Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Borderterrierit
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Sivuja: 1, 2, 3
Heemoka
Mua ei tullu sinne?? ohmy.gif
iiris_
Heippa smile.gif

Mites muiden bordereiden ja omistajien vuosi on alkanut?
Täällä mukavasti, mitä nyt hieman liiankin kovia pakkasia välillä ph34r.gif

Ja asiasta tuhanteen, meidän sivuilla on uusi ulkoasu sekä uusia kuvia, tervetuloa ja vieraskirjan käyttö (=täyttö) on ihan sallittua rolleyes.gif
http://www.geocities.com/votensivut/
LissuandBoris
No hei vaan kaikille reiksteröidyin juuri. smile.gif .Täälä on 2kpl.Lissu ja Boris.Lissu on flagstones-kennelistä.OIkein reipas ja sosiaalinen.Boris taas vähän ylienereginen. biggrin.gif [
Omppo
LAINAUS(LissuandBoris @ 11.3. 2006, 19:33)
Boris taas vähän ylienereginen. biggrin.gif [

Boris vain pitää kovasti... Hmm... Sokerista? tongue.gif

Kukahan teidän perheestä nimimerkin takana kirjoittelee? smile.gif
LissuandBoris
Perheen nuorin 14-vuotias tyttö. Pistäisin mielelläni kuvia tänne jos vain osaisin biggrin.gif
_berni_
LAINAUS(Vote @ 5.2. 2006, 14:12)
Ja asiasta tuhanteen, meidän sivuilla on uusi ulkoasu sekä uusia kuvia, tervetuloa ja vieraskirjan käyttö (=täyttö) on ihan sallittua rolleyes.gif
http://www.geocities.com/votensivut/

tosi hienot sivut thumbup.gif
Omppo
LAINAUS(LissuandBoris @ 12.3. 2006, 18:39)
Perheen nuorin 14-vuotias tyttö. Pistäisin mielelläni kuvia tänne jos vain osaisin biggrin.gif

Ookkei smile.gif

Kuvan saat, kun "haet" kuvan takaa (klikkaa oikealla > ominaisuudet > osoite (URL)), kopioit sen ja klikkaat viestikentässä nappia IMG. Liitä osoite siihen ja laita ok sekä postita, niin kuvien pitäisi näkyä.
Heemoka
Hehee biggrin.gif Moka sunnuntaina trimmattavaksi smile.gif
Eve
Iineskin on aivan kamalassa karvasssa ja n. viikon sisään nypitään se. Tänään päästään taas agitreeneihin, toivottavasti tänään neidiltä löytyisi vähän enemmän virtaa, kun viime kerralla oli vielä "toipilaana juoksuista". dogrun.gif
Eve
Olipa mielenkiintoiset agitreenit. Rataa sai mennä vain suu kiinni ja sekös olikin vaikeata kun tuon terrierin kanssa on tottunut huutamaan kilpaa blink.gif whistling.gif Hyvin kuitenkin meni ja Iines oli taas ihan eri koira kuin viime kerralla.
iiris_
Meidän Vote täytti viime torstaina(6.4) 12 vuotta! wub.gif happybday.gif
Heemoka
LAINAUS(Vote @ 8.4. 2006, 16:48)

Onnea! happybday.gif
Avispa
LAINAUS(Vote @ 8.4. 2006, 17:48)

Onnea! happybday.gif

Kävin taas lauantaina moikkaamassa tänä vuonna 10v täyttävää borderi herraa. Aivan ihana rotu! wub.gif
-NoOrA-
Heemoka
LAINAUS(-NoOrA- @ 13.4. 2006, 15:59)

Voi wub.gif
Sitä ollaan ihan pääsiäistunnelmissa biggrin.gif
-Mia-
Iski vähän aikaa sitten kauhea borderi-innostus, ja nyt kuin tilauksesta sain junnu- ja hoitokoiraksi sellaisen wub.gif wub.gif . Aivan ihanaa!
Eve
LAINAUS(-Mia- @ 19.8. 2006, 21:59)
Iski vähän aikaa sitten kauhea borderi-innostus, ja nyt kuin tilauksesta sain junnu- ja hoitokoiraksi sellaisen  wub.gif  wub.gif . Aivan ihanaa!

Saankos udella borderin virallista nimeä smile.gif?

