Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvia koiristanne!
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
Sivuja: 1, 2, 3
Pia
Eli nyt paljastakaan pinserinne ja snautserinne! Erityisesti pitkässä karvassa olevat snautserit wub.gif biggrin.gif

Meidän Eddyn kuvia pari:

Noniin, paljastakaa koiranne! biggrin.gif
Netta
R O N J A

Vasta kotiutunut pennunpalleroinen.

Vuoden vanha.

Iso tyttö jo, ikää 2 vuotta smile.gif

R I A

Ikää vasta 3 kk, mutta poseeraus luonnistuu.

Puoli vuotta tullut täyteen, ja karvatkin lähti!

[img]http://kotisivu.mtv3.fi/nettah/riaseisoojouluna.jpg[/img]

Taas vähän lähempänä vuoden ikää, tässä neiti on jo 8 kk vanha.
Pauliina
No voisihan niitä kuvia pistää

Neppari pienenä

2 vuotiaana

Neppari ja Nepparin äiti Olga (Neppari edessä)
Pia
Ihania wub.gif
Delibes's
ihanaa uusi kuva-aihe! ihania kuvia kaikilla wub.gif Berry, eddie näyttää viihtyvän teillä wink.gif
nuuskamuikkunen
Aivan ihunia! wub.gif
Pia
LAINAUS(Delibes's @ 19.2. 2004, 12:19)
wub.gif Berry, eddie näyttää viihtyvän teillä wink.gif

Jep, Eddie kotiutui yllättävän nopeasti meille. On oikea mamman mussukka wub.gif Irti voi hyvin pitää ja kontaktia pitää jopa yllättävän hyvin.
Lotta
siis pitkässä karvassa olevia koira kuvia haluttiin!! Täältä tulee. Saa nauraa!! Tuosta kun pitäis kaivaa yks snautserin näköinen Ispuun!! laugh.gif

Minun pikku hylkeen jälkeläinen...pikku-poutapilvi!

Greta raukka- sekin pitkässä karvassa!!

Greta vähän paremmassa karvassa!!

On ne niin hirveen näkösiä ku niillä on tollanen hylkeen karva!!
Delibes's
LAINAUS(Lotta @ 21.2. 2004, 14:16)

Ihania kuvia taas wub.gif
Lotta
Voih kiitos! Ne minun koiriani ovat. Hyvin karvaisia sellaisia whistling.gif Nyppiä pitäis, mutta aikaa vaan ei tunnu löytyvän siihen. ja sitten se ispu, jonka takia tuota hyljettä ei saa nyppiä vielä, että karva pysyis sitten vielä näyttelyssäkin. On se niin väärin, kun on tällänen jonka kanssa näyttelyitä käydään karvan mukaan, eikä sen mikä nyt sopisi omistajalle!! Jos se karva näyttää hyvältä Oulun näyttelyn aikana, ni sit omistaja lähtee hemmottelu-loman sijasta Ouluun karvaa esittelemään!! sly.gif tongue.gif cool.gif *murr*
Pia
Lotta, ihania wub.gif Minä vaan jotenkin pidän tuosta 'mörkö' karvasta wub.gif
Delibes's
LAINAUS(_BeRrY_ @ 23.2. 2004, 10:43)
Lotta, ihania wub.gif Minä vaan jotenkin pidän tuosta 'mörkö' karvasta wub.gif

tongue.gif mä kanssa tykkään sellaisista sopivan karvaisista enemmän smile.gif Siis sellaiset ihan kaljut ei oo niin suloisia kun karvaturrit mutta karvaakaan ei saa olla liikaa niin kuin yhden tutun koiralla jota ei tunnistanut käppänäksi ph34r.gif
Irkkutsi
LAINAUS(Delibes's @ 23.2. 2004, 12:12)
tongue.gif mä kanssa tykkään sellaisista sopivan karvaisista enemmän smile.gif Siis sellaiset ihan kaljut ei oo niin suloisia kun karvaturrit mutta karvaakaan ei saa olla liikaa niin kuin yhden tutun koiralla jota ei tunnistanut käppänäksi ph34r.gif

