Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
SanniM
me koiraihmisethän olisimme sairaita jos emme pentukuumetta sairastaisi. Mutta ehkä en oo bvalmis ottamaan toista täplikästä vielä...tämähän täyttää vasta 10kk. joten tekemistä riittää vielä pitkään!
Sharon87

Toi toukka tulee meille Unkarista sillon kun muut on osarissa Eckerössä kisaamassa. Niin, me ei siis tulla sinne. Äiskän nimiin mutta tietty koko perheen yhteiseksi koiraksi wub.gif ja itelleni ihan ikiomaksi ostan ehkä keväällä pennun, saa nyt nähdä tongue.gif voitte kattoo ton ^^ toukan ("Nochi", mikä idiootti nimi... äitin keksimä sly.gif )kasvattajan sivuja jos ketään kiinnostaa, www.erabor.hu ja anteeks kun tuli noin isona toi kuva
Lydia
No tässä yksi kuva meidän pirpanasta, ikää siinä sillä kai n. 9 vko
*Sanni
Mitilläkin on aivan hirveä pentukuume.
Minun suurimmissa haaveissani toivon toista
bichon friséä. Mutta kun pitäisi itse omalla
rahalla hankkia...noh,siihen voi mennä ikuisuus.
Neeli
Täällä on kans yks pentukuumeesta kärsivä biggrin.gif Pentu mulle on luvattu, cotonnarttua ollaan hankkimasa. Kun vaan ei kuulu siitä kennelistä mitään et jääkö se yks narttupentu vapaaks sad.gif Jos ei jää ni sit joudutaan taas ootteleen kauan.
Rochas
Oi, miksi mä katoin noita kuvia?! Aivan iihaaniaa! wub.gif *pentukuume kasvaaa*
Mulla on hyvä suunnitelma; joko Mindille pentuja, espoon pentunlyyn junnuihin tai sitten j-kylään junnuihin ja rotukehään, joku noista on pakko saada synttärilahjaks (pitäsköhän siellä petunäyttelyssä jos pääsen niin vihjata tuomarille, että mulla on syndet niin se laittas mut voittaa? xD), eli joku niistä tulee. Varmaankin kyllä espoo.. wink.gif Mutta kyllä ne pennutkin joskus vielä mielle tulloo! thumbup.gif
shadow
Mie haluisin meille ihunan pikku staffin wub.gif mut porukat ei suostu... Yleensäkkin toisen koiran, mutta.. no joo. tongue.gif Mut pakko olis nyt päästä halimaan ihunia, pentupisulta haisevia pentuja biggrin.gif kun te eräät mokomat ( sneaky2.gif mur mur!) laitoitte niitä ihania pallerokuvia wub.gif
Pia
Pentukuume riehuu, alkaa olemaan jo ihan katossaan. Ja kun vielä on kasvattajan pentue ollut meillä, niin pentu kuume riehuu vielä pahempana sleepy.gif

shadow:lle:

wub.gif
Nekku
Täällä on myös yksi kuka tahtoo pennun. Australianpaimenkoira.. wub.gif
<Iida>
LAINAUS(Nekku @ 29.9. 2004, 14:06)
Täällä on myös yksi kuka tahtoo pennun. Australianpaimenkoira.. wub.gif

Meillä on 6kk vanha aussie vauveli. Se on vaan äiteen harrastuskoira, mulla kun on toi itsepäinen terrieri rolleyes.gif . *haluu oman aussien* tongue.gif

Tässä muuten uusin kuva meitin pennusta:

26.9. Nummelan mätsärissä wink.gif . Näyttelyitä varten reenaamassa...

Tässä vähän vanhempi (aika huono rolleyes.gif ) pääkuva:

Copyt sitten kasvattajalla. Toivottavasti kuvat ei oo kauheen isoja smile.gif
Ada
Kauhee pentukuume minulla, kuten teillä muillakin!
Haluaisin australiankarjakoiran wub.gif
Äitiki tykkää joten otettiin yheyttä karjisten pentuvälitykseen thumbup.gif
Neeli
Juu, eli minä siis todellakin sain tänään "alustavan varmistuksen" siitä, että saadaan se cotonnarttu, mutta "varmaa varmistusta" (hassu sana biggrin.gif ) saan odotella viikonlopun yli mutta ihan sama wub.gif

Nimeä tässä tulevalle pikkuiselle mietin, lempinimeä siis, mutta hankalaa tää on biggrin.gif
~mirGGu~
meillä onkii kotona 2 pentua, eri rotusia tongue.gif
shadow
Pentukuume wub.gif pitää purkaa sitä Eetuun tongue.gif voi jos saisi toisen pienen palleron... nimikin olis tiedossa: Romeo whistling.gif
Nintsu
Täällä myös aivan kauhea pentukuume. Luvattu on toinen kultsunarttu wub.gif kevääksi 2005 tai viimeistään 2006. Mutta siihen on niin pitkä aika...
ssaana
Hirmuinen pentukuume mulla...Oon koittanut pitää tietokoneen taustakuvan aiheen tiettynä ja koiralehdetkin jää aina auki tietyiltä aukeamilta, toivottavasti joku vielä huomaa nämä vihjailuni... rolleyes.gif innocent.gif Toinen sheltti taikka sitten joku isompi olisi toiveissa. wub.gif

