tilavaan häkkiin. Vesikuppi löytyy molemmista. Siinä Juhania pähkinänkuoressa.
sipuli
Minä olen Anna Sävilammi ja olen 8.v ja minulla on
norwichinterrieri.Nimeltä Tintti ja sen oikea nimi on Hurricane'sHello Dolly
minulla on siniset silmät ja punaiset hiukset
ja kuuntelen Antti Tuiskua. ja Tintti villi pieni koira
Nea^
Minä
Nea, Porvoolainen koiraihminen. Olen pian 15, ja harrastan junior handleria, sekä maalimiehenä olemista. Harrastan myös ratsastusta ja kahden iki-ihanan hoitohevoseni Polon ja Danin hoitamista. Lisäksi luen paljon. Musiikkimakuni ei ole kovin laaja. Se sisältää rockia: Lordi, Red Hot Chili Peppers, Happoradio ja KISS. Lempi leffani ovat kaikki Jurassic Park:it

Filippus Multanen
Flip, viralliselta nimeltään FIN KVA-L Fessys Highlander. Todella fiksu ja sympaatinen hölmö. Lempinimiä on kertynyt vuosien varsilla paljon, joista kuuluisimmat lienevät Filippus Multanen ja Sähköjänis. Harrastelee match showta, hakua ja jälkeä. Junnuihin ei pojasta ole, sillä jos alkaa kopeloimaan herraa, hän saattaa nappasta. <--- Huonoja muistoja katsos, kun puri käärme ja jouduttiin eläinlääkärille antamaan tippoja ja piikkejä.
minni
Minä: Olen Henna-Emilia Mattanen, 15-vuotias tyttö Sodankylästä. Harrastan koirien kanssa tokoa, agilityä, näyttelyitä ja junior handleria. Ilman koiria harrastan kansantanssia eli tanhua, lukemista, kirjeiden kirjoittelua ja koneellakin tulee oltua. Minulla on kaksi australianterrieriä;

Nemma´s Volare ``Minni`` Ensimmäinen koirani, joka on syntynyt lokakuussa 2002. Minnin kanssa harrastan tokoa, kilpailemme avoimessa luokassa (yhtä ykköstulosta vaille voittajaluokkaan), näyttelyitä (2 sertiä) ja agilityä, harrastamme omaksi huviksi, mutta tarkoitus olis käydä kilpailemassa. Minni on suorittanut myös BH-kokeen hyväksytysti. Minni toimii junior handler-koiranani ja olemme muutaman kerran jopa sijoittuneetkin.

Bluefell´s Magic Arrow ``Arttu`` Toinen koirani, joka on syntynyt tammikuussa 2006. Artun kanssa harjoitellaan perustottelevaisuutta ja käydään joskus tulevaisuudessa kilpailemassakin. Näyttelyissa aletaan käymään kunhan ikä sallii. Agilityäkin tullaan kokeilemaan. Arttu on meijän vauva, jolta ei vielä pahemmin vaadita mitään... biggrin.gif

Lisää löytyy kotisivuiltamme
Zaira
Minä olen 17 vuotias tyttö Helsingistä, kouluttaudun pieneläinhoitajaksi Keski- Suomessa.Harrastan lukemista,piirtämistä ja koira touhuja. Tulevaisuuden haaveissa olisi american akitan hankinta ja sen jälkeen pitäisi pikku hiljaa etsiä taloa keski-suomesta jonne asettuisin eläin lauman kanssa.

