Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: uusi Japanese Chin -keskustelu...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48
chini
wink.gif Onnea Taaville ehyistä polvista;-)
Mansku
Joko chini kävi Bopin polvet ym. tutkituttamas? w00t.gif Millonkas Luumu vie Slivan?
Luumu
Tarkoitus on polvi-, silmä- ja sydäntarkastaa Sliva kunhan hän täyttää vuoden. Eli siis joskus huhti-toukokuussa, riippuen miten on käyntejä eläinlääkärillä. shifty.gif Haaveena on siis joskus Slivalle pennut, terveydestä ja muutamasta muusta seikasta riippuen... whistling.gif
Mansku
Kävimme Pojun kans ihan mielenkiinnosta ell:mme. Ja hän tutki epävirallisesti Pojun sydämen ja polvet. Sydän terve ja polvet 0/0. Kunhan Poju täyttää sen vuoden, haemme viralliset paperit.. biggrin.gif Vastisten vastaus Pojulle saksasta ei ollut vieläkään saapunut. Otettu 1.2 blink.gif Ell lupasi soittaa heti kun se saapuu..Odottavan aika on pitkä sleepy.gif
missi
LAINAUS(Mansku @ 22.2. 2006, 17:29)
Kävimme Pojun kans ihan mielenkiinnosta ell:mme. Ja hän tutki epävirallisesti Pojun sydämen ja polvet. Sydän terve ja polvet 0/0. Kunhan Poju täyttää sen vuoden, haemme viralliset paperit.. biggrin.gif Vastisten vastaus Pojulle saksasta ei ollut vieläkään saapunut. Otettu 1.2 blink.gif Ell lupasi soittaa heti kun se saapuu..Odottavan aika on pitkä sleepy.gif

Ihan oikeesti tosi upea homma -nuo Pojun tulokset meinaan.
Aikas kauan olet venannu, koska Tanskan tulosten saanti kesti mulla 2 viikkoa. Makso n.45€ yhteensä.
Japsi
Kiitoksia. smile.gif Oli kyllä tosi kiva, kun Taavilla on nollat. Hiukan itse sitä pelännyt, kun se hyppii ja pomppii ihan koko ajan. Täysin kuten emänsäkin.. lookaround.gif
Meidänkin ell tutkii kyllä joka kerta sydämen, mutta en ole sieltä virallista sitten ottanut.. sleepy.gif

Meillä täytyy Taavin kanssa käydä sitten toistamiseen ottamassa nuo vastikset, tuossa vapunpäivän jälkeen. Täytyy sitten katsoa, miten uskaltaa (jos uskaltaa) tuonne ulkomaille katsella.. whistling.gif
Mansku
LAINAUS(missi @ 22.2. 2006, 17:38)
Ihan oikeesti tosi upea homma -nuo Pojun tulokset meinaan.
Aikas kauan olet venannu, koska Tanskan tulosten saanti kesti mulla 2 viikkoa. Makso n.45€ yhteensä.

Kiitti biggrin.gif Aika kauan menny ja maksoi ite vastis 50 egee ja loput 25 egee ell palkkio ym..

Jassoo. Liettuan V-06 aikataulut ja Vilnius Cup-06 aikataulut ym.. on ilmestynyt Liettuan Kennelliiton sivuille..

La 11.3 Kehä 2 Krystyna Opara, Puola chinit 133-137 klo 13.48
Bopi nro 133 Hubbe nro 135 Oona nro 137 välissä sit yhen chin kasvattaja/tuomarin koirat

Su 12.3. Kehä 3 Suzan petik, Unkari chinit 180-184 klo11.12
Bopi 180 Hubbe 182 Oona 184 välissä taas ne chinkasvattaja/tuomarin koirat

Matkailu avartaa laugh.gif
chini
wink.gif ei oo Bopia testattu vielä mutta sydän on kuulemma hyvä;-)
Mansku
Jokos Chini on pakannu matkalaukun?

Noi koirat on tänään auttanu mua kotiaskareis..Niitä kiinnosti suunnattomasti mm. tiskikoneen lataus: tassut luukun reunalla, sitten joka ikisen astian sijoitus tarkistettu ja haisteltu tarkkaan, pyykkien narulta otto.

Kaiken huippu: mun saunominen biggrin.gif Siel ne istu saunan puolella lattialla kun heitin löylyy..Pesutilantees kurkkivat suihkuverhon alta.. blink.gif Siis kaikki 6 chiniä oli kaverina pesuhuone/saunaosastolla..

