Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kenelle tulossa pentueita ?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
*saara*
Ett-pentue tai kaksi, mutta vasta vuoden kuluuttua, mutta muuta tulossa kaukaa...kaukaa...se onkin ylläri wink.gif
Onnea PVÄ pentueestanne, pidämme täällä kaikki teille peukkuja ja ihania odotusaikoja wink.gif Laittelehan kuulumisia sitten mitä ja milloin tuli :muu:
Delibes's
onnea biggrin.gif

tänne ei ole pentua tulossa vaikka kuinka haluttaisiin confused.gif
ansu
Meille toinen koira tulee kesäkuun puolivälissä ihan sen takia, että saan itse olla totuttamassa meidän Nasun uuteen tulokkaaseen.
Mutta muutenkin haluaisin olla itse totuttelemassa pentua uuteen kotiinsa. Mutta ei kai sillä muuten ole väliä milloin pennun ottaa jos on aikaa tutustuttaa pentua uusiin paikkoihin. Onhan se varmaan pienelle pennulle ihmeellinen asia muuttaa omaan kotiin emon luota.   smile.gif
Garme
Kovin olemme hiljaisen sorttista porukkaa, joten kyselenpä elämää siellä taustalla. Eli onko teille tulossa lähiaikoina pentuetta tai oletko ottamassa pentua ?
Meille on tulossa cavalierin pentue 21.4. Olemme ensikertalaisia, niin emä, isä kuin minäkin ! Tähän asti kaikki on mennyt hyvin. Kovin tämä odottelu on jännittävää. Ultran mukaan pentuja on tulossa ainakin viisi kappaletta.  :muikku:
ansu
Meille pitäisi kesällä tulla toinen chihu. Hauvavauva kuume kasvaa odotellessa turkkituloksia yms.....  :)
chin.fani
Onnea uuden ystävän johdosta kovasti  :D.

<a href="http://www.geocities.com/chin0fani/">klikkaa tästä!</a>
Garme
Meillä koirat ovat tulleet elokuun puolivälissä, lokakuun alussa, marraskuun alussa ja joulukuun puolivälissä, että aika syysvoittoisesti.
Nyt oma ensimmäinen pentue on luovutusikäisiä 7-14.6. Kaikki oli varattuja jo pentujen ollessa kaksi vuorokautta.
Sorbette^
Onnea ! Cavalieri, voi ihanaa...mä oon ihan kade  ;)
Cicci
Tarkoituksena olisi astuttaa nuorimmainen mutta kiimaa odotellaan.Nyt on jo 9kk edellisestä ja neiti vaan tahtoo pitää meitä jännityksessä.Ei tässä uskalla edes näyttelyihin ilmottautua kun on vasta toka kiima tulossa.Ennustaakkaan en osaa confused.gif
King of the Hill
Meille kanssa pentuja tilauksessa! Tai on kunhan saamme astutukset hoideltua, juoksun alkua parhaillaan odotellaan... Lapset syntynevät heinäkuussa ja luovutus syyskuussa.  :p
Sanokaas muuten mielipide, varsinkin te jotka olette pentua ottamassa, että ottaisitteko pennun syksyllä? Kevät ja kesähän se tahtoo olla sellaista sesonkiaikaa, mutta entäs sen ulkopuolella... joulun aika on kai se vihoviimeinen luovutusaika pennuille, jos siis pitäisi (yleensä kun pitää) ostajiakin vielä niille pennuille jostain haalia. Mielipiteitä? Kokemuksia?
Jasmin
Onnea teille! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte kasvattettavaksenne monta reipasta ja tervettä pentua!
Riikka
LAINAUS(ansu @ 12. Huhtikuuta 2003, 10:02)
Meille pitäisi kesällä tulla toinen chihu. Hauvavauva kuume kasvaa odotellessa turkkituloksia yms.....  smile.gif

Teidän uusi tulokas ei varmasti ainakaan vähennä mun vauvakuumetta...  :D  Itse en pysty varmaan lähiaikoina ottamaan uutta pentua, mutta täytyy sitten vain ihailla muiden vaaveja.

