Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: uusi Japanese Chin -keskustelu...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48
Mansku
oops.gif On muuttunut noi riparijutut. Ite kun kävin aikoja sitten, täytyi vain 10 kirkossa käyntiä tehdä. Sitten 2 viikkoa rippileirillä olla. lookaround.gif unsure.gif Vieläköhän pitää 10 käskyä osata ulkoa ja katekismusta lukea? ohmy.gif
-Juulia-
LAINAUS(Mansku @ 9.4. 2004, 09:25)
oops.gif On muuttunut noi riparijutut. Ite kun kävin aikoja sitten, täytyi vain 10 kirkossa käyntiä tehdä. Sitten 2 viikkoa rippileirillä olla. lookaround.gif unsure.gif Vieläköhän pitää 10 käskyä osata ulkoa ja katekismusta lukea? ohmy.gif

10 kirkossa käyntiä meilläkin.. Ja kymmene käskyä ulkoa, ja pienoisevankeliumi, lähetyskäsky, yms... Ja Rippikoulutunteja 80
Japsi
LAINAUS(-Juulia- @ 9.4. 2004, 10:55)
10 kirkossa käyntiä meilläkin.. Ja kymmene käskyä ulkoa, ja pienoisevankeliumi, lähetyskäsky, yms... Ja Rippikoulutunteja 80

Niin meilläkin 10 merkintää, lisäksi on kaksi viikonloppua (la-su & pe-su) ja sitten 7 pvän purjehdus. wink.gif ja viisi tapaamista. biggrin.gif (Puuttuu enää yksi musiikkitilaisuusmerkintä) laugh.gif
-Juulia-
Mitäs tänne kuuluu? Oltiin just ulkona, Candy sai kauhean hepulin kun oli satanut lunta blink.gif siis lunta on just sen verran että maa on valkoinen biggrin.gif

Ja Elina on Levillä... rolleyes.gif
Mansku
tongue.gif Vai satanut lunta?? blink.gif Meillä satoi eilen vettä illalla ja yöllä tosi rankasti sad.gif Lumi sai kyytiä. lookaround.gif
Mansku
tongue.gif biggrin.gif Minä laitoin chineille kurapuvut. Nyt vaan pitäsi saada ne töppöset kokoa 1. laugh.gif Ei tarvitse pestä koiria niin usein kun on suojapuvut wub.gif
smile.gif Saakos kysyä että minkä ikäinen Juulia ja Niina on? Kun nyt Helenan kanssa ollaan vastuussa jaoston toiminnasta, kaipaamme uutta porukkaa mukaan. Jotta on oikeus äänestää ja olla mukana esim. hallituksessa täytyy olla sen 18 v. eli aikuinen... cool.gif Joten nyt kaivataan tietoja...kesäpäivien viettopaikkaa edelleen kaivataan ja tekijöitä....chiniväestä. rolleyes.gif Koetetaan yhdessä järjestää mukavaa tekemistä... biggrin.gif Ehdotuksia otetaan vastaan...

Leoilla on aina jokin luennoitsija kesäpäivillä ja kaikkea kivaa puuhaa...leikkejä, tietokilpailuja jne.. Lyökäämme nyt viisaat päät yhteen... whistling.gif
-Juulia-
1989 olen syntynyt ja vielä 14...

Sovitettiin Lucalle pari viikkoa sitten eläinkaupassa kuratossuja (kahta eri merkkiä, molemmista pienin koko) mutta ne oli niin "tukevaa" materiaalia (ja toiset ei pysynyt jalassa), ettei luonnistunut käveleminen... confused.gif Toisten hinta oli ohmy.gif 12,95/tossu ja toisten blink.gif 15,90/tossu eli...ei ostettu...
Mansku
tongue.gif Mites sovitus muuten sujui?? Kävelikö koira normaalisti??
confused.gif Aika kalliita tossuja ovat etten sanoisi, jos myyvät kappaleittain. unsure.gif Pitäsiköhän ruveta ite tekemään jonkinlaiset töppöset... blush.gif
-Juulia-
no kalliita olivat munkin mielestä! Ei kävely sujunut, toiseen takajalkaan kun sovitettiin, niin konkkasi kolmella jalalla unsure.gif Ei kyllä ostettu! ohmy.gif
Mansku
tongue.gif biggrin.gif Voin nähdä sieluni silmillä kuvan kankeasta koirasta, joka ihmettelee että mitä kummaa toi emäntä nyt keksi laugh.gif
oops.gif Oletkos kuullut chini tuloksia Lappeenrannasta?? whistling.gif
-Juulia-
Aivan! tongue.gif