Onko teillä muilla noin perässä kulkevia ja seuraavia chinejä?? wub.gif
chini
wub.gif Ei oo pakattu ei Koirat kyllä onneksi on apuna ainakin omat lelut kantaa;-) ja haistelee onko oikeat ruuat mukana
muista sitte vaihtaa rahoja
Mansku sielä on kaikki halvempaa ku täällä meillä;-)
Mansku
En mä siel varmaan mitään osta, paitsi sen mitä syömässä käydään.. laugh.gif
Luumu
Meillä on nuorempi, siis poikachini, semmoinen perskärpänen ettei tosikaan... blink.gif Onhan se suloista, kun ei mitään ikinäkoskaan tarvi tehdä yksin. Toisaalta taas olisi joskus ihan kiva, jos ei joka toisella askeleella tarvitsisi kompastua pikkuapuriin tai jos vaikka saisi lukea romaaninsa ilman että karvainen kaveri olisi seurana kirjaimellisesti ahmimassa kirjaa. Nyt onpahan meidän kaikissa kirjoissa trendikkäät pyöreät kulmat! biggrin.gif

Tuo chinpoika (5kk) aiheuttaa mulle harmaita hiuksia kun ei syö... bored.gif Korkeintaan vähän närppii ruokaansa. Ä r s y t t ä v ä ä. Kai sille kohta pitää jotain hanhenmaksapalleroita tarjoilla...
Mansku
ohmy.gif Meillä Vinskin veli taas on ahmatti..Kaikki käyp...Paperista raakaan sipuliin laugh.gif Toisaalta noi kaikki syö hyvin.. smile.gif
Luumu
Niin no, jos kyseessä on sanomalehti, lipaston alta kaivettu pölypallero tai jäätynyt kakka pihalta, nehän on tosi nam! angry.gif Mutta kun on ruoka-aika ja kupissa ns. oikeaa ruokaa niin eipähän maistu. Ei edes sellaiset ruuat (esim. raaka jauheliha) mitä muut koirat syö tosi innolla... Meillä kun ei noita makupalojakaan harrasteta joten nekään ei ole pilaamassa ruokahalua. Meilläkin on monta koiraa ja yksi sitten tälläinen jäärä joka ei oikein syö... sneaky2.gif

Mutta toisaalta, hän onkin spesiaali joten jos hää haluaa nirsoilla, niin nirsoilkoot sitten! wub.gif
Mansku
Luumu: Meil ku on niin pitkä välimatka, niin koska tuut käymään kylässä Slivan & Vinskin kanssa?? laugh.gif

Ja aina pitää joukossa olla joku "poikkeava" wink.gif Tai diivailija blush.gif
Luumu
Mansku: pitäisi kyllä joku päivä innostua ajelemaan, tekisi hyvää Slivalle ja Vinskillekin nähdä vähän kaltaisiaan eikä aina vaan Chihuja... smile.gif
Mansku
dry.gif Oon sairaslomalla 5.3 saakka, joten kotona ollaan. Koitan könkätä tääl sisätilois..Ulkona jos käyn, seison aika lailla paikoillani kun kävelyn on väliin aika tuskaa..

Mutta soitellaan biggrin.gif
Luumu
Laitapa Mansku vaikka mailia joskus ja ehdoita sopivaa aikaa chintreffeille! smile.gif

Kannatti manata että tuo Chinpoika ei syö mitään. Annoin vaihtelun vuoksi Acanan penturengasta nappulana, niin tuohan syö aivan onnessaan niitä. biggrin.gif On syönyt jo MONTA nappularengasta..! ohmy.gif
Mansku
laugh.gif biggrin.gif Yritti tehdä susta hermoheikon ja epätoivoisen chinomistajan..Mä tilasin tota acanaa aamulla.. biggrin.gif

Kaikkea kivaa ne keksii kokeilla..Omaks huvikseen välittämättä omistajan mielipiteestä wink.gif Meillä on nyt ruvettu nouseen ylös ennen klo 7.00 vaikka selitin ettei ny tartte nousta, kun ei oo töihin menoo..Mut ei..niin vaan tullaan pomppimaan mahan päälle ja pestään nassu..Ei siin sit enää nukuta dry.gif
Japsi
Kyllä tuo meidän Taavi (ja Tatukin satunnaisesti) on sellainen, että tulisi ihan joka paikkaan mukana.. Vessaankin haluaa mukana, muuten raappii oven takana. Se on sitten kiva, kun on vieraita kylässä ja menevät WC:hen, niin pojat haluis kans.. laugh.gif Onhan he ennenkin päässyt.. lookaround.gif