~Riikka~
chin.fani
(Kokeilin vaan tollasta koodia tohon blush.gif  :D )
Ava Adele
Meillä pikkuinen pitkäkarvainen kaniinimäykky muistuttaa jo hiukan potkupalloa... kuudennella viikolla siis mennään ja muutaman viikon kuluttua maailmaan syntyy (toivottavasti ainakin) viitisen pientä tuhisijaa!  :muikku: Odotusaika on mennyt hyvin ja todella nopeasti! Eli tässä suhteessa ei odottavan aika ole pitkä! Vaikka ensimmäisen kuukauden jälkeen jo luulin, että mitään ei ole tulossa mutta viidennellä viikolla masu rupes kasvamaan!  :) Ultrassa ei pitänyt käydä, mutten pystynyt jännittämään, joten siellä käytiin ja usiampi pentu siellä oli. Loppuelämäni muistan kuinka yksi pikkuinen vauva heilutti! Eläinlääkärilläkin oli ihan tippa silmässä vaikka rutiinihommia ovatkin. No, pian ne heiluttelee auringon alla!
Onnea kaikille muillekin onnellisille koiraäideille!  :love:
Catti
Toiveissa on ihka ensimmäiset peken pennut heinäkuussa, ollaan menossa sulhon luo ens viikolla, katsotaan mitä saadaan aikaiseksi  wink.gif.

Eilen syntyi vitosryhmää edustavalle eurasierille 6 pentua, 3+3, tyytyväiset pallerot, tyytyväinen ja varsin hyvin asiansa osaava, onnellinen emä voivat hyvin.

Tänä kesänä on tällainen pienoinen pentubuumi smile.gif, kun useampi koira siinä iässä - ekoja ja vikoja mahdollisuuksia.
merski
sijotuskoiran pennut pitäis tulla tossa joskus kesällä jsoa stutus onnistuu, astutetaan nimittäin torstaina... smile.gif  ;)
daalia
Meillekkin on pentue suunnitteilla kesäksi. Coton de tulear karvapallot pitäisi sitten olla luovutuksessa syksyllä ja uskon sekä toivon, että menevät kaupaksi! thumbup.gif  On meillä mennyt ennenkin syksyllä luovutettavat pennut. Parhaiten syyspentueista tietysti menevät ennen joulua luovutettavat pennut, koska monella on pitkät joululomat. Mutta minä en kuitenkaan näe estettä sille ettei pentua voisi ottaa syksyllä. Tietysti toivon aina, että omistajilla olisi vähäsen lomaa kun pentu tulee uuteen kotiin. Kesähän on sitä pentu buumia!! tongue.gif
merski
okei mää nyt paljastan, ei oo sitten ihan varmaa... wink.gif
eli meidän äitin sijotuskoira astutetaan tän viikon torstaina ja jos sieltä jää mulle koira (kasvattaja ottaa yhen) niin mä saan ihan ihka oman pikku käppänän...
Mutta tässähän on mutkia matkassa, voi tulla keskenmenoo, tai sitten pentuja voi kuolla, tai sitten ei tuu kantavaks...ym...
mutaa kuitenkin..onhan meillä noita koiria mutta ne ei oo mun vaan äipän mutta mä saisin ihan ihka oman pikku risuparran...
:love:  :love:  :love:

:bozo:
shadow
meille on tulossa pieni schipperken pentu heti kesän alussa kun kesäloma alkaa...en jaksa odottaa....tämä pikku sipuli on ensimmäinen koirani :love:  :love:  :love: apua...en osaa käyttää tätä hommaa oikein *heh heh*
-Elina-
Meille ei oo tulossa vaikka kuinka haluasin, mutta ONNEA kaikille teille:) Pentukuume nousee taas confused.gif
Ava Adele
vielä muutama tuskainen jännityksen täyttämä päivä....  :huhuu:  pikkuisten laskettu aika on nyt tiistaina ja sinne on vielä ihan ikuisuus. sitten syntyy pieniä mäyräkoiria. pidetään peukkuja, että kaikki menee ilman ongelmia ja pikkuiset ovat terveitä!  :tsemp:
Ava Adele
biggrin.gif pikkuisia syntyi eilen!! neljä pientä poikaa ja yksi narttu.. vaikka suhde olisi voinut olla toisinpäin....  :oops: aivan älyttömän söpöjä jokainen!! oikein syötäviä....  :love:  :love:
*saara*
WAU :muu: Tahtoo nähdä kuvia lapsista :love:
Garme
Onnea kaikille uusille ja tuleville pentujen ja pentueiden omistajille..  :muikku:
Ja sitten niitä kuvia kehiin !!  (muutkin kuin minä)
ansu
Eilen kävimme hakemassa meidän uuden perheenjäsenen Mörkön kotiin. Automatka vähän jännitti, kun tiessä oli vähän möykkyjä, mutta hyvin sekin meni. Nyt onkin sitten kovasti tutustuttu uuteen ympäristöön ja tietenkin Nasuun. Reipas pikkukaveri ja kovin uteliaan oloinen.
Yritän saada kuviakin jossain vaiheessa laitettua tännekin.  dogrun.gif
Catti
Onnea uusien tulokkaiden kanssa, ja tsemppiä odotuksiin, kaikenlaisiin sellaisiin!

