Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Leijonat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Hasse
LAINAUS(Amber Queen @ 1.8. 2006, 19:13)
Rotupetturi ph34r.gif ph34r.gif

Ei , ei biggrin.gif Kyllä säkin joskus vielä tajuat wink.gif

Mä jo odottelinkin että koska Sanni ilmestyy tänne tuulettamaan biggrin.gif:D
Voi voi, enää viikko ja pikkuiset lähtee crybaby.gif mutta onneksi on paras mahdollinen koti minne Tiffany pääsee thumbup.gif
Amber Queen
LAINAUS(Hasse @ 1.8. 2006, 21:41)

No joo... kyl mä alan jo pikkuhiljaa tajuamaan... ehkä joskus... tällähetkellä kuitenkin mun rotu on bichoni wub.gif
*Sanni
LAINAUS(Hasse @ 1.8. 2006, 21:41)

Mä jo odottelinkin että koska Sanni ilmestyy tänne tuulettamaan biggrin.gif:D
Voi voi, enää viikko ja pikkuiset lähtee crybaby.gif mutta onneksi on paras mahdollinen koti minne Tiffany pääsee thumbup.gif

Nii-in. wub.gif Miten mä kestän vielä viikon ,noo ,onneksi tässä on vielä tekemistä. Pentu tarvikkeiden ostelua..yms. smile.gif Kiitos Anu. happy.gif
Hasse
LAINAUS(*Sanni @ 1.8. 2006, 23:00)
Nii-in.  wub.gif  Miten mä kestän vielä viikon ,noo ,onneksi tässä on vielä tekemistä. Pentu tarvikkeiden ostelua..yms.  smile.gif  Kiitos Anu.  happy.gif

Eipäs kestä biggrin.gif Kiitos itsellesi kun neiti teille pääsee biggrin.gif
Ida K
Onnittelut uudesta pennusta! flowers.gif
*Sanni
LAINAUS(Iida @ 1.8. 2006, 22:58)
Onnittelut uudesta pennusta! flowers.gif

Kiitoksia. happy.gif
Sundae
Sannille paljon onnea uudesta tulokkaasta wub.gif flowers.gif
MuruNaku
Leijonat vaan on niin hurmaavia ettei niitä ihan tosta vaan unohdeta, vaan sellainen nopeasti valtaa yhden jos toisenkin ajatukset, pian ollaankin jo pentu varattu ja kuumeisesti odotetaan kotiin wink.gif Moni bichon-ihminen on näihin hullaantunut biggrin.gif
Apila
Mie oon halunnu omaa löwcheniä kolmisen vuotta, eikä vielä oo ollenkaan tiedossa että millon sen saan biggrin.gif .

Mutta kun saan niin lupaan ilmotella wink.gif .
-Mimi-
Voinpi sanoa Apila, että tiedän tunteen wink.gif

Itse olen odottanut leijonaa jo noin 10 vuotta, ihan pikkutytöstä asti siitä jankutin ja jankutin mutta kun sanottiin, että sitten kun omaan kotiin muutat niin saat ottaa..
No, no viime kesäkuussa meille sitten tassutteli pikkumusta Kiara smile.gif

Jotenkin voisi sanoa, että kävi mieletön tuuri koska pennut syntyivät aika nappiaikaan. Kiara kun vielä on juuri sen nartun jälkeläinen joka itse ja jonka emä ja emänemä ovat " the löwchens" jotka minut saivat rotuun ihastumaan.. smile.gif

Tuo meidän pikkumusta on kyllä aikamoinen pakkaus! Johan on salukitkin saanu ihmetellä, että maan päältä löytyy eliö joka ei heitä pelkää biggrin.gif Pikkuneiti kun on sellanen duracellpupu...