Jep, nyt puhuu ei-snautserin omistaja. smile.gif Mulle ainakin pitkä karva tietää stressiä. Tirren kohdalla erityisesti se tietää paljoa harjaamista ja takkuja... Luojalle kiitos siitä että pitkässä karvassa ei olla kun kahdesti vuodessa jonnin aikaa. smile.gif

Ja sekin notta kun noita peikkoja aikansa kattoo ja miettii että joko trimmaa ja joko jaksas vaivautua sinne sen viemään ja kattoo sitä kasaa lunta minkä pörrösen riisenin turkki voi kantaa sisälle niin uskokaa pois, kalju snautseri on TODELLA KAUNIS. biggrin.gif
Lotta
Kiitos, mutta yhdyn Irkkutsin todellisuuteen. Pitkä karva on vain ainainen muistutus, että TAAS tuo karva pitäisi nyppiä ja just muistelee, että oli sormenpäät veriset siitä hommasta!! Mä niin tykkään tuosta mun vanhuksesta, jolla karva ei kasva pitkäksi. Sitä ei tartte ku kuoria vaan ja se on taas kunnossa, ja sit tietty noi muut karva kohdat pistää kuntoo, mut silti EI TARTTE NYPPIÄ!!

Karva on jees, kuhan se on oikeassa paikassa!! biggrin.gif teehee.gif
Netta
LAINAUS(Irkkutsi @ 23.2. 2004, 19:06)
Jep, nyt puhuu ei-snautserin omistaja. smile.gif Mulle ainakin pitkä karva tietää stressiä. Tirren kohdalla erityisesti se tietää paljoa harjaamista ja takkuja... Luojalle kiitos siitä että pitkässä karvassa ei olla kun kahdesti vuodessa jonnin aikaa. smile.gif

Ja sekin notta kun noita peikkoja aikansa kattoo ja miettii että joko trimmaa ja joko jaksas vaivautua sinne sen viemään ja kattoo sitä kasaa lunta minkä pörrösen riisenin turkki voi kantaa sisälle niin uskokaa pois, kalju snautseri on TODELLA KAUNIS. biggrin.gif

Heh, totta smile.gif Ronjalla nyt menee vielä pitkäkin turkki, ei mene pörröön vaan pysyy suht siistin näkösenä, eikä takkuunnu (=tosi karkeaa), mutta Ria onkin toinen juttu.. sleeping.gif Ja meillä se on tosiaan Ria se roskakuski, Ronjan syntisen lyhyet jalkakarvat ei pahemmin tikkuja tai lunta keräile...

Ja siinäkin yhdyn Irkkuun että kalju snautseri on ihana näky smile.gif Aina odotan sormet syyhyten trimmissä käyviä koiriamme, jo ihan putsauskin tekee paljon, kun saa sitä ilmettä. Ronjastakin kun saadaan snautseri taas briardilookin jälkeen, se se vasta on ihanaa. Niin silmälle että myös muuten.

Saanko esitellä: Ronja briardina.

Ja asian ohi, nähtiin tänään lenkillä aivan syötävä pieni 14 -viikkoinen riisenivauva wub.gif Ria yritti kovasti komentaa, Ronja sen sijaan tutki pientä häntä heiluen. Eikä mulla toki pentukuumetta ei..
Pauliina
LAINAUS(-netta- @ 23.2. 2004, 18:40)

Ja asian ohi, nähtiin tänään lenkillä aivan syötävä pieni 14 -viikkoinen riisenivauva wub.gif Ria yritti kovasti komentaa, Ronja sen sijaan tutki pientä häntä heiluen. Eikä mulla toki pentukuumetta ei..