Meidän borderpentu saapuu taloon 4 viikon päästä. wub.gif
-Mia-
Saa udella, nimi on Tigerlike Unique Lady smile.gif .
Heemoka
LAINAUS(-Mia- @ 20.8. 2006, 14:07)

Ruska wub.gif

On se kyllä niin ihanan näköinen..! smile.gif
-Mia-
LAINAUS(Heemoka @ 20.8. 2006, 14:32)
Ruska  wub.gif

On se kyllä niin ihanan näköinen..! smile.gif

Jep, Ruskahan se, odotan innolla koiran tapaamista wub.gif . Näin sen jo mätsärissä tällä viikolla.

// tänään tavattiin, aivan upean ihana otus!
Miki*
LAINAUS(-Mia- @ 20.8. 2006, 14:07)

Ihastuttavan näköinen kyllä smile.gif wub.gif
hakunamata
LAINAUS(Fowy @ 12.3. 2004, 22:15)
Moi! Meillä asustaa tällä hetkellä kaksi bortsua, Sindi(Flagstones Finnish Star) 1kk ikäisen Kasper(Flagstones Ou Nou) -poikansa kanssa.

meillä on kans siniltä bortsu poika biggrin.gif (flagstones feel the music)
=Poppana=
Kuinkas moni teistä oli tuolla Nuori Borderpäivässä,Tuomarinkartanolla? Me oltiin,oli meijän neitokaisen(vähän päälle 5kuukautta) eka näyttely. Menestys ei ollut kovin suurta eikä sitä kyllä voinut odottaakaan.Lapsi&pentu luokassa oltiin kuitenkin kakkosia kuten kaikki paitsi voittaja.Varsinaisessa taaperoluokassa sijoituttiin juuri palkintosijojen ulkopuolelle.Kasvattajaluokka meni jokseenkin hyvin vaikka oli pieniä nimisekaannuksia. Ronja ei malttanut kyllä näyttelyremmissä kuin hetkellisesti aina välillä kävellä ja seisottaminenkin onnistui joskus.Mutta tämä päivä antoi hyvän pohjan sille että mitä nyt aletaan treenaamaan.Ronja sai muuten hyvät arvioinnit mutta "erittäin vilkas luonne" kävi vähän päälle.. shifty.gif
Musta tää päivä oli muuten oikein kiva ja harmi kun näitä on vaan yks vuodessa.Nähtiin samalla koko Ronjan pentue,seitsemän suloista,ylivilkasta bordervauvaa.Oikein kiva päivä.Toivottavasti teillä muillakin oli kivaa jotka paikalla olitte.
Eve
^ Mä olin nuoriborderissa kasvattajan apukäsinä ja pentujen babysitterinä wink.gif. Kehässä esitin Leekon(Flagstones Super Lego), kasvattajaryhmässä Iitan(Flagstones Garden Angelica) ja Sirun jälkeläisluokassa Sirun(Flagstones Fly-By-Night). Lisäksi oltiin ilopilleri Roccon (Hjelme Believe or Not) kanssa Junior Handlerissa ja voitettiin wub.gif

Kaikenkaikkiaan oikein mukava päivä ja hienoa menestystäkin meidän porukoille tuli. laugh.gif
-Mia-
Tuleeko bordereista vanhemmiten ihan rauhallisia ja vähän laiskoja vai pysyykö ne aina yhtä energisinä? teehee.gif
Omppo
Borderhan ei ole koskaan ylivilkas - se on vain toiminnassa mukana. Kaikki terveet yksilöt osaavat kotona ja ulkona tapahtumien keskipisteestä relata ja rauhoittua. Sen sijaan silloin, kun tapahtuu, niin se tapahtuu borderille - oli se minkä ikäinen tahansa.

Tervetuloa tutustumaan Nellaan silloin, kun se ei ole toiminnassa. Sen hermot kestävät vähän mitä tahansa, kisapaikoillakin se relaa tarvittaessa keskellä käytävää ketarat levällään. Mutta toimiessaan sitä ei pitele mikään.
Omppo
Itse olin myös NB-päivillä, parin vuoden tauon jälkeen. Tulokset olivat hienoja meikäläisen handlattavilla:

Leevin poika "Niki" luokassaan 2.+KP
Leevin tyttärentytär "Hani" luokassaan 2.+KP
Tutun kasvatti "Veeti" luokkavoitto + KP

Lisäksi kaksi Nellan poikaa saivat oikein mainiot arvostelut huomioiden kaverusten iän smile.gif Ipa ja Karu eivät luokassaan sijoittuneet, mutta sepäs ei menoa haitannut, niillä on vielä aikaa kasvaa.
-Mia-
Kun on tottunut noihin sohvalla lötköttäviin cavaliereihin niin borderi tuntuu oikein energiapommilta, varsinkin nuori sellainen biggrin.gif .
Christa
Liitytäänpä mekin kahden bortsun kanssa kehiin. Meiltä löytyy mun Reetta alias Grindstones Tail Grab, kohta 10 (!!) ja siskon Verneri eli G. Ferrari, 5 v.

