Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Shetlanninlammaskoirat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
-Saana-
Minne kaikki sheltti-immeiset on hävinny? blink.gif
Tänne vaan pulisemaan wub.gif wink.gif
Nassikka
Ei täältä ainakaan mihinkään olla hävitty, mitä nyt koeviikko painaa päälle (siis, miehän olen nyt lukemassa wink.gif ) eikä sitä kamalasti täällä ole tapahtunut. Uudella kameralla leikitään ja tilannekuvien ottoa harjoittelen, jospa ne joskus vielä onnistuisivat smile.gif

Soolokas oli erkkarissa kasvattajan kanssa, kuulemma oli nätisti käyttäytynyt eikä se tuloskaan pahin ollut, H nimittäin. Hyvä poika wink.gif Arvatkaa vaan antoko fiilistä siitä, että Soololla on ehkäpä joskus mahdollisuus agivalion arvoon. Tavoitteita tavoitteita smile.gif Oikeista asioista tuomari huomautti ja kehu myös niitä oikeita.

Anazaralle vielä suuri kiitos Soolon hoivaamisesta!! Ja mun silmien avaamisesta, jos se siellä osaa käyttäytyä, ni meillä on täällä jonkunasteen johtajuusongelma. Tuo kakru taitaa viedä minuu 6-0. Pitää pistää silmän alle toisen käytös.

Shammyn kanssa ei ihmeempiä tapahdu. Mitä nyt siitä on leikkauksen jälkeen tullut pissipää eikä koulutus kiinnosta. Mutta tästä on suunta vain ylöspäin. Ja agilityyn päästään jo alle viikon päästä! JES! thumbup.gif Tätä on odotettu!
Anazara
Jep! Poika inisi tänne tulomatkalla hieman mutta pitäytyi äippänsä anastasian kanssa kontissa.

Mietimme tiinan kanssa paäjonko on kuolaa kun perille päästään.

Ei yhtään tippaakaan!!!!

No sai toki heti paikkansa selville kun astui ovesta sisään.

Zara oili sitä mieltä että kattos vähän minne tallot nulikka!!! mun lapset jää jalkoihin...niil on lupa kiusii sulla ei!

Yön pika nukkui jalossani ja muut toki ympärilläni kuten normaalistikkin.
Ei tuu kuuma ei!!!

Aamulla ei meinannu mennä pissalle kun en menny ulos pojan kanssa. mutta kun hätisti men likkojen ja ipanoitten perässä sen verran että eksyi pissalle. lookaround.gif

kun saavuin töistä kuului huuto kaamein...uuuuuuhhhhviihuuuhhh!!!! blink.gif

ein mä nyt häntä tänne ahtaaseen 63neliön tilaan hakkaamalla sulkenu dry.gif

Noh lykkäsin porukan pihalle ja siel kundi men lasten perässä nolosti lanneliikettä harjoitellen. oops.gif

Miten niin hieman on suurentelun merkkei pojassa.
toki noit pienii on helppo kuivahajoitella kun isot antaa köniin.

Ipanat vaan innostuu kinaamaan tai menee muualle kinaamaan keskenään. sleepy.gif

Antaisivat köniin nekin. innocent.gif

Näyttelyyn mentiin kuolatta ja paikanpäällä käyttäydyttiin kunnialla ja kauniisti.

Vain ulahdus jos poikaa moikkasi ja muka ei piiiiitttttkäääännnn aikaan oltu nähty.

kehään mentiin ottamaan tiukka arvostelu mutta täysin osuva. rolleyes.gif

Ei voi pojalla olla täyteläinen kuono...onhan tuo vielä poika...ei itse kaikkitietävä äijä.

Kehässä ei haukuttu lainkaan ja pöydällä seistiin kauniisti kuten maassakin. Tapitettiin naulittuna namia pitelevää kättä joka aika ajoin poikkes namipussissa vaikka tyhjänä tuli takaisin... mutta sitäpä ei poika tiennyt. shifty.gif

Kotiin palattiin kunnialla ja kuolatta.
Poikkes meillä lapsiakin kylässä ja Soolo käyttäytyi kauniisti vaikka haukkuikin heidät pataluhaksi muiden kanssa.

