Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Shetlanninlammaskoirat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
jenna_c
Paljon onnea komealle miehelle! wub.gif happybday.gif
Pikkarainen
^^ Suuren suuret onnittelut Shammy miahelle! happybday.gif
Pötkylä_
Myöhäis onnittelut, onnea Shammy!!! biggrin.gif
Kiva oli kuva. smile.gif
MyTara
Myöhäiset synttärionnittelut Shammylle happybday.gif ! Kolme vuotta on hieno ikä wink.gif .

Ja sitten asiasta kymmenenteen; koulutusohjaajamme suositteli ja suorastaan vaati minua ja Taraa osallistumaan möllitokoon, MUTTA - jälleen kerran - minä jänistän. En yksinkertaisesti pysty luottamaan Taraan niin paljon, että uskaltaisin mennä neidin kanssa kisaamaan unsure.gif . Olisiko minun jo aika oppia luottamaan Taraan edes sen verran vai mitä tässä nyt pitäisi tehdä confused.gif ?
Once
Onnea Shammylle! happy.gif

MyTara: eiköhän se kokeilemalla selviä. Mene vaan sinne möllitokoon, se ei ole niin vakavaa jos ei mene ihan niin kuin oli ajatellut.. Ota se vaikka harjotuksena. Ja käsittääkseni möllitoko ei ole niin vakavamielinen kuin viralliset tokot happy.gif sinne vaan.
Nassikka
MyTara: Jokainenhan aloittaa jostain wink.gif Ei sinne ekaan kokeeseen mentäessä täydy valiontasoinen olla smile.gif Oottakaa vaan enskuuta, kun lähiseurat järjestää agimöllikisoja. Soolo menee, osaamatta puoliakaan esteistä tongue.gif Ne kierretään mitä ei osata. Mölleihin tokossakin vaan, ei sen tarvi olla tuloksenhakua, pidätte vaan hauskaa! thumbup.gif
MyTara
LAINAUS(Nassikka @ 14.5. 2005, 09:04)
MyTara: Jokainenhan aloittaa jostain wink.gif Ei sinne ekaan kokeeseen mentäessä täydy valiontasoinen olla smile.gif

Hah, mulla on vähän semmonen kompleksi, että pitäisi olla biggrin.gif ! Katotaas nyt uskaltaako, en edes tiedä, mitä siellä kokeessa tarkkaanottaen vaaditaan ja miten yleensäkään koko koe kulkee. Pitäisi joskus päästä katsomaan joitain möllikoetta smile.gif .
Pötkylä_
No mene sinne katsomaan, ja osallistu seuraavaan mölliin. wink.gif

Ja mölliTOKOa tuntuu olevan montaa eri lajia. ohmy.gif
~Lotta
Oisko sheltti-immeisii tuloss keskiviikkona Kuopioon Kuopion-hallin kentälle
MÄTSÄRIIN?! shifty.gif smile.gif
Mie oon ainakin tuloss minun pennun kanssa.
Just isä repikin silti toisen kulmurin irti wink.gif
dogrun.gif
Nassikka
Tänää on niinku ROCK-päivä biggrin.gif

Itse Rockkari.

Siis, niinku MEITSI

Meitsi olis kova rockari mut nää lasit ei oo min tyyliset...

...Ei meillä muuta... biggrin.gif Koulu alkaa pikkuhiljaa painaa pientä Nassikkaa tongue.gif
Tyttimari
Ei helvata laugh.gif Shammy Born to be wild

Ohos Soololta on korvat hukkuneet
Pötkylä_
Hauskia kuvia Soolosta. biggrin.gif biggrin.gif
MyTara
LAINAUS(Nassikka @ 19.5. 2005, 20:14)
Itse Rockkari.

Nuo lasit kyllä sopivat herralle vallan mainiosti thumbup.gif ! Kumpis hän muuten on, Soolo vai Shammy wink.gif ? Noloa myöntää, mutten vieläkään tiedä koiristasi kumpi on kumpi biggrin.gif .
Tyttimari
Rockkari on Shammy
MyTara
LAINAUS(Tyttimari @ 20.5. 2005, 19:46)
Rockkari on Shammy

No, niin mä vähän arvelinkin wink.gif . Vaikka meidänkin neidille sopisivat tuollaiset aurinkolasit, niin eihän se Tara suostu niitä millään pitämään cool.gif .
Nassikka
Shammy on niin kiltti, että se pitää ne lasit jos sitä pyytää wink.gif Hää on herrasmies.

