Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Borderterrierit
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Sivuja: 1, 2, 3
Mari.
Heissan! Kenellä täällä puskassa on siis Borderterrieri?
Tähän voi laittaa juttua bordereista ja tietenkin kuvia. Eli kirjoittelemaan! laugh.gif
Ps. Toivottavasti ei ihan turha aihe... unsure.gif
-Maiju-
No meillä asustaa bortsu Vilma (Tullymurrayn Troena Brew). smile.gif
Kyllähän täällä puskassa borderihmisiäkin liikku jonkin verran. wink.gif
Omppo
Meillä asuvat Leevi (Fin Mva Karimäen Bodie) ja Nella (Karimäen Dream). Lisää juttua meidän kotiusivuilta: koti.mbnet.fi/nunnu
Fowy
Moi! Meillä asustaa tällä hetkellä kaksi bortsua, Sindi(Flagstones Finnish Star) 1kk ikäisen Kasper(Flagstones Ou Nou) -poikansa kanssa.
Essi
Kuten Maiju jo kertoi, meillä asustelee Vilma, Tullymurrayn Troena Brew. smile.gif
<--------- Aliaskuvakkeessani on Vilman kuva. wub.gif
Eppunen
watsup.gif Täällä itsestään ilmoittelee vielä yksi bordertörriäinen kotijoukkoineen. Emäntä hilluu paljon Koirat.comissa, Koirarodut-palstan moderaattorina. Borderterrierikerhon keskustelufoorumissa minut tunnistaa nimellä Anne ja Lemmikkipalstojen keskusteluissa nickillä annko.

Peppi (Zehard Victoria) on 3-vuotias borderterrierineiti. Meistä saa lisää tietoa kahlaamalla läpi kotisivujamme. thumbup.gif
Dommie
Eipä ole tällä hetkellä, mutta Konsta borderi on ollut, Grindstones Euro Traveller wub.gif
Mari.
Siis mitä? huh.gif
Onko teillä ollut Nelli Borderi?!? laugh.gif

IHANAA!

Ja mulle ei kerrottu mitään... blink.gif
Hullu? Minäkö? Ehei... lookaround.gif
>tinja<
Meillä ei ole mutta kaverilta löytyy kaksi kappaletta wub.gif Ja pidän kovasti bortsuista wub.gif
Mari.
BORDERIT RULETTAA.. laugh.gif

Tikillä on nyt hiphop/villahousukampaus.. (Sitä nypitään... laugh.gif )
Fowy
LAINAUS(Mariza @ 6.4. 2004, 20:03)
Tikillä on nyt hiphop/villahousukampaus.. (Sitä nypitään... laugh.gif )

Tikillä sentään on karvoja. Toisin on Sindin laita. Ku pentu lähti, niin kasvattaja sano, että "Emmi voisi sitten nyppiä Sindin". No, eka kerta, mutta hyvin meni, Sindiltä lähtee muutenkin kaikki karvat, oli nyppijä kuka tahansa.
-Maiju-
Vilmaltakin lähti pentujen jälkeen ihan kaikki karva, pohjavilloja myöten... blush.gif Mutta siihen kasvaakin sitten paikalle todella hyvä karva, tiivis ja karkea. smile.gif
Omppo
LAINAUS(>tinja< @ 4.4. 2004, 20:44)
kaverilta löytyy kaksi kappaletta wub.gif Ja pidän kovasti bortsuista wub.gif

Saanen udella, kuka on kyseessä..? laugh.gif
Mari.
Tiki rokotettiin vähän aikaa sitten, (toissapäivänä) ja sehän tarkoittaa, että Tiki on taas terve! laugh.gif Mun pikku kultipuppelliini on taas kunnossa! wub.gif wub.gif wub.gif
Omppo
LAINAUS(Mariza @ 24.4. 2004, 10:32)
Tiki rokotettiin vähän aikaa sitten, (toissapäivänä) ja sehän tarkoittaa, että Tiki on taas terve! laugh.gif Mun pikku kultipuppelliini on taas kunnossa! wub.gif wub.gif wub.gif

Mikä Tikillä oli? blush.gif
Dommie
LAINAUS(Mariza @ 4.4. 2004, 19:31)
Siis mitä? huh.gif
Onko teillä ollut Nelli Borderi?!? laugh.gif

IHANAA!

Ja mulle ei kerrottu mitään... blink.gif
Hullu? Minäkö? Ehei... lookaround.gif

Juu, onhan mulla ollut borderi, ja ihana olikin wub.gif wub.gif Nyt haaveilen toisesta borderista wub.gif
Murmeli
Mulla on borderi Leevi (Dundarroch Snowstorm Kirkkonummi). biggrin.gif
saanukki
Mulla on borderi Penni. (Cindyhill Sweet Pea)
Varga
Meiltä löytyy kaks borderterrierii wink.gif
iiris_
meillä on bortsu uros Vote(Mimeriks il Diavolo) wub.gif Siltä leikataan aika pian piilokives.Miten teidän borderit nauttivat kesästä? Meidän Vote makaa sohvalla ja ottaa aurinkoa. wink.gif
Fowy
Meidän bortsu nauttii kesästä mahaansa kasvattaen ja valmistautuen elokuussa tulevaan synnytykseen. wub.gif
Oli ihan pakko hehkuttaa biggrin.gif
Varga
Meijän bortsut nauttii kesäsästä uimalla, lenkeilyillä ja pihalla ololla
-Maiju-
Meiän Vilma nauttii kesästä rennosti, aurinkoa ottaen ja leikkien. Agilitykin on nyt kesätauolla mutta kohta jatketaan. Uimaankin Vilma on pari kertaa uskaltautunut, vaikkei muuten mikään vesipeto ole... happy.gif
Dommie
Onpa paljon borstuväkeä täällä. teehee.gif wub.gif Mun ei ehkä pitäisi lueskella tätä palstaa, kamala borderikuume w00t.gif !
Miki*
Itselläni ei ole Borderia mutta kaverilla naapurissa on. biggrin.gif
Ja tosi ihastuttava Borderi onkin wub.gif
Varga
LAINAUS(-Maiju- @ 9.3. 2004, 16:31)
No meillä asustaa bortsu Vilma (Tullymurrayn Troena Brew). smile.gif
Kyllähän täällä puskassa borderihmisiäkin liikku jonkin verran. wink.gif