Me käytiin tänään peke-neiti Viola Orvokin kanssa ultrassa ja pentuja on odotettavissa, viitisen kappaletta ainakin näkyi.. smile.gif Heinäkuun alkupuolelle asti sitten odotellaan ja jännitetään.. Perästä kuuluu, uutisia ja kuviakin.
Lelu
Juhannuksena pitäisi syntyä meidän tiibetinterrierin pennut, ja ensi viikolla olisi tarkoitus astuttaa toyvillakoira. Yksi tibbepentu jää ehkä kotiin...
ansu

Tässäpä tämä meidän perheen pienimmäinen, eli Mörkö seitsemän viikon ikäisenä.
*saara*
ansu: Voi kiekura, joku on hiukkasen " inana pöpö" (;lainaten meidän nuorimmaisen 1v.10kk.ikäisen tytön sanontaa wink.gif  ) :love:
Hermione
:inlove: Ei oo tottakaan ku piäni ja sulonen :inlove:  :inlove:
ansu
Kiitos enkut ja Hermione. Kyllähän se on aivan ihana, mutta osaa olla aika riiviö ja röyhkeä. Nasulta viedään sumeilematta kaikki purutikut ja lelut nenän edestä...  confused.gif
KuolaKeiju
Meille tuli vauvoja oven täydeltä kerralla jo valmiiksi mukavan kokiseen laumaamme!!! :muu:  :muu:  :muu:
Ranskanbulldoggi poika Boogie, lentävä Hollantilainen eli Hollannin tuontina Mastiffi poika Dino, Whiskas kissanruoka mainos kissan näköinen Exotic tyttö Morgan ja Persialais poika Omar... Ja sit on omat kisssan pennut, kaksi vielä kotona ja koditta ja naapurista tuli maatiais tyttö Wanni... Ja pikku marsuja on tulossa kolmelle äiti marsulle... Meillä porukka näyttää sikiävän. biggrin.gif  :huhuu:  :hii:
-Elina-
Mielle on tulossa toinen bichoni :love:
Lydia
~Onnibichon~: Utelias, tahtoo heti tietää milloin?
Netta
Meidän laumaan liittyi eilen kääpiösnautserityttö Ria, ikää n. 15 vkoa  :inlove:  Juttua ja kuvia meidän sivuilla, mutta tässä nyt yksi kuva pienestä..

Huom huom: neidillä on korvat teipissä, elkää ihmetelkö.. x)
-Elina-
LAINAUS(Lydia @ 21. Heinäkuuta 2003, 17:06)
~Onnibichon~: Utelias, tahtoo heti tietää milloin?

Sitten kun syntyy nätti poika!!
Di_havanais
kyllä mä kohta varmaan teetän Diille pentuja biggrin.gif smile.gif
nextchance
Meillä reilun viikon ikäiset leijona vauvat,
tuhisevat tyytyväisinä pentulaatikossa biggrin.gif
Jos ketä kiinnostaa kuvia tulokkaista sivuillani...
Garme
Tämä vuoden vanha aihe onkin taas ajankohtainen whistling.gif

Maaliskuun aikana olisi tarkoitus kaksi narttua astuttaa. Gretan juoksu kyllä taisi jo mennä niin huomaamattomasti ohi, että sen taisimme missata. oops.gif
Mutta syksyllä sitten. Glaran (blenheim) juoksua odotellaan loppukuusta ja katsotaan josko saisimme hänet astutettua. Isästä emme ole vielä varmoja. Muutamia on kyselty.