Kotona asustelee amerikanstaffi joka täyttää joulukuussa 6 vuotta, koiran nimi on Baccara mut kaikki kutsuu Bakaksi ( narttu). Baka ei ole kaikkein tottelevaisin koira mutta osaa joitakin käskyjä ja tottelee niitä kun sitä huvittaa.
Baka on enemmänkin kotikoira mut nyt vanhempana se on rauhallisempi ja alkaa oppimaan pikku hiljaa uusia käskyjä biggrin.gif
verduli
Minä
Elikkäs olen 15 vuotias tyttö Suomen Turusta.Harrastukset ovat melko koira painotteiset,eli agility,junior handler,näyttelyt,mätsärit ja tokoakin jonkinverran.Lisäksi olen harrastanut tanssia koko pienen elämäni mutta se on nyt vähän jäänyt koirien jalkoihin... wink.gif

Terrierini
Kotoa löytyy tällä hetkellä siis kolme koiraa joista kaksi on terriereitä(Kerryjä).Enemmän "oma" koirani on kuitenkin tuo 4 vuotias uros Verdi(Fin MVA Bright spot Kilkenny).Verdin kanssa harrastellaan agilityä(Kisataan maxi 1),näyttelyitä ja junior handleria.Tällähetkellä junnut ovat ns.päälajimme.Luonteeltaan Verdi on iloinen,aktiivinen ja hieman "mammanpoika". wink.gif

Terrieri 2
No kaipa sitä pitää tuosta supermummo Reetastakin jotain raapustaa. wink.gif Eli Reetta(Fin MVA Bright spot Tropicana)on 8 vuotias kerry narttu.Reetta harrastaa agilityä isosiskoni essin kanssa,ja pari kisaa melkoisen menestyksekkäästi medi 3:ssa.Lisäksi Reetta käy mätsäreissä ja junnuissa ystävämme Rebekan(kotisivut:www.freewebs.com/rebekkar)kanssa.Virallisissa näyttelyissä Reetta ei enää juurikaan käy mutta kun tuo kehässä olo on alkanut vanhimmiten taas maittamaan niin eiköhän sitä vielä tuo Rebekka saa vetskuihin viedä wink.gif
=Poppana=
Jeps. Eli minä:
Olen 1993-syntynyt tyttö täältä Klaukkalasta, jos ei sano mitään niin Helsingistä n. 20km. Talvisin käyn lumilautailemassa ja ympäri vuotisiin harrastuksiin kuuluu ratsastus, nyky-ja streettanssi sekä satunnainen skeittailu. Ensimmäinen oma koira tuli taloon 12.5.2006. Agility aloitettiin nyt 07-huhtikuussa ja se on vienyt kyllä mennessään. Mukavaa on ja toivottavasti päästään jatkokurssille. happy.gif Muuhun perheeseemme kuuluu -85 ja -87 syntyneet isoveljet sekä isä ja äiti. Musiikkia kuntelen päivittäin ja paljon. Erityisesti pidän Apulannasta, Avril Lavignesta ja The Killersistä. Muukin tuon tapainen musiikki kolisee ja lujaa mutta täyspiirtein olin musiikin suhteen todella kaikkiruokainen. Ulkonäköäni osaan kuvailla sen verran, että mulla on puolipitkät, kerroksittain ja yleensä sekaiset tumman ruskeat hiukset, silmälasit ja..no, yleensä näin vapaa-ajalla verkkarit ja BT-kerhon t-paita tai joku muu huppari. Että tervetuloa juttelemaan jos tunnistaa.

Ja sitten päästäänkin pääaiheeseen eli koiraan. Ensimmäinen "oma" koirani Papajan Roly-Poly syntyi 19.3.2006 eli on nyt vuoden ja liki kolme kuukautta. Ronja on vilkas, utelias ja kaikessa perheen toiminassa mukana pyörivä bordernarttu. Metsällä odota-käsky soi vielä joskus kuuroille korville mutta muuten Ronja tottelee jo suhteellisen hyvin. Kuten jo mainitsin, agilityn alkeiskurssi on pian takana päin ja jatkokurssi mahdollisesti edessä. Jos sinne päästään niin toivon, että joskus päästäisiin kisaamaankin ja pyörimään vielä enemmän tapahtumissa ja tapaamaan uusia ihmisiä ja heidän koiriaan. Minulle kuitenkaan ei ole tärkeintä kisaaminen vaan se, että koiralla on kivaa. Toivottavasti se on kaikilla koiranomistajilla niin. Toki ainakin puskalaisilla. teehee.gif
LaRa & Olli
No vastataan nyt tähänkin, kun =Poppana= tän esiin kaivoi, enkä näytä vielä esittäytyneen - ainakaan tässä ketjussa. rolleyes.gif