Kärsivällisyys siis palkittiin! wink.gif
Apila
Enhän mie sit vissiin oo mitään vielä joutunut kestämäänkään biggrin.gif, paljon onnea -Mimi- ! smile.gif

Saako vähän udella tästä Kiarasta? Kenneliä ja sukutaulua blush.gif
-Mimi-
LAINAUS(Apila @ 18.8. 2006, 11:58)
Enhän mie sit vissiin oo mitään vielä joutunut kestämäänkään biggrin.gif, paljon onnea -Mimi- ! smile.gif

Saako vähän udella tästä Kiarasta? Kenneliä ja sukutaulua  blush.gif

Heh, juu no omalla kohdalla ainakin voi sanoa, että todellakin hartaasti odotettu pentu. smile.gif

Kiara on siis viralliselta nimeltään Mama Bianca Lion Princess. Koko nimi on täysin omaa käsialaa, muutama vuosi sitten kun keksin, että kun leijona kotiin muuttaa niin nimeksi tulee Kiara, Disneyn leijonakuninkaan Simban tyttären mukaan tongue.gif niin ja neitihän siis siinä animaatiossa on se leijona prinsessa..

Kiaran vanhemmat ovat Wanted Kit´n Kaboodle ja Mama Bianca Queen of Africa. Ja äidin takaa löytyy sitten se mun vanha junnuhandlerkoira, Ansku, joka meikäläisen tähän rotuun sai pikkutyttönä ihastumaan.. wub.gif

On ollut taas hetken totuttelemista miltä tuntuu elää kääpiökoiranpennun kanssa kun edellinen oli tuo nyt jo 9 vuotias apsomummo. Sen jälkeen kun on tullut noita pitkäkoipia toisensa perään..
Mutta tosiaan sellanen energiapakkaus on ja rakastaa aivan kaikkea ja kaikkia! biggrin.gif

Niin ja onnea vielä Sannillekkin pikkuisesta leijonatytöstä! smile.gif
*Sanni
Upataanpas vähän täälläkin. thumbup.gif
Sundae
Sanni, onko sulla uusia kuvia tosta teidän pikku Tiffanystä? wub.gif
Apila
Nyt on ollu vähän semmosia puheita että oman leijonan saisin viimeistään kahden vuoden päästä smile.gif. Ei oo siis enää kauaa odottamista biggrin.gif .
*Sanni
LAINAUS(Sundae @ 14.9. 2006, 20:12)
Sanni, onko sulla uusia kuvia tosta teidän pikku Tiffanystä? wub.gif

Tällähetkellä uusimmat kuvat löytyy Elansse kennelin sivuilta. smile.gif Neiti menee kohta trimmaukseen ,niin otetaan silloin kuvia. Laittelen niitä sitten tänne teillekkin. smile.gif

Aivan älyttömän hurmaava tyttöhän tuo on ,luonnettakin löytyy kovasti ,aika jääräpää. Mutta kyllä se osaa semmonen mamin pikku mussukkakin välillä olla. Tosi nopeasti oppii kaikkea ,ja motivoida ei tarvi paljoa kun heti on niiiin innoissaan ,kun touhutaan jotakin. smile.gif

Apila: Onneksi odotus palkitaan. happy.gif thumbup.gif
<Aino>
LAINAUS(*Sanni @ 15.9. 2006, 13:22)
Tällähetkellä uusimmat kuvat löytyy Elansse kennelin sivuilta. smile.gif Neiti menee kohta trimmaukseen ,niin otetaan silloin kuvia. Laittelen niitä sitten tänne teillekkin. smile.gif

Dämn, mulla ei toimi noi sivut ollenkaan confused.gif tulee vaan taustaväri siihen eikä muuta.. sad.gif
wenakko
Sanni: Ei voi olla noin suloinen wub.gif
*Sanni
LAINAUS(wenakko @ 15.9. 2006, 15:14)
Sanni: Ei voi olla noin suloinen wub.gif

hih. se on kyllä aivan ihana. wub.gif biggrin.gif

Aino: En tiiä mistä johtuu? unsure.gif
Sundae
Sanni, voi että mikä pallero wub.gif
pips_a
LAINAUS(<Aino> @ 15.9. 2006, 14:24)
Dämn, mulla ei toimi noi sivut ollenkaan confused.gif tulee vaan taustaväri siihen eikä muuta.. sad.gif

johtuiskohan koneesta tms.... mullakaan ei toimi näy toisella koneella, mutta tällä läppärillä näkyy sivut ihan normisti! sleepy.gif
molemmissa koneissa internet explorer selaimena.

