Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hymiöt.
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Sivuja: 1, 2
sipa
Oliskohan mitenkään mahdollista sellainen halaus-hymiö saada tänne mukaan..? Sitä tuntuu monikin kaipaavan.. Myös minä. tongue.gif
Delibes's
Musta unelmoiva ja itkevä hymiö ja sitten kanssa sellainen höyryävä hymiö olisi siistejä biggrin.gif Ottaen huomioon voiko tuollaisia tehdä..?
Jamaica
täällä on ihan kivoja hymiöitä...onko silti mahd. että tänne tulisi sellainen ruusukimppu smile.gif ja näin pääsiäiseksi tipu,muna...ja sitten vaicca paju smile.gif kiitos jos voitte toteuttaa baa.gif
Sanne
Tollasta itkevää hymiötä kaipasin myös minä
Maximilliam
Joo mäkin kannatan itkevää ja sellasta kiukusta höyryävää hymiötä. Joku toinenkin koira hymiö vois olla kiva ku nyt ei oo kun toi juokseva koira
Japsi
Juu, itkevä ja höyryävä vois olla kiva, jos on mahdollista tehdä.. tongue.gif
Anturajalka
LAINAUS(Japsi @ 2.4. 2004, 20:47)
Juu, itkevä ja höyryävä vois olla kiva, jos on mahdollista tehdä.. tongue.gif

Jep jep

Onhan nytkin jo aika runsaasti näitä vaihtoehtoja... biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
Kaiku
Halaus ja itku hymiöt ois kyl kova sana! wink.gif laugh.gif
Eden
itkua kannatan etenkin. wink.gif
shadow
sellainen "nipo" hymiö olisi myös kiva laugh.gif eli nokka pystyssä sly.gif ja höyrypää-hymiö tulisi tarpeeseen wink.gif
Anturajalka
Joo! Lisää hymiöitä, kiitos! laugh.gif
san-na^
Voisitte lähettää Toiskalle lähettiä ko. asiasta, niin jotakin saattais tapahtua.
-anna-
No täällä on kyllä ihan kivoja, mutta jotain piristystä voisi olla smile.gif
Dommie
LAINAUS(-anna- @ 30.4. 2004, 20:42)
No täällä on kyllä ihan kivoja, mutta jotain piristystä voisi olla smile.gif

Niinpä rolleyes.gif
shadow
Ja ilosta itkevä hymiö smile.gif eli hymyilevä ja itkevä yhtaikaa
.Sini.
No munkin mielestä nämä on tosi hyviä, mutta vaihtlu virkistää thumbup.gif
Sandra
itkevää hymiötä todella kaipaisi biggrin.gif vaikkei nyt pahemmin itketäkään tongue.gif
>tinja<
Juu, itkevä ja halaava olis ihania smile.gif
san-na^
No miun mielestä parhaat uusiksi olisivat: itku-,halaus-, itku&hymy hymiöt.
osku^^
LAINAUS(>tinja< @ 1.6. 2004, 20:51)
Juu, itkevä ja halaava olis ihania smile.gif

Niin just! smile.gif
.summer.
Todellakin sellaisia edellä mainittuja hymiöitä olis kiva saada tänne lisää smile.gif [jos se vaan on mahdollista].
Guest
kiwa!
¤janette¤
joo kannatan! Olishan se kiva jos täällä oli enemmän hymiöitä just niinku esim.halaava,itkevä,suuttunu (höyryä tulee) jne
milkyjoe
Mie tahdon sellaisen synkkiksen. biggrin.gif
Sikko
itkevä ois kiva ja semmoinen höyryisen vihainen happy.gif
jenna_c
Täällä on jo nyt mielettömän kivoja hymiöitä, mutta itkevä olisi vielä kiva! biggrin.gif
Ässä
Mä voin lähettää Vahtikoiralle pyynnön. happy.gif
Wupsu
no olisihan niitäkin ihan kiva saada lisää mutta kyllä näilläkin pärjää rolleyes.gif
¤janette¤
Ässä:Mitä vahtikoira vastasi? vai onko vastannu vielä ollenkaan?
Vahtis
Kyllä minä tätä säännöllisesti luen ja haeskelen välillä uusia hymiöitä, mutta homma ei ole ihan yksinkertaista. Hymiöilläkin on tekijänoikeudet eli ihan mitä vain hymiöitä ei voi tänne lisäillä, jos siihen ei saa lupaa... ja tietenkään emme ryhdy maksamaan siitä, että voimme käyttää joitain hymiöitä.