Minä:
Laura, joka on saanut alkunsa juhannuksena '82, eli seuraavan vuoden alkupuolella kurkistelin tätä maailmaa jo omin silmin. Rauman seudulla olen asustellut parin vuoden Tampereen pyrähdystä lukuun ottamatta. Ei ollutkaan ollenkaan kehnompi pyrähdys, kun aviomieskin matkaan tarttui! wink.gif Lokakuussa 2006 valmistuin SAMKista insinööriksi ja kuulun niiden onnellisten joukkoon, joka lähestulkoon saman tien sai töitä - toivottavasti jatkuukin. Asustelemme kodikkaassa maalaismiljöössä hyvin lähellä kaupunkia, joten pitihän siihen pihalle sitten yksi terroristi hakkia vahtimaan ohikulkijoita...

Eli terrierini (tai oikeammin terrierimme):
Olli, Sinermäen Oliver (s. 28.5.2005) tuli meille suunnilleen 2v hääpäivälahjaksi ja on valloittanut valkoisella westien olemuksellaan niin meidät kuin sukulaisetkin. Olli tuli meille "ihan vaan kotikoiraksi ja päiviemme piristykseksi", mutta kuinkas sitten kävikään... Agilityn alkeiskurssi on käyty ja näyttelyissäkin debytoitu, joskaa ei kumpaakaan niin erinomaisella menestyksellä, mutta ainakin näyttelyharrastus jatkuu jonkinmoisella aktiivisuudella.

Olli on ihanan terävä tapaus, havainnoi ympäristöään, mukavia ääniä ja ihastuttavia ohikulkijoita. Toiset viimeksimainituista saavat osakseen hieman äänekkään tervehdykse kun taas toisia tyydytään tarkailemaan pää kallellaan. Television ihanat äänet saavat aikaa murinaa ja pärinää, päänkeikuttelua tai mukana lauleskelua. Uutena "harrasteena" on hupaisan kuuloinen jupina ja kurina, kun kaikki ei mene ihan niin kuin herra tahtoo, mutta perheen arvojärjestys on kuitenkin kunnossa.

Aktiivisimmin harrastamme kuitenkin yhdessä Westielenkkejä, eli lenkkeilemme kaltaistemme kanssa. Mukana on ollut jopa kymmenen westietä taluttajineen. Lenkkipäiväkirjoja ja kuvia voi käydä kurkkimassa tuolta allekirjoituksen kuvan takana piilevässä linkissä. wink.gif
^ssara
Eli minä: Olen pian 12 vuotias kajaanilainen koiriin hurahtanut tyttö. Kierrän terrierini kanssa näyttelyissä enimmäkseen junior handler kehissä, mutta myös rotukehissä silloin tällöin. Aloitimme myös agilityn alkeis kurssin 2008 vuoden keväänä.