Soolo on toista maata. Ihan turha yrittääkään. Ei tykkää ni ei tykkää biggrin.gif

Soolo on nyt pesty, kuivattu ja osakseen harjattu ja trimmattu. Kakru on niin herkkä, että harjaaminen on tuskaa. Kaikki sattuu... Tosin ei tuo harjkaan mikään pro ole. Kohta jatketaan korvien parissa ja haarusvälin takut... sleepy.gif
Siinä ajassa missä Soolon pesee, harjaa ja trimmaa puoliksi, Shammyn pesisi harjaisi trimmaisi ja kuivaisi neljä kertaa vasemmalla kädellä. Ne on niin yö ja päivä biggrin.gif
-Saana-
Kiva tuo shelttirokkari cool.gif
Ei Hupillakaan nuo lasit pysyis laugh.gif
Mutta semppiä Soolon trimmaamiseen thumbup.gif
MyTara
Taran peffakarvat ovat kaikista rasittavin alue harjata sleepy.gif . Neitiä kun ei ole opetettu seisomaan/makaamaan paikoillaan harjatessa, voitte kuvitella millaista tappelua se on... Tara menee KOKO AJAN istumaan ja harja takertuu perskarvoihin, kun se on vielä sellainen kaksipuolinen. Siinä sitten revin sitä irti ja Tara näyttää sitruunan nielleeltä shifty.gif . Ei ole shelttien harjaaminen helppoa, ei. Pitäisi uusi harjakin jossain vaiheessa ostaa, kun tuo nykyinen on aika kämmi ja yksi hyvä harja hävisi... Tara kuitenkin piilotti sen jonnekin.

Ja sitten kynsienleikkuu... Ei siitä jaksa edes puhua. rolleyes.gif
Nassikka
Haluuko joku opettaa minut trimmaamaan? Nyt Soolon korvakarvat tai siis mitä on enään jäljellä, näyttää kamalilta. Kynin sen ku kanan. Ruma ku ruma. Sinne meni nätit korvakarvat. Ehkä pitäs pikkuhiljaa ymmärtää, että Soolon korvia ei trimmata niinku Shammyn. biggrin.gif Koetellaan paikkailla niskakarvoja vähän korvien päälle... Tosta tulee vielä tuomarilta sanomista laugh.gif
MyTara
Tänään pitäisi Taralta varvaskarvat trimmata ja kynnet leikata, mutta saas nähdä miten jaksaa tongue.gif . Kaiketi sekin homma on hoidettava.

Olen kerran trimmannut Taran korvakarvat ja hienonnäköiset niistä mielestäni tuli, mutta toista kertaa en siihen rupea smile.gif . Kotikoirana Taran korvakarvat saavat häröttää miten haluavat laugh.gif .
Nassikka
Soolo ERI/2 !! JES! Kyllä ollaan enemmän kuin tyytyväisiä!
MyTara
LAINAUS(Nassikka @ 22.5. 2005, 19:42)
Soolo ERI/2 !! JES! Kyllä ollaan enemmän kuin tyytyväisiä!

Wow, upeaa thumbup.gif ! Iiiiiiiisot onnentoivotukset Soololle biggrin.gif !
Vinke
Huimat onnittelut Soololle! Siitä se näyttelyura lähtee teidänkin familyssä. wink.gif
Pikkarainen
^^^ Soolo mias tempas. thumbup.gif Hurjan hurjat onnittelut teikäläisille vielä!
MyTara
Vinke: Milloin se sinun herrasi on muuten luovutusikäinen wink.gif ? Tuntuu, että poitsun tuloon on vielä ikuisuus shifty.gif . Omat vanhempani eivät edelleenkään tajua, miksi pitäisi toinen sheltti hankkia... typeryksiä dry.gif .
Nassikka
Muutama kuva Soolosta Aptuksessa. Ilma oli nätti, kehäsihteeri mukava (Hää toi meille Eri-ruusukkeen kun ei tää sellasia osannu edes pyydellä biggrin.gif ) ja koira käyttäyty ja tuomari tykkäs. Mikäs siinä ollessa smile.gif Kaikki kuvat on ottanu Pikkarainen, kiitos Evelle, nää on mukavia biggrin.gif

Sitä voisi tämän kuvan peruusteella erehtyä sanomaan näyttelykoiraksi... biggrin.gif

Liikkuu vapaasti, eikä häntä ole korkealla se on TOSI korkealla laugh.gif

Ja oikeasti me päästiin sinne PU-kehään. Jotain mahtavaa.

