Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pyöräilu vinttikoiran kanssa
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
zwiebel
Eliih.. tällänen kysely smile.gif

Itse pyöräilen whippettini kanssa ja hienosti menee wink.gif

*ja sehän on pyöräilY eikä pyöräilu.. rolleyes.gif
Annu88
Iskä on pyöräilly noitten whipujen kanssa...mutta mun kanssa ne ei varmaan osais käyttäytyä! biggrin.gif
findhorn
Pyöräilen. Yksi kerrallaan, niin hyvin menee. Kerran 20 vuoden vinttarinomistajaurallani kissan perässä ryminällä ojaan. oops.gif
Black
Sillointällöin. Aapon kanssa pyöräiltiin paljonkin, mutta kolmen koiran kanssa se on vähän hankalaa... rolleyes.gif
-anna-
Juu.. afgaanin kanssa olen pyöräillyt. hyvin on mennyt..

ja omien harmaitten kanssa juu myös.
Sindy-
Joo, pyöräillään. Mutta hermusen kanssa ei oikein voi kun se tulee ihan hulluiksi kaikista mootori äänistä. Se paha siinä juoksu harrastuksessa ainakin meillä. smile.gif
Farash
Pyöräilen yhden kanssa kerrallaan. Hieman vaarallistahan se jossain mielessä on, mutta näiden kilometrien jälkeen olen lentänyt tangon yli (kissan perään) vain yhden kerran... whistling.gif
-serafina-
Enpä ole pahemmin kokeillut mutta tänä kesänä ajattelin alkaa pyöräilemään Vinttareideni kanssa. Siinä kehittyis lihaksetkin hyvin...smile.gif
Susanna
Joo, pyöräillään (tultiin juuri tunti pari sitten pyörälenkiltä). Pitää vaan olla koko ajan varuillaan ja käsi jarrulla (on pelkästään käsijarrut maastopyörässä...saahan olla uhkarohkea) jos Eetu sattuu hoksaamaan jotain mielenkiintoista. Se kun on muuten menoa sitten.
Charneque
Eipä ole uskallettu vielä kokeilla, mutta ehkä joskus... biggrin.gif Voi olla liian riskialtista puuhaa kyllä tuon nuoren podencouroksen kanssa, ellei ole kaikenmaailman suojukset ja springerit käytettävissä...
Farash
Vähän aikaa sitten vannoin kaverilleni etten pyöräile metriäkään ennen kuin hommaan kypärän (kertoi mulle kauhujuttuja siitä miten ihmisen persoonallisuus saattaa pyöräonnettomuudessa, pienessäkin, muuttua kun pää kolahtaa vähän... kaverini on siis neuropsykologi) ja eilen sitä jo mentiin koiran kanssa... ilman kypärää tietenkin. Tuli kyllä varoitukset mieleen, mutta jotenkin on niin vaikea oppia käyttämään kypärää kun ei ole pienestä asti siiten tottunut. Tässä hommassa sitä saattaisi ihan tarviakin... whistling.gif
Pareesa
Olisi silkkaa itsemurhaa lähteä tuon salukin kanssa pyöräilemään rolleyes.gif
stail
hoitokoirani faaraota (ei vinttikoira nimeltään mutta kuitenkin) oon taluttanu pyörällä, mutta ei kovin hauskaa jos joku lintu pyrähtää ohi! laugh.gif

mutta jostain olen kuullut että kävelemällä saa parhaat lihakset, jos niitä lihaksia ajaa takaa... rolleyes.gif
¤janette¤
No en voi pyöräillä ku se mun "Touhu-Petteri" ei osaa sitten millään käyttäytyä ja se kiskoo niin kamalasti ja vielä ku se on niin voimakas.... nii siitä ei tuu mitään biggrin.gif
Lanttu
juu afgaanin kanssa olen minäkin pyöräillyt (: tosi hyvin meni kun koira osas kulkee nätitsti siinä pyörän vieressä smile.gif
<Aino>
LAINAUS(stail @ 4.6. 2004, 18:39)
mutta jostain olen kuullut että kävelemällä saa parhaat lihakset, jos niitä lihaksia ajaa takaa... rolleyes.gif

Mulle on sanottu toista.Mulle on sanottu että vinttikoira saavuttaa parhaat lihakset vapaanajuoksulla,pyöräilyllä,juoksemalla tai hiihtämällä ja toki kesällä uimalla smile.gif
Elina.P
ehkä olis kiva kokeilla, mutta ei ole koiraa biggrin.gif
yhdessä videossa kuitenkin näin, miten yksi mies pyöräili afgaanin kanssa ja se näytti hauskalta!
fabiano
Joo Kaapo Whippetin kanssa olen pyöräillyt. Mutta vain kerrran. Kaapo meni oikein nätisti pyörän vieressä. smile.gif
verduli
Jos oman vinttikoiran omistaisin niin mikäpäs siinä wink.gif
~Lotta
Haluaisin, mutta vinttikoira puuttuu. wink.gif
Mutta sheltin kanssa päivittäin.
Ida K
Täällä ruotsissa para aikaa kenneltyttönä ollessa, olen joka päivä pyöräillyt koirien kanssa. Se on kivaa, jos koira osaa juosta nätisti pyörän vieressä smile.gif
Nuo whippetit vien samaa aikaan, mutta afgaanit erikseen. On noilla isoilla uroksilla sen verran voimaa ja sitten jos sattuu matkalla näkymään vaikka pupuja.. whistling.gif
Lazer
Joo smile.gif Castro käyttäytyy oikei mallikkaasti smile.gif Heti jos näen koiran, pysäytän Castron, tulen alas satulasta, ja odotetaan kunnes koira menee ohi ja jatektaan matkaa. smile.gif
-maria-
Tuossa yksi kesä melko.. sanoisinkos jo hyvinkin ahkerasti greyn kanssa pyöräiltiin ja hyvin meni.
Sitten tuli laiskuus ja se on jäänyt vain tuumimiseksi ;D
Avispa
Kyllähän se olis kiva jos koiran kanssa vois pyöräillä, tai olis koira jonka kanssa vois pyöräillä. laugh.gif
~Riikka~
Ollaan kokeiltu. Ongelma on, että myös kaatumista ollaan kokeiltu ja se ei kauheasti miellyttänyt... confused.gif Mutta juoksulenkeillä me käydään, mikä ajaa saman asian. Ja omistajankin kunto nousee laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.