Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Leijonat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Lanttu
niin että onkos täällä mutakin löwchen hulluja kun minä?
kenties omistjiakin biggrin.gif
mä en itse omista leijonaa mutta kovasti tekis mieli biggrin.gif
et jos täällä voitas rupatella noista ihunista pikku leijonista biggrin.gif biggrin.gif
Fitzgo
mulla oli just pe-tää päivä hoidossa löpsi wub.gif se on mun kamun koira ja ihunii ne on wub.gif
Lydia
Mulla on lövi puoliksi kaverin kanssa, aivan mieletön persoona wub.gif
Lanttu
LAINAUS(Lydia @ 26.4. 2004, 16:10)
Mulla on lövi puoliksi kaverin kanssa, aivan mieletön persoona wub.gif

mun on vieläkin vaikee ymmärtää tää, koira puoliksi kaverinkaa homma biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Lydia
Ei siinä mitään ihmeellistä ole... Tulee halvemmaksi kun kulut puolitetaan biggrin.gif
Hyvin on meillä toiminut tähän asti
Fitzgo
LAINAUS(laura-mazia @ 27.4. 2004, 07:39)
mun on vieläkin vaikee ymmärtää tää, koira puoliksi kaverinkaa homma biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

mäkään en oo ihan tajunnu... mut ooottekste muuten aikuisii? smile.gif
Lanttu
LAINAUS(Lydia @ 27.4. 2004, 09:09)
Ei siinä mitään ihmeellistä ole... Tulee halvemmaksi kun kulut puolitetaan biggrin.gif
Hyvin on meillä toiminut tähän asti

joo, klut puoliks vaan. mette on näyttäny tosi ihanalta mitä mä sitä junnuissa oon nähny biggrin.gif wub.gif
Lydia
LAINAUS(bichon-91 @ 27.4. 2004, 17:57)
mäkään en oo ihan tajunnu... mut ooottekste muuten aikuisii? smile.gif
laura-mazia: Mette on ehdottomasti maailman hurmaavin koira wub.gif ei ole toista samanlaista... eikä tule

Juu ja nyt asutaan vielä kohtuullisen välimatkan päässä smile.gif
Lanttu
LAINAUS(nikokarhu @ 28.4. 2004, 15:45)
No mullakin on sama homma Lydian kaa biggrin.gif biggrin.gif
Eli omistan kaverini kanssa Ransu jellonan smile.gif Ransu asuu Sannan luona, koska meillä on VANHEMPIEN mielestä kiintiö täynnä (2 koiraa). Kulut tietysti laitetaan puoliksi jne.. smile.gif Ja välimatkaa on VAIN 25km smile.gif

Ransu täyttää 4.5. 5kk ja virallisesti herra on Chic Choix Qualite D'Emir smile.gif
Kuvan voitte käydä katsomassa http://kotisivu.mtv3.fi/nikokarhu/ransu/index.htm

mä tiedän ton teijän herran isän biggrin.gif se on meijän äitin opiskelu kaverin koira [muistaakseni nimi oli joku heli kuusikko joka koiran omistaa] ihana tapaus wub.gif ransukin näytti tosi kivalta biggrin.gif wub.gif
Apila
Eipä oo löwcheniä, mutta kova kuume on wub.gif Junnuilen yleensä tuolla Lydia löwillä, ja on muuten sellanen sydäntenvalloittaja että!
Lydia
Mistäköhän johtuu, että lövit ovat nykyään kaikkien mieleen blush.gif
Itse taisin ekaa kertaa haaveilla omasta lövistä vuonna -98
eli parisen vuotta meni niin oma lövi tuli biggrin.gif
Lanttu
ehkäpä siitä et löpsit on tullu mm. junnukehistä aikas tutuiksi kun on noi vakio löpsi sijoittujat wink.gif
ja sit pitää lesoo mie lähen 1.päivä kesäkuuta lapualle hoitaan tarjalle[kojolalle] löpsi pentuja wub.gif wub.gif
Lydia
Leijonat ovat kyllä luonteeltaan ihania koiria wub.gif
eikä ulkonäössäkään ole valittamista wink.gif
Lanttu
ei lejonat on niiin mahtavan näköisiä otuksia,ne on jotenkin tosi hauskan näkösiä biggrin.gif wub.gif itse rakastan juuri ulkonäöllisesti näitä leijonatrimmissä olevia rotuja [portugeesi,villa ja leijona] ja kaikilta ihanilta roduilta löytyy tietenkin upea luonne.

