Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Shetlanninlammaskoirat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53
Ida K
Noora :

Onnea uudesta pennusta wub.gif Toivotaan että näen sen pian jossain. Mites Simballe ? smile.gif
Vinke
LAINAUS(Nassikka @ 20.12. 2005, 16:33)
*hirnuu* Mut tuothan mulle pirtelön ja osta jakku. Voihan Janppa hyvin laugh.gif biggrin.gif (Joo kyllä mua myös väsyttää, sain monkolit valmiiks wink.gif )

Juu juu. biggrin.gif Hienoa, nyt sä olet monkoliasiantuntija!
ssaana
Onnea Nooralle uudesta sheltikäisestä! flowers.gif Ihana! wub.gif
Tanja_V
Onnea Nooralle Kovusta! smile.gif
~Lotta
Noora: Onnea! xsmile.gifx Ihana. wub.gif

Tietääkös kukaan mistä vois saada vuoden '06 sheltti kalenterin? enää? xohmy.gifx
Mun on pakko saada sellainen. Eimikin on siinä. :xsmilex:
Pikkarainen
LAINAUS(Viuhti @ 19.12. 2005, 16:22)
ruisleipää. *läpsläsp* wink.gif

Voi emälä. biggrin.gif Would you just bring me a milkshake.

Ja suuren suuret onnittelut Nooralle pentusesta, komia viilupää. wub.gif
-Saana-
Onnittelut Nooralle uudesta sheltti-vaavista, suloinen Kovu wub.gif
Ja tässäpä ois tällänen:

Nassikka
Meiltäkin rauhalliset jouluntoivotukset smile.gif

hannaj

Jouluntoivotukset meidänkin porukalta! xsmile.gifx
~Aino~
~Lotta

Toivottaa: Lotta ja Eimi xsmile.gifx
~Lotta
Ja tietenkin vielä xsmile.gifx wub.gif

Nassikka
Paljon onnea Eimille! flowers.gif happybday.gif
Noora

Ja suuret synttärionnittelut Eimille xsmile.gifx
~Lotta
Kiitos Noora ja Nassikka! xsmile.gifx
Eimillä olikin nyt 'ensimmäinen' joulu ja osashan se repiä puruluu paketin päältä paperit, mutta lelut ei kiinnostanu. xbiggrin.gifx
Nassikka
Mites shelttisten joulu on mennyt?

Meillä nuo ei saanut kuin yhdet luut paketista, ihan näön vuoksi. Mie ostin itteni kipeeksi messarissa, siinä oli poikien lahjat biggrin.gif Ne vaan piti ottaa heti käyttöön tongue.gif

Soolo osas repiä paketin ite, ja sen jälkee olis repiny kaikki muutkin, koska tosta yhestä tuli namia biggrin.gif Hämy oli vaan menossa piilottamaan, mutta mie sitten avasin sen sille biggrin.gif Hölmöhurtta.

Riisipuuro, laatikot ja kinkku tuli maistettua ja hyvin maitto! Koirille nääs, mulle maittaa aina kaikki wink.gif
Vinke
Hyvinhän tuo, kohta ollaan sulattelulenkille metsään menossa. biggrin.gif

Kinkku ja porkkanalaatikko maistui, saivat extra-annokset. Mino äkkäs heti miten luupaketti avataan, muisti vanhastaan, Kuje vähän mietti. Mutta Mino jätti takkipaketin avaamatta, joten Kuje avasi sekä oman takkinsa että Minon. biggrin.gif
Noora
Hyvinhän täälläkin meni. Simba muisti todella hyvin, mikä on aattoillan tarkoitus. Heti kun otettiin "lahjakori" esille ei herra malttanut millään pysyä paikallaan biggrin.gif "Missä mun lahja, missä, missä, missä??" Sitten äkkiä pakettia repimään, kun vihdoin annettiin lupa. Kovu ei papereiden repimistä oikein tajunnut, niin piti vähän auttaa. Molemmille oli paketeissa lelut ja namia. Simballe itsetehty lelu "pehmokuutio" ja Kovulle ostin Ihaa-pehmolelun rolleyes.gif Ainakin oli mieluinen lelu, heti alkoi kauhea rieputus, saa vaan nähdä kuinka kauan tuokin kestää. On meinaan aika poika tuhoamaan leluja blush.gif

