LAINAUS(*Iina @ 17.3. 2007, 17:57)

Sofi oli
pn 1 pentu, kp ja vsp pentu tänään shelttien pääerikoisnäyttelyssä!
Tulihan se aikamoisena yllätyksenä, mutta ansaittu se oli : )
Päätinpä kokeilla myös ensimmäistä kertaa Junior Handleria ja menestystäkin tuli ihan mukavasti. Siskoni oli
toinen ja minä Sofin kanssa
kolmas. Saatiin tosi hienot palkinnot.
Onnea kaikille menestyneille!

Hurjasti onnea!!! Mä en kerennyt edes nähdä teitä kun oli niin kamala kiire... Ellaakaan en kerennyt itse esittää, kiitos Miralle Ellan esittämisestä!!

Ellalla nous toinen korva pystyyn ja sit eka näyttely niin vähän jänskätti toista, ei sijoituttu, mutta se ei meitä haitannut, sillä harjoittelemaanhan me tultiin!
James oli valioluokan kolmas, joka on ihan hyvin tasokkaasta ryhmästä, Martin voitti hienosti junnu-urokset ja sai vara-sertin (kyllä meitä sadannesosasekunnin verran ketutti, ettei se "oikea" serti napsahtanut), mutta oon ylpee upeesta pojasta! Vaikka herra ei meinannut jaksaa enää keskittyä Maritan kasvattajaryhmässä ja Fellan jälkeläisryhmässä...
Ellan lisäksi, myös Rita oli ekaa kertaa näyttelyssä ja suureksi iloksemme sai ERI:n! ! ! Se on iso saavutus Ritalle ja mulle, sitä paitsi neiti esiintyi niin upeasti, että en mainannut uskoa!
Nyt nukkuvatten kaikki sikeästi rankan päivän jälkeen.. varsinkin Ellukka!
Kyllä oli hieno päivä ja mäkin olin samoilla linjoilla englantilais-tuomarin kanssa, toisaalta Debbien koirat ja kennelhän on menestyneet englannissa vuodesta toiseen niin onhan se odotettavaa, että hän tietää shelteistä paljon ja henk.koht. pidän paljon Edglonian koirista!
Ens vknloppuna Jamesin ja Martinin kanssa Tampereelle.
Laita Saana ihmeessä sit niitä kuvia! ! ! Onks sulla mahdollisesti meistä kuvia?