Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Nutra Nuggets
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Murua rinnan alle
<Iida>
Syöttääkö täällä kukaan koiralleen Nutra Nuggetsia?
<Iida>
Eipä taida kenelläkään olla kokemuksia confused.gif
Titta
Työpaikallani kennellissä koirat syövät Nutra Nuggettia. Vihreää laatua, en nyt muista tarkemmin mikä se niistä on... tongue.gif Hyvässä kunnossa ovat koirat, turkit pysyvät erinomaisina, mahat ovat kunnossa ja ulosteet kiinteitä helposti kerättäviä. Eli nuo merkit ainakin kertovat että niille koirille ruoka on juuri sopivaa ! smile.gif Ja Nutra Nugget on ruoka, missä on laatu-hinta suhde kohdallaan wink.gif
<Iida>
Juu, näin olen kuullut wink.gif . Näyttää vaan siltä, ettei nuo nappulat oikeen maistu unsure.gif
Ninja
Minä syötän (ainakin vielä...) sitä vihreää(28pro. 18rasv.).
Muuten ihan hyvä ruoka, mutta tuntuu että koiran maha on nykyään helpommin sekaisin, kun silloin ,kun syötin Royal Caninea.
Vaihdan varmaankin jossain vaiheessa ProFormanceen...
<Iida>
Me vaihdettiin Masteryyn, kun ei Nutra Nuggets maistunu sad.gif
phard
Pentuna syötin Nutra Nuggetsia, mutta nykyisin se ei enää maistu.. sleepy.gif
havanais-fani
Meijän Leeville se ei maistu wink.gif
zennu
ei taida monella koiralle maistua tuo Nutra Nugget´s shifty.gif hassua, ihan hyvää ruokaa kun kuulemani mukaan on..itse en ole kokeillut syöttää Nikille.
Lydia
Mun kaveri syöttää koirilleen Nutra Nuggetsia ja sille on aika nirsot koirat, en kyllä tiedä miten se maistuu rolleyes.gif
Eden
Mä syötän molemmille. Isommalle senioria (juuri siirrytty noista halpisruuista) ja pennulle sitä 15kg:n pentusäkkiä. Syömisessä on ollut kyllä hirveitä ongelmia, närppii tota ruokaa hirmu kauan, oon miettinyt, että miten ihmeessä just mä saan ne koirat, jotka ei syö, kun kaikki muut koirat (esim. koulussa jossa koulutettiin avustajakoiria), joita oon nähny paljon niin syövät ihan hullulla nopeudella ruokansa! (No nää avustajakoirat valitaankin osittain sen mukaan, että ovat ahneita..)

confused.gif
zippo_88
kokeilin sitä kana riisiä , mutta eivät syöneet blink.gif no enkai voi pakottaa ja onneksi kaverini otti sitten nutra nugetsin pussin.. blink.gif meän koirat on niin nirsoi että vain oikein laadukas ruoka kelpaa lookaround.gif
Inksu
Joo se vihree Nutra on performance-ruokaa...ja niinku Titta tossa sano niin hinta-laatusuhde on tässä ruoassa kyllä kohdallaan ja tämähän muona on vehnätön eli sopii pikkasen herkemmillekin koirille... smile.gif
<Iida>
Taitaa kyllä olla NN:n maistuvuudessa vähän puutteita unsure.gif
Sandra
LAINAUS(villis. @ 9.7. 2004, 11:36)
Pentuna syötin Nutra Nuggetsia, mutta nykyisin se ei enää maistu.. sleepy.gif

Samoin. Pentuna syötiin sitä, mutta nyt "aikuisena" (kooltaan jo aikuinen, mieleltään vielä täysin kakara tongue.gif) syödään sitten Royal Caninia...
chin.fani
Joskus pentuna syötin kans, tykkäs aika paljon wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.