Väsyneet, mutta onnelliset matkaajat. Kuvassa vaan oli sitä jotain suloista. Veve otti tän slaa, sain tietää vasta ku laitto kuvat mulle. Eikä mun naama ole pahasti palanut... whistling.gif

Kiitokset Veevelle matkaseurasta ja kuvista, eipä turhaan herätty neljältä aamulla biggrin.gif Koskas mennään uudestaan wink.gif
Kaiku
Soololle ja Iidalle suuren suuret onnittelut upeasta Aptuksen tuloksesta! flowers.gif
Pikkarainen
^^ Hauska päivä ol, aurinko paisto ja seura oli sitä mahtavinta. biggrin.gif Kiitänpä siis minäkin ja joku kerta taas uudestaa. wink.gif
~Lotta
Oi kun Soolo on kaunis! wub.gif smile.gif
Yhdessä kuvasssa näkyikin Eimin kasvattaja! smile.gif
jenna_c
Tänään, PITKÄN odottelun jälkeen, Hani tekas juoksut! Ihanaa! Toivottavasti tulossa heinäkuussa pentusia! wub.gif
Pötkylä_
LAINAUS(jenna_c @ 24.5. 2005, 13:32)
Tänään, PITKÄN odottelun jälkeen, Hani tekas juoksut! Ihanaa! Toivottavasti tulossa heinäkuussa pentusia! wub.gif

JES!! Hyvä Hani!!!! biggrin.gif biggrin.gif

Niin, ja onnea Soololle että omistajalleen hyvästä tuloksesta. biggrin.gif
Anazara
onnee pojalle! cool.gif

Se ol cool juttu...hitusen itsekkin piti hieroo silmii et oho.... allergiaako? lookaround.gif

ei vaan... mahtava juttu! thumbup1.gif

harmittaa vaan et täti on tunaroinut ja vannon ottaneeni teist sen pomppu videon...mutta oon ilmeisesti vahingossa tehny jotain...en löydä sitä. sneaky2.gif olöen tumppu!

miten ois se eestiin mukaan lähtö päivän reissulle joku kerta?
minnes ilmotaan?
whistling.gif
MyTara
LAINAUS(jenna_c @ 24.5. 2005, 13:32)

Jeeeeeeeei biggrin.gif ! Go Hani Go thumbup.gif !
MyTara
Olimme muuten tänään Taran kanssa agitreeneissä ja neiti meni lähes tulkoon kuin unelma biggrin.gif ! Pitkästä aikaa! Tässä ote meidän treenipäiviksestämme:

Ensimmäiseksi kokeilimme pelkästään puomin suorittamista ja suureksi yllätyksekseni Tara meni kuin menikin sen pienen suostuttelemisen jälkeen ^^! Olin kamalan tyytyväinen kultaani ja kyllä neitikin näytti hyvin itsevarmalta moisen tempauksen jälkeen. Kun Tara nyt viimein ymmärsi, ettei puomi ole paha paikka, oli neidillä kova kiire koko ajan sille... Harmi vain, että Tara hyppää kontaktit, joten vauhtia piti hillitä pitämällä neitiä hihnassa ^.^ Mutta tästä se lähtee!

Heti, kun yhdestä ongelmasta päästään eroon, uusi astuu tilalle; Tara on nimittäin ruvennut haahuilemaan kentällä hieman liikaa. Heti suorituksen jälkeen neiti ei nimittäin palaa välittömästi luokseni, vaan lähtee tsuippailemaan ympäri kenttää ja kavereita haistelemaan... Täytynee jotain kontaktiharjoituksia ruveta tekemään ja yrittää pitää mielenkiintoa yllä entistä enemmän n_n.

