Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Leijonat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Lanttu
mä voisin tietty udella niitä heliltä.. kun se kirjoitti ne ainakin ylös tongue.gif
nextchance
Kiitokset kaikille mukana olleille
Tässä lyhykäisyydessään tuloksia alkuun
Täydelliset tulokset saamme varmaankin jellonien nettisivuille

Bis 1 Next Chance Bachera
Bis 2 Chic Choix C'est Belle
Bis 3 Chic Choix Oeuvre D'Art
Bis 4 Wanted Let Me Fly
Bis 5 Mama Bianca Queen of Africa

Bis pentu
Chic Choix Reine De Beaute
Vsp pentu
Next Chance Claim To Fame

Bis veteraani
Wanted Take A Bow

Bis HC
Mama Bianca Mariposa
Vsp HC
Wanted Wishing Well

Bis leikattu turkki
Next Chance Big Bad Wolf
Vsp leikattu turkki
Chic Choix Grande Diva

Bis Kasvattaja
Chic Choix
Bis jälkeläisluokka
Ardiferry Touch of Magic
MuruNaku
Minä olin myös clubbarissa laugh.gif Oltiin majoituttu Puijon Majaan viikonlopuksi ja Lilli esitti Minin clubbarissa niin tultiin katsomaan.

laura-mazia ai sinä olit pikku Riitan kanssa junnuissa?Mä näin sut biggrin.gif
Lanttu
LAINAUS(MuruNaku @ 13.8. 2004, 14:11)
Minä olin myös clubbarissa laugh.gif Oltiin majoituttu Puijon Majaan viikonlopuksi ja Lilli esitti Minin clubbarissa niin tultiin katsomaan.

laura-mazia ai sinä olit pikku Riitan kanssa junnuissa?Mä näin sut biggrin.gif

juu olinhan minä tongue.gif blush.gif kuulitsä sen kun ne tunki sen mulle biggrin.gif mä olin vähän että "no en mä nyyt oikein tiiä.. no e-en mä'ä. no okeij biggrin.gif "
Lanttu
,, mä oon aina miettiny,, kuin iso se on se etutassuissa oleva karvaton osa Oo.
-inessa-
Löpsyt on kyllä aivan ihunia!! wub.gif Ainakin Väpä! biggrin.gif Niin ihuna!
Mä haluisin viedä jotain löpsyä junnuihin tai johonkin mutta ku en tunne muuta kun väpän ja ansu sanoo että "no ei sitä mihinkään voi viedä"... sad.gif Musta siinä kyllä on näyttely ainesta! biggrin.gif thumbup.gif
Hasse
Täällä löytyy myös yksi jellona. Hasse nimeltään...smile.gif Harmittaa kun ei päästy clubbariin..ens vuonna sitten...on muutenkin jääny nyt kesällä näyttelyt vähälle, hassukka ollu niin kamalas karvas kun se on taas kerran päättäny alkaa sitä "vaihtaan ja värjään"... Hetki sit se oli ihan vaalea mutta nyt taas punertaa kunnolla..Jos Hasse sais upean turkkinsa taas takaisin..? rolleyes.gif toivossa on hyvä elää... tongue.gif
deeh
Meiltä kotoa löytyy kaksi leijonaa, toinen täytti vuoden tuossa kesällä ja toinen on vielä sellanen penikka tongue.gif.
Lanttu
deeh: mistä kennelistä? jellonasi ovat smile.gif
deeh
LAINAUS(laura-mazia @ 5.9. 2004, 10:08)
deeh: mistä kennelistä? jellonasi ovat smile.gif