On alkanut tässä pikkuhiljaa kutkutella ajatus pennusta, mutta äiti vähän jarraa vastaan. dry.gif Uuvutustaistelu käynnissä. biggrin.gif
iiris_
In memorian:

Mimerik´s il Diavolo eli Vote

6.4.1994-11.12.2006

"Tassun jälkiä sydämessä,
kuin joku olisi kulkenut siitä vastikään.
Joku kulki sydämeni yli,
sinäkö se olit koirani?
Ohimatkallako vain?
Et kai.
Kyllä pysyvästi sinne muutit.
Teit pesän lakanoihin,
merkkasit myös nurkat.
Kipitit läpi sydämen, kurajaloin, karvoin.
Jätit tassunjälkiä sydämeeni."
© Sini Lindroos

Vote lähti viimeiselle matkalleen 11.12.06 cry.gif. Eläinlääkäri oli todennut, että Votella oli sydänpussissa paljon nestettä ja paha munuaisten vajaatoiminta... cray.gif

Ikuisesti Voten muistoa kunnioittaen: Iiris ja muu perhe
Heemoka
Otan osaa cray.gif
Eve
Osanottomme ja Iso Halaus Iirikselle ja perheelle cry.gif
iiris_
kiitos... cry.gif
Tuntui joulu oudolta ilman Votea, kun se aina ollut jouluna meillä... cry.gif
sahku
Osanottoni cry.gif Joulut ovat varsinkin pahimpia, kun oma perheenjäsen ei ole paikalla confused.gif
riiT
Kiitos Even[Kelmi], mieki innostuin tässä bortsuista thumbup.gif Mahdollisesti hankinnassa sitten sellanen kun omaan kotiin pääsee wub.gif ellei aikasemminki (:

// Minulta myös osanottoni cry.gif
=Poppana=
Meidän ronja on jo 10 kuukautta ja tuntuu että justiinsa se oli sellainen pieni vauveli.Viime viikolla ostettiin Ronjalle Hurtan talvitakki jonka päälle neiti ei oikein itse vielä ymmärrä.Mutta ihan hyvin on jo alkanut sen kanssa kulkea, joskin se aina välillä kutittaa inhottavasti.Ronja tykkäsi myös hyvin paljon siitä, että lunta tuli lisää.Se meni aivan sekaisin ja hypeli ja kieri pihalla kun lunta satoi. laugh.gif Mites teidän bordereilla on talvi lähtenyt käyntiin?
Osaanottoni -Iris-.
dii.
Meidän perheestä löytyy kaksi borderia, Grindstones Volcanic Forse (KVA-L) ja Grindstones Europolitan (FIN MVA, S MVA). Onkos jollakin muulla Grindstones-kennelistä koiria?
Christa
Here here. biggrin.gif Elikkä Reetta (G. Tail Grab), Verneri (G. Ferrari) ja Pipri (G. Dark Pearl). Kovasti terkkuja Hansille ja Salsalle. happy.gif
Lory
Mun ystävän bordernartulle pitäs syntyä pentuja tällä viikolla, ainakin kolme näkyi ultrassa ja voi olla, että tulee enemmänkin. Yhdistelmä on siis Roziedor Eye of the Tiger x Brackenhills Walker smile.gif Pääsen sitten pentuja kattomaan jossain vaiheessa ja luulen, että borderkuume käy ihan sietämättömäksi.. Mulla on nyt useamman kuukauden ollut border mielessä ja oli melko lähellä, etten tuosta pentueesta ottanutkaan. Tulin kuitenkin järkiini ja päätin, että oman borderpullan hankin vasta kun mulla on oikeasti tarpeeksi aikaa sille ja olen täysi-ikäinen ja vakiintunut johonkin. biggrin.gif

