Heipsistä kaikki pilkkulaiset!

Täällä ei taida kovin innokkaita kirjottelijoita olla, kun kattelee noita viestien kirjotuspäiviä..

Koitetaans vähän piristää tät keskusteluu? Mistä päin kaikki on? Minkäsmoisia kavereita teillä on pilkuillanne kotona?
Meitin perheeseen kuuluu mun lisäks avokki, dallu-ukkeli melkein kaks ja puol vuotta ja kaverina puolvuotias tanskandoggi-pikkuherra. Täältä noin suunnilleen Porin suunnalta huhuilemme.
[B]Jutta: Näytätkö koirusi ite, vai joku muu? Saattais auttaa, jos joku muu näyttäis, jos on kovinkin kiintynyt suhun. Sillon on pakko olla skarppina koko ajan, kun ei tiedä missä päin se mami on. Meillä ei ainakaan onnistu mun näyttäminen, mun on oltava yleisössä ja välillä näyttäydyttävä ja johan ollaan valpasta herraa.

Meidän poju oli pienenä melkonen tuhooja.. Repi ja tuhos kaikki maholliset ja mahottomatki pikkujutut, huonekalut jätti onneks rauhaan.. Kenkiä tais mennä useempi pari, löysipä se joskus hattarapussinki.. Hyvältä oli kait maistunu..

Onneks ei tuo enää mitään touhuile, taitaa vaan löffätä yksinollessaan.
Kovin oli arkakin, peräänty uusia asioita, eikä meinannu millään suostuu meneen kattomaan. Nykysin jo menee, eikä pelkää ihmisiä ainakaan(jollei oo jotaan kummaa päällä). Mut mitä ihmeellisimpii hajuja tuo pelkää vieläkin, onneks vaan menee karkuun, ettei sentään aggressiivinen oo!!
Koulutus on meitin kohalla ollu melkosta taistoo.. Kova luupää, järrrjettömän suuri ego ja siinähän sitä haastetta jo onki.. Ja sattupa oleen eka ihkaoma koiruus.. Asioita ois voinu tehä toisin, mut tulipas neki opittua noin niinkun kantapään kautta. Anto ihan hyvän pohjan kuitenki ton vekaran kouluttamiseen.
Laittakaas ihmeessä nyt keskustelua pyöriin!