*Sanni : herran jestas kuinka suloinen vauva wub.gif
phard
On kyllä ihanan näköinen pikkunen wub.gif pahentaa vaan tätä pentukuumetta..
Hasse
Aino: En tiedä mistä tuo johtuu ettei nuo mun sivut toimi joka koneella, pari tuttua sanoneet samaa ettei tule kuin taustaväri..mutta saaneet sivut auki tällä osoitteella : http://www.elansse.com/frame.htm

Vähän päivittelin ja muokkailin sivuja wink.gif käykää kurkkimassa smile.gif
-Mimi-
Elävöitetään tätä keskustelua vaikka tuloksilla pentunäyttelystä.. whistling.gif

Oltiin siis meidän Kiara tyttösen kanssa neitin ihka ekassa pentunäyttelyssä Ulvilassa, epäilyistä huolimatta neiti esiintyi oikein hyvin liikkuen suurimmaksi osaksi jopa neljällä jalalla.. biggrin.gif
Tuloksena meillä hienosti VSP-pentu! smile.gif
ROP-pentu oli meidän rakas riekkukaverimme Ruffe eli Chic Choix Aquarius! flowers.gif

Eli Ulvilan pentunlyssä
ROP Chic Choix Aquarius "Rufus"
VSP Mama Bianca Lion Princess "Kiara"

Mihinkäs näyttelyihin leijonaihmiset ovat suuntaamassa?
Meillä vielä kasvetaan kotona ja keskitytään Viivi-apson kiusaamiseen mutta messariin taidetaan tulla kattomaan, ilman koiraa tosin.. Katsellaan ensi vuonna sitten kun tytsky alkaa virallisiin päästä... smile.gif
Hasse
Onnittelut smile.gif

Me suunnataan ensi sunnuntaina Ouluun ja sen jälkeen Seinäjoelle.
Innolla odotan tuota Oulun reissua kun näen pikku Tiukun pitkästä aikaa biggrin.gif
Pikku leijona prinsessoja on tullut kyllä kamala ikävä smile.gif Tiffany tyttönen on vähän lähempänä niin pääsee useammin katsomaan pikkuista smile.gif
*Sanni
Tiffanyllä on trimmaus torstaina ,kasvattaja tuleepi ihan tänne pennun omaan kotiin trimmailemaan. happy.gif Tulee varmasti tosi nätti tyttö. wub.gif Toivotaan ,että tuo neiti kans osaa käyttäytyä ,se on vähän semmonen raisumman puoleinen höpönassu. biggrin.gif

Ensimmäinen näyttely on ilmeisesti tammikuussa Turussa. thumbup.gif
Hasse
Tiffany trimmattu, samoin Aapo. Uusia kuvia Sannin vauvasta löytyy mun sivuilta biggrin.gif Olipas neiti kasvanut paljon biggrin.gif:D aivan ihana tapaus wub.gif
*Sanni
Tosiaan,tänään tuli nuo molemmat koirat oikein olan takaa puunattua. smile.gif
Trimmauksen tosiaan hoiti Tiffanyn kasvattaja/Aapon trimmaaja Anu. biggrin.gif Kiitokset siitä happy.gif . Kauniita koiria tuli. kiss.gif Tiffanykin aika pitkään jaksoi pysyä kiltisti paikallaan. wink.gif

Olisittepa nähneet ,millä innolla tämä meidän pikku leijonaneiti kirmas Anun luo ,tunnisti vielä kasvattajansa hyvin ,vaikka viime näkemisestä olikin jo aika pitkä aika vierähtänyt. wub.gif smile.gif

muoks//(jatkoa)Kyllähän vain Tiffany jaksoi monta päivää ihmetellä paljasta peppuaankin. laugh.gif
*Sanni
Mitäs ruokamerkkiä teidän löwcheninne syövät?