Een ole kuullut... Tiedätkös oliko sinne menossa paljon chinejä?
Mansku
tongue.gif Olin katsovinani että kolme chiniä vaan ph34r.gif Ketkäs ne ois voinu olla?? unsure.gif blink.gif
-Juulia-
Mulla ei ole mitään tietoa... Hitsi kun se Elina on siellä Levillä! biggrin.gif (vai onko tullut jo? ph34r.gif )

Meidän Pipsa täyttää tänään 8-vuotta! happybday.gif
Mansku
happybday.gif Onnittelut täältäkin. dogrun.gif
blush.gif Vasta ensi sunnuntaina tulevat takaisin. whistling.gif Viikon siellä laiskottelevat teehee.gif
-Juulia-
Olen kyllä ihan kade... Ei ole mulla mitään suurensuurta innostusta mennä huomenna kouluun whistling.gif

Pipsa kiittää! wink.gif
Mansku
tongue.gif Onnea Niinalle ja Hubbelle ROP:sta Lappeenrannassa. thumbup.gif teehee.gif
PU2 Okotan Densetsu biggrin.gif PN1 SERT VSP Okotan Kirei-Na tongue.gif thumbup.gif blush.gif
chin.fani
LAINAUS(-Juulia- @ 12.4. 2004, 13:11)
Meidän Pipsa täyttää tänään 8-vuotta! happybday.gif

Onnitteluja täältäkin wink.gif, vaikka tulee hieman myöhään.. wub.gif
-Juulia-
Näkeehän suakin täällä! biggrin.gif Onkos maili tullut perille? Pipsa kiittää (riehuu tossa vieressä, ihan selvä veteraani laugh.gif )
chin.fani
Juu, pitkästä aikaa taas tulin käymään..biggrin.gif
Just oon lukemassa mailia ja kohtaa tulee sinneppäin sitte postia wink.gif.
-Juulia-
LAINAUS(chin.fani @ 14.4. 2004, 17:31)
Juu, pitkästä aikaa taas tulin käymään..biggrin.gif
Just oon lukemassa mailia ja kohtaa tulee sinneppäin sitte postia wink.gif.

Ei siis millään pahalla, hyvä vaan ettei kaikilla oo samanlaista puska-addiktiota kuin mulla... biggrin.gif
chin.fani
Emmie millään pahalla ottanukkaa tongue.gif.
Nyt lähti maili menemään wink.gif.
Aina sillon tällön tulee puskikseen kirjotettua, nyt se on vaan jotenki jääny..mut kyl täältä vielä tullaan biggrin.gif !
chin.fani
Kohta puskis menee tukkoon, ku mä alan viestittää niin paljon biggrin.gif biggrin.gif
chin.fani
LAINAUS(-Juulia- @ 14.4. 2004, 16:01)
biggrin.gif  biggrin.gif  biggrin.gif  Ei voi muuta sanoa! biggrin.gif  biggrin.gif  biggrin.gif  Mua alkoi ihan sairaasti naurattamaan kun luin ton! laugh.gif  tongue.gif  thumbup.gif  Jos Kaisan (Delibes's) otat kiinni, niin nostan kyllä hattua! wink.gif

Täytyy asettaa ittelleen tavoitteita biggrin.gif.
Tsemppiä mulle - sitä tarvitaan thumbup.gif biggrin.gif.
-Juulia-
Tsemp! thumbup.gif thumbup1.gif
-Juulia-
Missä kaikki ovat? unsure.gif

Oltiin äsken pihalla, ja Candy sitten näki hiiren/myyrän/jonkun muun pikku otuksen ja lähti juoksemaan...karkuun biggrin.gif Se on se meidän verenhimoinen suden sukulainen laugh.gif
chin.fani
Mie oon täällä smile.gif.

