Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Harjikset
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Lanttu
niin että löytyykös täältä harjisten omistajia? itse en omista mutta mielenkiinoitsen näköoinen veijjari tuo nakuharjis tutuilla on puuteri uisku biggrin.gif

mitäs harrastatte? entäs nimi?[virallinen] biggrin.gif
MuruNaku
Minä minä minä laugh.gif Oon aikasemmin laittanut tänne ketjun harjiksista mutta kukaan ei vastannut confused.gif Eli aikas vähän vissiin on täällä.

Tarviiko mun Murua esitellä?
Lanttu
no ei murun tartte smile.gif mut mustra mä oon nähny jonku avassa harjiksen ja tos alekirjotuksessa luki jotain harjiksista smile.gif
MuruNaku
Kaksi harjiksen omistaa olen nyt löytänyt itseni lisäksi.
Mansku
biggrin.gif Harjistulokset Rovaniemeltä. Tuomari Francesco Cochetti, Italia

Urokset-pentuluokka:
Ancientmystery Poissa

Urokset-junioriluokka:
Secret Line's Hot Chilimeal EH/1

Urokset-nuorten luokka:
Fantasy Island Solitaire ERI/2 PU3 VASERT
Kuutarhan Hopeakuu ERI/1 PU2 SERT VACACIB

Urokset-avoin luokka:
Lohamras Figaro EH/1 (ruotsalainen koira)

Urokset-Valioluokka:
Secret Line's Homemade Hotdog ERI/1 PU1 CACIB ROP

Nartut-junioriluokka:
Kuutarhan Taikakukka EH/2
Mirbon's Nefertiti EH/3
Secret Line's Hot China Doll EH/4
Zhannel's Hot N'sexy ERI/1 PN1 SERT VSP

Nartut-nuorten luokka:
Mirbon's Mindi EH/1

Nartut-avoin luokka:
Mirbon's Disa EH/1
Villa Katrinelunds Natalia Nova EH/2 (ruotsalainen koira)

Nartut-veteraaniluokka:
Cullen Bonnie Poissa
Lanttu
LAINAUS(Mansku @ 21.6. 2004, 08:55)
biggrin.gif Harjistulokset Rovaniemeltä. Tuomari Francesco Cochetti, Italia

Urokset-pentuluokka:
Ancientmystery Poissa

Urokset-junioriluokka:
Secret Line's Hot Chilimeal EH/1

Urokset-nuorten luokka:
Fantasy Island Solitaire ERI/2 PU3 VASERT
Kuutarhan Hopeakuu ERI/1 PU2 SERT VACACIB

Urokset-avoin luokka:
Lohamras Figaro EH/1 (ruotsalainen koira)

Urokset-Valioluokka:
Secret Line's Homemade Hotdog ERI/1 PU1 CACIB ROP

Nartut-junioriluokka:
Kuutarhan Taikakukka EH/2
Mirbon's Nefertiti EH/3
Secret Line's Hot China Doll EH/4
Zhannel's Hot N'sexy ERI/1 PN1 SERT VSP

Nartut-nuorten luokka:
Mirbon's Mindi EH/1

Nartut-avoin luokka:
Mirbon's Disa EH/1
Villa Katrinelunds Natalia Nova EH/2 (ruotsalainen koira)

Nartut-veteraaniluokka:
Cullen Bonnie Poissa

Harjojen roppi oli LIIAN ihana wub.gif arttu on ihan yli söpö wub.gif wub.gif
Anzie^
Nonniin, eli täältä löytyy yksi nakupoika Chili, eli LtuJV-04 Secret Line's Hot Chilimeal, Artun velipoika smile.gif Arttu on kyllä aivan mahtava tapaus smile.gif

Ja osanotot Mirja-Leenalle Cullen Bonnien poismenon takia sad.gif Bonnie oli todella kaunis tyttönen confused.gif Eli sen vuoksi ei kyseinen koira ollut Roviksessa... sad.gif
Little Bull
Täällä ilmottautu puuterihuisku Eetu! laugh.gif
Sundae
Ihana rotu varustettuna hienolla luonteella biggrin.gif Valitettavasti en omista harjista, mutta joskus aivan varmasti sellaisen hankin ^^
MuruNaku
Ai Cullen Bonnie on kuollut!Voi ei, oli kaunis koira sad.gif
Anzie^
LAINAUS(MuruNaku @ 6.7. 2004, 11:36)
Ai Cullen Bonnie on kuollut!Voi ei, oli kaunis koira  sad.gif

