tiffany*
7.6. 2004, 17:37
Jeps, eli vastailkaapa...
Ja tiedoks mun vastaus on omassa rannassa...
Yleensä tuossa Kajaaninjoen rannassa, joka on n.400m päässä kotoa.Tosin Vinski kyl menee pitkällee mihin tahansa ojaan tuossa pururadankin varrella, puhumattakaan pihan perällä olevasta ojasta
Mökin rannalla...ja tuota koiraa ei tarvitse uittaa,se järjestää ittensä sinne veteen vaikka salaa jos ei muuten pääse

. Kerran se oli kiertänyt naapurien puolelle mökin takaa ja tuli aivan litimärkänä takaisin samaa reittiä aivan kuin me ei huomattais et se on käynyt uimassa

. Oli siinä naurussa pitelemistä eikä sille ilmeelle voinut olla vihainen.
.summer.
18.7. 2004, 14:56
No yleisellä rannalla, missä saa uittaa koiria ^^.
Uitan rakkaata Pepiä oikein ihanassa uimarannassa, Haukilahdessa, Toppelundin päiväkodin takana olevassa koirien uimarannalla. Huomenna olen sinne menossa ystävän, Pepin ja rottwailer-Ninnin kanssa.
reppulainen
8.8. 2004, 09:14
Otto on HIMO uimari(vähän kyllä vähentynyt uiminen iän myötä

) ja mökin rannassahan on hyvä uida...
lapukka02
8.8. 2004, 09:18
Millon missäkin mutta yleensä Mökin rannalla...
mökillä, koirien uittorannoilla ja missä milloinkin kunhan vaan katson paikan sopivaksi..
Hiipivä Siiseli
28.10. 2004, 16:01
Käydään tossa lähellä olevan metsälammen rannassa. Ei Sandra kyllä mikään uimari ole, mutta tykkää kahlailla...
Summer.
10.12. 2004, 18:50
Mökillä.
jonathan
15.12. 2004, 18:14
mökillä..
~goldens~
31.12. 2004, 21:03
Juup, äänestin että omalla rannalla mutta siis omalla rannalla on kyllä meidän mökkikin....
anna-mari
4.2. 2005, 19:19
Minä uitan monirotuista Monaa kesämökkimme lähellä sijaitsevalla lammella. Muita uimareita siellä ei ole, en ainakaan ole koskaan nähnyt. Mun kultsu rakastaa uimista!
Lähinnä nyt uitetaan cockeri tyttöjämme mökillä mutta joskus jossain muuallakin
Mökillähän minä koirani uitan.
Kesyinen
21.6. 2005, 14:52
Yleisen rannan laivarannassa, mökillä ja sitten tuossa aika lähellä sijaitsevalla rannalla
Entisellä virallisella uimarannalla.
Eiköhän ne tuolla mökillä kaikista eniten polski

, kun on mökki niin lähellä
_janika_
5.7. 2005, 23:04
Mökillähän nuo koirat ui ja sit jossain rannoilla täällä kotona
~Merski~
6.7. 2005, 17:38
omassa rannassa...
Koira_kouluttaja
7.7. 2005, 14:58
Vastasin Muu, Mikä?,kun mikään noista ei oikein sovi siihen.. Uimapaikkamme on n.2-3km kotoa oleva niemi, joka on lenkkipolun varressa:) Siellä on hyvä,pieni laituri, mutta muut uimarit eivät ole "omaa" uimapaikkaamme vielä löytäneetxD Eli ei se oikein mikään yleinen ole, eikä mikään oma, ei mökkiranta joten.. Nii:)
Hyvä iltalenkki:) Pääsee pulahtamaan lenkin varrella uimaan:)
tollerigirl
21.8. 2005, 20:01
Mökillä lähinnä, ja sitten kotona Helsingissä kun ollaan, käydään tollerin kaa tuolla vantaan puolella uimassa, siellä on puolet rannasta varattu koirille.. Paikan nimee en nyt kyllä muista

...
no tos naapurin lammella sitä on tultu käytyä..

Ku on se nii lähelläki.. Ja mökillä tietty aina ku siellä ollaa..
salllla
11.9. 2005, 13:01
Mustikkamaan meri tai sitten uutelassa merenrannalla myös

siis helsingissä
Oonkohan jo sanonu? no en tiiä, mökillä uitan
Cerasi
14.10. 2005, 16:43
Ei sitä tarvitse uittaa sen suuremmin, koira menee veteen aina kun vain on pienikin mahdollisuus

. Lenkillä pääsee uimaan aika monissakin paikoissa, jos vain löytyy sopiva turvallinen ranta (ei tietenkään koskaan yleinen uimaranta) ja mökillä. Mökkeiltäessä otus tosin näyttää asuvan vedessä...
~Wanda~
19.10. 2005, 16:39
Ihan tässä 100 metrin päässä on tollanen veneranta.. (ei siellä kauheesti kyllä ole veneitä) niin siinä aika usein. Ja aina kun ollaan mökillä, niin kultsuneiti menee ihan oma-aloitteisesti, korvat täysin lukossa järveen, eli sielläkin se uiskentelee..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.