Samu näki kerran rusakon ja oli ihan ihmeissään, se katto mua, että miten mä reagoin siihen rusakkoon ja pysytteli vähän matkan päässä siitä rusakosta tongue.gif.
Candystä tulee metsästyskoira biggrin.gif.
-Juulia-
LAINAUS(chin.fani @ 17.4. 2004, 10:47)
Candystä tulee metsästyskoira biggrin.gif.

Todellakin-suurriistan metsästäjä! biggrin.gif dogrun.gif
Mansku
tongue.gif Kotiuduttu Vaasasta... biggrin.gif Tulokset seuraavat:

Tuomari Kresten Scheel, Tanska (mies)

Urokset Avoin luokka:

Chenespace Big Benny ERI/1 SERT PU2 FIN MVA biggrin.gif

Urokset Valioluokka:

Mon Aminetten Gin Tonic ERI/2 PU3
Soluppgångens Casanova ERI/1 PU1 ROP

Nartut Nuorten luokka:

Jungfrulandets Here I Go Again Poissa

Nartut Avoin luokka:

Lady-Nellyn Ozeki Daishi ERI/1 SERT PN1 VSP wub.gif
Jungfrulandets Chiquita EH/2

Tuomari pahus vie alkoi iskeä mulle silmää kesken Oonan arvostelun whistling.gif oops.gif
Japsi
Kotona taas, onkohan täällä kaivattu mua.. wink.gif
Huomenna happybday.gif! blushing.gif

Onnea Vaasassa ja Lappeenrannassa olleille! biggrin.gif
Marja: Kuinka mones Sert Oonalle?! tongue.gif
Mansku
blink.gif lookaround.gif Mitä...mekö kaivattu sua? rolleyes.gif Eihän me...eihän baa.gif

oops.gif Kuudes serti ja viides kerta vsp:nä. blush.gif

whistling.gif Mitä vanhenetkos sinäkin?? wink.gif blushing.gif No siinä tapauksessa happybday.gif
Japsi
LAINAUS(Mansku @ 18.4. 2004, 06:03)
whistling.gif Mitä vanhenetkos sinäkin?? wink.gif blushing.gif No siinä tapauksessa happybday.gif

15 tulee plakkariin.. wink.gif ...kyllä se tästä... biggrin.gif dogrun.gif

Marianne: Mä pistän sen kirjeen postiin tän viikon aikana.. Täytyy tosiaankin asettaa tavoitteita. biggrin.gif
chini
Ha haa Hubbekin palas pääsiäis reissulta ja kiittää onniteluista rolleyes.gif taahtoo nuo reissut aina välillä venyä, ainakin kun koira on mukana niin ei ikävä pääse niin helposti yllättämään;-) rolleyes.gif
Elinalle onnea ikääntymisen johdosta happybday.gif
Mansku
tongue.gif Vanha kävi tänään kertaamassa noi näyttelysäännöt...siis uudet. unsure.gif Saa uuden kehäsihteerikortin ja vanhan kuvan sad.gif Siis vanhemman näköisen. shifty.gif Läpi meni että mätkähti ph34r.gif Oppii sitä vanhakin uusia juttuja smile.gif Todistettavasti blink.gif Nyt saan taas käydä ilmaiseksi näyttelelyissä suomessa, ruotsissa ja norjassa...turistina. whistling.gif thumbup.gif
-Juulia-
LAINAUS(Japsi @ 17.4. 2004, 22:11)
Kotona taas, onkohan täällä kaivattu mua.. wink.gif
Huomenna happybday.gif! blushing.gif

Onnea Vaasassa ja Lappeenrannassa olleille! biggrin.gif
Marja: Kuinka mones Sert Oonalle?! tongue.gif