Border on kyllä aivan mahtava rotu, siitä on kaikkeen, koko on juuri sopiva, "perusluonne" tosi hyvä, ulkonäkö miellyttää silmää ja ei ole edes jalostuksella pilattu. <3
Heemoka
LAINAUS(Lory @ 7.5. 2007, 15:17) *
Mun ystävän bordernartulle pitäs syntyä pentuja tällä viikolla, ainakin kolme näkyi ultrassa ja voi olla, että tulee enemmänkin. Yhdistelmä on siis Roziedor Eye of the Tiger x Brackenhills Walker smile.gif Pääsen sitten pentuja kattomaan jossain vaiheessa ja luulen, että borderkuume käy ihan sietämättömäksi.. Mulla on nyt useamman kuukauden ollut border mielessä ja oli melko lähellä, etten tuosta pentueesta ottanutkaan. Tulin kuitenkin järkiini ja päätin, että oman borderpullan hankin vasta kun mulla on oikeasti tarpeeksi aikaa sille ja olen täysi-ikäinen ja vakiintunut johonkin. biggrin.gif

Border on kyllä aivan mahtava rotu, siitä on kaikkeen, koko on juuri sopiva, "perusluonne" tosi hyvä, ulkonäkö miellyttää silmää ja ei ole edes jalostuksella pilattu. <3

Tuota pentuetta olen katsellut vaikka kuinka kauan, siitä voisin kyllä koiran ottaa rolleyes.gif
Harmi vain että on vanhemmat keksitty. biggrin.gif
Lory
LAINAUS(Heemoka @ 11.5. 2007, 15:58) *
Tuota pentuetta olen katsellut vaikka kuinka kauan, siitä voisin kyllä koiran ottaa rolleyes.gif

smile.gif Tänään Toralle syntyi viisi pentua, kolme urosta ja kaksi narttua. En malta odottaa, että pääsen näkemään niitä <3
=Poppana=
Kivaa ku pentuja syntyy ja terveinä. Itseäkin on alkanut poltella ajatus toisesta borderista vaikka vielä sitä ei kannata ottaa. Ronja on kuitenkin vasta vuoden ja pari kuukautta.Itse asiassa tänään tulee tasan 1vuosi ja kaksi kuukautta.
Agilitykin on alkanut jo kulkea mukavasti ja vauhdikkasti. Huomaa kyllä kun koiralle tulee lisää vauhtia niin itse jää jotenkin aina jälkeen tai on jossain edellä. happy.gif Mitäs teijän bortsuille ja niiden omistajille kuuluu?
Heemoka
Hyvää kuuluu tänne, Oulun näyttelyssä saatiin varaserti biggrin.gif
Hävittiin velipuolelle ja Hotille rolleyes.gif
wenakko
Mitä Hotti sai? smile.gif
Eve
^ Hotti oli Oulussa(13.5.) PU-2 smile.gif
=Poppana=
Agilityn alkeiskurssi on nyt sitten takana päin. Niin nopeasti mennyt koko kurssi. tuntuu ettei itse osaa yhtään mitään. Noei, kyllähän sitä nyt kaikenlaista jäi päähän. Nyt vaan toivotaan,että jatkokurssille päästiin.
Mentiin nyt vikalla kerralla ensin sellasta hyppy-putki-takaaleikkaus-sarjaa ja lopuksi vielä putki-hyppy-valssaus-sarjaa jossa oli tarkoitus vaan pitää hauskaa. Ja kyllä pidettiinkin. Ronja meni yllättävän hyvin putkeen vaikka meikäläinen sotkeutui jalkoihin ja käsiin valssatessa. Mahtava porukka ollut kurssilla ja todella mukavat ja osaavat ohjaajat. Vielä bonuksena on saanut tutustua niin mahtaviin uusiin bortsuihin ettei mitään rajaa. Huhhuh, toivottavasti harrastus jatkuu vielä pitkään jos ei yhtä niin tuplasti hauskempana. laugh.gif
Anna^^
On nää borderit vaan aika nättejä. smile.gif Onnea Sinulle ja koirallesi Heemoka! smile.gif Ja tietenkin Hotille! smile.gif
wenakko
Mulla on hirveä borderikuume. biggrin.gif Vaikka jaloissa temmeltää 17 viikkoinen spanielin alku. biggrin.gif rolleyes.gif Jos joskus vaihdan rotua, niin borderi on aika todennäköinen vaihtoehto. smile.gif Mutta saa nyt nähdä jääkö vaan haaveiluksi...
Eve
^ Harjikset ja borderit, meillä on aika samanlainen maku laugh.gif

Oodi täyttää kohta vuoden! Vastahan se oli ihan pieni pentu...

copyright: Sini Lindroos

Ja nyt se on jo näin iso neiti wub.gif
wenakko
Oodi on tosi ihanan värinen! smile.gif Tykkään tosi lujaa tosta.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.