Ihana kuva. wub.gif Snautserit on kyllä ihania trimmattuina kun karvapalloina näyttävät ihan apinapinsereiltä (ainakin käppänät) ja lattiamopeilta biggrin.gif

Olin kans kasvattajan luona viikonloppuna ja siellä oli 3 viikkoisia pentuja (mustia käppäniä) ja olivatko söpöjä?? Todellakin! Inisivät siellä omassa pesässä ja istuivat välillä ja kävelivät. Niin ja kun sain syliin sellaisen niin voi että pelkäsin että hajoitan sellaisen kun ne olivat niiiiin pieniä.
Olihan siellä vielä sellainen puoli vuotias käppänä ja oli sekin kyllä söpö. Olisi tehnyt mieli viedä kotiin biggrin.gif Pentukuume hiukan iski kans.... wub.gif wub.gif
~Merski~
Tässä Nipa on jotain 15vk

Delibes's
LAINAUS(Irkkutsi @ 23.2. 2004, 19:06)

aiai Irkku Irkku, totta en ole snautseri ihminen, mutta olen nypittävän rodun ihminen myös wink.gif wink.gif Joten eipäseipäs kuule! Ja kyllähän mä todellakin tiedän millainen on pitkä turkki ja miten paljon sen kampaamiseen menee aikaa. Saman tyyliseksi melkein varmaan menee cairnin ja snakun turkki. tietty toisella saattaa mennä huonompaan mutta periaate. (kampasin eilen Vipen hehtaariturkin ja aikaa meni jotain 40 minuuttia wink.gif)

saada tällaisesta takkukasasta

tällainen wink.gif
LAINAUS
mä kanssa tykkään sellaisista sopivan karvaisista enemmän

ja kun tuossa jo sanoin niin tykkään sopivan karvaisista biggrin.gif siis sillee että ei ihan kaljuja muttei takkukasojakaan. Mutta siis tämä tästä tongue.gif

Netta: tuo Ronjan kuva on yksi sun parhaista, niin kaunis wub.gif
Japsi
Ihania kuvia kaikilla! smile.gif wub.gif
Pia
LAINAUS(-netta- @ 23.2. 2004, 18:40)

Eikä! Vähän Ronja on ihana wub.gif Ihana pörrö look!
Delibes's
(pakko sanoa) Pia: mä kanssa olen totaalisesti rakastunut tuohon briardi Ronjaan! voiko toinen olla enää kauniinpi wub.gif
Pia
Delibes's, täysin samaa mieltä, pitäisi varmaan pistää eetustakin tuollainen karva look esiin biggrin.gif
Yoda
Ihania kuvia kaikilla!!
-Alma-
Tässä meidän typyt, eli riiseni Mimmi ja bullmastiffi Alma.
Pia
-Alma-: Ihania wub.gif

Meidän Eddystä pari uutta:

Eddy seisoo kerrankin hyvin biggrin.gif

Näyttly juoksua vähän, pakkaa seuraamaan aina edestakaisessa tongue.gif
schnauzer
Aivan mahtavia kuvia. ;D Varsinkin "briardi"-Lotta.. wub.gif

Omasta mielestäni (eeeerittäin pitkakarvaisen snakun omistajana) lyhyt turkki on se paras turkki, ainakin Empulla. biggrin.gif

Niin niin, niitä kuvia.

Tässä on parin viikon takaisia juoksukuvia:

Ja lisäksi tässä on tämmöisiä pitkäkarvais-kuvia. smile.gif

Netta

Ria vapun aattona 2004 // Ronja venesatamassa huhtikuussa 2004

Ria samaisessa venerannassa // Ja Ronja samoin smile.gif

Ronja ja Ria Bisajärven rannassa vappuna 2004
mörkö-täti
miten te oikein laitatte noi kuvat tänne...? mä en osaa.. sad.gif
Pauliina
Mä en oo varma mutta kait se kuva pitää olla netissä. Kuvia saa hyvin jippii Photoon ladattua ja sieltä saa ne kätevästi tänne kun painaa tota IMG juttua ja sit kirjottaa sen sivun biggrin.gif Niin pitäis ainakin toimia
Pia
Pistämpä pari meiltäkin taas vaihteeksi wink.gif

Eetu snautseri Mynämäellä näyttelyssä.