Juu, näin Mirja-Leena mulle kertoi sad.gif Todella kaunis koira, kieltämättä...

ja unohtui laittaa edelliseen, että Chilin kanssa käydään ahkerasti näyttelyissä, kun harrastuksia kysyttiin smile.gif

Jospa tännekkin saataisiin yhtä mukavaa keskustelua "harjislaisten" kanssa, niinkuin tuolla havannalaisilla on smile.gif

Itse olen harkinnut kolmanneksi koiraksi puuterihuiskua, onkos teillä?
Qasandra
smile.gif Kiitos kehuista. Täällä ilmoittautuu Arttu & co elikkäs Artun tytär Ada, Siiri-rouva, sekä hassu Helmi. Harrastetaan näyttelyitä, liikkumista, pihalla riehumista ja sohvalla loikoilua.
Virallisesti siis
Int* Fin, N Ch JV-02 V-02 JMV-03 Secret Line´s Homemade Hotdog, Kuutarhan Taikakukka, Secret Line´s Lady Jane, Kuutarhan Haareminlilja
Little Bull
Unohtui kertoa harrastukset ja virallinen nimi...
Eli täältä löytyy puuterihuisku Eetu, Hebblas Little Bull viralliselta nimeltään. Harrastuksina ennen turkin leikkuuta näyttelyt, kotona kuitenkin odotellaan innoissaan että turkki kasvaisi että päästään taas näyttelykehiin. Agility aloitetaan, kunhan löydetään ryhmä missä ois paikkoja vapaana, luultavasti päästään kohta smile.gif
Yhdyn siihen että Arttu on aivan ylisöpö!! wub.gif Ja niin on Muru, ja Chilikin!! Ihania tapauksia smile.gif Ohho, onpas Artulla oikein kunnon tittelit!! Vautsi smile.gif
Eetullakin on sukulaisia Secret Line'sin puolelta eli Arttu ja Chili on varmaan jotain kaukaista sukua Eetulle smile.gif
MuruNaku
Juu, näin nopeasti katsottuna Artulta ja Eetulta löytyy SL Little Chinaman molempien sukutaulusta smile.gif Eli sukua olette biggrin.gif
Murulla ei Suomessa olekaan pahemmin sukulaisia confused.gif

Meillä hajosi kone ja Murulla on valtava parta blink.gif Tahdon eroon siitä!Parrasta siis laugh.gif Oonkin kohta puoleen lähdössä metsästämään uutta konetta.
Anzie^
Tosimiehillä (ja okei, naisilla kans biggrin.gif ) kasvaa parta wink.gif biggrin.gif
Chilistä olisi tullut Liettuan juniorivalio syksyllä, mutta pirskutarallaa, ei ollutkaan rahaa lähteä sad.gif Olisi se ollut aika makeeta..... blush.gif
Mutta voidaanhan me sekin aika ottaa aurinkoa ja ruskettua entisestään, Chili näyttää jo nyt blondatulta neekeripojalta wink.gif cool.gif
Little Bull
LAINAUS(MuruNaku @ 14.7. 2004, 13:34)
Juu, näin nopeasti katsottuna Artulta ja Eetulta löytyy SL Little Chinaman molempien sukutaulusta smile.gif Eli sukua olette biggrin.gif
Murulla ei Suomessa olekaan pahemmin sukulaisia confused.gif

Meillä hajosi kone ja Murulla on valtava parta blink.gif Tahdon eroon siitä!Parrasta siis laugh.gif Oonkin kohta puoleen lähdössä metsästämään uutta konetta.

Niinpä, eli jotain kaukaista sukua ne on tongue.gif

No höh, noi koneet on kyllä ärsyttäviä välillä...just sillon kun parta on pahimmillaan ne lakkaa toimimasta ja muuten ne toimii ihan mainiosti rolleyes.gif Minkälainen kone sulla on? smile.gif
Little Bull
Psst...Muistakaa tulla harjiksienne kanssa Match Showhun Helsingin Munkkiniemeen 14.8 klo.12.30! Me ainakin tullaan Eetun kanssa katsomaan kun asutaan itsekin Munkassa smile.gif Eli: "Suomen Karvattomat Rodut ry järjestää Match Shown Helsingissä Koneen kentällä Munkkiniemessä
14.8.2004 12:30 alkaen" Olis nimittäin kiva nähdä paljon harjiksia siellä smile.gif