vitsi rt ihan jänskättää nähä löpsi pentuja wub.gif wub.gif pentukuume vaan kasvaa biggrin.gif
Lydia
Heh, Mette tykkää portugeeseistä, luulee varmaan niitä isoiksi leijoniksi laugh.gif
Lanttu
noi eihän niissä paljoo eroo oo biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
luonnekin ihan samanlainen biggrin.gif laugh.gif
Lydia
Meten pitäisi nähdä joskus usa:lainen portugeesi, tuskin tunnistaisi biggrin.gif
Portugalilaiset rodut ovat kyllä kivoja, varsinkin podengot wub.gif
Lanttu
LAINAUS(Lydia @ 27.5. 2004, 09:24)
Meten pitäisi nähdä joskus usa:lainen portugeesi, tuskin tunnistaisi  biggrin.gif
Portugalilaiset rodut ovat kyllä kivoja, varsinkin podengot wub.gif

niinpä, usalisella portugalillahan on enemmän villakoira mainen trimmi, en itsekään erota kuvasta oikein onko villis vaivesikoira muusta kuin rakenteesta villa on paljon sirompi smile.gif

miten usein muuten pesette/trimmaatte jellonanne?
Lydia
Leijonathan pitäisi pestä parin viikon välein jos haluaa turkin pysyvän hyvänä.
Me yleensä trimmataan ennen näyttelyitä eli jos ei ole näyttelyitä tiedossa saa Metelle tulla villapöksyt laugh.gif varsinkin talvella
Lanttu
biggrin.gif laugh.gif mä en oo ikinä nähny täysin pitkä karvasta löpsii, siis ettei oo trimmattuleijonaan biggrin.gif
Lydia
No harvemminpa niihin törmää... enemmin on sitten lyhytturkkisia smile.gif
mut silloin, kun mä kävin agikoulutusohjaajakurssia, oli siellä kentällä lövi, jolla oli aika pitkät villapöksyt laugh.gif Omistaja sanoi, ettei viitsi sitä trimmata, kun ei enää näyttelyissä käynyt.
Lanttu
HEH, voI NÄYTtää aikas hauskalta,

mut tosiihana ku pääsen hoitaan niiitä löpsi penikoita wub.gif wub.gif jos saisvaik digin jostain lainaan niin voisin ottaa vaik kuviii ki hestä biggrin.gif
Lydia
Löpsenin pennut on kyllä suloisia (tai no mitkä pennut ei olisi)
Kauheeta miten nopeasti aika kuluu, Mettekin täyttää kesällä jo neljä.
Lanttu
joops löpsi pennut on kyl ihan sika sulosiin, vasinkin sitten ku ne on asunut omalla omistajallaan jo muutaman kuukauden ku turkki on silleen söpösti vähän räjähtäneen näköinen kun ei vielä laskeudu biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif wub.gif wub.gif
millos metellä on tarkat synttärit? smile.gif
Lydia
Kesäkuun vika päivä smile.gif
Lydia
Kävinpä katsomassa lövejen pentutilannetta...
poikia näkyy olevan tarjolla biggrin.gif
Lanttu
joo, niin on tai tarjalla on periaateessa kolme pentua vapaana tosin yksi jo varattu dallasiin[teksasiin] voi että himottas sitä yhtä musta valkosta pentrua wub.gif wub.gif
Lydia
Pentuja ei saa käydä katsomassa, aivan liian vaarallista touhua rolleyes.gif
Leijonantaluttaja
Joku kyseli miltä näyttää trimmaamaton leijona... Kasvattini Elvis, joka ei käy enää näyttelyissä, kasvattaa vuodessa pitkän karvan myös takaosaan. Leijona trimmaamattomana näyttää aivan samalta kuin tiibetinterrieri, numeroa pienempänä tosin biggrin.gif . Nämä kuvat löytyvät saksalaiselta löwchen kennelin sivuilta http://www.von-tweers-hueseken.de/Lowchens...wchenschur.html , tältä näyttää leijonat erilaisissa turkkivariaatioissa.
Lanttu
LAINAUS(Lydia @ 5.6. 2004, 09:13)
Pentuja ei saa käydä katsomassa, aivan liian vaarallista touhua rolleyes.gif

ei niin juu, mutta tulipa käytyä biggrin.gif siis ne on niiiiiin ihunaisia pieniä karvapalloja pienessä leijonassa wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

leijonantaluttaja: mäkin näin nyt toas trimmaan mattoman leijonan smile.gif tosi hauskan näköinen ja nyt kun jälkeenpäin ajattelee tisiaankin se muistutti tiibetinterriereiä biggrin.gif
Lydia
Missäs muut löwchenien omistajat luuraavat?

laura-mazia: Ootkos saanut äitisi ylipuhuttua?
Lanttu
LAINAUS(Lydia @ 10.6. 2004, 15:38)
Missäs muut löwchenien omistajat luuraavat?

laura-mazia: Ootkos saanut äitisi ylipuhuttua?

