Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: parsonit
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
spotti
eli olisi kiva kuulla juttuja muiden parsoneista smile.gif
mulla itelläni on parson narttu täplä nimeltään ja se on nyt vähän yli 7kk...eli kertoilkaa kaikkea kivaa biggrin.gif
Dethi
huh.gif Meillä on 8kk ikänen parsonrusseli narttu oona smile.gif Käydään sen kanssa agilityy ja kaikkee hienoo.
Rochas
uih, parsonit on ihunia! haluisin sellasen jos toisenkoiran sais.. wub.gif
Dethi
Joo. Mä voisin ottaa vaikka kolme rolleyes.gif Mistä päin ootte hankkinu täplän? Oona on helsingistä. Ei kyl tuu kennelin nimee mielee. Unohdan sen aika oops.gif
Dethi
Huhhi. Toi eka vastaus meni cairnille ja toinen se kysymys on spotille smile.gif
spotti
täplä on helsingistä yksityiseltä kasvattajalta ja se on kohta 8kk. smile.gif
Dethi
[COLOR=red]No ei oonakaan varsinaisesta kennelistä oo sillee niinkun. smile.gif Se oli joku nainen kenen luota haettiin se. blush.gif
Dethi
Mikä täplän se oikee nimi on tai siis se minkä ne sielä anto? Oona on
Peponinan Belladonna
spotti
joo täplän rekisteri nimi on meritähti ja se oli itä helsingistä haettu...mistä päin se sinun koira on?
Dethi
Oisko ollu Tapiolasta tai jostain sieltä päin. Oon aika sairaan huono muistamaa mitää paikkoja unsure.gif Liekö sielä ees tommosta paikkaa confused.gif
Dethi
He. Jep Tapiola. Tarkistin tongue.gif
Dethi
Ootteko käyny täplän kaa agissa? Ellette niin kannattais ainakin kokeilla. rolleyes.gif Oona ainakin tykkää.´ biggrin.gif
spotti
siis agilityssä?! me mennään agilityyn vasta ensi syksynä koska meillä on 1 vuoden ikäraja... ja ollaan tää kevät käyty tokossa smile.gif tokokin on ihan kivaa, mut en malta oottaa et päässään täplän kanssa sinne agiityyn biggrin.gif
Dethi
Raumalla (täälä) ei oo mitää ikärajaa kunhan ei kuitenkaa jotai 3kk koiran kaa tuu agilityy harrastaa. biggrin.gif Tokoa YRITETTIIN käydä. Mut se ei ollu kiinnostunu muusta kun muista koirista siellä. Agilityssä se sentää tekee aika paljon. Ei käydä enää tokoo mut käydää semmoses nuortenkerhos mis on samoi asioit kun tokos mut vaan vähän niinkun sillai et ellei oo opettanu paljoo mitää paikalla oloo ja luoksetuloo nii siel oppii aika helposti.

Huhhuh. Kauhee romaani. rolleyes.gif
Murmeli
Nuorten kerho on kiva paikka. Siis mä oon Dethin kaveri Leevin kans. Leevillä ja Oonalla ikäeroa 2 päivää biggrin.gif
Russell
Parsonit on IHANIA wub.gif

Mulla on sellainen, Mossen ja Maxin sivuilta näkee paremmin, mutta tällä hetkellä just remontissa, valmistuu tänään kai.
http://geocities.com/mosse_max/mossemain

Siinä perus tietoja Mossesta wink.gif
Emma Watson=Hermione=Minä
Mulla ei oo Russelii (mut haluisin). Jos olis niin mä harrastaisin sen kaa tokoo ja ehkä agilityy... wub.gif dogrun.gif wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.