Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mikä rotuinen paras kerrostalossa?!
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
Lotta
Elikkä...olen muuttamassa kotoa pois ja haluan ottaa itelleni koiran. Pienen koiran. Olen katellu kaikkia rotuja vähän "sillä silmällä", mutta aina päädyn kääpiösnautseriin. Haluaisinkin tietää, jos teillä olisi jotain hyviä rotu ehdotuksia, joista mahdollisesti teillä olisi omia kokemuksia!!

Mun kaveri on jo ehdottanu saksanseisojaa, mutta se kun ei ihan pikkukoirasta mene!! laugh.gif
-ronja-
Muista roduista en osaa sanoa mut asustelen itse kerrostalossa mustan käppänä tytön kanssa eikä mitään ongelmia ole ainakaan vielä ollut *koputta puuta*.. likka kyllä ilmottaa jos ovikello soi (myös rapussa kovaäänisesti kulkevat) ja ikkunasta katellaan ohikulkijoita, tosin niille vain muristaan matalasti rolleyes.gif
Kyllä mie ainaki oon tyytyväinen roturatkaisuuni ja naapuritki on likasta tykänneet eikä vielä ole valittaneet lookaround.gif
pikku-haukku
Kääpiösnautseri tuli mulla ekana mieleen kun luin sun viestin. (Ja vasta sen jälkeen tajusin että itsekin olit sitä miettinyt whistling.gif )

Mikset sitten ottaisi käppänää jos rotu kerran viehättää itseäsi ? Siitä vaan, jos kerran tuntuu että se on just sun rotu. Sitäpaitsi, se on hyvä valinta wink.gif Itselläni on kyllä Griffon, mutta käppänä on myös yks mun suosikeista, koska pidän kaikista näistä risupartaisista roduista.
Netta
Kyllä mä kallistun kääpiösnautserin kannalle (heh, vaikuttaisikohan vähän että meiltä kotoa sellainen löytyy, harvinaisen kiltti ja hiljainen vieläpä) smile.gif Sinulla taisi olla snautsereita? Näin ollen käppänä voisi olla varsin luonnollinen vaihtoehto keskareiden kanssa eleltyäsi. Minulla ainakin pelkästään positiivisia kokemuksia elämästä kääpiösnautserin kanssa, tosin kerrostalossa en ole asustellut päivääkään.. sleeping.gif
Anturajalka
Kääpiösnautseri, munkin mielestä (kokemuksii suursnautserista). Terhakoita ovat! Turkin hoito voi olla ehkä vaikeahkoa (jos ne nypitään, kuten luulen). laugh.gif
Pia
Haukkuukos käppänät paljonkin?
Pauliina
LAINAUS(Pia @ 16.4. 2004, 13:21)
Haukkuukos käppänät paljonkin?

riippuu ihan käppänästä. Minulla on käppänä joka ei pidä ääntä.... paitsi jos joku painaa ovikelloa biggrin.gif muuten kyllä todella ihanan hiljainen koira. Kaverillani on käppänä joka räksyttää tämän tästä. että ihan käppänästä riippuu niin ja kun Nepparikin pienenä kyllä haukkui koirille niin se piti vain heti tehdä selväksi että niin ei saa tehdä... Työ teki kyllä tulosta biggrin.gif
Pia
Juu, ei dalmiksiakaan pidetä haukku herkkinä, mutta Uni kyllä sitä on biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.