Niin ja sitten voitais päättää joku päivä millon pidettäis ne harjistreffit smile.gif Eli Hesassa vaikka Kiasman edessä taas joskus millon teille sopii.
MuruNaku
Ehdit Mikaela mainostamaan tuota mätsäriä ennen mua laugh.gif Mä oon Murun kanssa tulossa, kun en osaa jakautua kahtia niin Veera ei tule sad.gif

Mä oon käyttäny tähän asti vaan partakonetta, kun oon ajanu vaan naaman.Mutta nyt en tiedä millaisen koneen ostan ja mistä.Hyvän ja halvan kiitos biggrin.gif

Onkos joku tulossa Helsingin kesänäyttelyyn 24.pvä?Mä tuun Murun kanssa vaan turistiksi, mutta viereiseen kehään Veeran kanssa.
Anzie^
LAINAUS(Little Bull @ 14.7. 2004, 19:56)
Psst...Muistakaa tulla harjiksienne kanssa Match Showhun Helsingin Munkkiniemeen 14.8 klo.12.30! Me ainakin tullaan Eetun kanssa katsomaan kun asutaan itsekin Munkassa smile.gif Eli: "Suomen Karvattomat Rodut ry järjestää Match Shown Helsingissä Koneen kentällä Munkkiniemessä
14.8.2004 12:30 alkaen" Olis nimittäin kiva nähdä paljon harjiksia siellä smile.gif

*puuh*, ei taideta tulla Helsinkiin Kajaanista ihan vaan mätsärin takia... wink.gif
Little Bull
LAINAUS(MuruNaku @ 14.7. 2004, 23:59)
Ehdit Mikaela mainostamaan tuota mätsäriä ennen mua  laugh.gif  Mä oon Murun kanssa tulossa, kun en osaa jakautua kahtia niin Veera ei tule  sad.gif

Mä oon käyttäny tähän asti vaan partakonetta, kun oon ajanu vaan naaman.Mutta nyt en tiedä millaisen koneen ostan ja mistä.Hyvän ja halvan kiitos  biggrin.gif

Onkos joku tulossa Helsingin kesänäyttelyyn 24.pvä?Mä tuun Murun kanssa vaan turistiksi, mutta viereiseen kehään Veeran kanssa.

Hiih, sinä tulet! Siellä sitten nähdään! Eetun kanssa tullaan ihan vaan katsomaan kun kerran niin lähellä on laugh.gif

Ahaa biggrin.gif Meillä on moserin kone, maksoi 49 euroa koko setti smile.gif Hyvin on toiminut ainakin nämä 2 kertaa kun oon Eetun naaman trimmannut biggrin.gif

Ai eikö se ollutkaan vielä? blink.gif JEE!! Mä ajattelin kokoajan että olin missannut sen kun olin riparileirillä smile.gif Missä se olikaan? ME TULLAAN! Tosin ihan vaan katsomaan smile.gif
Little Bull
LAINAUS(Anzie^ @ 15.7. 2004, 12:42)
*puuh*, ei taideta tulla Helsinkiin Kajaanista ihan vaan mätsärin takia... wink.gif

Heh, joo ymmärretään wink.gif biggrin.gif
MuruNaku
Se on Tuomarinkylän Vinttikoiraradalla.Jos tulee julkisilla, niin bussi 650 ajaa ihan portille, kuskille vaan sanot että haluat jäädä Yhdyskunnantien pysäkillä poies wink.gif Eilen mulla meni yli tunti kun mietin yhdelle ihmiselle(hankkimassa harjista) ohjeita kys.näyttelyyn blink.gif Mutta sitten jouduin tajuumaan sen, että kyllä se bussi, joka tulee tänne meidänkin ovelle, on ainoa varma mikä menee siitä ohi eikä joudu kävelemään kilometriä..

Muru kuorsaa mun selän takana blink.gif laugh.gif
Little Bull
Ok! Kiitos ohjeista! biggrin.gif Saakohan sinne ottaa koiria katsomoon mukaan?

