Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: 4h-dogsittereitä?
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4
hennu_
Mä oon ollut 4H-dogsitter jo pari vuotta.. Syksyllä 2002 olin kurssilla, samalla kuin zwiebel. Eli siis pääkaupunkiseudun sittereitä olen smile.gif
Monenmoista hoitokoiraa on ollunna.. Vakkareina tällä hetkellä laivakoira ja 4 englanninvinttikoiraa.
Muita rotuja mitä oon hoitanut: rottweiler, mäyräkoira, mixeri, sakemanni, welsh corgi pembroke, basenji yms.
En jaksa muistella kaikkia ^^
Lauantaina syyssäpinät, yippee!!
amina
Vähemmän aktiivinen sitteri täällä. tongue.gif Taisi olla '03 kevät kun kävin kurssin.
Veera
Hmh, tylsää, itse en pääse syyssäpinöihin; oon silloin Tallinnassa rolleyes.gif
Ada
Menen ehkä dog-sitter koulutukseen ensi syksyllä... tongue.gif
Veera
Jeejee, mitenkäs siellä? Muistakaa te Hki-seudun sitterit, että 28.11 on yhteislenkki Uutelaan. Lisää dogipostissa wink.gif
Mulla on nyt siis vain yksi vakkari, irlanninterrieri, mutta toinenkin tulee ja se on cockeri. Maaliskuussa mahdollisesti myös Inkan kanssa hoitamaan erästä cavalieria viikoksi tongue.gif
australianpaimenkoira
kohta ollaan 4h-dogsitteri!oon hoitanut JO kahta irlanninsusikoiraa.ens kesänä pitäis alkaa oikein "työt". biggrin.gif
<Iida>
Kuka tai mikä noita kursseja järjestää? Mistä saisin tietoa pääkaupunkiseudulla järjestettävistä kursseista? Olisin kiinnostunut käymään ko. kurssit smile.gif
tuunanen
kävin kurssin kamuni kanssa... teimme testin.. odottelimme tuloksia.. joita ei ole vielä tullut vaikka niitä on kohta vuosi odotettu.. very nice... dry.gif sly.gif
virpi
Minä aina välillä kaipaisin dogsitterin apua.
Onko tietoa löytyykö yhtään dogsitteriä Mouhijärven lähistöltä?
Jos löytyy, heti sähköpostia minulle.

Meillä Ida astutetaan näinä päivinä, ja viimeistään pentujen synnyttyä muiden koirien ulkoiluttamiseen olisi kiva saada apua.
Tippa
Menen nyt tammikuun alussa dogsitter-kurssille, "paikka" on varattu ja
nyt odottelen vain tarkempia tietoja, koska alkaa smile.gif
<Iida>
LAINAUS(Lovable @ 29.12. 2004, 13:35)
Kursseja järjestää 4H-järjestö. Käypä vaikka 4H-liiton nettisivuilla http://www.4h-liitto.fi/.

Täällä Ikaalisissakin sitten järjestettiin dogsitter -kurssi...Tietenkin juuri sinä ajankohtana kun mulle ei sovi muiden harrastusten vuoksi. sneaky2.gif Täytyy varmaan odottaa uutta taikka sitten mennä Tampereelle... sleepy.gif

Ok, kiitos tiedoista wink.gif
<Aino>
Tarkotus olis kurssi käydä smile.gif
Noore
Kurssi on nyt käyty, wuhuu! smile.gif
valmistuin 15.12, ja nyt on jo hoitokoirina partis ja villis wub.gif
partiksen vien ulos jo ensi viikon maanantaina, jess tongue.gif
Veera
HEI! KAIKKI DOGSITTERIT! Tänne näin: http://4h-dogsitter.board.dk3.com/2/, sinne pitää saada lisää porukkaa, koska paikka on melkoisen kuollut. Eli 4h-dogsitterit eloon.

Mä oon tässä vienyt vakkariulkoilutettavaa, eli siis irlanninterrieriä, Inkan, sen hoitokoiran Rebekan (kultsu) ja tietysti Rodin kanssa keskiviikkoisin ja on ollu kivaa. Ollaan rämmitty metsissä ja koirat juoksennellu wink.gif Sitten meillä oli ennen joulua kaks undulaattia parisen viikkoa hoidossa, sitä ennen kaks rottaa joskus lokakuussa.. Ja nyt helmikuun alussa meille tulee bolognese kolmeks päiväks kotiin kans, saapahan vähän testailla että tuleeko allergiaa, ja muutenkin ihanaa kun rakastan sitä rotua.. Mun monet kaverit on käyneet/aikoo käydä/käy just parhaillaan tota kurssia.. Ja lisää yökeikkoja haluaisin, maaliskuun lopussa menen kai viideksi päiväksi cairneja hoitamaan, kunhan ei mene vaan Tampereen näyttelyn kaa päällekkäin muttei muistaakseni. Mentäis ehkä Inkan kanssa yhdessä jos ne cairnit kummatki on narttuja, sillä silloin on pääsiäisloma!