Kotimatkansa aloitti piika parka...näki oman auton ja suuntasi takaisin sisälle. unsure.gif

Sylissä joutui autoon ja matka kotiin alkoi.

Hei hei Soolo poika... tere tulemasta jälleen uudelleen joskus.

ehkä saatan tarjota pojalle kyydin eestiinkin jos Nassikka haluaa sen sinne näyttelyyn. rolleyes.gif
Charmy
Voi.. Ihunia kuvia..

Mietin että olisi tosi kiva, jos pystyisi tekemään jonkun sheltti tapaamisen kesällä.. ^_^ Se olisi niin mukavaa nöähdä kaikkien muiden sheltit ihan livenä..TOsin kaikki taitavat asua eri puolilla maailmaa.. dry.gif
MyTara
Toivottavasti uusi puskalainen mahtuu mukaan tänne shelttikeskusteluun wink.gif ?

Jeps, shelttejä löytyy täältäkin päin... tai pikemminkin sheltti. Tara on tällä hetkellä nimittäin ainut elämäni sulostuttaja, mutta haaveissa on blue merle -nartun hankinta wub.gif . Saas nähdä, milloin toinen pikkupaimen tassuttelee perheeseemme, sillä vanhempani suhtautuvat ainakin toistaiseksi hieman negatiivisesti toisen koissun hankintaan... Noooh, enköhän mä saa ne aivopestyä jossain vaiheessa innocent.gif .
Nassikka
Toki mahtuu smile.gif Teretulemast vaan!

Ja kyllä ne porukat siitä! Meillä itseasiassa äiti ehdotti että haluisinko mie toista shelttiä, sillai että nii juu en tietenkää biggrin.gif Iskä ei kyl vielä tienny ihan asiasta ku mie ton Anazaran kanssa jo alustavasti mailailin. Sitte muistin kertoa ku Ana astutettii, et iskä ainii, jos sieltä syntyy poika ni meille tulee koira biggrin.gif Iskä vaan totes, että no samallahan sie kaks hoidat laugh.gif Severan kauan taisteltiin, että se eka tuli, ne ei jaksanu enää toista kertaa wink.gif Kerro vaan kuinka Taralla on kivempaa kun on kaveri wink.gif
MyTara
Nassikka: Olisipa minunkin vanhempani tuollaisia... Ymmärrän kyllä heitä varsin hyvin, mikseivät nyt tahdo toista shelttiä, sillä meillä on noita muitakin "karvakkaita" taloudessamme. Tosin, suurin osa niistä on siskon.

Nooh, toivossa eletään, sillä äitini puhui joskus, että toista shelttiä voidaan katsoa lukion alkamisen jälkeen... Pelottaa vaan, olisiko miulla silloin aikaa pennulle.
Nassikka
On sulla, ainakin jos opiskelumotivaatio on tätäluokkaa kuin täällä tongue.gif Mun mielestä lukion vaativuus on ylimitotettu. Tosin jokainen tallaa tavallaan wink.gif

Pari hyvää kuvaa mein hurttasista..taas..

Jos joskus tuntuu että Soolo käy hermoille ja kaikkea muuta, ni tää kuva on aika jees siihen. Nätti mikä nätti.

Ihan jees kuva ottaen huomioon sen että kuvasin ekan kerran mustavalkosellakäsi portaitten kaiteenvälistä alaviistosta wink.gif

Soolo

Juu tosiaan sain kameran ja innostuin, kestäkää biggrin.gif
MyTara
Aaaaaaawwww... Soololla on sininen silmä, ihana wub.gif .

Laitanpa minäkin sitten meidän "pikkurinsessasta" tällaisen talvisen (ja pöllähtäneen) kuvan...
Anazara
Sinisilmä mikä sinisilmä.

vekkuli poika! thumbup.gif

sama sarjaa ton kiran kanssa joka tosin on molemminpuolinen sinisilmä.