IPB:lle on kohtuulllisen hyvä hymiö valikoima. Pitäisi taas käydä tarkistamassa onko tullut uusia.
<Iida>
Mä olen ainakin ihan tyytyväinen tällä hetkellä käytössä oleviin hymiöihin wink.gif
Sundae
Olen aina rakastanut tämän paikan hymiöitä wub.gif Ne ovat niin omalaatuisen ihania<3 Mutta sitä itkevää hymiötä minäkin kieltämättä kaipaisin confused.gif
lovechin
Minun mielestä täällä on hyvät hymiöt, mutta se itkevä ois kyllä kiva. huh.gif
-serafina-
Olen tyytyväinen Puskan hymiöihin, mutta kun täällä kerran ehdotellaan uusia hymiöitä, niin itkevä ja halaava-hymiö voisi olla kivoja. smile.gif Myös järkyttynyt hymiö tulisi tarpeeseen. wink.gif
toffeetassu
oi, nämä hymiöt on todella hyviä, mitä vertaa nyt muihin keskustelun palstan hymiöihin (esim.koirat.comin hymiöihin). minä pidän näistä, ja näitä on tarpeeksi paljon. wink.gif mutta itkevä hymiö taitaa puuttua. sad.gif
Once
täällä kyllä tosiaan on hyvät hymiöt smile.gif tosin itkevä hymiö olisi kiva lisä.. Olen kaipaillut myös päätä seinään hakkaavaa hymiötä... tongue.gif
MyTara
Puskan hymiöt ovat tosiaan parhaita, todella persoonallisia ja monipuolisia. smile.gif Itkuhymiötä minäkin kaipaan, mutta eiköhän se saada tänne joskus hommattua.
Mon@
Se itku hymiö olisi hyvä, mutta paras olisi ehdottomasti se kiukusta höyryävä hymiö ;D
Puskassa on kyllä laaja valikoima hymiöitä, mutta osaa voisi ottaa kyllä poiskin minun puolestanu mm. I´m with stupid kylttiä pitävä hymiö..
Vanilla_
Olen aina tykännyt tämän paikan hymiöistä. wub.gif

Verratkaa vaikka Koirat.com:n hymiöihin, jotka ovat todella rumia verrattuna Puskaradion.

Olkaamme tyytyväisiä siihen, mitä meillä on. wink.gif
Nomparelli
Tässä keskutelupalstalla on aevan ihania hymiöitä baa.gif . Monissa muissa on vain hymyilevät ja silleesti, Nämä hymiöt on mahtavat w00t.gif dogrun.gif
Wilde
Puskaradion hymiövalikoima on erittäin laaja verrattuna muihin paikkoihin.
Mutta sitä itkevää hymiötä kaipaisin kyllä eniten. Enkä muillekaan uusille pistäisi vastaan. laugh.gif
Liisa
LAINAUS(Wilde @ 30.9. 2005, 06:25)
Puskaradion hymiövalikoima on erittäin laaja verrattuna muihin paikkoihin.
Mutta sitä itkevää hymiötä kaipaisin kyllä eniten. Enkä muillekaan uusille pistäisi vastaan. laugh.gif

sammaa mieltä! whistling.gif
..kaktus.
Nykyiset hymiöt ovat ihania, mutta lisää vois tulla ja joitain ottaa pois.
Liisa
nyt on näköjään tullu uusia! w00t.gif
Vahtis
Jeps, lisäsin muutaman. Jossain vaiheessa täytyisi yrittää karsia noita klikattavia hymiöitä, nyt niitä on aika paljon. Kaikki hymiöt löytyvät kuitenkin omasta ikkunastaan, jos vain klikkaa Näytä kaikki. Sen ikkunanhan voi pitää vaikka koko ajan auki, Lighten.gif niin on kaikki hymiöt aina käsillä, jos ei muista niiden koodeja.

bag.gif
¤janette¤
Jee! nyt se itkevä hymiökin saatiin smile.gif crybaby.gif cray.gif ja pää seinään hymiö thumbup.gif wallbash.gif
Mansku
biggrin.gif Ihania hymiöitä..
annamurr
LAINAUS(¤janette¤ @ 9.10. 2005, 18:53)
Jee! nyt se itkevä hymiökin saatiin smile.gif crybaby.gif cray.gif ja pää seinään hymiö thumbup.gif wallbash.gif

Jes! Aivan ihania! Tuota itkevää kaipasinkin. cray.gif crybaby.gif
Once
jei biggrin.gif lisää hymiöitä! jockey.gif ihan mahtavia.
¤janette¤
tää halaus hymiö on ihana smile.gif hug.gif ja tää huglove.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.