Eddt seisoo.

Eddyn pää, juu vähän iso blush.gif
Pauliina
Hiukan ärsytän ihmisiä siis niitä jotka ovat herkkiä pentu kuville biggrin.gif
Räpsin eilen Nepparin kahdesta pennus kuvia ja voi että niitä kuvia kyllä jaksaa katsella päivät pitkät biggrin.gif

Tässä on molemmat pennut

Niitä oli hiukan vaikea kuvata kun arvaatte minkälaisia pennut ovat smile.gif Ikiliikkujia!

ja tässä toinen pennuista

Nepparin kuono ja molemmat pennut (tosin toisesta pennusta vain takapää)

Tälläisenä karvapallona Neppari tuli kotiin (30.5.2004) eli eilen

[img]http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/P/a/Paute88/1085941681659.2.jpeg[/img]
ja tässä vielä karvapallosta kuvia biggrin.gif
-anna-
Ihania kuvia pauliina wink.gif
Dragon_Heart
tässä minun ihana uros pinseri Sini-Minin Casanova "Nemo":

stail
Kaikki kuvat ovat älyttömän hienoja, varsinkin tuo Pian kuva Edistä (siis tuo viim.) wub.gif x100

miksi mulla aina tulee koira-kuume....?! shifty.gif
stail
Dragon_Heart: Aivan älyttömän ihana! Minkä ikäinen? wub.gif thumbup.gif

Pauliina: Oliko ihan pakko kiusata? shifty.gif
PikkuMyy
Käykääpä katsomassa...ilmoittakkaa jos ei onnistunut...

Salli

Myy
Dragon_Heart
LAINAUS(stail @ 1.7. 2004, 20:47)
Dragon_Heart: Aivan älyttömän ihana! Minkä ikäinen? wub.gif thumbup.gif

3 kk on pojalla ikää.. wub.gif
Pia
Dragon_Heart: hän on ihuna wub.gif

Pistämpä välillä snautseriakin:

Eetu Piteån ROP

Ja Aapo Pu2 wub.gif
Delibes's
Pauliina: ihania pikkuisia wub.gif Jääkös teille kotiin pentua?
Pauliina
LAINAUS(Delibes's @ 7.7. 2004, 13:45)
Pauliina: ihania pikkuisia wub.gif Jääkös teille kotiin pentua?

ei jäänyt pennun pentua kotiin sad.gif sad.gif Muutan pois kotoa niin kukaan ei olisi sitä opettamassa koska eihän nuo nyt mitään kouluttamisesta ymmärrä biggrin.gif No mutta joskus otan kyllä toisen käppänän. Tai siis sen jälkeen kun olen opiskellut smile.gif Kuitenkin pidän omistajien kanssa yhteyttä mikä on todella tärkeää kun molemmat pennut asuvat vielä niin kaukana sad.gif
-Saana-
wub.gif
>tinja<
Komeita snautsereita! wub.gif
Anzie^
Tuossa siis meidän Niksu-poika smile.gif
Kuvan © Titta Rusanen
Netta

Ria 1v 4kk Mäntyharjulla smile.gif
reppulainen
aivan ihania ja nuo pentu kuvatkin... wub.gif
CoToN
Eikä meikä ainakaan oo snautseri kuumeessa, sitten liian suloiset kuvat on kielletty wink.gif
mörkö-täti
ilpo 3kk

poika on ny jo kylläkin 4,5kk, mut en oo saanu kuvii koneelle...
---
Meidän kotareilla on... en saanut toimimaan linkkinä enkä sitten ihan kuvana tässä unsure.gif
Wanssu
LAINAUS(Dragon_Heart @ 29.6. 2004, 17:39)
tässä minun ihana uros pinseri Sini-Minin Casanova "Nemo":

Voi että wub.gif
Aivan mielettömän ihana ilmestys! <3
Pauliina
tässä olis meidän käppänästä kuvia....

ja sitten toinen...

Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.