Vettäkö päässä? dry.gif
Ainakin välillä tuntuu siltä.
wub.gif
MyTara
Olen kuullut, että trikeilläkin voi olla siniset silmät, mutta lasketaanko se sitten virheeksi näyttelyissä? Ilmeisesti. Sinisilmäinen trikki olisi kaunis, mutta merlelle ne sopivat ehkä paremmin.
Nassikka
Trikillä ei mun käsittääkseni saa olla sinisiä silmiä.

Kävästiin taas tossa eilen kattomassa kaverin Berniä. Tää kuva teille näytille, että kyllä löytyy sheltistä luonnetta wink.gif
Pikkaraiselle kiitos muoksimisesta biggrin.gif
Pikkarainen
^ Kyllä sitä pienestäkii voimaa löytyy. biggrin.gif
Pitäähän sitä nyt antaa pienet kuvaajallekii.. Sie sait Nassikka pidettyy pojat kuvaruudus. tongue.gif
MyTara
Nassikka: Mainio kuva tosiaan biggrin.gif ! Ottakaahan sitten revanssimatsi, kun Burtsi on kasvanut täyteenmittaansa...

Arf, tulen kohta hulluksi. Haluan pikkuisen blue merle -vaavin w00t.gif !
Nassikka
Revassi tietenkin, silloin Soolo voittaa 99% vastaa Burtsin !% biggrin.gif
Soolo ei suurempiaan pelkää! Kattelihan se blondeja pentuna wink.gif

Veve, ei se Soolo ihan kokonaa kuvaan mahtunu, se häntä wink.gif
Pikkarainen
^ Häntää tai ei - ei voi silti moittia tuota kuvaa. biggrin.gif Mut kuka teki asettelun, nii kuka.. shifty.gif
MyTara
Tarahan on oikeasti pystykorvainen...

Ledi
Minulla on trikki uros ja toista shelttiä olen hommaamassa, mutta sukupuoli vaihtuu narttuun. smile.gif
Nassikka
Agirodusta:

Kuinkas moni olisi lähdössä tämän kesän agirotuun Tornioon ja olisi vielä vaille joukkuetta? Kahta joukkuetta kasataan, kilpailevat ja möllit. [medi]
Molemmissa joukkueissa olisi jo kaksi koiraa, joten kaksi uupuu.
Kisaavissa Shammy [medi2] ja Rico[medi1] nuoria koiria, kaikki on mahdollista wink.gif

Möllit, pienet ADHD-kakaramme.
Soolo tuolloin 13 kuukautta vanha, joka vasta opettelee esteitä. Eli meno todellakaan ei tule olemaan mitään voitonhuumaa wink.gif
Zero, kolme vai neljä kuukautta Sooloa vanhempi, joka on treenannut himppasen kauemmin ja on jo möllikisa valmis.

Jos löytyy koira, joka kaipaa joukkuetta ja ohjaaja, joka ei ole niin pipotiukalla, ettei pienten ADHD-kakaroiden tai hieman vanhempien säätäjien sähläilyt haittaa niin, miten olisi perustetaanko joukkuetta wink.gif Olisi niin kiva päästä tuo "roturatakin" menemään, kun kerran noin kauas mennään.

Halvin ilmottautuminenhan menee toukuussa, joten pikkuhiljaa olisi kiva saada tietoa joukkueista smile.gif
Anazara
merle geenin diluutio tuottaa tricillekkin siniset silmät. mutta se on todellakin väri virhe kuten on soopelissakin sinisilmäisyys.

tai kuten mun Basti poika...sil on toisessa simmussa hitusen sinistä ja pentuna sinistä hännässä....

muuten maksan värinen...täysin värivirhe...

kotisivuilla se on Bastian B pentueesta.
MyTara
Nassikka: Lähtisin vaikka kuinka mielelläni agirotuun, mutta on vain muutama "pienehkö" este; ensinnäkin Tornio sijaitsee niin kaukana, etteivät vanhempani lähde minua sinne kuskaamaan eivätkä anna yksin matkustaa. Lisäksi Tara ei pystyisi osallistumaan kisaan erinäisten ja outojen pelkotilojen sekä kokemattomuuden takia sad.gif .
Once
Voisin myöskin muuten lähteä agirotuun kisaavien joukkueeseen, mutta Tornio on kyllä liian kaukana minulle... kun helsingissä asustelen... wink.gif
MyTara
Once: Tuo Tornion kaukainen sijainti taitaa olla monien muidenkin este agirotuun osallistumisella...
Anazara
Nassikka....
Puhut et jos löytyy koira?

