Olipa keväisen lämmin aurinko ! Puuhailtiin pihalla, ja minulle tuli mieleen että ehkäpä nämä eivät olekaan metsänvartijan koiria, vaan metsätyömiehen koiria ? Puut lakoon ja silleen ?
ja taas tosi ihunia kuvia .....taitaa olla kaikilla tuo puitten pinoominen katsos ei voi tallustaa jos jokin puu on tiellä
upponalle
13.3. 2004, 19:55
¨steffy Hyvin sanottu Pinoon vaan puut !
AnnaElina
14.3. 2004, 10:35
Tosi komeita kuvia Meidänkin neiti innostuu noista puista ja risuista Mutta eiköhän tätäkin asiaa voi hyödynttä keväällä. kun mennään mökille tekemään polttopuita
Meillä olisi tuo viimeisimmän linkin kajarin päällä oleileva kärsäkäs päässyt sisuksistaan... koiran mielestä kaikille pehmoleluille täytyy tehdä tarkempi sisustutkimus.
upponalle
14.3. 2004, 19:25
tittamaarit Vaikka minä kyllä raivostuisin jos tuohon minu ronsuun koskettaisiin, kun se on sellainen ihana hali-nalle !! Tosin, onhan mulla näitä hali-nalleja ihan kaksi kappaletta siinä sängyllä...
¨steffy
14.3. 2004, 19:45
juu minullakin kaksi halinallea ,mutta EI sängyssä ilman lupaa ,kun ei oikein mukavalta tunnu herätä sängyn reunalta koirien venytellessä ja nauttivan MUN sängys olemisesta
upponalle
14.3. 2004, 20:39
¨steffy Opin tuon melko nopeasti Upon kohdalla, ja näillä kummallakin on oma paikka yötä varten. Nukun itse ihan yksinäni sängyssä ja koirat keskenään toisaalla. Ei tarvitse löytää itseään mytättynä nurkkaan
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.