itse trimmaan, rotu on siis silkki

. Myös muiden koiria on tullut trimmailtua, niin koti- kuin näyttelykuntoon

.
Itselläni ei ole terriereitä, mutta trimmaan kk kettuterriereitä.

Useimmiten menen sinne missä koira on, tai koirat tulevat meille
=Poppana=
4.6. 2007, 20:53
Eli meillä borderterrierin nypittävästä karvasta pidetään huolta melkein joka päivä hieman nyppimällä. Kaksi kertaa vuodessa tehdään ihan perusteellinen nyppiminen tuolla eläinlääkärillä kun siellä on trimmaaja. Silloin sitten ihan pohjavillaan asti. Kesäisin kun käydään kasvattajaa moikkaamassa niin silloin myös perusteellinen nyppiminen tehdään jos siihen on tarvetta. Näyttelypaikalla sitten voi vielä siistiä jos koira siltä näyttää.
kasvattajalla käydään trimmammassa,ittekkin pitäis opetella
Me käydään trimmaajalla tekemässä näyttelytrimmi, kotitrimmi tehdään kotona.
Mie saksin sen varran kuin omat (vähäiset) taidot riittää, Zili on mun ensimmäinen trimmattava rotuni, joten harjoiteltavaa riitää siinä suhteessa
Muuten Zilin trimmaa kasvattaja ja mie sitten opiskelen siinä samalla omia trimmaustaitojani, jalona tavoitteenani on kyllä joskus hoitaa tämäkin homma ihan itsenäisesti(mutta se vie kyllä hieman aikaa)
Meiänki silkit trimmaa "kasvattaja täti" eli Kristiina Heinonen

Ite trimmaan mun vanhimman silkin koti trimmiin jne.. Ja sit vähän saksin ite jotai pitkii karvoi kaikilta
Meille on tulossa cairni ja tarkoitus olisi, että kasvattaja trimmaa. n__n
muoks. kasvattaja sano, että se tekee pentutrimmin, mutta opettaa sitte mulle trimmaamista. :3
Tällä hetkellä silkkiä ite trimmailen minkä osaan, mut kasvattaja trimmaa tarvittaessa tai sit vien sen trimmattavaks Kristiinalle kunnon trimmaukseen. (:
nyt sitte on aika opetella itte trimmamaan
Tania Torvinen
28.12. 2007, 15:48
Meillä trimmaa puoliksi minä ja puoliksi trimmaaja. Itse trimmaan kaikki muut paitsi jalat ja pään, jotka jätän trimmaajalle. Itse en viitsi lähteä cairnin päätä trimmaamaan, saattaisi tulla nimittäin kivan muotoinen.
Veetukka
3.1. 2008, 21:09
Minä itse, Mutta jos menisi virallisiin niin varmaan kasvattaja!
Ite trimmailen oikeastaan nyppimiset aika pitkälle. Sitten vaan yks tuttu saksilla enemmän kun ite vasta harjottelen trimmaushommia niin leikkelen ite vaan varovasti. Sitten jos kasvattajaa nähään näyttelypaikalla niin se korjailee:)
Huolestuttavaa kyllä mutta trimmaan oman silkkipojan itse.

Toisinaan muutkin trimmaavat, harvat ja valitut.
itse trimmailen ja nypin mitä täytyy.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.