koirakko ehkä? rolleyes.gif

Mulla on se koira sulle kyllä. Hetikö pakkaan maijan teille matkaan? innocent.gif
MyTara
Niin, tahtoisin tässä kysellä nyt hieman agilityyn liittyen kysymyksiä wink.gif .

Kuinka yleistä shelteillä on mm. kontaktiesteiden kammoaminen? Nooh, ei sitä voi ehkä yleistää, mutta oletteko itse koskaan nähneet estekammoisia shelttejä?

Itselleni tuli vaan niin paha mieli siitä, kun Tara ei mene kontakteja ja omaan piikkini kaiken pistän sad.gif . Ohjaajastahan kaikki yleensä riippuukin, mutta voiko koirilla olla esim. korkeanpaikankammoa ilman mitään "järkevää" syytä vai johtuuko kaikki aina omistajasta ja hänen koiralle tarjoamistaan kokemuksista?

unsure.gif
Nassikka
^Meillä oli alkuun kamalat ongelmat kontaktien kanssa. Kaikki oli nii pelottavaa. Koeta saada koirallesi esteestä hauska. Puomilla meillä antoi nopeutta se, että puomia harjoiteltiin pienenä. Eli puomi oli nostettu kahden normaalisti alastulos ja ylösmenon tuille. Korkeutta tällä oli korkeintaan metri.

A:lla jos on mahdollista, kannattaa laskea A maksipöydän päälle.

Myös se kannattaa opettaa, että kontakti on kivoin paikka ja koira hakee iloisesti juuri sitä. Noora voisi tästä kertoa lisää, jos en ihan väärin muista niin opetti Simballe puomia naksulla osakseen tällä tavoin.

Tsemppiä vain treenaamiseen! Mie kehottaisin ottamaan kontaktit "ihan alusta" hihnassa turvallisesti. Muuten iloisia ratoja ilman kontakteja. Kyllä se siitä lähtee, tsemppiä thumbup.gif smile.gif
MyTara
Juu, kiitos Nassikka, mukava huomata, että muillakin on ollut samoja ongelmia ja niistä on selvitty smile.gif .

Jos nyt ihan pienestä lähdetään, niin tämän hetkinen tavoitteeni on saada Tara rentoutumaan kontaktien läheisyydessä. Raukkaparka on välillä ihan kauhuissaan, kun luulee, että nyt hän joutuu suorittamaan sen confused.gif ... Olen kyllä saanut neidin jo suorittamaan pari matalaa puomia ja A:ta, joten toivoa ei ole vielä menetetty happy.gif .
Noora
LAINAUS(Nassikka @ 15.4. 2005, 22:03)
Myös se kannattaa opettaa, että kontakti on kivoin paikka ja koira hakee iloisesti juuri sitä. Noora voisi tästä kertoa lisää, jos en ihan väärin muista niin opetti Simballe puomia naksulla osakseen tällä tavoin.

Jep, oikein muistit wink.gif

Simballahan oli myös alussa suuria vaikeuksia kontaktien suorittamisessa. Siis pelkäsi aivan kamalasti. Puomin ja A:n oppi kyllä sitten ajan kanssa suorittamaan varovasti, mutta keinu ei ottanut sujuakseen. Niinpä rakennettiin keinu kotipihalle ja alkoi tiivis harjoittelu naksun ja kosketusalustan kanssa. Ideana siis, että Simba menisi keinulle koskettamaan sitä alustaa, koska se on niin kivaa wink.gif Eli ensin opetetaan koiralle kosketusalustan merkitys ja sitten pikkuhiljaa aletaan siirtämään sitä lähemmäs keinua. Lopulta kosketusalusta on keinun siinä kohdassa, jossa se alkaa keikata. Kun koira menee aina iloisesti tähän vaiheeseen, voi kosketusalustaa alkaa pienentämään ja jonain päivänä se onkin pienentynyt niin paljon, ettei sitä alustaa enää olekaan biggrin.gif Näin siis teoriassa. Itse olin asian kanssa hiukan kärsimätön ja menin joissakin kohdissa vähän liian nopeasti eteenpäin, joten Simba ei edelleenkään ole mikään varma keinun suorittaja, mutta se sujuu silti paljon paremmin kuin ennen thumbup.gif

