Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Missä trimmautatte koiranne?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Sivuja: 1, 2
zennu
itse trimmaan, rotu on siis silkki smile.gif . Myös muiden koiria on tullut trimmailtua, niin koti- kuin näyttelykuntoon smile.gif .
Sindy-
Itselläni ei ole terriereitä, mutta trimmaan kk kettuterriereitä. smile.gif
Useimmiten menen sinne missä koira on, tai koirat tulevat meille smile.gif
=Poppana=
Eli meillä borderterrierin nypittävästä karvasta pidetään huolta melkein joka päivä hieman nyppimällä. Kaksi kertaa vuodessa tehdään ihan perusteellinen nyppiminen tuolla eläinlääkärillä kun siellä on trimmaaja. Silloin sitten ihan pohjavillaan asti. Kesäisin kun käydään kasvattajaa moikkaamassa niin silloin myös perusteellinen nyppiminen tehdään jos siihen on tarvetta. Näyttelypaikalla sitten voi vielä siistiä jos koira siltä näyttää.
Mona_
kasvattajalla käydään trimmammassa,ittekkin pitäis opetella whistling.gif
Masukka
Me käydään trimmaajalla tekemässä näyttelytrimmi, kotitrimmi tehdään kotona.
Fati
Mie saksin sen varran kuin omat (vähäiset) taidot riittää, Zili on mun ensimmäinen trimmattava rotuni, joten harjoiteltavaa riitää siinä suhteessa whistling.gif
Muuten Zilin trimmaa kasvattaja ja mie sitten opiskelen siinä samalla omia trimmaustaitojani, jalona tavoitteenani on kyllä joskus hoitaa tämäkin homma ihan itsenäisesti(mutta se vie kyllä hieman aikaa) lookaround.gif
Sanne-
Meiänki silkit trimmaa "kasvattaja täti" eli Kristiina Heinonen biggrin.gif Ite trimmaan mun vanhimman silkin koti trimmiin jne.. Ja sit vähän saksin ite jotai pitkii karvoi kaikilta biggrin.gif
Cairn.
Meille on tulossa cairni ja tarkoitus olisi, että kasvattaja trimmaa. n__n

muoks. kasvattaja sano, että se tekee pentutrimmin, mutta opettaa sitte mulle trimmaamista. :3
riiT
Tällä hetkellä silkkiä ite trimmailen minkä osaan, mut kasvattaja trimmaa tarvittaessa tai sit vien sen trimmattavaks Kristiinalle kunnon trimmaukseen. (:
Mona_
nyt sitte on aika opetella itte trimmamaan biggrin.gif
Tania Torvinen
Meillä trimmaa puoliksi minä ja puoliksi trimmaaja. Itse trimmaan kaikki muut paitsi jalat ja pään, jotka jätän trimmaajalle. Itse en viitsi lähteä cairnin päätä trimmaamaan, saattaisi tulla nimittäin kivan muotoinen.
Veetukka
Minä itse, Mutta jos menisi virallisiin niin varmaan kasvattaja!
Oltsu
Ite trimmailen oikeastaan nyppimiset aika pitkälle. Sitten vaan yks tuttu saksilla enemmän kun ite vasta harjottelen trimmaushommia niin leikkelen ite vaan varovasti. Sitten jos kasvattajaa nähään näyttelypaikalla niin se korjailee:)
Rodis
Huolestuttavaa kyllä mutta trimmaan oman silkkipojan itse. biggrin.gif

Toisinaan muutkin trimmaavat, harvat ja valitut. tongue.gif
^ssara
itse trimmailen ja nypin mitä täytyy.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.