Parsonrussellinterrieri Netta: Netta, virallisesti Tervaturvan Snow White on 2-vuotias energinen ja ihmisrakas hupakko. Netta on todella mukava harrastus kaveri, joka kuuntelee ohjeita eikä lähde sinne tänne säntäilemään, vaikka virtaa olisi. Näyttelyllisesti Netta ei ole sitä parhaimmistoa, sillä se on nartun mittoihin 2cm liian iso. Niinpä kierrän enemmän Netan kanssa junior handler kehissä josta on myöskin tullut yhteinen harrastuksemme, jo ennen agilityä.
deeh
Omistaja: Eli heippa vain, olen 18-vuotias (vm-89) opiskelijatyttö Suomen itärajalta Joensuusta ja tottelen nimeä Jenni. Olen koiraharrastuksissa pyörinyt mukana jo ihan pienestä pitäen ja sama rata jatkuu edelleen, tällä hetkellä tosin lähinnä näyttelypuolella ja nyt itse siellä kehässä hihnan toisessa päässä juoksemassa. "Koiralaumaani" kuuluu suuren pienen terrierin lisäksi löwchen BALT, FIN, EST, LT, LV CH & LTW-07 Chic Choix Oeil Etoile, eli tutummin Perla. Ja toivon mukaan jossain vaiheessa hankin vielä joko toisen skyenterrierin tai löwchenin ja sukupuoleltaan mieluummin nartun. Hamassa tulevaisuudessa olisi tarkoituksenani käydä kennelliiton kasvattajakurssi ja hakea omaa kennelnimeä, mutta se sitten omalla ajallaan.

Suuri pieni terrieri: Sain ensimmäisen oman skyenterrierini nyt huhtikuun alussa. Pitkän odotuksen jälkeen kävin Vantaalta Dahlbomien luolta pienen makkarapötkyn, viralliselta nimeltään Finnsky Jaguar eli näin tuttujen kesken Lucas. Lucas on iloinen pieni terrieripoika, joka osaa olla välillä hieman rasittavakin häntäkärpänen, mutta toisaalta myös ne korvat osataan lukkiakin sopivan tilaisuuden tullen. Jätkä on iloinen tapaus, joka niin mielellään tykkäisi köllötellä kainalossa sohvalla ja sängyllä, mutta hitto kun ne on korkealla ja poika on vain pitkä ja matala tapaus, jonka ponnistusvoima ei oikein tahtoisi riittää! rolleyes.gif Lucas rakastaa erityisesti kenkien, lapasten, sukkien, alushousujen jne. syömistä ja repimistä.

Tarkoituksena olisi aloittaa Lucaksen kanssa näyttelyharrastus, mutta sitä odotellessa... smile.gif
http://www.kimallus.net/pikku0leijonat/lucas.htm
iisa
Omistaja: Nimeni on siis Iisa ja olen 17-vuotias (-90) Mikkeliläinen. En harrasta mitään koiria lukuunottamatta. Jalkapalloa tosin olen harrastanut, mutta polvet eivät kestäneet jatkuvaa rasitusta joten täytyi lopettaa. Liikunnallinen olen ja pyörin paljon ulkona lenkkeillen koirien kanssa. Pidän piirtämisestä ja yleensä jotain koiraeläimiä tuherran. Musiikkimakuuni kuuluu japanilainen rock. Siinä jotain minusta.

Terroristit: Elmo tuli meille ollessaan 5-vuotta ja Elmo on koko perheen lemmikki ja ensimmäinen koira. Elmo saapui meille äitini serkulta, joka ei enään voinnut pitää koiraa, sillä hänen toinen koiransa ei hyväksynyt Elmoa. Elmo on rauhallinen, todella kiltti ja ihmisrakas russell. Vesisateella herra hienostelee ja kiertelee kaikki lätäköt (: Elmo on syntynyt 19.03.1997.
Jacky Makupala, eli Jacky on oma russellini (ostin tämän siis itse) ja tuli meille ollessaan 1½-vuotta. Jacky on sylivauva ja rakastaa rapsuttelua. Leikkisä poika myös on ja melkeinpä AD/HD, ikiliikkujaksi kutsumme :> Jacky kulkee mieluisasti ulkona säällä kuin säällä! Jacky on syntynyt 26.02.2006.