en, ja mun unelma uros (kuulostaa .. ihanalta unelma uros biggrin.gif ) ois vielä vapaakin smile.gif jos tässä vielä jaksais yrttää käy kattoon tarjan sivuilta ihunia pentujen kuvia smile.gif
-Saana-
LAINAUS(laura-mazia @ 10.6. 2004, 20:32)
en, ja mun unelma uros (kuulostaa .. ihanalta unelma uros biggrin.gif ) ois vielä vapaakin smile.gif jos tässä vielä jaksais yrttää käy kattoon tarjan sivuilta ihunia pentujen kuvia smile.gif

Kennun nettiosoite, kiitos? biggrin.gif thumbup.gif

Toivottavasti saat ihunan jellonan! wub.gif thumbup.gif
Mansku
tongue.gif Tässä teille löwchen tulokset Rovaniemeltä. Tuomari Francesco Cochetti, Italia

Urokset-nuorten luokka:
Ardiffery Touch Of Magic ERI/2 PU3 VASERT
Wanted Lets Me Fly ERI/1 PU1 SERT CACIB ROP

Urokset-avoin luokka:
Liondream's Arne EH/1 (ruotsalainen koira)

Urokset-valioluokka:
Chic Choix Dix Points ERI/2 PU4
Wanted New Reguest ERI/1 PU2 VACACIB

Nartut-junioriluokka:
Chic Choix Hermine Coreil ERI/1 PN1 SERT VSP
Wanted Jealous Minds EH/2

Nartut-nuorten luokka:
Wimwam's Also Airborn EH/1

Nartut-avoin luokka:
Soleydan Story EH/2
Wanted Me Myself And I EH/1

Kennel Wanted (valitettavasti en nähnyt miten kävi) confused.gif
Lydia
Kiitos tuloksista Mansku! smile.gif
Lanttu
kiitos tuloksista, en kerennyt taaskaan[1?] kattoon leijona kehää ku oli coton kehän kaa samaan aikaan biggrin.gif
Lydia
Eilen Karjaalla tuli taas leijonia nähtyä ja yksi vauva wub.gif
nextchance
Pienoinen muistutus kaikille leijonille ja muillekkin rodusta kiinnostuneille!
Kipinkapin ilmoitautumaan club showhun dogrun.gif
Kaikille siis tiedoksi jos haluaa tulla tutustumaan rotuun... 7.8 illalla, Sawoshow viikonloppuna järjestetään Kuopiossa Puijolla epävirallinen katselmus jellonille.
Kaikki tervetulleita jokaiselle löytyy kyllä sopiva luokka tongue.gif Myös junnuhandler ja lapsi+koira kilpailu.
Tuomarina toimii kasvattajatuomari Irlannista
Sundae
Mie olen aina pitänyt leijonista, jotenkin niin suloisia ja ihastuttavia ^^ Ehkä joskus sellaisen hankin, mutta nyt ainakaan vähään aikaan ei olisi tarkoitus sellaista ottaa. rolleyes.gif
Lydia
LAINAUS(nextchance @ 6.7. 2004, 00:35)
7.8 illalla, Sawoshow viikonloppuna järjestetään Kuopiossa Puijolla epävirallinen katselmus jellonille.

Tuonne ollaan tulossa biggrin.gif
~heidi~
Joku kysyi tässä Tarjan kotisivuja: http://personal.inet.fi/koti/parfait.fleur
Itse olen ne Tarjalle tehnyt tongue.gif
Tutulle lähti tuolta myös leijona Nouba jota sitten näyttelyissä tulen itse käyttämään smile.gif
Apila
Olenpas ollut ahkera... blush.gif
Tuonne Kuopioon suunnistan, sekä clubbariin että muinakin päivinä. Ja joka päivä kisaan löpsyllä biggrin.gif
Lanttu
LAINAUS(SunWolf @ 6.7. 2004, 08:40)
Mie olen aina pitänyt leijonista, jotenkin niin suloisia ja ihastuttavia ^^ Ehkä joskus sellaisen hankin, mutta nyt ainakaan vähään aikaan ei olisi tarkoitus sellaista ottaa.  rolleyes.gif

meillä on näköjään sama rotu maku puudelit ja leijonat smile.gif

mua edeleeen himottaa sen tarjan apentueen viimeseiksi myyty pentu.. mutta se meni jo confused.gif rakastuin siihen totaalisesti kun olin pentuja hoitamassa smile.gif wub.gif
Lydia
Leijonan pennut on ihkui wub.gif
Karjaan kuvissa löytyy myös leijonia smile.gif
Lydia
Ketäs nyt on tulossa Club Showhun?
Lanttu
mä varmaan junnuhin biggrin.gif
Apila
Tulossa clubbariin, eikös olekkin Bella suhteellisen suuri yllätys? biggrin.gif
Lydia
Apila: Suuri yllätys... laugh.gif
Lanttu
enhän minä muistanut itseäni ilmoittaa clubbariin mutta sitten riitta tunki syliini pikku riitan ja lupasi maksaakin niin sitten siin äoltiin jo junnukehässä biggrin.gif
Lydia
Olisiko jollain clubbarin tuloksia?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.