Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: mitä maksaa snautserin trimmaus?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
käppänä
paljonkos esim. snautserin trimmaus maksaa siellä päin, missä sinä, tämän viestin lukija asustelet? minä vaikutan p-karjalan alueella, ja tuttuni veloittaa 30€, minä 25€ ja tiedämpä yhden, jonka kädenjälki on kamalaa, ja ottaa silti 50€...
minä en ajele ainuttakaan snautseria täysin, vaan nypin. En tiedä yllä mainittujen trimmaajien tapaa ja hinnoittelua nyppiminen/ajelu.. huh.gif
Lotta
Minä trimmautan koirani vain kasvattajalla, mutta olen kuullu snakujen omistajista, jotka on trimmauttaneet pk seudulla jossain "hienossa" paikassa ja maksaneet puudelin näköisestä koirasta melkein 100 euroa!! Hirveä hinta turkin pilaamisesta!! confused.gif
Pauliina
Tosiaan se hinta voi heitellä suuriakin summia eri paikossa mutta suosittelen että kannattaa opetella itse trimmaamaan. Tulee todella paljon halvemmaksi ja taitoa sitten kertyy biggrin.gif
Lotta
niinpä itse trimmaamin ei sit kuitenkaan ole NIIN vaikeaa. Saattaa ensimmäisillä kerroilla tulla vino alalinja tai koiralta lähteä parta tai korva pois, mutta hauskaahan se vain on! Kannattaa sitten satsata hyviin välineisiin. Fiskarssin talous sakset, eivät ole trimmaamiseen ne parhaimmat, vaikkakin niilläkin on tullu pari kertaa suutuspäissä vedettyä karvat pois!! innocent.gif
-ronja-
Täällä hiukan pohjoisemmassa (Lounais-Lapissa/Oulussa) käppänän trimmaushinta pyörii 50 € - 70 € tietämillä.
Ite aloin just opettelemaan tuota trimmauksen jaloa taitoa ja ihan hyvä tuli (kiitos eräälle trimmaajalle joka jaksoi mua opastaa smile.gif )
Näyttely trimmistä saa pulittaa n.40€ eli ei paljoa vähempää ku perustrimmistä.
Näin meillä päin...
~Merski~
Tutulla käydään trimmaamassa, en muista hintaa....
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.