On tää vaan niin ihanaa wub.gif
Heipi
LAINAUS(Fitzgo @ 22.8. 2004, 13:41)
Mikä teillä on dogsitter-kurssin ikäraja? meillä on tosi vanha,jotain 14-16 vuotta confused.gif

Täällä on 13 vuotta.. sleepy.gif
Eli vasta ensi vuonna pääsen dogsitterkurssille..
hanna.
En vielä, mutta toivottavasti kohta. Kurssi alkaa helmikuussa Porissa (40€) ja sinne on tarkoitus mennä. smile.gif
Veera
Kaivan taas tän nyt tuolta ihan pohjalta. Tuli mieleeni kun eilen olin taas pitkästä aikaa neljähoo-toiminnassa mukana; kevätjuhlissa! thumbup.gif Samalla valmistuivat uudet sitterit, mm. mun luokkalainen Vivi smile.gif. Sielläpä oli ihan hauskaa, otin sen Taran mukaan ja luulenpa, että monet tykkäs. Ei siellä edes ollut muita kurssin ulkopuolisia "aktiivisia" ihmisiä kuin minä..

Sit otin tuollasen parsonin jos rupeen viemään sitä Roihuvuoressa, en oo ihan varma viel onko mulla sellaseen aikaan. Harkitsen asiaa. (;
Ja sit oon tässä kevään mittaan silloin tällöin vienyt avatarissani kuonoansa työntävää saksanseisoja Sissiä. Ihana.

Mites teidän muiden laita, onko ollu hommia?
Nekku
Oon ehkä sokea, mutten oo löytäny 4H-liiton kotisivuilta yhtään missä kaikkialla ois kursseja dogsittereille ja milloin. Kun olisin todella kiinnostunut käymään tässä Helsinki/Vantaa/Espoo aluella dogsitter kurssin! smile.gif
Veera
Nekku, niitä järjestetään syksyisin sekä keväisin, sijaitsevat Pohjois-Haagassa, tai siis Huopalahden lähellä smile.gif . Tosi mukavaa toimintaa. Jos haluut, voin antaa Marin numeron, niin voit ilmottautua kurssille, mut luultavasti syksyn kurssi on jo täynnä joten varmaan vasta ens keväälle mahtuu.
-Mia-
Valmistuin tässä noin kuukausi sitten, en ole vielä mitään eläintä hoitanut. Kaveri on hoitanut kaksi kertaa yhtä kissaa, epiiistä.
Amélie
Täälläkin yksi dogsitter ilmottautuu...smile.gif
Laiskana ihmisenä en oiken jaksanut lukea nuita edellisiä viestejä,enkä nyt oikeen tiedä mitä kaikki on kirjottanut...biggrin.gif
Mutta niin, valmistuin joulukuussa 2001, ja siis Helsingissä. Hoitokoiria mulla on ollut jonkun verran, mutta valitettavasti aika ei enää hoitotehtäviin riitä.
Hoitokoiria on mm.ollut
3 sakemannia
pun.irlannin setteri
flatti
engl.springeri

Upeita kokemuksia on kyllä ollut,ja kurssista on ollut älyttömästi hyötyä!
Hoitokoirista ja niiden omistajista on tullut ihan uskomattoman hyviä ystäviä minulle, ja ollaan koko ajan yhteyksissä, vaikka en enää heidän koiriaan varsinaisesti hoidakkaan...
*Sanni
Mä en vielä ole päässyt dogsitteriksi ,koska ikää
ei ole tarpeeksi. Mutta heti kun olen tarpeeksi vanha
meinaan mennä dogsitter kurssille. smile.gif
Tippa
Mun piti mennä talvella dogsitter-kurssille ja ilmoittauduinkin jo, mutta jouduin
perumaan sen liiallisten menojen takia confused.gif
Nyt syksyllä pitäisi mennä seuraavalle kurssille smile.gif
Genu
Juu, mä oon viiden vuoden kokemuksella dogsitteri tällä hetkellä ^^ Mukavaa on aina ollut, saanut paaaaaljon kokemuksia koirista ja etenkin eri roduista. Keskiviikkona meen hoitaa paria Flattia ja lauantaina paria kultsua <3<3
Mem
LAINAUS(-SaNNi- @ 21.5. 2005, 18:50)
Mä en vielä ole päässyt dogsitteriksi ,koska ikää
ei ole tarpeeksi. Mutta heti kun olen tarpeeksi vanha
meinaan mennä dogsitter kurssille. smile.gif

Mulla sama vika . . .