Hihi, kuorsaa vai biggrin.gif Eetukin tuossa nukkuu selällään ja vinkuu ja potkii smile.gif
MuruNaku
Tyttö on kova kuorsaamaan biggrin.gif Tuli ensin mieleen että Moonahan(äidin cockeri,oli mulla lauantaista asti hoidossa, lähti tänään kuuden aikaan) se siinä kuorsaa.Sit aloin miettii et hetkinen, sehän lähti jo kotiin.Sit katoin ihmeissäni boxiin että kuka ihme siellä tollai mölisee ja Muruhan se sielllä pötkötteli laugh.gif

Murun otan ainakin sinne mukaan, yleensä ulkonäyttelyihin saa viedä turistikoiran, sisänäyttelyihin ei tilanahtauden takia(sanoo hän joka salakuljetti Murun Tampereen näyttelyyn cool.gif ).Kunhan on rokotukset kunnossa ja rokotustodistus mukana.
Little Bull
Heh biggrin.gif

Okei smile.gif Sitten vaan rokotustodistus mukaan ja katsomaan, näenpä sitten Murunkin! tongue.gif
Little Bull
Ihanan myöhään muuten harjikset kehässä tuolla Helsingin kesänäyttelyssä! smile.gif (Vasta 12 jälkeen smile.gif)
Henni
mulle tuli maanantaina (12.7) puuteripoika elmo (calibra's Wuff I,m Puff) ja erittäin hurmaavalta persoonalta vaikuttaa smile.gif
Little Bull
Kiva Henni että liityit tännekin, ja vielä varmaan sadannen kerran onnea Elmosta!! smile.gif Niiin söpö poika smile.gif
Henni
LAINAUS(Little Bull @ 16.7. 2004, 13:44)
Kiva Henni että liityit tännekin, ja vielä varmaan sadannen kerran onnea Elmosta!! smile.gif Niiin söpö poika smile.gif

smile.gif sinä se jaksat hehkuttaa elmosta tongue.gif ei kai, ihanahan elmo on! enkä omasta pikku lampaastani haluaisi kyllä luopua! smile.gif
Little Bull
Hihii, pakkohan se on biggrin.gif:D Kauhea pentukuumekin mulla tongue.gif
MuruNaku
Nyt en tiedä että ehdinkö harjiskehän laidalle ollenkaan sad.gif Näyttelyn laput tuli ja cotoneille on tehty jo toinen tuomarinvaihdos, kehän ja kellonajan vaihdos.Eli cotonit onkin nyt kehässä 5 ja alkaa samaan aikaan kun harjikset.Cotoneita on 2 vähemmän kun harjiksia että tuskin ehdin näkemään edes rop-kehää harjiksista sneaky2.gif Mutta yritän tulla.

Minut tunnistaa pitkistä vaaleista hiuksista(todennäköisesti letillä), mulla on valkoharjainen harjis jonka nahka on tummanharmaa-pinkki laugh.gif Ja ehkä on myös Veerakin mukana, ja se on sellanen valkoinen moppi.Saa tulla moikkaamaan wink.gif
Little Bull
No voi confused.gif No mutta me voidaan ainakin tulla moikkaamaan sinne coton kehän laidalle wink.gif Yritetään tunnistaa biggrin.gif Ja mut tunnistaa...hmm...paras ois varmaan jos käyt Eetun sivuilta katsomassa omistaja kohdan, en osaa selittää muuten tongue.gif
Onko Veera siis menossa kehään vaiko jokin toinen Coton?
MuruNaku
Veera menee kehään.Ai niin ja mulla on silmälasit...Kävin Mikaela katsomassa sun kuvan smile.gif
Mansku
tongue.gif Meidän Ruukin näyttelyyn ilmoittautui jo 4 harjista biggrin.gif Olen tosi iloinen, kun melko vähän näkee pienissä näyttelyissä teitä ohmy.gif Kerron sitten tulokset. Vielä ehtii ilmoittautua...(19.7 mennessä)...Pentuharjista en oo tainnu koskaan vielä ehtiä nähdä sad.gif
diva
voi että se on niiiin ihuna rotu wub.gif
meille tulee _ehkä_ tollanen joskus innocent.gif
voiko joku laittaa kuvia, että saa kattoa tämä IHUNA rotu rolleyes.gif laugh.gif blush.gif wub.gif
MuruNaku
Mä olisin tullut Ruukin näyttelyyn mutta olen luvannut etten mene Kuopiota pohjosemmaksi(asun Vantaalla)näyttelyihin.
Little Bull
LAINAUS(MuruNaku @ 16.7. 2004, 17:54)
Veera menee kehään.Ai niin ja mulla on silmälasit...Kävin Mikaela katsomassa sun kuvan smile.gif