Jouluherkkuja eivät paljoa saaneet tällä kertaa. Simba sai maistaa vähän kinkkua cool.gif
pips_a
Meillä oli aamusta asti lahjat tossa kuusen alla... ja koko päivän koirat niitä haisteli ja tutkiskeli .... ihan sillee huomaamatta... mukamas taisivat yrittää salailla sitä utelaisuuttaan... varsinikin Pipsa smile.gif
sitten kun illalla alettiin avaamaan paketteja pikkuhiljaa niin ne pöyrivät koko ajan siinä ja nuo pikkuset yrittivät kovasti osallistua availemiseen, mutta sitten kun oli omat paketit eessä niin sitten haisteltiin varovasti rolleyes.gif sitten kun ne tajusi idean... katsoen äiskä-Pipsalta mallia niin alkoikin pakettien avaus sujua thumbup.gif

Meillä oli myös kaikille paketoitu "2 luuta per koira"-tyyliin possunkorvia.. ne on meidän koirien se perinteinen joululahja..
Nassikka
Mein Homps osas hiihtää w00t.gif Tai siis juosta edessä, ainakin välillä biggrin.gif Muutaman kerran meinattii olla perssiillää, kun Homps vähän hidasti hihna suksien ali ja äkkijarrutusta pelii. (ja huomatukseksi, koskaan ei käyny mitään, ei olis mahollistakaan, se hihna on severan pitkä, että kyl min refleksit pelaa pysäyttämää ennen ku oltas solmussa oltu) Ihan kivasti hiiheltiin, mullekkin tuli kuuma, sinänsä ylläri ku joululäskit palaa, mut kovaa mentii biggrin.gif

Mutta ekaksi kerraksi oikein mukavasti, ei pelänny suksia, eikä sauvoja vaikka niistä kerran päähän saiki, ihan ennen hiihto osuutta, mamman rohkee poika. biggrin.gif Ja mieki oon hengissä, viimevuonna hiihin kerran Hämyn kanssa ja kaikki jotka Hämystä jotai tietää voi arvata millasta se oli...

Mulla on puma, ilmotanko Soolon Riksuu kisoihin loppiaseksi vai en. Kun periaatteessa sen vois viedä, mutta ei se kyllä valmiskaan ole. Ota tästäki ny selvää.
Sirpa79
LAINAUS(Nassikka @ 26.12. 2005, 19:04)
Mulla on puma, ilmotanko Soolon Riksuu kisoihin loppiaseksi vai en. Kun periaatteessa sen vois viedä, mutta ei se kyllä valmiskaan ole. Ota tästäki ny selvää.

Juu juu, kisaamaan vaan!
Mekin ollaan Artun kanssa tulossa sinne :xlolx:
Tyttimari
Nassikka riksuun vaan.

Oon vapaapäivällä ja änkeen kattomaan.
Vinke
Kyllä Nassikka, Riksuun meette. wink.gif Katsomaan tuskin pääsen tuon tervepäisemmän koirani leikkauksen takia ja äidin kyydin estyessä... tongue.gif
ssaana
Meillä joulu meni aika hilpeissä merkeissä.Vili sai vain pari lahjaa, possunkorvia, -saparoita ynnä muuta.Ei löydy enää hirveästi muitakaan ideoita, kun kaikki tarpeellinen (ja ylikin) on ostettu tässä 7 vuoden aikana ja kaikki ehjänä edelleen. rolleyes.gif

Ulkoiltu on kyllä senkin edestä, varsinkin kun saatiin lunta! Vilille voisi kyllä jonkinlaisen talvipuvun kaivaa esiin, koska alkaa jo nyt olla välillä liian kylmä, jos kävelee yhtään hitaammin.Ja reippaammin ei voi kulkea jos Vili on hihnassa...Kysyn vaan, miksi siitä koirasta kyllä lähtee vaikka millasta vauhtia, jos on vapaana, mutta hihnassa pitää hidastella? sleepy.gif

Laitetaan vielä pari kuvaa Vilistä lempipuuhassaan, kuono lumen seassa, ja sen jälkeen luminen sulokuono.