Meillä Tiffany syö tällä hetkellä penturuokana ,Royal Caninin Mini Junioria. Hyvin maistuu ja näyttää ruoka olevan muutenkin kaikinpuolin hyvää. smile.gif
Hasse
Meillä napostellaan Royal Canin Mini Beautyä smile.gif
*Sanni
Anu: Mä kans yritin Seinäjoen M&M : stä tänään etsiä tuota Beautyä ,mutta eipäs ainakaan mun silmiin osunut. Ja muistin ,että puhuit joskus ,että Prisse ois syöny Poodlea ja ostin sitä. Nyt on meillä ton Aapo-bichonin kanssa sitten kokeilussa tosiaan Royal Caninin Poodle ruokaa. smile.gif
*Sanni
Laitanpa tässä kuvan tuosta ihastuttavasta pienestä leijona tytöstämme,Tiffanystä:

besk
Onpa Tiffany komia, onnea vaan sekä kasvattajalle että omistajalle!! wub.gif
lionking
Hei vaan kaikki Löwchenin ystävät! Täällä uusi tulokas seuraanne, itsellä näitä ihania koiruuksia pari kipalesta biggrin.gif
Hasse
LAINAUS(lionking @ 5.12. 2006, 19:24)
Hei vaan kaikki Löwchenin ystävät! Täällä uusi tulokas seuraanne, itsellä näitä ihania koiruuksia pari kipalesta biggrin.gif

Heipä hei Kaisa, joukkoon vaan biggrin.gif Vaikka aika hiljaistahan tämä keskustelu täällä on...
*Sanni
Morjens vaan Kaisalle, kiva kun liityit keskusteluun. smile.gif

Mitähän piristystä tänne keksisi...? shifty.gif
lionking
Jes huomenna suunnataan auto kohti messaria thumbup.gif Melkein on jo kaikki tavarat pakattu! smile.gif kuinkahan sitä malttaa olla huomenna viel töissä ennen lähtöä sleepy.gif
*Sanni
Tsempitykset kaikille messariin!! thumbup.gif
*Sanni
lionking
Mä en osaa laittaa noin hienoja kuvia tänne, mut toivotan silti rauhaisaa joulua itseni ja koirieni puolesta kaikille! biggrin.gif
*Sanni
Onkos muuten leijonia tulossa Turun KV näyttelyyn? smile.gif

Tiffany lähtee Turkuun kasvattajan kanssa ensimmäistä kertaa näyttelyyn. teehee.gif
lionking
Onpas täällä hiljaista... baa.gif Me ei lähdetä Turkuun... Muutenkin vietetään niin näyttelyn, kun agilityn saralta hiljaiseloa ainakin kevääseen asti... sleeping.gif Lenkkeillään vaan ja nautitaan talvesta, jota nyt ei kuitenkaan ole... thumbup.gif
villistyttö
Mulla on iskeny nyt kauhea leijona kuume wub.gif joten tuli tänne palstalle höpöttelemään smile.gif Onko teillä jo ollu sellanen että esittelette muille omat leijonat täällä? Jos ei ni voisitteko esitellä? smile.gif
*Sanni
villistyttö: Tuossapa hyvä idea! smile.gif

Ei muuta kuin kaikki esittelemään ja kertomaan leijonistanne. teehee.gif
KaroKallela
Voi itselläni olisi jellona joskus tarkoitus ottaa.. rodusta on kumminkin jonkin verran kokemusta (ollut jellona hoidossa..smile.gif)
Pitää odotella vähän aikaa että tuo nuorimmainen jenkki varttuu.. niin katson sitten olisiko oikea ajan kohta kolmannelle koiralle..happy.gif (Ainahan laumaan yksi jellona mahtuu...)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.