Chic Choix ja Parfait Fleur smile.gif.
Lanttu
deeh: nimiä??
Mä olin ton kojolan tarjan luoan petuja hoitamassa jtossa kesällä smile.gif

tänään oltiin mätsärissä ja sai kista maailman ihanimalla jellonalla, brianilla wub.gif ei tullut sijoitusta mutta muuten meni hyvin :9
deeh
LAINAUS(laura-mazia @ 5.9. 2004, 16:09)
deeh: nimiä??
Mä olin ton kojolan tarjan luoan petuja hoitamassa jtossa kesällä smile.gif

tänään oltiin mätsärissä ja sai kista maailman ihanimalla jellonalla, brianilla wub.gif ei tullut sijoitusta mutta muuten meni hyvin :9

Perla, Chic Choix Oeil Etoile (on muuten Brianin lapsi) sekä Elmeri, Parfait Fleur Fougueux. smile.gif.
Lanttu
DEEHH: arvaa mitä elmeri oli melkein mun koira wub.gif mutta porukat ei antanut mulle lupaa siihen sad.gif sad.gif ei koo ihana pakaus ? wub.gif
deeh
LAINAUS(laura-mazia @ 6.9. 2004, 15:34)
DEEHH: arvaa mitä elmeri oli melkein mun koira wub.gif mutta porukat ei antanut mulle lupaa siihen sad.gif sad.gif ei koo ihana pakaus ? wub.gif

Juu, Elmuska on TODELLA VILLI pentu.
Vaikka Perla oli villi pentuna, ei se aivan noin villi ollut. Elmolla on koko ajan meno päällä, ei lepää hetkeäkään. smile.gif.
Mutta onhan se kuitenkin aika ihana, miun vaavi wub.gif.

Psst. Elmosta muuten löytyy yksi uusimmista kuvista tuolta 'KOIRIENNE KUVIA' topicista, ihan täältä seura- ja kääpiökoirien puolelta *vinkvink*
Lanttu
pitääpä käydä kattoon miten jätkä on kehittynyt smile.gif
se oli kyllä niistä pennuista ehdottomasti kaikista villein,, se riehu koko ajanm laugh.gif
Lanttu
voi että kun on niin kova pentu kuume.. että, ja kun olis niin sopiva pentuekin tiedossa että.. tongue.gif :/ laugh.gif wub.gif
Rochas
Yritän nyt huomaamattomasti tätä ujuttaa tänne leijonaihmisten keskuuteen... Olisikos joku halukas lainaamaan miulle joskus löpsyään junnuihin? Olisi niin ihanaa esittää sellaista. wub.gif Lähettiä vaan tulemaan wink.gif
-inessa-
LAINAUS(cairni-91 @ 26.9. 2004, 12:39)
Yritän nyt huomaamattomasti tätä ujuttaa tänne leijonaihmisten keskuuteen... Olisikos joku halukas lainaamaan miulle joskus löpsyään junnuihin? Olisi niin ihanaa esittää sellaista. wub.gif Lähettiä vaan tulemaan wink.gif

Minäkin olisin toki kiinnostunut löpsyjä junnuihin viemään... Mutta Hanna eka wink.gif
Fitzgo
Mä oon nyt saanut houkuteltua sen mun kaverin mätsiin. Siis että veisi ees kerran sitä senb löpsyään mätsiin wink.gif Ja nyt ne on luultavasti tulossa tonne 3.10 Hesaan smile.gif Tai sit johonki muuhun mätsiin smile.gif
-inessa-
LAINAUS(bichon-91 @ 26.9. 2004, 15:55)
Mä oon nyt saanut houkuteltua sen mun kaverin mätsiin. Siis että veisi ees kerran sitä senb löpsyään mätsiin wink.gif Ja nyt ne on luultavasti tulossa tonne 3.10 Hesaan smile.gif Tai sit johonki muuhun mätsiin smile.gif

