Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vinntikoiraihmiset hoi - nyt tietokantaan
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
ha62607
Olen tehnyt ilmaisen koiratietokannan Dooglen.
Siellä pyritään palvelemaan kaikkia koiraharrastajia tasapuolisesti.
Kuitenkin sieltä puutuu yksi erittäin olennainen ryhmä nimittäin vinttikoirat .
Olen itse näyttelypuolen kasvattaja ja jonkin verran agility- / tokomeininkiä
harrastanut. Haluasin saada sovellukselleni vinttikoiraihmisten huomiota, jotta se
voisi palvella heitäkin.

Osoite:

www.doogle.info

Käykää katsomassa rekisteröitykää ja sanokaa siten jotain rolleyes.gif

PS. Sorry kirjoitusvirhe otsikossa siis vinttikoirat ei vinntikoirat whistling.gif
Irezumi
Kiitokset hienosta tietokannasta ;-) Laitoin omat koirani (5 kpl) sinne hetimiten. Eivät ole vinttikoiria, mutta rotu portugalinpodengo on Suomen Vinttikoiraliiton alainen ja omaa myös juoksuoikeudet wink.gif
KIISSELI
Kuin myös, KIITOKSET, hienosta tietokannasta!!
Nytpä sieltä löytynee ainakin 3 vinttiä lisää tongue.gif
Hyvä idea, tollainen tietokanta, kunhan vaan paljon saa koiria sinne, ehkä tuollaiselle onkin jo "tilaus"!
Ainakin itse tosi uteliaana selasin oitis kaikki vintit läpi.. ja ylläri oli suuri, kun oman koirani sisko oli jo siellä, josta en ole kuullut koskaan thumbup1.gif

Sattumalta huomasin ilmoituksen täällä, aikaisemmin ei ole ollut tietoa linkistä!
Voiko "mainostaa" myös muilla keskustelu foorumeilla?
Ja niin.. tässä samalla huomautan että vinttiurheilut on harrastuksista jääny kokonaan pois?
Eli Puuttuvia harrastuksia on ainakin maastojuoksu ja ratajuoksu wink.gif
Ami
Oli mielenkiintoinen. Täytyy tänään ruveta askartelemaan ja laittamaan koirien tietoja sinne.
Onko tarkoitus myös laittaa entisten koirien tiedot myös? Vaiko vain elävät koirat?

Jostain kumman syystä ei nyt aukaisekkaan ko. sivua. sad.gif
KIISSELI
Ami: Näyttäisi siellä olevan monestakin rodusta myös edesmenneitä koiria confused.gif
Joten eiköhän se ole niillekin tarkoitettu.. ja niin siinähän on oikeen kohta johon täytetään kuolinpäivä, jos on kuollut.
Annu88
Mä en oo vielä omia koiria tonne lisänny, muttah löytyi aika kiinnostavia whippettejä sieltä mm. Popin emä (Nebtunuksen Becky). smile.gif
KIISSELI
Annu88: Menehän laittelemaan kuvia ja tietoja sinne!!
Toivoo: Ronja (Popin äippä) + Emäntä!

P.S. Popille hännänheilautus terkut Äiskältä+ Muulta "joukkueelta" thumbup1.gif
Charneque
Minäkin lisäsin sinne itseni ja koirani smile.gif Tosi hieno juttu kun tämmönenkin on nyt olemassa!
Susanna
No, pitihän se Eetu käydä sinne lisäämässä smile.gif
Annu88
LAINAUS(KIISSELI @ 4.3. 2004, 20:17)
Annu88: Menehän laittelemaan kuvia ja tietoja sinne!!
Toivoo: Ronja (Popin äippä) + Emäntä!

P.S. Popille hännänheilautus terkut Äiskältä+ Muulta "joukkueelta" thumbup1.gif

Joop, voisinhan mä joku päivä käydä laittelemassa, kunhan lyötyis joku kiva kuva... wink.gif
Terveisiä teillekkin!! smile.gif
KIISSELI
ha62607: En saanut vastausta kysymykseen, että saako mainostaa muilla foorumeilla... joten otin
"oikeuden" omiin käsiin blush.gif
ja laittelin vinttipalstoille "mainoksia"!
Luulisi kohta olevan ainakin laajempi katsaus eri vinteistä, toivottavasti thumbup.gif
Wipu
Anteeksi nyt urpoilu... mutta mikä tarkoitus tällaisella tietokannalla on
-maria-
Lisäilin koiruukseni mukaan wink.gif
Untamo
Olipa tuttuja koiria smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.