Jos et ole perillä naksutinkoulutuksesta, niin tuolta --> www.flagstones.info/naksuluento löytyy erittäin tyhjentävä selostus naksuttelusta. Myös Clicker Trainers Clubin sivuilta löytyy kivasti tietoa ja linkkejä asiaan liittyen.

Sitten se puomi. Tämän Simba kyllä suostui suorittamaan, mutta vauhti oli hidas ja joskus kisoissa saattoi kieltäytyä siitäkin. Päätin siis, että haluan saada Simban rakastamaan puomia laugh.gif Tavoitteena se, että Simba tietäisi puomin alasmenokontaktin olevan se paras paikka, jonka takia se sitten pinkoisi puomin täysillä läpi sinne kivalle paikalle. Käytännössä tein niin, että pysäytin alakontaktille (takatassut puomilla, etutassut maassa) ja siinä naksaus sekä hurjat kehut ja riehumiset. Kyllä se vauhti hiukan kasvoikin ja selvästi oppi vähän ajan kuluttua mikä on tavoite siinä puomilla. Tämä opetus on kyllä vielä vähän vaiheessa ja nyt se on tuntunut unohtaneen sen kivan paikan, koska alkaa hidastelemaan jo alasmenon alussa lookaround.gif Katsotaan mitä tulee....

Taran kanssa tekisin ehkä nyt ihan aluksi sellasta, että leikkisin ja riehuisin sen kanssa kontaktiesteiden lähellä, jotta se huomaisi, ettei ne sieltä hyökkää päälle. Myös tuo kosketusalusta systeemi vois auttaa. Eli pikkuhiljaa siirrät kosketusalustaa lähemmäs esim. puomia ja koira saattaa ihan huomaamattaan käydä siellä puomin alapäässä koskemassa alustaa wink.gif

Huh, tulipas romaani. Nyt nukkumaan sleeping.gif
MyTara
Kiitos Noora, täytynee Taran kanssa kokeilla tuota kosketusalustalle ehdollistamista. Naksutinta jo käytetäänkin wink.gif .

Huvittavaa tässä tapauksessa onkin, ettei Tara ole aina pelännyt kontakteja. Ei neiti niitä ole koskaan rakastanutkaan, mutta nykyinen kammo niitä kohtaan on mielestäni täysin tarpeeton enkä ymmärrä, mistä se olisi voinut tulla. Tara ei ole koskaan pudonnut esteeltä, vaan itse hypännyt pari kertaa alas, kun on alkanut hirvittämään. Voisiko tällainen "vapaaehtoinen" alas hyppääminen laukausta tuollaisen pelkoreaktion kontakteja kohtaan?

blink.gif
-Saana-
Huh ku jänskättää, Hupilla eka nly 7.5 ja sattaa mennä jh-kehän kans päällekkäi, toiv. ei.
Nassikka
^Tsempitykset!

Soolon kanssa pyörähdetään Aptuksessa näytelmöimässä ja Shammyn kanssa kisoja on tiedossa ja paljon tongue.gif Kouvolassa aloitetaan sielt santalahteen Janakkalaan Stadi Games tietenkin biggrin.gif Enää puuttuu se raha, millä kisamaksuja maksellaan wink.gif

Ja agirodun joukkueet kaipaavat vahvistuksia. Kisaavat ainakin. smile.gif
LonelyWolf
agirotuun en osallistu.