Mitäh?! Onks Ansu nyt ihan tosissaan tulossa sinne? Jesh! biggrin.gif thumbup.gif Kuka Emma vie? Sä?
Lanttu
ja nyt pieni mutta ihana ilmoitus biggrin.gif ens ens viikon loppuna meille muuttaa jellona jos kares niistä meille kivan pennun löytää biggrin.gif kun eivt " rumaa " petua melle myy biggrin.gif
Sundae
LAINAUS(laura-mazia @ 26.9. 2004, 20:47)
ja nyt pieni mutta ihana ilmoitus biggrin.gif ens ens viikon loppuna meille muuttaa jellona jos kares niistä meille kivan pennun löytää biggrin.gif kun eivt " rumaa " petua melle myy biggrin.gif

Mitämitämitä? biggrin.gif Saatteko te pienen jellonanpennun? Voi että, onneksi olkoon! wub.gif Näin tänään mätsärissä muutaman jellonan, joista yksi oli suloinen pentu. wub.gif
Lanttu
LAINAUS(SunWolf @ 26.9. 2004, 18:32)
Mitämitämitä? biggrin.gif Saatteko te pienen jellonanpennun? Voi että, onneksi olkoon! wub.gif Näin tänään mätsärissä muutaman jellonan, joista yksi oli suloinen pentu. wub.gif

jellopnat on sydämmen valtaajia,, mkin hoksattiin rotu kunnolla vasta tän vuoden tampereen näyttelyssä ja nyt meille sellainen karvapallero muuttaa biggrin.gif
Lydia
LAINAUS(laura-mazia @ 26.9. 2004, 20:47)
ja nyt pieni mutta ihana ilmoitus  biggrin.gif ens  ens viikon loppuna meille muuttaa jellona jos kares niistä meille kivan pennun löytää biggrin.gif kun eivt  " rumaa " petua melle myy biggrin.gif

Onnea! teehee.gif *Utelias* mistä yhdistelmästä?
Rochas
Onnea Lauramazia! flowers.gif Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Lanttu
isänä toimii INT&FIN&N&DK MVA Chic Choix Faquir D'Orient"ferris" ja emä onChic Choix Hermine Coreil "yasmin" [3sert. kaks vuotta tulee täyteen ens vuojen puolella]
Lydia
Ferris on ihku wub.gif Emää en tunne, oonhan mä sen jossain saattunut nähdä, mut...
Lanttu
ferris on TOSi ihQu sen turkki on aivan super mahtava smile.gif
yasmin on ton kuusikon helin koiria ja kiertänyt varmaan näytelyitä, mutta eihän tuolla ikää ole mitenkään liikaa laugh.gif :web:
deeh
LAINAUS(Lydia @ 29.9. 2004, 18:21)
Ferris on ihku  wub.gif Emää en tunne, oonhan mä sen jossain saattunut nähdä, mut...

CC Hermine Coreilista sattaisi minulta löytyä kuvakin, voisin vaikka pistää tänne, jos löydän sen.. Oli muistaakseni jossain nlyssä VSP missä kuvasin.

Kuvat on melko huonoja, eivät laske koiraa ollenkaan oikeuksiinsa..
En tiedä viitsiikö laittaa esille ollenkaan.
*Sanni
Onnea Laura! (Eka kerta kun pyörähdän täällä) teehee.gif
Lanttu
LAINAUS(deeh @ 1.10. 2004, 19:40)
CC Hermine Coreilista sattaisi minulta löytyä kuvakin, voisin vaikka pistää tänne, jos löydän sen.. Oli muistaakseni jossain nlyssä VSP missä kuvasin.

jos tosiaan viittit sendii mulle tai jotn. niit kuvii, kun meillä on tasan yks kuva yasminista biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
Apila
Oi onnea Laura smile.gif smile.gif smile.gif Mä oon ihan kade... Muista kuvia wink.gif
Lanttu
LAINAUS(Apila @ 2.10. 2004, 17:18)
Oi onnea Laura smile.gif smile.gif smile.gif Mä oon ihan kade... Muista kuvia wink.gif

tottahan tokiii biggrin.gif
huomen selviää et onko hän musta vai valkoinen xDD kun kares käy tsekkaan ne pennut wink.gif
deeh
LAINAUS(laura-mazia @ 2.10. 2004, 20:30)
tottahan tokiii biggrin.gif
huomen selviää et onko hän musta vai valkoinen xDD kun kares käy tsekkaan ne pennut wink.gif