Ensi keskiviikkona meen opettamaan kahdelle huskypennulle ja bichonpennulle näyttelyesiintymistä, toivottavasti en tule sieltä ihan höperönä takaisin... wub.gif
<Iida>
Kuulostaa varmaan ihan hassulta... Mä haluisin pennun, vaikka meillä onkin 6kk vanha aussie vauveli biggrin.gif . Haluisin nimittäin ihan ikioman koiran, joka ois pikkupennusta asti "mun". Saisin sen rodun minkä haluisin ja valitsisin sellaisen pennun minkä oikeasti haluaisin smile.gif . Kolmatta koiraa ei kuitenkaan tähän taloon varmasti tule vielä piiiitkään aikaan sad.gif .
Anzku
LAINAUS(~mirGGu~ @ 30.9. 2004, 20:58)
meillä onkii kotona 2 pentua, eri rotusia tongue.gif

Mitkäs pennut Mirkalla nyt on...? biggrin.gif
Elina.P
minulla on aivan mieletön!!! toinen vehnäterrieri pitäisi saada! wub.gif wub.gif kuumetta lisää se että Leith Brogan Aileen saa pennut ensi kesän lopulla! Olisi pakko saada yksi!! Sille on suunniteltu jo nyt kaikki valmiiksi. Urospentua ollaan harkittu ottaa. wub.gif wub.gif wub.gif
Elina.P
Tässä on muuten kuva niiden tulevian pentujen äidistä Leith Brogan Aileenistä. Olen niin hullaantunut että on pakko näyttää tämä kaunotar teillekkin! wub.gif
~mirGGu~
LAINAUS(Anzku @ 2.10. 2004, 09:06)
Mitkäs pennut Mirkalla nyt on...? biggrin.gif

meillä on tommonen 3kk vanha corgipentu ja vähä nuorempi pikkunen terrieri wink.gif
besk
LAINAUS(~mirGGu~ @ 4.10. 2004, 21:13)
meillä on tommonen 3kk vanha corgipentu ja vähä nuorempi pikkunen terrieri wink.gif

Mikä terrieri?? skye?? wub.gif
Mon@
Mä olin just viikonloppuna hoitamas 3kk cavalierin pentua... wub.gif
Elina.P
voooi! mä pääsen taas katsomaan koiranpentuja Big Lady´s kenneliin torstaina ku elmolla on trimmaaja. kysyn myös samalla junnukoiraa sieltä messareihin... rolleyes.gif
~mirGGu~
LAINAUS(besk @ 4.10. 2004, 18:21)
Mikä terrieri?? skye?? wub.gif

silkki wub.gif
toisaalta pikkunen skye ois kans ihana wub.gif
Annika
Täälä ilmoittautuu kans yks pentukuumeinen, muutama viikko pitäis vielä jaksaa odottaa. sitten tänne ilmestyy pikkuhavaneesi smile.gif
Rochas
LAINAUS(Annika @ 5.10. 2004, 12:08)
Täälä ilmoittautuu kans yks pentukuumeinen, muutama viikko pitäis vielä jaksaa odottaa. sitten tänne ilmestyy pikkuhavaneesi smile.gif

Uih, onnea! smile.gif
Elina.P
LAINAUS(Annika @ 5.10. 2004, 12:08)

voi sua onnekasta! mistä kennelistä?
Hubertus
Mullekin on periaatteessa luvattu (vaikkei ne vanhemmat sitä koskaan myönnäkään) pentu ja narttu jota olen ajatellut, astutetaan tän kuun sisällä!
Ajatella helmikuun lopulla mulla voi olla sylissä ikioma kääpiö mäykysti wub.gif
sitruuna
Onnea vaan Hubertus. smile.gif Mun pitäs jaksaa odottaa vielä ens kesään saakka. Liian pitkä aika sad.gif
Elina.P
LAINAUS(sitruuna @ 5.10. 2004, 16:51)
Onnea vaan Hubertus. smile.gif Mun pitäs jaksaa odottaa vielä ens kesään saakka. Liian pitkä aika sad.gif

ensi kesänä! mutta sehän on lyhyt aika! wink.gif mieti nyt! kerkeät suunnittelemaan kaiken pennun varalle, ja sitten kun se tulee niin sit sulla on PENTU!! wub.gif mä niin toivon että me saatais pentu ens kesäks, mut se ei oo viel täysin varmaa...
hennu_
LAINAUS(sitruuna @ 5.10. 2004, 17:51)

Kyllä sä nyt ensi kesään jaksat odottaa smile.gif Mä olen odotellut 10 vuotta jo pelkkää lupaa koiran hankintaan, ei se ole pitkä aika ei biggrin.gif
Onnea niille ketkä saa oman nappisilmän, minä jään vielä odottelemaan, jos joku päivä vaikka saisinkin luvan pennun hankintaan..
Elina.P
varmasti saat! ei meillekkään tuo lupa helposti tullut! ainakin viisi vuotta siihen taisi mennä.
Annika
QUOTE (Annika @ 5.10. 2004, 12:08)
Täälä ilmoittautuu kans yks pentukuumeinen, muutama viikko pitäis vielä jaksaa odottaa. sitten tänne ilmestyy pikkuhavaneesi

voi sua onnekasta! mistä kennelistä?