No on! biggrin.gif

Hyvää syntymäpäivää Elinalle! happybday.gif

Vai Bennystä valio... Upeeta! Mutta entäs se kieli? ohmy.gif
Mansku
tongue.gif biggrin.gif Näkyi hieman ja myös arvostelussa mainittiin. Ei tuntunut kovin paljoa häiritsevän tätä tuomaria tongue.gif biggrin.gif

blink.gif Ouluun seuraavaksi...Jokohan Pipsallakin olisi mahdollisuus sertiin.. blush.gif Tosin epäilen kun Siru tulee ja hänellä tasaisempi pään väritys... whistling.gif

oops.gif Nyt vanha poistuu takavasemmalle ja menee telkun ääreen.. sleeping.gif
Japsi
Kiitoksia onnitteluista! smile.gif

Nyt on myös Mynämäen ilmot ummessa, kukas on tulossa? wink.gif Meiltä Tatu avoon ja mä molempina päivinä junnuilemaan, Anna menee lauantaina. dogrun.gif
chini
Hubbe on tulossa mynämäkeen kanssa;-)
Mansku
huh.gif Me vanhat ja ikäloput täältä pohjoisesta jätimme Mynämäen väliin wink.gif smile.gif laugh.gif Laitoin teille tulemaan Vaasan kuvan mailitse. blush.gif Lahteen suuntaan kai sitten Minnan kanssa, jos ei tuu esteitä sneaky2.gif shifty.gif
Japsi
Paulakin kuulemma tulossa Mynämäelle (ainakin sanoi vielä jokin aika sitten).
Paula ja Aulikki tulevat molemmat Hesaan. Eikös Helena ja/tai Minnakin tullut Hesaan? smile.gif
Mansku
tongue.gif biggrin.gif Me tullaan Helenan kanssa ainakin Hesaan. Minnasta ei niin varmaa tietoa. Riippuu työstä blink.gif Lupasin katsos Annettelle että oon tulkkina ja esittelen suomalaisen chiniväen hänelle. blush.gif
Vastavierailullekin on jo pyydetty Venäjälle ja Latviaan sekä Liettuaan... wub.gif Annettella se uros ilmoitettu sinne Hesaan, josko saisi Fin mva tittelin Am & Rus mva:n lisäksi... cool.gif
Japsi
LAINAUS(Mansku @ 19.4. 2004, 15:00)
tongue.gif  biggrin.gif Me tullaan Helenan kanssa ainakin Hesaan. Minnasta ei niin varmaa tietoa. Riippuu työstä blink.gif Lupasin katsos Annettelle että oon tulkkina ja esittelen suomalaisen chiniväen hänelle.  blush.gif
Vastavierailullekin on jo pyydetty Venäjälle ja Latviaan sekä Liettuaan... wub.gif Annettella se uros ilmoitettu sinne Hesaan, josko saisi Fin mva tittelin Am & Rus mva:n lisäksi... cool.gif

No Tatun täytyy ottaa sitten viimeinen Sert Mynämäellä, ettei kilpailla samasta Sert:stä. laugh.gif Vaikka tuskin tulee onnistumaan..Ihan kuin tiputtaisi turkkia, tai sitten ihminen näkee, mitä luulee näkevänsä. Toivottavasti tuo viimeinen.... wink.gif

Tiedätkö, kuinka monta/ketkä Helena on ilmoittanut Hesaan? smile.gif
chini
Mansku kiitos kuvasta;-)
caritaltako sait?
kas kun ei ollut mulle pistänyt;-(
Kyllä on hyvä kontakti tuolla koiralla täytyy kait ruveta hubbenkin kanssa reenaamaan;-)
http://www.henry.martinez.net/videos/14thplace.htm
Mansku
tongue.gif biggrin.gif Yvonnelta sain tuon kuvan cool.gif
smile.gif Ainakin Jami ja Siru (ei taida nyt muita näyttelykunnossa olevia olla, kun nartut saavat pentuja, ilmeisesti). Meiltä Pipsa.. rolleyes.gif Ketäs muita tulee?? Hubbe?? Tatu ja Tiitu??? Aulikki? Paula? Leila? Tuoviset? Hanna-Leena? Pitkäset? Juulia??? whistling.gif Nimimerkillä "Utelias luonneko?" lookaround.gif
Japsi
LAINAUS(Mansku @ 19.4. 2004, 16:01)
Meiltä Pipsa.. rolleyes.gif Ketäs muita tulee?? Hubbe?? Tatu ja Tiitu??? Aulikki? Paula? Leila? Tuoviset? Hanna-Leena? Pitkäset? Juulia??? whistling.gif Nimimerkillä "Utelias luonneko?" lookaround.gif