Ok! smile.gif Nähdään sitten (jos en eksy kun yritän löytää paikan wink.gif )
Little Bull
LAINAUS(diva @ 16.7. 2004, 19:50)
voi että se on niiiin ihuna rotu wub.gif
meille tulee _ehkä_ tollanen joskus innocent.gif
voiko joku laittaa kuvia, että saa kattoa tämä IHUNA rotu rolleyes.gif laugh.gif blush.gif wub.gif

Onnea hankinnalle jos teille harjis on tulossa wink.gif Kuvia löytyy Eetun sivuilta galleriasta kasapäin -> http://koti.welho.com/mantin -> kuvagalleria. En nimittäin kaikkia miljoonia kuvia tänne viitsi tunkea smile.gif
Little Bull
LAINAUS(Mansku @ 16.7. 2004, 18:01)
tongue.gif Meidän Ruukin näyttelyyn ilmoittautui jo 4 harjista biggrin.gif Olen tosi iloinen, kun melko vähän näkee pienissä näyttelyissä teitä ohmy.gif Kerron sitten tulokset. Vielä ehtii ilmoittautua...(19.7 mennessä)...Pentuharjista en oo tainnu koskaan vielä ehtiä nähdä sad.gif

Milloinkas se Ruukin näyttely on? smile.gif Ja missäköhän päin se Ruukki on... lookaround.gif
MuruNaku
Ruukin näyttely on 7.8, näyttelyssä on mukana osa 5 & osa 6 & 9 ryhmä kokonaan.Ruukki on n.34km Raahesta itään päin ja Oulusta n.61km alaspäin.Eli tuolla hyvin kaukana tongue.gif
Little Bull
Ahaa okei, en mä sitten sinne taida tulla lookaround.gif biggrin.gif
Little Bull
Tosi kiva muuten kun on näin vilkas keskustelu saatu aikaan! Tulee rotukin samalla vähän tunnetummaksi smile.gif
Little Bull
Nosto kun tämä aihe alkaa hiipumaan alaspäin kovaa tahtia!
Ja samalla mainostan että Eetun sivuille on tullut uusi ulkoasu wink.gif
Lanttu
littile bull: miten mulla on ollut jostain tosi kaukaisuuksista sellainen käsitys et eetu on puuteri? smile.gif
MuruNaku
On se puuteri laugh.gif Turkki vaan leikattu.Anteeks Mikaela kun vastaan sun puolesta rolleyes.gif

Sinne lauantain näyttelyyn on 5euroa sisäänpääsymaksu!!!! blink.gif Onneks pääsen koiran kaa ilmasex...
Lanttu
joo niin mä vähän aatelinkin biggrin.gif
se on niikuin sit yks suttura smile.gif wub.gif
Little Bull
Laura-mazia: Joo Eetu tosiaan on puuteri, nyt on vaan kesäkampaus wink.gif Ihan oikein muistit smile.gif

MuruNaku: Ei mitään, hyvä vaan kun vastasit mun puolesta wink.gif
No ohho, onpa hintaa!! blink.gif
Anzie^
LAINAUS(Mansku @ 16.7. 2004, 16:01)

Ottakaa meidän ilmo vastaan, PLIIS... Maksan & lähetän tänään...
Kiva kun nyt vasta tuosta viestistäsi hoksasin että siellä olis tuo ryhmis, voisin varmaan tästä lähtien alkaa lukemaan tarkemmin Koiramme-lehden näyttelyosiot innocent.gif
Oli se muuten varmaan näky kun meikä kaivaa ihan paniikissa Koiramme-lehden toukokuun numeroa biggrin.gif Ja tietysti se oli kaikista alimmaisena biggrin.gif
MuruNaku
Hirmusesti on harjiksia ilmotettu Kuopioon!Lauantaina on 35harjaa ja sunnuntaina 40!Onko täältä kukaan lähdössä Kuopioon vkonlopuksi?
Lanttu
nyt kuulin että meidän tutuilla on kaksi puuteria wub.gif silloin joskus aikoinaan evät edes rosusta mitään tienneet kun kävivät pentuja katsomassa ja nyt on jo sitten kaksi biggrin.gif tosin aikaisenpaa ciceroa ei voi käyttää nlyissä HYLKÄÄVÄN Hammasvian takia :/
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.