Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Russelit
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Dethi
Jos omistat vaikka parsonrusselin, jackrusselin tai working russelin niin tänne vaa kirjottelemaan. Voi kyl olla vaikka kettuterrieri tai mikä vaan mut saa tänne kaikki kirjotella blush.gif
Murmeli
Dethi tietää et mulla on borderterrieri, mutta niille jotka ei vielä tiedä niin nyt tiedätte ja niin edelleen. king.gif
Murmeli
On vaikeeta olla kahdessa paikassa samaan aikaan...
rolleyes.gif
spotti
mulla on parsoni ja se on kohta 8kk. Sen nimi on Täplä ja se on pikku tyttö.. smile.gif ööö... mitäs muuta...me käydään tokossa ja syksyllä alotetaan agility..
Russell
Mulla on parsonrussellinterrieri Mosse, kohta 4 vuotta ja Jackrussellinterrieri Max, 5 kk smile.gif

Mossen kanssa käydään agilityssä, joskus näyttelyissä, ja Maxin kanssa tokossa, agilityssä ja näyttelyitä sitten kun se saa osallistua smile.gif
zwiebel
Mulla on hoitokoirana jackrusselinterrieri Töppötassun Aulis eli "Indy".

Kuvia herrasta:

Hieno hyppy
Takaperin voltti
Pööö!
Seisomiskuva
zwiebel
Laittakaapas muuten sitten välilyönti noiden osoitteiden perään niin kuva toimii! wink.gif
Emma Watson=Hermione=Minä
Mä haluisi sellasen puolkarkeekarvasen russelin...Onko tietoa lähteekö niistä paljon karvaa? dogrun.gif wub.gif
Heemoka
Mun isän kaverilla on inaha jackrusselinterrieri, sen nimi on Terri, ja en tiedä muuta kuin että se metsästää ja paljon.

Itselläni on sk kettuterrieri ja borderterrieri.
Emma Watson=Hermione=Minä
thumbup.gif RUSSELIT JYRÄÄ thumbup.gif
ankie
(hee, ensimmäinen viestini tälle foorumille :>)

No itselläni on parson, ja pakko huomauttaa että se kirjoitetaan russeLLin kahdella ällällä eikä yhdellä biggrin.gif

Se mun parsonin nimi on Merri, liki 5-vuotias iloinen ja reipas narttu joka tuolla sohvalla tällä hetkellä nukkuu :> Kuvia tässä, jos tahdotte lisää nähdä:

ensimmäinen
toinen
kolmas

kiitos huippuhienolle ja uudelle kameralleni kuvista ;D
<Iida>
^Mielettömän hyviä kuvia wub.gif ! Varmaankin hyvä kamera wink.gif
ankie
LAINAUS(<Iida> @ 1.10. 2005, 15:27)
^Mielettömän hyviä kuvia  wub.gif ! Varmaankin hyvä kamera wink.gif

Juu, onhan se laugh.gif *taputtaa Ilpoaan ;D*
es-sii
ihania kuvia biggrin.gif
Marjut_
LAINAUS(Emma Watson=Hermione=Minä @ 28.9. 2005, 15:52)
Mä haluisi sellasen puolkarkeekarvasen russelin...Onko tietoa lähteekö niistä paljon karvaa? dogrun.gif wub.gif

Mulla on puolikarkea russeli ja kyllähän siitä ihan yhtälailla karvaa lähtee. Mulla ainakin vaatteet aina koirankarvoissa smile.gif mutta kai sekin riippuu vähän yksilöstä..
Veera
Toi Merri on hurmaava tongue.gif
^ssara
Juu siis itessekkin omistan tuollaisen parsonrussellinterrieri. Hyvä huomautus nuo kaksi L:ää itsekkin ennen kirjoitin yhdellä ennen, kuin aloin ymmärtää että se on 2xL kirjain, mutta ei siitä sitten sen enenpää. Todella enerkisiä nämä russelit ainakin ne yksilöt mitä olen saattunut näkemään/tuntemaan. Näyttelykehiäkin on muutama tullut russelini kanssa kierrettyä ja yksi sertti on tullutkin. Oikealta nimeltään parsonini on: Tervaturvan Snow White eli kutsumanimeltään Netta. Toko koiraksi tuosta tytöstä ei oikein ole sen verran jääräpäisyyttä löytyy. Kysymys nyt tän viestin lukioille jos sattuu russelin omistamaan: vetääkö koiranne/russelinne hihnassa? Meillä nimittäin Netta vetää aina alussa alku intoaan pois, mutta rauhoittuu sitten siitä kun saa vähän höyryjä päästeltyä.. mutta nyt pittää mun lähtee tekkee läksyt loppuun. Ja toivon, että täällä käynnistyisi todellakin paljon juttua muitten russeleista, sillä on mukava lukea muittenkin russeleista. wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.