Uusilla kotisivuillani löytyy sitten tietoa missä mennään...
Jepsis
juu meillekkin tulossa huhtikuun alulla lapinkoiran ja havannalaisen pentuja. ainaki jos hyvin käy biggrin.gif
Mansku
tongue.gif Onnittelut kaikille uusille pennuille ja omistajille/kasvattajille thumbup.gif Meillä suunniteltu pennutus, mikäli neiti nyt saa sen juoksun aikaiseksi. wink.gif On hieman myöhässä, mutta kait se ajan kanssa sitten tulee.. whistling.gif Laitelkaa niitä kuvia kaikkien ihailtavaksi, jookos?? wub.gif
melli
Parin vuoden sisällä luulvasti kolmas koira smile.gif
Enhä mie jaksa odottaa ... confused.gif

Ellei nyt sitten lotosta jättipottia saada ja päästä muuttamaan maalle ! biggrin.gif
Pauliina
Tämä on nyt toinen kerta kun Neppari on astutettu. tosiaan ekalla kerralla jäi tyhjäksi sad.gif nyt sitten 24.3 olis ultra ja jännistys vaan tiivistyy. Toivon mukaan niitä pentuja tulis (kääpiösnautseri). Niin ja sit olis hyvä mahdollisuus saada yks pentu wub.gif
Japsi
LAINAUS(Pauliina @ 13.3. 2004, 18:19)
Niin ja sit olis hyvä mahdollisuus saada yks pentu wub.gif

eihän niistä voi luopua, jättäkää kaikki kotiin.. wub.gif laugh.gif
tuiskuli
LAINAUS(Jepsis @ 9.3. 2004, 09:42)
juu meillekkin tulossa huhtikuun alulla lapinkoiran ja havannalaisen pentuja. ainaki jos hyvin käy biggrin.gif

mistä yhdistelmästä havannalaisen pentuja on tulossa? tässä vois olla yks pennusta kiinnostunut... rolleyes.gif
Havahava
LAINAUS(nextchance @ 8.3. 2004, 18:36)
Meillä reilun viikon ikäiset leijona vauvat,
tuhisevat tyytyväisinä pentulaatikossa biggrin.gif
Jos ketä kiinnostaa kuvia tulokkaista sivuillani...

Ompas ihania! wub.gif smile.gif
Löpsy kuume vaan kasvaa.. blush.gif
Jepsis
LAINAUS(tuiskuli @ 15.3. 2004, 12:40)
mistä yhdistelmästä havannalaisen pentuja on tulossa? tässä vois olla yks pennusta kiinnostunut... rolleyes.gif

emä on basbartoo luna sindy ja isä fablecastle´s alcalde juarez
näillä on teetetty ennenki ja söpöjä tuli biggrin.gif niin ja isä on valio ja emällä sa.
tuiskuli
LAINAUS(Jepsis @ 16.3. 2004, 09:21)
emä on basbartoo luna sindy ja isä fablecastle´s alcalde juarez
näillä on teetetty ennenki ja söpöjä tuli biggrin.gif niin ja isä on valio ja emällä sa.

oih, varmasti ihania hauvavauvoja.. wub.gif oma koirani sai juuri pennut, mutta niistä en jätä pentua itselleni. puhdasta olen nyt etsiskellyt.. Milloin on nartulla juoksu? ilmoittelehhan täällä miten "homma etenee..." smile.gif tongue.gif
Jepsis
LAINAUS(tuiskuli @ 16.3. 2004, 09:35)
oih, varmasti ihania hauvavauvoja.. wub.gif oma koirani sai juuri pennut, mutta niistä en jätä pentua itselleni. puhdasta olen nyt etsiskellyt.. Milloin on nartulla juoksu? ilmoittelehhan täällä miten "homma etenee..." smile.gif tongue.gif

huhtikuun puolessa välissä pitäisi pentujen syntyä. toivottavasti kaikki menee hyvin smile.gif mutta pennuista kiinnostuneet voi pistää mulle mailia niin kerron lisää: sari_tva@hotmail.com
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.