Jännittää ihan siun puolesta biggrin.gif.
Lanttu
ei trarvi enää jänsäkättää.. valkoinen se on (wub: sillä mustalle tulewe 98&varmuudella alapurenta ja juhan mukaan vanhetessaan voi tulla pitkäksi ja lyhyt jalkaiseksi!
Rochas
Lauramazia: Onnea Valkoisen pennun johdosta! wink.gif Millos muuttaa teille? wub.gif
Sundae
Laura-Maria, onneksi olkoon! Saatte varmasti todella kauniin pennun! wub.gif
Lanttu
Rochas: huommenna tai ens viikonpoppuna smile.gif wink.gif wub.gif omasta koriasta olen haaeillut jo niiiiiiiiiiiin kauan että tämä tuntuu nyt mahdotomalta!
Rochas
Ok wub.gif Otat sitten siitä heti miljoona kuvaa ja tänne näin! Vai mitä? tongue.gif
Lanttu
LAINAUS(Rochas @ 7.10. 2004, 15:38)
Ok wub.gif Otat sitten siitä heti miljoona kuvaa ja tänne näin! Vai mitä? tongue.gif

Toooooooooooootakaiiiiiii vauvasta otellaan kuvvii ja PALJON!

ko. rotuun tutustuttiin vasta maaliskuussa ja siitä se ajatus sitten lähti xD biggrin.gif laugh.gif ja nyt tiijetän rodusta melkein kaikki mitä voidaan tietää kun niin innoikaina ollaan otettu selvää xD
ZingZang
Onnea uuden perheenjäsenen johdosta!! thumbup.gif
Meillä vasta jännityksellä odotellaan leijonapentua wub.gif
Lanttu
ziqzaq: kiitos, mistä kennelistä se teijän jellona? smile.gif
-inessa-
olisko täällä ihania "leijonan" omistajia jotka ehkä joskus [varmaan menee ens vuoden puolelle[ mutta lainata mulle koirua junnuihin, kun oon aina halunnut esittää ko. koiria?
Lanttu
jirrraa sais mut on nin rääpäle eikä osaa mitään xD
-inessa-
LAINAUS(laura-mazia @ 3.11. 2004, 15:46)
jirrraa sais mut on nin rääpäle eikä osaa mitään xD

tsot tsot biggrin.gif Eipäs haukuta! Hmmm... Väpää olen viemässä [om. ~ansu~] mutta kun ansu ei suostu edes antamaan sitä laugh.gif
-inessa-
Ylöspäin wink.gif Onkos täällä ketään tongue.gif
Lanttu
ei taira oikein leijona immeisiä löytyä puskasta tongue.gif
Lydia
Kyllähän leijonaihmisiä on biggrin.gif
deeh
Tuli vaan mieleen, mutta voikos leijonalla käyttää ns. "tossuja" ettei tassukarvat mene ihan röhnään ja rapaan märillä keleillä? Lähinnä näyttelyreissuja ajatellen kyselen..

LAINAUS(tipsuh @ 3.11. 2004, 14:42)
olisko täällä ihania "leijonan" omistajia jotka ehkä joskus [varmaan menee ens vuoden puolelle[ mutta lainata mulle koirua junnuihin, kun oon aina halunnut esittää ko. koiria?

No meillä on kaksi löpsiä, mutta kumpikaan niistä ei oikein ole sellainen jota vois antaa.. confused.gif.
CoToN
Laura, asuuko teillä siis ihan kotona jellonapentu? wub.gif

Leijona ois kyllä kanssa varteen otettava vaihtoehto, kun toista koiraa aletaan kattelemaan smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.