meillä ei muuten kontaktiesteet/kontaktit koskaan olleet ongelmana..
mutta monella sheltillä jotka treeneissä on mukana olleet, on ollut pelokkuutta. sad.gif
kaikesta selviää koulutuksella.
jenna_c
Muuten oltais ehdottomasti tultu agirotuun, mutta Hanille on tulossa niitä pentusia kesäksi. Jos toi nainen nyt tekisi VIIMEIN ne juoksut.... sneaky2.gif
MyTara
LAINAUS(jenna_c @ 30.4. 2005, 18:37)
Muuten oltais ehdottomasti tultu agirotuun, mutta Hanille on tulossa niitä pentusia kesäksi. Jos toi nainen nyt tekisi VIIMEIN ne juoksut.... sneaky2.gif

Eiköhän ne juoksut sieltä tule wink.gif . Olen muuten noita sivujasi käynyt välillä katselemassa ja ainakin pentujen vanhemmat ovat molemmat upeannäköisiä biggrin.gif ! Meinaatko muuten itse pitää pentueesta pennun, jos niitä nyt sitten tulee?

Aaaargh, mulla on pentukuumetta happy.gif ...
Nassikka
Jees! Agirotu joukkue varmistui! Möllijoukkuetta ei edes lopulta yritetty kasata. Bussissa matkustaminen on kivempaa yhdellä koiralla ja Soolon kanssa olisi tullut niin kiire treenata, niin mielummin otetaan rauhassa.

Mitäs muille shelttisille kuuluupi? Meillä poitsut rakastavat kurakelejä. Ulos on kiva mennä kun ei sada, mutta on satanut biggrin.gif Jokaisesta lätäköstä pitää käydä juomassa ja metikössä juostaan niin että pusikot humisee smile.gif Toisilla on hauskaa.

Huomenna kaupunkikisoihin sunnuntaina Kouvolan viralliset lauantaina tulee Shammyn tyttöystävä yöksi wub.gif JaSoolokin ilmottu Aptukseen, apua sanon minä biggrin.gif
MyTara
Taran kanssa agitreenit jatkuivat tuossa vähän aikaa sitten ja ensimmäinen treenikertamme helmikuun jälkeen oli kyllä fiasko laugh.gif ! Tara käyttäytyi kuin pikkuhuligaani kentällä ja mun naama punoitti uhkaavasti, kun joudun välillä siirtymään kentän laidalle neitiä rauhoittelemaan lookaround.gif . Nooh, toivottavasti se oli vaan kevätkankeutta...

Eiköhän se tästä confused.gif .
Vinke
Agirotu-joukkuetta olis halu kasata, mutta... dry.gif Äh, nolaisin vaan joukkuetoverit Mino the Kävelijän kanssa.

Lauantaina agilitykisaan, jos se viimeinen nolla tulisi. Kesäkuu on taukoa kisoista ja varmaan treeneistäkin, kun pikku Kuje kotiutuu. wub.gif
Mintti
Meillä on ollut aika vauhdikas viikko. Tiistaina kävimme Biitin kanssa bh-kokeen, ja vaikka itse olin hirveässä oksennustaudissa ja siten siis ihan "pois pelistä", niin onneksi Biitti hoiti kyllä homman kotiin kunnialla.

Tänään taas oltiin tokokisoissa, saimme AVO182,5p, KP ja 2. sija.

Ja viikonloppuna sitten la agikisat Hollolassa ja su kaksi starttia Kouvolassa... Onneksi ei Biitiltä ihan äkkiä lopu paukut kesken wink.gif
Nassikka
^Onnittelut niin bh-tittelistä kuin TOKO-tuloksestakin smile.gif Tein biitin seuraaminen on kyllä jotain niin kadehdittavan hienoa!

Mekin ollaan starttaamassa molemmat Kouvolan startit. Saa nähdä mitä käy, kun nuo kontaktit eivät nyt ole oikein hallussa... Kyllä tämä tästä. Kyllä se vielä ne joskus oppii biggrin.gif
Anazara
Nassikka mä voin tulla esittään pojan jos tuntuu et se vedättää omistajaansa. biggrin.gif
MyTara
Onnea Biitille BH-tittelistä ja toko-tuloksesta biggrin.gif !