Joo olen kyl ihan tohkeissani jo:)
Saharandasta tulee tämä neitonen.
Neeli
Täälläkin vielä mietitään pennun varausta smile.gif Tänään sain pennusta ensimmäisen kuvan, ihan mielettömän suloinen pikkuinen. Ainoa vaan, että ainakin toistaiseksi nenän pigmentti puuttuu, ja jos se ei kehity hyväksi, niin näyttelyt jäävät käymättä... Muttah.
sitruuna
LAINAUS(-tuikku- @ 5.10. 2004, 20:34)
Kyllä sä nyt ensi kesään jaksat odottaa smile.gif Mä olen odotellut 10 vuotta jo pelkkää lupaa koiran hankintaan, ei se ole pitkä aika ei biggrin.gif
Onnea niille ketkä saa oman nappisilmän, minä jään vielä odottelemaan, jos joku päivä vaikka saisinkin luvan pennun hankintaan..

Mäkin oon odottanut n. 10 vuotta lupaa koiran hankintaan, ja loppukesästä sain kuulla että ens kesänä voitas ottaa pentu smile.gif Odota vaan sitkeesti, kyllä sunkin aika viel joskus koittaa biggrin.gif
Elina.P
LAINAUS(sitruuna @ 8.10. 2004, 21:56)
Mäkin oon odottanut n. 10 vuotta lupaa koiran hankintaan, ja loppukesästä sain kuulla että ens kesänä voitas ottaa pentu smile.gif Odota vaan sitkeesti, kyllä sunkin aika viel joskus koittaa biggrin.gif

minkä rotunen?
Nintsu
Nyt se on sitten luvattu. Kultsupentu tulee taloon ensi keväänä smile.gif Pitäis vielä malttaa odottaa, kenneliä ollaan jo kateltu ja paljon niitä suloisia koiria huokailtu...
Elina.P
LAINAUS(Nintsu @ 9.10. 2004, 20:24)
Nyt se on sitten luvattu. Kultsupentu tulee taloon ensi keväänä smile.gif Pitäis vielä malttaa odottaa, kenneliä ollaan jo kateltu ja paljon niitä suloisia koiria huokailtu...

vitsi mäkään en malta odottaa! biggrin.gif
Pia
Minulla loppui vihdoin odotus cool.gif Ilona tuli taloon wub.gif
Santtu
Täälä on myös yksi pentukuumeinen. Pitäisi jaksaa odottaa ensi kevääseen/kesään Löwchen-pentua wub.gif
Nintsu
LAINAUS(Pia @ 11.10. 2004, 07:52)
Minulla loppui vihdoin odotus cool.gif Ilona tuli taloon wub.gif

Voi kuinka suloinen! wub.gif
Onnea sulle!
amina
sitruuna
LAINAUS(Nenis @ 9.10. 2004, 20:21)
minkä rotunen?

Se on vielä vähän auki koko juttu. Luultavasti se tulee olemaan flatti tai sheltti
Neeli
Iik. Käydään huomenna maksamassa äidin kanssa varausmaksu tulevasta coton hauvavauvasta cool.gif Ja marraskuun alussa käydään sitten hakemassa pikkuinen kotiin wub.gif
sitruuna
LAINAUS(Neeli @ 11.10. 2004, 18:17)
Iik. Käydään huomenna maksamassa äidin kanssa varausmaksu tulevasta coton hauvavauvasta cool.gif Ja marraskuun alussa käydään sitten hakemassa pikkuinen kotiin wub.gif

Ihanaa wub.gif Mä oon kateellinen. Ois ihanaa saada oma pikkunen tänne pyörimään
-Jenna-
Meille on luultavasti tulossa kennel Blue Baltic'sista enkkusetteri talvella. Huoh, vielä pitkä aika odotettavana... rolleyes.gif
>tinja<
meille on luultavasti tulossa ensi vuonna, jos ihan Suomesta niin siinä Helmikuun tienoilla, jos tuolta kauempaa niin pitää sitten ehkä odotella pidempään wink.gif
Pulina
Tääl ois kans yks pennun halajava, mutta kolmatta koiraa meidän katon alle saa odotella, ku kesän lopulla tuli tuo kissakin.. wub.gif
Mutta pienessä päässäni kyllä sitä vespan pentua suunnittelen kovasti.. tongue.gif
happy
miullekkin on tulossa lääkettä pentukuumeeseen ja pitkänpitkänpitkänaikainen haaveeni toteutuu ja meille tulee pian oma ihanainen nahka collie thumbup.gif nännännäää
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.