Tanja_V
Meidän joulu meni ihan kivasti. smile.gif Joulukuusi sai olla rauhassa, ruuat vaan tuoksuivat koirien nenään ihan hirmuisesti. Lahjaksi Penni sai motivointipatukan, puvun ja koirankeksejä. Pakettejaan ei osannut avata, piti auttaa. wink.gif
-Saana-
Meillä joulu sujui myös ilman mitään kummoisempia kommelluksia.
Lahjojakaan Hupi ei saanut, sillä Kajaanin näyttelyyn on hieman pitkähkö ostoslista, joten menköön ne sitten joululahjoista shifty.gif

Onkos täältä tulossa kukaan kajaaniin? Me ollaan tulossa, itse en vain Hupia ehdi esittää, junnut menee päällekkäin, ja junnuista pitäis sitten vielä ehtiä villiskehälle handlerin virkaan innocent.gif , ja eiköhän Hupille ole löytynyt osaava handler smile.gif
Nassikka
Moi, mie oon Soolo, mut on joskus kai esitelty täällä jo, mut uusi vuosi ja uudet kujeet. Moon ihan hurjan viksu ja mamma on nyt ilmonu mut johonki liitokisoihin. Vähänkö siistii, mie saan nolata mamman jossain ihan ison yleisön edessä w00t.gif En oo tääl kotona enää jaksanu nolata sitä, pitää kato säästellä jotain uusia nolauskeinoja tonne maailmalle. Nii ja tää kuva on tät uusinta muotia, näin mulle on kerrottu. Näitä puolipääkuvia näkee kato harvase kerta jossaa. Mamma puhu jotaa jostaa yli-inokkuudesta kameraa kohtaan, mut se ei vaan tajua, että mie vaan olen muotitietonen.

Sit joo mul on tämmönen kanssa-asukki, Shammy, mamma kehuu sitä ihan hirmusen viisaaksi ja ihanaksi ja kyselee miks minen oo noin viksu. Siis hei, tollanenko pitäs olla, ei kiitti.

Sit toi mun veikka on saanu niitä itsetuntotippojaki, ja se jahtaa mua harvase päivä. Minen tykkää siitä lainkaa (oikeesti tykkään, mut ei kerrota sitä kellee, jooko?) Varmasti pelkäsitte ku tollanen Alieni tulis päälle. Banzaiiii kuuluu vaa.

Mamma alko näkee punasta ja se saivarteli kaikki ja kaiken ku tänää tuli kisakutsu. En tajuu, musta se oli tosi kiva, ku saan starttaa niinku ekana! Siis pistää ihan ranttaliks. Vähänkö kiva. Mamma selitti jotaa, jostaa ylikiehumisesta ja omista päätöksistä, jos se ei saa koulia mua vähän ennen rataa. Jotain se puhu haltuunotoista ja käännöksistä, mut en mie niistä kamlasti, minusta on vaa kiva päästä liitämää. Joo mut hei, riksussa nähää, jos tuutte sine, kanstis moon siellä, jos mua ei näy, ni kuulee ainaki. Mut kuulaa taas, meen nyt Moi!

PS. Mammaki äsken meinas kilahtaa loppulisesti ku sen sisko tuli ja kylmäsammutti koneen... Meillä on niin ihana perhe wub.gif Sinne meni munki ekat kirjotukset, mut ei se mitää, sain kirjottaa uusiks.
Nassikka
Jottei elämä kävis liian ihanaksi, Talvinäyttelyssä tuli tuomarimuutos. Siistiä. Hyvästi agikakkonen. Sanoisin rumansanan, mutta jos kerranki yrittäs käyttäytyä. crybaby.gif Ei sillä mitään vikaa nykyisessäkään, soon vaa hitsin tiukka. Ei kiva mein hörökorva, karvattoman ja honkkelin kannalta.
Vinke
Ihanaa Nassikka kun taas laitoit mut treenaamaan vatsalihaksia ton tekstin kimpussa. biggrin.gif

Kyllä se agikakkonen tulee, jos ei tuolta ni sit jostain muualta. Ja pitää teidän se hakea kanssa KV-näyttelystäkin! wink.gif
~Lotta
LAINAUS(Viuhti @ 3.1. 2006, 18:46)
Ihanaa Nassikka kun taas laitoit mut treenaamaan vatsalihaksia ton tekstin kimpussa. biggrin.gif

Luin äidillekkin äänen! teehee.gif
elmukka
Äläs nyt Nassikka heitä vielä kirvestä kaivoon... minun mielestäni tuomari meni vaan parempaan suuntaan wink.gif Elman kanssa startataan numerolla 28 elikkäs 10 kilpailijaa teitin jälkeen unsure.gif Meillä on taas päinvastainen ongelma kuin teillä. Eli Elma hidastuu heti jos minä olen epävarma...