Olin erittäin tyytyväinen smile.gif .
Ledi
Heenoo MyTara! Kyllä se siitä! smile.gif

Jenna_c: *Yhtyy ilonpitoon* Jee!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Sai sitä odottaa bleh.gif
MyTara
Kuinkas monet ovat nyt kesällä sheltinpentua saamassa wub.gif ? Minua vaivaa krooninen pentukuume, eivätkä nuo vanhemmat halua yhtään oloani helpottaa tongue.gif . Pitää vaan kärsiä biggrin.gif .
Nassikka
Shammylle hyppäriltä nollavoitto! JES! Paistaa se aurinko risukasaankin smile.gif
Perukselta 15. Kaks rimaa ja lentokeinu blink.gif Ei voi käsittää...
MyTara
LAINAUS(Nassikka @ 29.5. 2005, 18:31)
Shammylle hyppäriltä nollavoitto! JES! Paistaa se aurinko risukasaankin smile.gif
Perukselta 15. Kaks rimaa ja lentokeinu blink.gif Ei voi käsittää...

Wow, aivan mahtavaa thumbup.gif !

Paistaisipa se aurinko mun ja Taran risukasaankin wink.gif .
Noora
LAINAUS(Nassikka @ 29.5. 2005, 19:31)

Voi, hienoa hienoa thumbup.gif Suuuuuuuret onnittelut smile.gif
-Saana-
wub.gif Onnea Shammylle! wub.gif

Ei oo meillekkään tulossa mitään pentukaista kesällä, mutta onneks junnukoiran omistajan kennelissä on kaks suloista villisvaavia, joita saan hoitaa kesän wub.gif wink.gif Ja vaikka saisin toisen koiran, se ei ehkä olisi sheltti rolleyes.gif

smile.gif wub.gif wink.gif
Ledi
Nassikka: Heenoo! smile.gif Paljon onnea! thumbup.gif

MyTara: Mulla on suostutteluoperaatiot käynnissä sheltin pentuun, kuten tiedät wink.gif biggrin.gif
Nassikka
Sonera on tylsä. Sivut jumissa, ei toimi ei toimi. Ja kaikenlisäksi sain niin ihania kuvia, että kiusin teitä taas biggrin.gif

Nyt se on sitten kesä!

Kyllä se kesä on kivaa aikaa.
MyTara
Ihania kuvia Nassikka wub.gif ! Harrastatko ihan valokuvausta vai oletko muuten noin hyvä wink.gif ?
Pötkylä_
Nassikka: Ihania kuvia ihanista koirista! wub.gif
Ja sitten onnittelen vielä tässä samassa viestissä voitosta. wink.gif

Shammyn nassu-kuva on kyllä yliveto... wub.gif
Nassikka
Tackar smile.gif En tosiaan harrasta kuvausta, kuhan räpsin min lelulla biggrin.gif Säkällä saan koirat kuvaa. Eikä nuo ladultaan mitään hyviä ole, mutta mie tykkään, että siinä kuvassa on jotain. Siis liikettä tai jotain muuta ideaa. Poseerauskuviin kyllästyy kun niitä kivi-keppi ajan antiikilla räpsi rullan viikossa biggrin.gif
MyTara
LAINAUS(Nassikka @ 31.5. 2005, 13:54)
Eikä nuo ladultaan mitään hyviä ole, mutta mie tykkään, että siinä kuvassa on jotain. Siis liikettä tai jotain muuta ideaa. Poseerauskuviin kyllästyy kun niitä kivi-keppi ajan antiikilla räpsi rullan viikossa biggrin.gif

Jotain äksöniä tai ideaa kuvissa pitää olla wink.gif ! Niihin posekuviin tosiaan kyllästyy aika nopeasti.

Minunkin pitäisi tuosta Tarasta jaksaa räpsiä valokuvia, kun tuolla ulkona vihertää niin nätisti ja voikukatkin kukkivat smile.gif . Kamera vaan aina unohtuu kotiin tongue.gif . No juu, mutta sitten kun landelle päästään, niin siellä valokuvaan neitiä hulluna biggrin.gif !
MyTara
Taran fiilikset leirikouluviikoltani tongue.gif :

Taisi neidillä olla ihan ikävä silloin wub.gif ...
Pötkylä_
MyTara: Fiilikset selkeästi ihan katossa! laugh.gif
MyTara
LAINAUS(Pötkylä_ @ 31.5. 2005, 17:59)
MyTara: Fiilikset selkeästi ihan katossa! laugh.gif

Älä muuta sano thumbup.gif !
Vinke
Minulle on tulossa kesäkuun 13. shelttiuros Kuje. wub.gif

Onnittelut Nassikalle vielä täälläkin! thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.