Minkä verran muuten tuo kurssi suurinpiirtein oikein maksaa?
Hannali
Taijan syksyllä mennä kurssille biggrin.gif
Amélie
LAINAUS(Jacinthe @ 22.5. 2005, 10:48)
Mulla sama vika . . .

Minkä verran muuten tuo kurssi suurinpiirtein oikein maksaa?

Noo,sillon kun mä olin, niin makso 600 markkaa...eli siis 100€. On vissiin nykyäänkin aika saman hintanen?!? Ja siis,sehän varmaan riippu paikkakunnasta. Mä kuulun siis pääkaupunkiseudun dogsittereihin... smile.gif
-serafina-
Minua kiinnostaisi älyttömästi käydä dogsitterkurssi, ihan "yleissivistyksenkin" takia, mutta ei mulla kyllä olisi aikaa hoidella toisten koiria, kun omissakin on jo ihan tarpeeksi tekemistä...
Ja sehän on kiva, jos koulutusta on P-Haagassa! Jos kurssin kävisin, se olisi ainakin hyvällä paikalla kotiini nähden. smile.gif
Veera
Emmi sama hinta joo ! smile.gif
zwiebel
Mä olen just TETissä tuolla P-Haagassa toimistolla ja olin viime dogsitterkurssilla kertomassa junior handlerista biggrin.gif Oli hauskaa. Omasta kurssista on jo kohta kaksi ja puoli vuotta. Oli hauska lukea tänään viime kurssin kurssipalautteita, kun joissain luki "junior handler -luento oli kiinnostava!" wink.gif Ja ai niin, alan varmaan päivystääkin siellä, joten soittakaa ihmeessä laugh.gif
Tippa
Ainakin täällä Turun kurssi maksaa 100 €.
HoneyDream
Mä kävin dogsitter-kurssin vuonna papu eli olisko vuoden 2003 syksyllä, eikä ole työn työtä tullut... dry.gif tai ainakin tosi vähässä nämä jutut on...
Olin viime kesänä kyllä asumassa kaverini (hänkin dogsitteri) kanssa erään perheen talossa sillä aikaa kun he olivat lomalla. Hoidettavana ihana bichon frise.... wub.gif Tämä jopi oli tätini "järjestämä"... rolleyes.gif

Kävin turussa kyseisen kurssin (hinta yli 100, ikäraja 14...ite olin silloin kyllä 13...), siellä niitä hommia kivasti kyllä löytyykin, mutta kun asun täällä "syrjässä", ei asiakkaita varmaankaan ole paljoakaan, tai eivät ainakaan tiedä tämmöisestä "toiminnasta"... confused.gif
Kaverini kyllä sai heti vakioasiakkaan, käy ulkoiluttamassa usein erään kipeäselkäisen tädin papillonia happy.gif

Tuli tässä vaan mieleen (kiitos teidän biggrin.gif ), että pitäiskin soitella tuolle 4h-tädille, et olisko hommia tiedossa... rolleyes.gif
Veera
Inka soitan sulle aina päivystykseen wink.gif Mä muuten aion mennä myös jollekin kurssille pitämään junnuista luennon, joten älähän varaa kaikkia itelles.

Sain just maaoravan viikonlopuks hoidettavaks. Parhainta hei!
zwiebel
HUOM KAIKKI PK-SEUDUN SITTERIT!

Oletko kiinnostunut kirjoittamisesta? Kirjoita hauska/kamala/erikoinen kokemuksesi hoitokoirasta tai -keikasta ja lähetä se minulle sähköpostissa tai lähetillä. Juttuja julkaistaan pian ilmestyvässä 4H-dogsitterien omassa lehdessä nimeltä HoiDogit. Kaikki jutut ovat tervetulleita. smile.gif

T. vastaava päätoimittaja Inka Luoma
JanzGu
En löytäny tuolta 4-h:n sivuilta mitään siitä, että koska järjestetään noita kursseja ja missä.

Onkos jollakin tietoa että järjestetäänkö Vaasa-Seinäjoki alueella joskus nuita kursseja ja koska? smile.gif
*Sanni
LAINAUS(JanzGu @ 28.5. 2005, 19:18)
En löytäny tuolta 4-h:n sivuilta mitään siitä, että koska järjestetään noita kursseja ja missä.