Ja tässä vielä kuva kaveruksista

Tricolor on Elmo ja valkoinen ruskein merkein on Jacky.
monami
Emmi eli omistaja : Olen -93 syntynyt tyttö, ja pitänyt koirista koko ikäni. Hoitelen tuttujen koiria omien lisäksi, ekä serkkuni lukuisia muita eläimiä. Terroristin lisäksi talossa kulkee Bella käppänä biggrin.gif. Joka on myös varsin omalaatuinen tapaus... Harrastan lenkkeilyä ja tokoa koirien kanssa, tanssin uudelleen aloittamista herkitsen. Eipä minusta muuta oikeastaan ole sanottavaa... Ulkonäöllisesti voin sen verran kuvailla. että hiukseni ovat sekavan vaalean oranssi musta ruskeat biggrin.gif ja silmät vihreät... happy.gif Sitten koiraan...

Mona parsonrusseli :
Mona on pikku terroristini, joka tuli meille 7-vuotiaana. Mona kiintyi minuun eniten ja nukkuu tälläkin hetkellä vieressäni smile.gif. Mona ei edusta mitään näyttelykoira parhaimmistoa (itseasiassa se on ulkonöllisesti hieman kumma tapaus) mutta korvaa ne ulkoiset viat ihanalla luonteella. Mona on opetellut melkeinpä kaiken meille tullessaan alusta, koska ei osannut paljon mitään kun meille muutti. Monniska kuitenkin on oppinut käskyt ja temppuja ja lisää oppii koko ajan.

Monalla on ikäviä vanhuuden tuomia vaivoja, kuten nivelrikkoa, kaihia silmissä ja nisäkasvaimia. Mikään näistä ei kuitenkaan vielä ole sen elämään kummemmin vaikuttanut. Se juoksee pallon perässä kuin hullu ja rakastaa riehumis leikkejä yli kaiken. thumbup.gif Ja tänä vuonna sen pitäisi täyttää 10- vuotta! Eli ikä ja sairaudet ei aina katso kuntoa smile.gif. Keväällä Monan kunnosta riippuen aloitetaan toko taas ja treenaillaan ihan omaksi huviksi. Mona on ikuisesti luonteeltan perus ärrieri jonka tempauksille nauraa koko naapurusto.. biggrin.gif
Cairn.
Omistaja: Olen 13v. (1995') tyttö, asustelen Helsingissä. Olen aina rakastanut koiria ja kokemustakin on. Isälläni oli kaksi sekarotuista ja äidilläni oli tiibetinspanieli. Niitä sitten hoidin, kun ei ollut viellä omaa koiraa. Tällä hetkellä kotonamme asustaa cairnterrieri Milo, joka tuo pimeäänkin talvipäivään valoa energisyydellään. Harrastuksina on toko, agility ja mätsärit. Koiran kanssa aikaa kuluu ihan mukavasti ja ulkona vietämme paljon aikaa. Hiukseni ovat vaaleahkot. :'D

Cairnterrieri Milo: Viralliselta nimeltään Prankster's Malcolm, kotipuolessa Milo, on iloinen, sosiaallinen ja energinen terroristípakkaus. Milo rakastaa kaikenlaista puuhastelua, ja on erittäin perso ruualle! Milo on viisas koira ja oppii vaikeitakin asioita todella nopeasti herkkujen avulla. Milo on muuten syntynyt vuonna 2007, lokakuussa ja Milolla on neljä sisarusta. Milon ikäviä puolia on se, että se haukkuu ovikellolle, mutta sitä tapaa on nyt alettu kitkemään pois. Milo rakastaa rapsutuksia, koirapuistoja, koirakavereita (ja ihmis!), toimintaa ja tietysti perhettään. :)

Kuva Milosta: http://img234.imageshack.us/img234/6239/haaste1aw0.jpg
Lauha
Mie: Eli mie olen Laura ja asun Tornion Korpikylässä ihan Ruotsin rajalla. opiskelen Ammattiopisto Lappiassa ensimmäistä vuotta. Olen koko lapsuuteni rakastanut koiria ja muita eläimiä. happy.gif

