Uusia kuvia ei oo, mutta mie voin kyllä tietysti tytiltä pyytää pari hienoa kuvaa jos se jaksaa vaikka lähettää

Muuten tämä jo huolestuneena mittailee ja punnitsee 8 viikkosta vaavaasa pelkään, että siitä kasvaa maxi. Elis minkä kokosia säkä/paino teiän hurttaset on ollu 8vk ikäsinä ja aikuiskoko mielellään kiitos !

Jokainen koira on yksilö, tiedän, muitta nuo antaisi jotain osviittaa...
Soolo on oikein reipas charmantti herrasmies, haukkuu hurjasti... Mutta kovin hyvin tulee toimeen ihmisten kanssa ja muutt koirat kiinnostaa kovasti. Shammy tajus, että Soolohan on oiva leikkikaveri, mutta Shammyn vauhti on himppasen liikaa Soololle. Pikkanen pelästyy ja juoksee min jalkoihin huutamaa. Sitte lähtee taas (haukkuen

) Shammyn perään ku sille sanoo "mene soolo-pikkarainen meneeeee"
Soolo nimeä ei vielä tunnista ollenkaan, mutta välillä reagoi pikkaraiseen

Ja pirskutan fiksu se on. Eilen illalla Shammy hyppä mun viereen sänkyyn. Ensin tietysti katto Sooloa, että lälläslää etpäs pääsekkää

No Soolo otti vauhtia ponnisti ja muks.. lattialle. Mulla on sitte tapana kerätä kaikki tyynyt ja päiväpeitot kasaksi sängyn viereen. Kohta kattelin ku vuoristokiipelijä Soolo tulee kovaa vauhtia kasaa ylös. Tyytyväisenä suoritukseensa köllähti mahan päälle nukkumaan. Shammy siinä vaiheessa puristu ihan mun kylkeen. (normaalisti se ei nuku mun vieressä oikeestaan ollenkaan... kaikkea se mustasukkaisuus aiheuttaa..) Koko yön nukku kuin tukki ja aamulla ylös seiskalta (nukku mun tyynyllä...) eikä mitään ollu yön aikana tehny. Koko tän aikana ei oo pissannu ku kerran sisälle. Viksu mies mulla !
Juu jos opettelit ton koiran iän eka...