Ja Taavi on juuri sellainen, että kulkee ihan jaloissa ja häntä heiluu. Montaa kertaa meinannut kompastua siihen.. w00t.gif
Mansku
Eilen klo 16.00 jälkeen ell laittoi tekstarin ja kertoi vastauksen tulleen ja on ok biggrin.gif
chini
Kaivarin tuomarit;-)
http://www.toydogs.net/shows/showframe.htm
lovechin
Moi !

Mistähän noita acana nappuloita saa ??

Niinhän tuo meidän Sara-koirakin, joka on nyt 8 kk, pitää toisinaan aivan vesipäiviä, mutta koska kasvanut on, niin kai se jotain syökin.

Miten muut ootte kalciumin tarpeen turvanneet, Sara ei juo maitoakaan, juustoa jonkin verran syö.

Terveiset Pattijoelta innocent.gif
Mansku
Moi..Onkos siellä Slivan ja Pojun systeri?? biggrin.gif

Jälleenmyyjät
Tuolla on lista myyjistä joilta saa Acanaa.. Meillä on annettu piimää taikka raejuustoa tai viiliä koiranmakkaran taikka jauhelihan joukkoon smile.gif

Eli tekin mukaan sitten tuohon chintapaamiseen w00t.gif
chini
Eli se ainoa chini on Noriko. Nartut 5-7 kk
joka oli tänään pentu näyttelyssä
Mansku
Noriko PEK1 KP ROP-PENTU biggrin.gif
Japsi
Onnittelut Aappoloille! cool.gif
chini
huh.gif niin noh nyt on 1 koira ilmoitettu kankaanpäähän;-)
kyyytinä toistaiseksi bussi kyyti;-(
Mansku
Mulla kävi hyvä säkä tänään..Aloin soittamaan paikalliseen apteekkiin..Siel oli jäljellä 1 pullo kauranversouutetta ja 1 pullo Frontlinea biggrin.gif Varasin ne itelleni..tai siis koirilleni.

Pitäis alkaa pakkaamaan laukkuja reissua varten..Vielä kun passi tulis aikanaan, eikä jäis kovin viimetippaan.. laugh.gif
lovechin
LAINAUS(Mansku @ 26.2. 2006, 16:46)
Moi..Onkos siellä Slivan ja Pojun systeri??  biggrin.gif

Jälleenmyyjät
Tuolla on lista myyjistä joilta saa Acanaa.. Meillä on annettu piimää taikka raejuustoa tai viiliä koiranmakkaran taikka jauhelihan joukkoon  smile.gif

Eli tekin mukaan sitten tuohon chintapaamiseen  w00t.gif

Hei ! Sara ei ole Slivan ja Pojun sisko, vaan hän on kotoisin Kajaanista
Helena Rissasen kennelistä.. Sara asustelee Pattijoella.Mielellämme ehkä tulisimme chinitapaamisiin, jos eivät ole kovin kaukana ja milloinka se on. Tilasimme
jo acana papuja. KIITOS biggrin.gif
Mansku
Hei

Rissasen Helenaltahan meilläkin Luumun kanssa on noi koirat. Eli mulla on sieltä Fin mva Lady-Nellyn ozeki Daishi "Oona", Lady-Nellyn Quchiyam "Pipsa", Lady-Nellyn Weiji Aonuma "Poju" & Lady-Nellyn Akio Kazuko "Aku" biggrin.gif

Paavolahan on melkein Pattijoen "naapurissa", tai Ruukkiinhan tää kuuluu. smile.gif
chini
ohmy.gif Jokos maria on pakannut päiviä jäljellä 9 wub.gif blush.gif
Mansku
Tehnyt piiiitkäään listan siitä mitä pitää ottaa mukaan ja muistaa laugh.gif Hitaasti hyvä tulee.. wink.gif Varmaan puolet silti jää matkasta pois vaikka kuinka ois lista mistä tarkistaa.. lookaround.gif
missi
Mansku, soita mulle niin kerron mitä sun pitää sinne matkalle ottaa viikon päästä! Ja sit sama koskee sitä Latviaa, johon me 2 hulluu lähetään pitään hauskaa innocent.gif
Mansku
Missi: Soitan sulle sitten huomenna..Mä laitoin sille yhelle meilii, jotta ne julkkarit pidetään sit huhtikuus..EI maaliskuus..tai mökötän sil ja laitan vaan tyhjii meilei jos se koittaa lepyttää.. wink.gif