Silkkiterrierini (2kpl): Eli Iita 7,5 vuotias silkkinarttu (Stonebeach Steppin'mama), jonka kanssa siskoni harrasti ennen todella paljon agilityä ja kilpailikin mini 3:ssa, mutta Iitan purentavian takia Iitasta ei koskaan tullut agilityvaliota. Toinen silkkini Tero (Finnmade To Bohemia) on englannista tuotu turrieri. Tero on koira joka samaistuu yhteen ihmiseen eniten ja siksipä kuuluu aina pientä tipsutusta perästäni, kun Tero se siellä seuraa joka paikkaan. dogrun.gif
Vilppu
Minä olen 13 vuotta täyttävä tyttö Lemiltä. Kuuntelen Evanescenceä ja 30 Seconds To Marsia. Myös Avril Lavigne, Stalingrad Cowgirls ja Tik Tak kuuluvat miun musamakuun. Lempivärini on vihreä, oranssi ja musta. Myös tummanharmaa kelpaa. En tykkää vaaleanpunaisesta. Lisää täältä

Terriereitä meillä on 4 kappaletta. Minulla on ollut koko ikäni Merri (12) ja Juulia (14). 6 vuotta sitten meille tuli uros Irwi ja viime kesänä Vilppu. Kaikilla koirilla on harrastettu agilityä ja näyttelyissä kierrelty smile.gif
-p1njja
Minä:
Olen siis Pinja, kohta 11v tyttö täältä mikkelin korvesta. Harrastuksiini kuuluu hevoset, musiikki, urheilu ja tietysti tärkeimmät, eli koirat! Junior Handlereita aloittelen ja mätsäreissä on jo aikuisten kehissä tullut käytyä. Koiria meillä on ollut niin kauan kun vaan jaksan muistaa.

Koirani:
Hauhau! Olen Essi ja rodultani olen Skotlanninterrieri. Synnyin 15.12.2006 Myllykoskella Tuula Taipaleen Misting's kennelissä. Olen ihan pallohullu happy.gif En ole kauheasti missään käynyt ja nytten olen vähän kalju, koska mamma päätti aloittaa nyppimisen ja hieman epäonnistui siinä oops.gif Harrastan Pallojen hakemista, Haukkumista, Kylän poikien ärsyttämistä ja hieman agilityäkin. Kaikki on puhunut, että minulle pentuja hommattaisiin, mutta katsotaas nytten. Niin ja oikealta nimeltäni olen Misting's Ice Lolly
pipsapekkarinen
Minä:

Tälläinen 34v naimisissa oleva 4 lapsen äitee Helsingistä. Olen harrastanut koiria oikeastaan kokoikäni. Ensimmäisen omankoiran sain 1994 keskikoisen villakoiran Mimosan. Mimosan jälkeen koiria on ollut enemmän ja vähemmän, kaikenrotuisia. Kasvatan koiria Linnanportin kennelnimellä. Tällähetkellä kotona telmii vain yksi koira brasilianterrieri. Haaveissa olisi saada lyhytkarvainen collie vahvistukseksi tiimiin.

Kadi:

Eli Sooraba Kalila tuli meidän perheeseemme n. 1 ½v ja on ollut aivan mahtavan luonteinen pakkaus innocent.gif . Kiltimpää koiraa saa hakea, paitsi kun lähdetään lenkille tulee ärrierin luonne esiin sneaky2.gif . Auta armias jos tulee toinen koira vastaan saa Kadi sellaisen raivokohtauksen että oksat pois ph34r.gif välillä taas ohittaa koirat niin nätisti että riippuu millä tuulella neiti aina sattuu olemaan. Kaikenkaikkiaan olen kuitenkiin rotuun aivan myyty ja haaveissa olisi myös jättää jossain vaiheessa oma kasvatti kotiin kasvamaan wub.gif .
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.