Päästäisiinpä mekin Taran kanssa joskus kisaamaan, mutta näillä näkymin kisaaminen on mahdollista vasta tulevaisuudessa.. toisen sheltin kanssa. En usko, että Tara kestäisi tilannetta, jossa minä olen aivan hermostunut ja kamalasti ihmisiä on muutenkin ympärillä... Möllejä olisi kyllä ihana päästä joskus kokeilemaan, mutta Taran stressinsietokyky ei ole parasta luokkaa confused.gif .
Pötkylä_
LAINAUS(jenna_c @ 30.4. 2005, 18:37)

Niin, aivan niiin...

wub.gif wub.gif
jenna_c
MyTara: Ei pidetä pentua, ainakaan ei olisi tarkoitus! biggrin.gif Hani myydään kohta pörssissä ellei se niitä juoksuja tee... dry.gif No ei vais.. biggrin.gif

Pötkylä_: biggrin.gif
Ledi
Jenna_c: Sais ne juoksut nyt tosiaan tulla!! *loihtii hania* ehkä ne sieltä... joskus... dry.gif

(Hani, me tylsistytään... blink.gif )
-Saana-
Meil ei ollu niin mahtava vknloppu.
Hupi sai Hyvän, koska tuuli nosti korvat pystyyn sad.gif
Mutta arvostelu oli jotain niin ihanaa luettavaa wub.gif wub.gif wub.gif
Se tuomari sanokin et jos korvat ois pysyny, ois tullu aika varmasti eri wub.gif wink.gif cool.gif
Pötkylä_
LAINAUS(-Saana- @ 9.5. 2005, 16:28)
Meil ei ollu niin mahtava vknloppu.
Hupi sai Hyvän, koska tuuli nosti korvat pystyyn sad.gif
Mutta arvostelu oli jotain niin ihanaa luettavaa wub.gif wub.gif wub.gif
Se tuomari sanokin et jos korvat ois pysyny, ois tullu aika varmasti eri wub.gif wink.gif cool.gif

Kivasti ois menny, harmi se tuuli. sad.gif Onnea smile.gif
jenna_c
Ledi: Älä muuta sano! biggrin.gif Niitä juoksuja ollaan kyllä odoteltu.... *katsoo syyttävästi Hania*
Pötkylä_
Niin saisikin. Pian menee jo kesäkuun puolelle, eikä pupsit pääse messariinkaan. dry.gif

(sekös vasta kamalaa olisi biggrin.gif)
jenna_c
Pötkylä_: Olisi! blink.gif blink.gif Kääk!!! HANII!! Tee ne jo!! biggrin.gif

Se oli kyllä taas tänään lenkillä niin omissa maailmoissaan.. Lupaavaa..
Nassikka
Maailman kaunein, ihanin, helyyttävin, viisain ja filmaattisin koilamoilanen täyttää tänään kokonaiset kolme vuotta!! Kyseessähän on siis Mister Musta, Agentti Batman, Shammy.

Koulun jälkeen käytiin pitkä lenkki ja muutaman kuvankin räpsäsin. Äsken sitten tultiin agilitystä eikä otettu edes Sooloa mukaan biggrin.gif (Osa syynä tosin se, että menin pyörällä wink.gif ) Kontaktit loiskittiin iloisesti, mutta vauhti oli mukavaa. Kauniit kepeillemenot ja hienot käännökset. Kontaktitkin onnistuivat loppua kohden oikein mukavasti smile.gif Yöllä tehdään sitten yö-lenkki (ai että tää rakastaa niitä wub.gif ) Tässä vielä kuva sankarista, joka muuten sai äsken niin ison luun, että pojan ilme oli "mamma mamma saanko MIE oikeesti tän, siis kiiiiiitttiiii tää on tosi kiva siis näin iso" ja sen jälkee näytti oikee Soololle ja kirmas pakoo biggrin.gif

Virallinen 3-vuotis kova. Mennään eikä meinata!

Päivä päivältä kauniimmaksi!

Suuret onittelut mamman kullalle! Olet kaikkein paras ihan kaikessa wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.