Nassikka
Soololle nollavoitto blink.gif Ei mulla muuta biggrin.gif

Eiku olipas elmukka ja Elma kakkosia nollalla biggrin.gif Hyvä me!
Tyttimari
^ thumbup1.gif
Pikkarainen
LAINAUS(Nassikka @ 6.1. 2006, 16:23)

Upeeta upeeta! thumbup.gif Ette työ kauaa ykkösissä pysy. Suuret suuret onnittelut teille sekä elmukalle & Elmallekin! smile.gif
Tanja_V
LAINAUS(Nassikka @ 6.1. 2006, 16:23)

Onnea! smile.gif
~Lotta
^ Onnittelut meiltäkin! smile.gif
elmukka
nimen omaan hyvä me.... kakkosiin sitten kesään mennessä.... eiköstä vaan ja ens sunnuntaina tavataan... Niin ja muistas ilmottaa jätkä Kirkkonummen kisoihin.
Vinke
Onnittelut vielä näin virtuaalisestikin! flowers.gif Ja molemmat vaan lisää kisaamaan. wink.gif
Laurlia
Puskissheltit jyrää! cool.gif

Onnea ihan rutosti!
ssaana
Onnea vaan agilitymenestyjille! thumbup.gif cool.gif
Once
Onnea agimenestyksestä ! biggrin.gif

me oltiin myös kisoissa, napattiin kaksi sm-nollaa lisää biggrin.gif
~Lotta
Onnee Once! flowers.gif
-Saana-
Piti tulla tännekkin mainostamaan että meidän sivut on taas netissä, uuden ulkoasun kera wink.gif
Nassikka
Eilen käytiin pyörähtämässä Lahdessa näytelmissä. H tuli ja nyt mulla on sitten koira, jolle on mahdollista saada agivalio arvo w00t.gif Takanahan on yksi kisa ykkösistä, mutta meinasinkin että teoriassa biggrin.gif

Minen tiiä oonko mie kipeä vai mitä, kun päätin vapaaehtoisesti, että jätän agilitytreenit tänään väliin blink.gif On vain tunne, että koirat kaipaa enemmän lenkkiä kuin lisää stressiä. Tai no Hämyn suurin stressi varmaan eilen oli, että tuleeko mamma ruoka-ajaksi kotiin...

Lopuski vielä nämä kaksi järjen riemuvoittoa.

Hämy

Duon mietteet näytelmistä.
Tanja_V
Me olimme Pennin kanssa Lahden pentunäyttelyssä sunnuntaina. Hyvin meni, olimme PEK/3. smile.gif
Nassikka
Ilmotin Soolon kirkkonummen kisoihin, apua biggrin.gif Ihan hullua.

Muhun iski joko ihme tauti ja päätin, että en tee koirien kanssa agia viikkoon biggrin.gif Se päätös piti, ehkä apuna nuo "pienet" pakkaset biggrin.gif Nyt sitten keppikuuri ja Kirkkonummelle kattomaa miten käy smile.gif Jänskättää biggrin.gif
Vinke
Nassikka vauhdissa. laugh.gif
Emilia.H
Viuhti ja Mino tekivät hienon tokodebyytin tänään Hollolassa, 176p ja I-tulos. Jes, onnittelut vielä flowers.gif
Vinke
^Emilia pirulainen, ei saa mainostaa. biggrin.gif Tulos hyvä, meno huonoa. Noo, huomenna uusiks.
Nassikka
^No riippuu tietty mihin tähtää wink.gif Mie tykkäsin kovasti, onneva!!

Psst, elä vaan mene vaihtamaan lajia biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.