Onkos jollakin tietoa että järjestetäänkö Vaasa-Seinäjoki alueella joskus nuita kursseja ja koska? smile.gif

Täällä kans kaivattais samaa tietoa..
Tippa
4H-yhdistykset & 4H-piirit, eiköhän noissa olevien
linkkien kautta pitäisi löytyä tietoa tulevista kursseista smile.gif
JanzGu
Siinäpä se ongelma onkin. Kyllä löytyy Keski- ja Eteläpohjanmaan piirit, mutta ei Pohjanmaan piiriä!

Ja sitten Noita yhdistyksiä ei näy olevan lähelläkään isoakyröä ohmy.gif
Veera
Joka puolella niitä ei olekaan, mikä on kyllä harmillista confused.gif
Maaorava Jojo on kyllä mukava hoitotapaus biggrin.gif
Inka, mä kirjotan varmaan lehteen jutun junnuista tai jotain. Jos se käy?
*Sanni
LAINAUS(JanzGu @ 29.5. 2005, 18:41)
Siinäpä se ongelma onkin. Kyllä löytyy Keski- ja Eteläpohjanmaan piirit, mutta ei Pohjanmaan piiriä!

Ja sitten Noita yhdistyksiä ei näy olevan lähelläkään isoakyröä ohmy.gif

ETELÄ-POHJANMAAN 4H-PIIRI
Ruukintie 70 D 19
60100 SEINÄJOKI
Puh. (06) 219 0240
Faxi (06) 219 0245
Email: etunimi.sukunimi@ep4h.fi
JanzGu
Sanni..

Kattoppas sähköpostiosoitetta wink.gif Mä jo tyhmänä yritin laittaa tonne postia, mutta kuinka ollakkaan.. Sieltä ei vastattu wink.gif biggrin.gif
Summer.
Musta tulee joskus loka-marraskuussa 2005 4H- dogsitter! Oon nyt vielä kurssilainen ja oon todella innostunut tästä! Oma koiraki oli mukana kurssilla kerran.
viimatuuli
Mä valmistuin toukokuun puolivälissä, nyt on jo kolme hoitokoiraa. Yks sekarotunen ja sitte kaks borderterrieriä, joita vien ulos sillon tällön. Ootan innolla tulevia hommia, toivottavasti niitä tulee paljon. smile.gif
AnnaElina
Mäkin on tavallaan dogsitter tai oikeastaan itse pidin täällä kaakkois-suomessa dogsitterkoulutuksen.
Veera
Jee jee Vivi! smile.gif

Nosto ylös. Mä meen taas hoitamaan sitä maaoravaa sunnuntaina.
Wupsu
olen juu dogsitteri ja hoitanut kahta irlanninsusikoiraa ja yhtä lhasa apsoa... biggrin.gif
kivaa on ollut thumbup.gif
ZaiYa
Minua on aina harmittanut, kun täällä Pietarsaaressa (asukkaita n.25.000) ei ole ollut 4h-kerhoa. Ruotsinkielinen on ollut tuossa 10-15 kilometrin päässä Larsmossa, mutta meillä ei täällä ollenkaan confused.gif

Olisin halunnut itse muksuna mukaan, kun serkkuni, joka asui Kauhavalla oli mukana siinä.

Nykyään kaipailisin vain ja ainoastaan sitä, että itse saatan tarvita joskus 4h:n palveluksia. Jos ollaan molemmat töissä samaan aikaan jne.
Eve
Keväällä '05 valmistunut dogsitter. Kävin kurssin Helsingissä, Etelä-Haagassa. Vasta ensimmäinen 4H:n kautta tullut hoitokoirani on bichon frisé Pimu, 4 kk wub.gif.
*Sanni
LAINAUS(Kelmi @ 24.8. 2005, 19:34)
Keväällä '05 valmistunut dogsitter. Kävin kurssin Helsingissä, Etelä-Haagassa. Vasta ensimmäinen 4H:n kautta tullut hoitokoirani on bichon frisé Pimu, 4 kk wub.gif.

Mikäs tämän Pimun virallinen nimi on ,jos saan udella...? happy.gif
Noore
LAINAUS(zwiebel @ 23.5. 2005, 18:06)
"junior handler -luento oli kiinnostava!" wink.gif

Oliko se luento juuri se mitä luulen? laugh.gif

Ainiin, inka miten sen jh-tekstin kanssa? tarviitko vielä?
Anteeksi näin OT..

Tänään juuri olin hoitamassa vain kerran jackrusselia, Helmiä wub.gif neiti oli kuin pieni penikka, vaikka onkin jo 7v. Nyt myös uusi hoitokoira on, afgaani Viivi joka on 4kk wub.gif Lähellä asuu vielä 2 afgaania sen lisäksi joita varmaan sitten alan hoitamaan. wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.