Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Touhuja
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
upponalle
Olipa keväisen lämmin aurinko ! Puuhailtiin pihalla, ja minulle tuli mieleen että ehkäpä nämä eivät olekaan metsänvartijan koiria, vaan metsätyömiehen koiria ? Puut lakoon ja silleen ?

http://groups.msn.com/Uponalle/puuhia.msnw?albumlist=2
¨steffy
ja taas tosi ihunia kuvia tongue.gif .....taitaa olla kaikilla tuo puitten pinoominen lookaround.gif katsos ei voi tallustaa jos jokin puu on tiellä rolleyes.gif laugh.gif
upponalle
¨steffy laugh.gif laugh.gif thumbup.gif teehee.gif Hyvin sanottu tongue.gif Pinoon vaan puut !
AnnaElina
Tosi komeita kuvia tongue.gif
Meidänkin neiti innostuu noista puista ja risuista biggrin.gif
Mutta eiköhän tätäkin asiaa voi hyödynttä keväällä. kun mennään mökille tekemään polttopuita cool.gif
upponalle
Kiitos AnnaElina smile.gif

Tältä päivältä yksi söpö kuva:

http://groups.msn.com/Uponalle/spj.msnw?ac...hoto&PhotoID=78
tittamaarit
Hihii, ihania möllyköitä! wub.gif wub.gif

Meillä olisi tuo viimeisimmän linkin kajarin päällä oleileva kärsäkäs päässyt sisuksistaan... koiran mielestä kaikille pehmoleluille täytyy tehdä tarkempi sisustutkimus. lookaround.gif
upponalle
tittamaarit laugh.gif tongue.gif Vaikka minä kyllä raivostuisin jos tuohon minu ronsuun koskettaisiin, kun se on sellainen ihana hali-nalle !! Tosin, onhan mulla näitä hali-nalleja ihan kaksi kappaletta siinä sängyllä...

wub.gif dogrun.gif dogrun.gif
¨steffy
juu minullakin kaksi halinallea ,mutta EI sängyssä ilman lupaa baa.gif ,kun ei oikein mukavalta tunnu herätä sängyn reunalta koirien venytellessä ja nauttivan MUN sängys olemisesta shifty.gif sneaky2.gif
upponalle
¨steffy blush.gif Opin tuon melko nopeasti Upon kohdalla, ja näillä kummallakin on oma paikka yötä varten. Nukun itse ihan yksinäni sängyssä ja koirat keskenään toisaalla. Ei tarvitse löytää itseään mytättynä nurkkaan tongue.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.