Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koekausi 2004
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Metsästyskokeet & metsästys
seltikki
Ei tässä ole enää pitkään kun metsästyskokeet pärähtävät käyntiin. Tarkoitus olisi itse käydä tuon kreikkalaisen kanssa ajokokeissa, mutta pääpaino on tuolla kanakoirapuolella, eli metsään, pelloille ja tunturiin ihan urakalla. Kunhan tuo Windu saa nuo vauvelinsa ja "karanteeni" päättyy on tarkoitus startata jos kunto kestää loppuvuonna kokeessa. Pääasiassa ohjaan kuitenkin osaomistuskasvattiani Olvia.
Kelläs muulla on kokeet syksyllä suunnitelmissa?
ansku
Ainaskin Junkkariin ollaan menossa seisojan kanssa, mutta muista kokeista en tiedä vielä..
Taico
Ainakin kaksi hirvenhaukkukoetta on suunnitelmissa syksylle, jos vain saan hankittua tuomarit ja aikaa liikenee smile.gif *odottaa syksyä hullunkiilto silmissä* blink.gif
JariK
Junkkariin piti tulla, mutta nyt sitten pamahti duunikoulutkset juuri samalle viikonlopulle! sneaky2.gif Ja valitettavasti rahaa ei ala tippua, jos koulutuksia ei käy. Ja opintotuella ei tunnetusti elä...

Ei sillä, Inalla mitään mahdollisuuksia edes palkinnoille olisi tällä hetkellä, mutta Junkkarihan on Junkkari -kyllä siellä pitäisi olla. Huoneetkin oli varattuna.

Kamen starteista ei ole vielä tietoa. Mika saattanee viedä sen Riistakoiraan ja PM-karsintaan, riippuen siitä mihin aikaan metsästysluvat Lappiin saadaan.

Nyt tuli taas yksi erinomainen syy opiskella nopeammin ja valmistua joskus ja saada rahaa. biggrin.gif
carneval
Kyllähän tota Taiggista pitis riiputtaa kokeissa... ja valioksi yrittää... smile.gif
Oon ilmottanut ainakin tundsalle 2.ksi päiväksi lokakuun alussa ja siellä hurahtaa viikko metsästäessäkin tongue.gif
Heints
Heti elokuulla ensimmäisiin linnunhaukkukokeisiin tuon Eetun kans, tavoitteena valionarvo.. Jospa ensimmäisten kokeiden aikaan vielä olisi lintupoikueet jonkun verran kasassa, löytyis helpommin smile.gif
Tosiaan niin monessa kokeessa käydään kun ehditään ja viitsitään, tavoitteena tosiaan kaks avoimen luokan kakkosta tai yks ykkönen -> valio.
Ja sitten metsästellään molempien kanssa.
seltikki
meillä alkaa homma tuon kreikkalaisen kanssa vaikuttamaan lupaavalta. Eli tuomarit on löytyneet *kiittää ja kumartaa helpotuksesta huokaisten* Itsekin tuomarikorttia nyt syksyllä lähdössä hankkimaan.
Titta
Tarkoitus olisi useammassa hirvenhaukkukokeessa syksyllä Nasua käyttää, se käyttövalionarvo haaveena... rolleyes.gif
Saara82
Heti elokuun lopussa olisi tarkoitus mennä linnunhaukku kokeeseen ja sinne on tuomarikin jo valmiina. Myöhemmin syksyllä sitten hirvikokeisiin.
throls
Meillä olisi tarkoitus päästä mejä-kokeisiin ainski kerran tänä vuonna ja sitten ilmoitin vanhimman springereitten metsästy kokeeseen syyskuussa,ensimmäinen kerta.
Dogwoman
Meillä on molemmat koirat ilmoitettu yhteen kokeeseen. Toinen "kisaa" AVO ja toinen NUO-luokassa. rolleyes.gif Metsästyksen alku "sotkee" hieman koekautta, mutta varmaan loppuvuodesta osallistutaan muutamaan kokeeseen dogrun.gif
PäiviK
Tuon nuoremman bretonimummelin kanssa olis nyt ainaki tarkotus käydä vesityö tekemässä. Pitää sitten katella miten syksy alkaa tuolla maastossa sujumaan ja jos koira pysyy kurissa, niin sitten kokeisiinkin..yks AVO2 olis jo saavutettuna, mutta jos mielii valioksi, niin tarvis toisenki. Siinä meidän tavote ainaki aluksi biggrin.gif Ja bretonimestaruuskisoihinkin vois osallistua jos paikan päälle päästään.

Venakkopoikaa ehkä mahollisesti olis tarkotus käyttää eka kertaa kettukokeissa tällä kaudella jos ajot lähtee taas sujumaan.
carneval
Me käytiin Taigan kanssa eilen vesityökokeissa,saatiin 5.Kiva jatkaa kokeisiin tongue.gif
JariK
Hyvä Taiga! biggrin.gif Sit vaan metsästämään AVO1:stä, niin saadaan lisää kainuulaisia VOI-luokkaan! Eiks juu? smile.gif

Mun pitäis käydä tekemässä Kamelle vesi & jälki Kajaanissa. Uh, vähän epäilyttää, kun Mika on aina ohjannut sitä. blink.gif Tosin olen mä sillä useamman jäljen mennyt... Plus Inalle NUO-luokan vesityö ja Aidakin on sillon mulla hoidossa, jos vaikka salaa Mikalta kokeilisin sillä AVO-vesityötä, kun se sen Mikalla tekee ihan puhtaasti. Ja se varmaan olis ihan AVO-luokan kunnossa jo tänä syksynä... Saa sit nähdä.
carneval
Niin...Kyllähän sitä aina kovasti toivoisi sitä.
Tsemppiä teille!!!!
-anna-
Eli meillä sai vanhempi koira Voi1 ihan vasta.. ihan kivalla koetuloksella, jos otetaan huomioon että, hirvi otti karkon ja ylitti joen ja koiran olisi olllut mahdotonta päästä sellaisen tulvivan joen yli.. ja siltaa ei missään lähettyvillä .. eli jos sinne ois koira menny.. oltais luultavasti tulltu ilman koiraa pois.. Mutta ihan tyytyväinen olen. vielä ku yksi voi1 saahaa tulee tuosta poijjasta FIN KVA.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.