Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vinttikoirien kidutuksesta
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Sivuja: 1, 2
-maria-
LAINAUS(Kurotora @ 21.8. 2005, 20:25)
Kamalaa sad.gif sad.gif Katoin kyllä sen ohjelman ja se järkytti..mutta nois VIELÄ hengis olevis koiris ei oo muutaku luuta ja nahkaa... ihme jos ei jossain ulkomailla ravihevosillekki tehä noin sneaky2.gif katoin kerran myös sellasen koiranäytterly ohelman ku ei yks koira ollukkaa bis cruftis (oli bis-2) nii turkkki pois ja näyttely ura loppu... ei nyt noit saa ottaa nii tosissaan ne on harrastuksii stop.gif

joo, mua ärsyttää ne tyypit, jotka ottavat esim. näyttelyt liian tosissaan.
Minä olisin aivan onneni kukkuloillani, jos vain saisinkaan käppänästä leivottua bis2:sen (tosin kehiinkään nuoren iän takia emme ole vielä päässeet xD)

-serafina-: tekisi kyllä mieli adoptoida joskus jostain englannin suunnalta yksi grey wub.gif
Saisipahan ainakin hyvän kodin ja pari muuta koiraa seurakseen smile.gif
mirella_88
No tuo on kyllä todella sairasta.. angry.gif Omasta mielestäni kun aivan normaalitkin vinttikoirat vaikuttavat olevan nälkäkuoleman partaalla, vaikkeivat kuitenkaan ole rolleyes.gif

Itse olen ihastunut wipukoihin. wub.gif Haluaisin hankkia, liekö onnistuu.. Mutta ihanalta rodulta vaikuttaa smile.gif

Itse EN ikinä voisi kohdella koiraani kaltoin, EN IKINÄ! sneaky2.gif
datsin
Fitzgo: Nuo koirat ovat saattaneet voittaakkin. ph34r.gif crybaby.gif Siellä voi sama kohtalo odottaa ketä tahansa.. cray.gif

Itse haluaisin Espanjasta Galgon tuoda.. Olen nähnyt tampereen ratatreeneissä kaksi ja ne olivat niin SULOISIA wub.gif . Kummatkin oli kilttejä. Ja niillä oli ihan mielettömän ihanat omistajat.. smile.gif Itse en ikinä pystyisi tuollaiseen.. Oli eläin mikä tahansa..
Fitzgo
Katsoin tuon toisenkin sivun, ja ne kuvat olivat vielä kamalampia. Jos joskus ihastun tai on mahdollista grey ottaa niin ehdottomasti jostain pelastan itselleni greyn. Nuo koirat olivat vielä niin kiltin näköisiä, ja silti niitä kohdellaan noin.
Pisara
Hyhhyhyi, että teki pahaa. unsure.gif Kauheaa. cry.gif Kyllä ihmiset osaa olla julmia. sad.gif
Reyal's
Hyi..ihan kamalaa..Voi koira raukkoja cry.gif
Kyllä ihminen voi olla sairas!!! angry.gif
Kesyinen
Ihan kauheeta ohmy.gif ei nuin ei. sad.gif
Antsku
mitä niissä k uvissa oli? tapettuja koiriako.. cry.gif en millään uskalla katsoa, koska muuten itken monta päivää ihan oikeasti..
Reyal's
LAINAUS(Antsku @ 22.11. 2005, 12:55)
mitä niissä k uvissa oli? tapettuja koiriako.. cry.gif en millään uskalla katsoa, koska muuten itken monta päivää ihan oikeasti..

Kyllä... cray.gif
pips_a
Voi Elämä ! ohmy.gif

järkyttävää... cry.gif

mutta minkäs teet kaikki ihmiset eivät rakasta koiria, kun taas toiset... mutta en tajua miksi pitää tehdä tuollaista VAIKKA ei pitäisikään koirista...
jos ikinä saisin kysyä ihmiseltä joka tuollaistakin on tehnyt niin kysyisin: Mitä pahaa ne ovat tehneet sinulle?!?! suututtaa ja itkettää tuollainen angry.gif crybaby.gif
villistyttö
Kauheaa, miten ihmiset pystyy?? sly.gif blink.gif ph34r.gif stop.gif ohmy.gif angry.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.