sähän olit siellä Nuorten SM kisoissa?
sahku
Ei oo borderia ei, mutta sulosia ne ovat kuten muutkin pienet terrierit wub.gif oon harkinnu, että sitten joskus (jos koiraa otan) niin olisi borderi biggrin.gif saapi katsoa vielä...
Heemoka
LAINAUS(miki|| @ 3.8. 2005, 16:51)
Itselläni ei ole Borderia mutta kaverilla naapurissa on.  biggrin.gif
Ja tosi ihastuttava Borderi onkin wub.gif

Miun bortsuhan se on. Nimeltään Moka, ja tällä hetkellä se on noin 7, 5 kk.
wink.gif
Eve
Omaa ei ole sad.gif, mutta hoitokoirana sitäkin ihastuttavampi Iines-borderi (Tullymurrayn Tottie Mark) wub.gif
Eppunen
Meillä meni kesä hyvin. Peppi nautti ulkona olemisesta täysin rinnoin. Vietimme siis suurimman osan kesästä vanhempieni luona ja heidän takapihansa on huomattavasti suurempi kun meidän n. 10 neliön rivitalotakapiha. Käytiin vielä elokuun lopussa vaeltamassa Kevon luonnonpuistossa ja mökkeiltiin Utsjoella. Syksyyn kuuluu ehkä luoliin tutustumista... mutta ainakin me treffataan Turun alueen bordereita kahdesti kuussa smile.gif

Ensi kuussa meillä juhlitaan Pepin 5-vee synttäreitä. Tässä yksi kuva Kevolta. Peppi kantoi reippaasti omaa reppuaan koko reissun ajan. Repussa oli ruokaa ja sadetakki.
iiris_
kiva kuulla, että teidän kesä on mennyt hyvin. Niin meni meilläkin. Pikkuveljelläni on todettu koirallergia, joten meidän Vote asuu nykyisin(ainakin nyt jonkin aikaa) mummollani. Mummolle votesta on ollut seuraa paljon viihtyyhän Votekin siellä. Käy se välillä meillä ja minä niillä, kun mummohan asuu lähellä onneksi. Vote on siellä nyt ainakin toistaiseksi. wink.gif
Eve

happybday.gif
Heemoka
happybday.gif happybday.gif happybday.gif
iiris_
Paaljon onneeaa vaan! Onnittelemme Voten kanssa! laugh.gif w00t.gif happybday.gif flowers.gif
Heemoka
Onko täällä ihmistä joka olisi tulossa oulun näyttelyyn borderin kanssa?
Mihin luokkaan?

Moka menee (urosten) pentuluokkaan, ja sunnuntaina vissiin junnuihin.
es-sii
tällä hetkellä on eri koirarotu mutta kun olin pienempi oli meillä 2 borderia smile.gif
nyt tekisi niin mieli ottaa nykyisen koiran kaveriksi bortsu mutta äiti ei suostu dry.gif
Eppunen
Sundae
Hyvää syntymäpäivää Pepille! wub.gif
Eve
Onnea Pepille vielä tätäkin kautta wub.gif
<Iida>
LAINAUS(Kelmi @ 27.10. 2005, 18:38)
Onnea Pepille vielä tätäkin kautta wub.gif

Samat sanat - onnea Peppi! happybday.gif
Heemoka
happybday.gif
iiris_
Onnea Peppi!! w00t.gif thumbup.gif happybday.gif flowers.gif
Eve
Iineksellä on vain punavalkoraidallinen neulottu villapaita, josta neiti ei itse kyllä erityisemmin pidä laugh.gif.
Varga
Nikellä ja Tarella on molemmilla talvitakit wink.gif
Heemoka
Mokalla on sellainen "turkki", heijastinliivi ja kaksi tossua... Lisäksi Heemolla (sk kettuterrieri) on sellainen skottiruutuinen takki (jota Mokakin käyttää), ja kaksi tossua myös (olen siis tehnyt Heemolle joskus neljä tossua, mutta "annoin" kaksi Mokalle) ja sitten Heemolla on vielä sellainen sininen talvitakki biggrin.gif
<Iida>
Manulla on on fleece vuorinen mantteli ja toppahaalari. Toppahaalari päällä herra ei kuitenkaan suostu liikkumaan laugh.gif
Miki*
UP UP! biggrin.gif
Mitäs ostatte bortsuillenne joululahjaksi? wink.gif
Heemoka
En tiedä, jos on rahaa niin herkkuja biggrin.gif tongue.gif
<Iida>
LAINAUS(Miki* @ 4.12. 2005, 21:15)
Mitäs ostatte bortsuillenne joululahjaksi? wink.gif

Messarista ajattelin tänäkin vuonna koirien joululahjat ostaa. Manulle pitäisi ainakin ostaa uusi remmi ja jos löydettäisiin sopiva takki agilityyn (vanha liian pieni). Muutama lelukin varmasti tarttuu matkaan, herkut meillä tehdään kotona wink.gif
<Iida>
No niin, Suomen borderterrierit kartalle: http://www.frappr.com/borderterrierit

Lisää itsesi ja borderisi add yourself - kohdasta wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.