Paula ja Aulikki tulee ainakin, koiria en kyllä tiedä, mutta luulisi että molemmat nyt ainakin kahden kanssa. Tiitu ja Tatu tulevat molemmat. Eikös -Juulia- sanonut, että heiltä Pipsa vetskuihin. unsure.gif Enempää en _vielä_ tiedä. Taitaa silti tulla aikamoinen määrä, melkein kuin Messari ikään.. laugh.gif cool.gif dogrun.gif
Japsi
LAINAUS(Mansku @ 19.4. 2004, 16:01)
smile.gif Ainakin Jami ja Siru (ei taida nyt muita näyttelykunnossa olevia olla, kun nartut saavat pentuja, ilmeisesti).

Rupesi ihan kiinnostamaan, kenelle on pentuja tulossa...? innocent.gif tongue.gif (siis jos tiedät...)
Mansku
tongue.gif biggrin.gif Täplä ainakin on kantava, Vilma astutettu samoin Typykkä, mutta ei varmaa ovatko kantavana blink.gif ph34r.gif Noista tytöistä kun ei aina ota selvää ennekuin aivan viime metreillä lookaround.gif wink.gif
Mansku
tongue.gif laugh.gif Taisimme nyt löytää kesäpäivien viettopaikan whistling.gif Käykää kurkkamassa Vaherman Leirikeskus laugh.gif Kerromme sitten tarkemmin kun olemme lyöneet lukkoon asian rolleyes.gif
chini
Ketäs lahden Kv näyttelyyn on tulossa muita kuin
Hubbe, Buddy, Vili, Jami?
Lumina, Papu, Siru?
Onko kukaan lähdössä tuonne Naantalin ryhmä näyttelyyn?;-)
-Juulia-
LAINAUS(Japsi @ 19.4. 2004, 18:48)
Eikös -Juulia- sanonut, että heiltä Pipsa vetskuihin.

Jos nyt Mynämäestä puhutte, niin tullaan vaan toisena päivänä, silloin kun on pyrrit, ja ne on eri päivänä kuin chinit... confused.gif Pipsaa ei siis ole ilmoitettu, enkä nyt tiedä Aptuksestakaan kun se todellakin_inhoaa_sisänäyttelyitä! sleepy.gif Mutta kesämmällä sitten ainakin smile.gif
Japsi
LAINAUS(-Juulia- @ 20.4. 2004, 13:45)
Jos nyt Mynämäestä puhutte

Aptuksesta puhuttiin. wink.gif

LAINAUS(Mansku @ 20.4.2004, 06:22)
Käykää kurkkamassa Vaherman Leirikeskus

Näytti tosi hyvältä, eikä ole meiltä edes kovin kaukana. wink.gif Kerropas sitten lähemmin aikaa, kun on loppuunlyöty asia. Kivaa, että joku viittii järkätä.. thumbup.gif thumbup1.gif

LAINAUS(Mansku @ 19.4.2004, 20:29)
Noista tytöistä kun ei aina ota selvää ennekuin aivan viime metreillä.

Totta!! biggrin.gif laugh.gif

chini: Aulikki on ainakin tulossa Lahteen (jos selviää mahataudista.. confused.gif ), varmaan Vilin ja Papun kera, muita ei nyt varmaan ole näyttelykunnossa. smile.gif

Nyt mietin vielä, että ilmoittaisinko itteni junnuihin Aptukseen (ennen viittä), vai jätänkö väliin, kun on molemmat ilmotettu kehään, ja mun tuurilla menee varmaan päällekkäin.. unsure.gif lookaround.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.