Nyt on pää liian sekaisin..
Jade palkittiin Kennelseuramme Vuoden näyttelykoirana, Oona sijalla 3, Saana sij. 4 sit oli viel Pipsa sij. 6.. laugh.gif
chini
Kiitelysvaaran ryhmis 19.3 Japanese chinejä 9 paikalle ilmoitettu
onkos chinien näyttelyissä käynnit nousu suoralla thumbup.gif
Ketäas on lähdössä?

wink.gif Onnea mäyttely koira sijoista ensi viikolla nähdään pääseekö meidän pojat listalle;-)
Japsi
Yks odottaa täällä innokkaasti Tampereen aikatauluja.. wink.gif

Onnittelut Manskulle ja tietty tytöille flowers.gif

Meillä on jännityksen paikka 12.3. vuosikokouksessa, kun Tatulla on kiertopalkinto katkolla.. Saas nähdä, kuulemma oli ollut tiukka kisa. smile.gif
Mansku
Kiihtelysvaarassa on ainakin pikkuinen Nelli, viimeistä kertaa pennuissa wub.gif

Kiitos onnitteluista. Koirieni väliin mahtuu 2. sijalle saksanmetsästysterrieri ja sinne toiseen väliin englanninspringerspanieli laugh.gif

Lykkyä teillekin niihin kisoihin thumbup.gif
nantukka
baa.gif Olisko kukaan tietoinen ihmisestä joka tahtoisi ostaa 10kk ikäistä urospentua? Meidän yksi kasvatti on kohta koditon ja otan sen hoitoon tänne kotiin mutta uutta kotia sille aktiivisesti sitten etsitään. Allergian vuoksi joutuvat luopumaan, raskas päätös cry.gif
nantukka
LAINAUS(chini @ 28.2. 2006, 17:50)
ohmy.gif Jokos maria on pakannut päiviä jäljellä 9 wub.gif    blush.gif

Mihin te ootte menossa? Olen kaiketi tippunut rattailta jo aika päiviä sitten blush.gif
ja pakko hehkuttaa täälläkin yhtä juttua..foorumi ei ehkä ole oikea mutta leuhotanpa kuitenkin..Peralla oli A-lonkat ja kyynärät 0! Ei ihan joka sakemannilla enää nykyään olekkaan. Aivan mahtava juttu thumbup.gif vetokoiraharrastus uraakin ajatellen teehee.gif
Mansku
Oon menossa ekas Liettuaan ja sit Latviaan biggrin.gif

Onnittelut Peran tuloksista. laugh.gif Mulla ois lista ihmisistä/perheistä jotka etsii chiniä. Voisin laittaa tiedot meilitse sulle w00t.gif
chini
rolleyes.gif Laita mullekin kuva chini vauasta;-)
Luumu
Me ollaan menossa Kiihtelysvaaraan yhden Chinin kanssa...
Mansku
Muistakaa taas ne tulokset laugh.gif

Ja tsemppiä kaikille sinne ja Tampereelle suuntaaville.. thumbup.gif
Japsi
Kukas nyt on Tampereelle tulossa?

Meiltä tulee kolme.. smile.gif
chini
rolleyes.gif Meiltä 2
Jos tuomari muutos ei oo hirmuinen
Japsi
Tampereella chinejä 17 kpl ja tuomarinmuutos, Kirsti Lummelampi.
Aikataulun mukaan iltapäivällä, klo 12 lähtien on 22 koiraa ennen chinejä, jotka on viimeisesnä kehässä.
chini
rolleyes.gif Kerrankin hyvä tuomari muutos wink.gif
Kerran jo tänä vuonna ollu pyörähtämässä hänen kehässä enossa ;-)
Japsi
LAINAUS(chini @ 3.3. 2006, 22:40)
Kerran jo tänä vuonna ollu hänen kehässä ;-)

Nyt täytyy kyllä kysyä, että jaa missä? Siis tänä vuonna. sleepy.gif
nantukka
LAINAUS(chini @ 1.3. 2006, 17:57)
rolleyes.gif Laita mullekin kuva chini vauasta;-)

Oliko tämä mulle suunnattu? Pietu ei kyllä enää vauva ole, iso poika jo.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.