Jaa että mitä haki? Ei kyllä ottanut selvää.. Uroksissa Riki voitti, joka on kookas ja Topi myös olivat paremmassa asemassa. Urospentu oli myös isompi huomattavasti kuin Saana. Nartuissa tipahdin "kärryiltä"

Meidät käskettiin tuomarin luo uudelleen, kun olin menossa koiraa vaihtamaan. Tuomari rakastui Saanaan niin kovin että halusi kuvia tyttelistä

Sanoi pitävänsä tyypistä ja yleensäkin koko pentu ihastutti kaikki muutkin

Kun mun povesta kurkki sadetta pitämässä.
Voi jee mikä ilma olikaan
Saanan arvostelu: Lovely petite bitch. Nice broad head and doming. Correct bite. Would like slightly lighter eyes. Good neck and shoulders and hindangulations. Little naughty on the move. Shows reach and drive.
(Ihastuttava pienikokoinen narttu. Hyvä leveä pää ja kallo. Oikea purenta. Toivoisin hieman suuremmat silmät. Hyvä kaula, olkapäät ja takakulmaukset. Hieman tottelematon liikkumaan. Liikkeissä hyvä ulottuvuus ja työntö.
Saanan ollessa kehässä ja ennen sitä alkoi satamaan ja tuulemaan aivan kamalasti. Saana päätti sitten pitää sadetta trimmipöydän alla. Ympyrän kiersi, mutta edestakaisin ei halunnutkaan sateessa mennä
Jade: Nice size bitch. Good head. Good eyes and bite. Earset little too high. Good shoulders and body and hindquarters. Sound moving. Good reach and drive.
(Hyvän kokoinen narttu. Hyvä pää. Hyvät silmät ja purenta. Korvien asento hieman liian korkea. Hyvät olkapäät ja runko ja takakulmaukset. Terveet liikkeet. Hyvä ulottuvuus ja työntö).
Jadella oli hauskaa, kun oli paljon takaa-ajettavia lehtiä ja oksia. Kuunteli haukuntaa ja siksi korvat "höröllään". Mutta oudoksui Jaden väriä ja sanoikin sen mulle.
Oona: Nice size bitch. Good broad head. Adequately domed. Ears little highset. Would like more neck. Good bfront, body and overall proportions. Sound coming and going. Showing good reach and drive.
(Hyvän kokoinen narttu. Hyvä leveä pää. Tarpeeksi korkea kupoli. Korvat hieman korkealle kiinnittyneet. Kaula saisi olla pitempi. Hyvä etuosa, runko ja mittasuhteet kaikenkaikkiaan. Terveet liikkeet. Liikkeissä hyvä ulottuvuus ja työntö.)
Oona oli oikein tohkeissaan ja "pullisteli" uroksille, antoi lähdöt jos joku tuli liian lähelle. Seurasi hihnassa tuijotellen mun naamaa ja makupaloja..Esiintyi kerrassaan mainiosti, paitsi että oli kans korvat "höröllään".