Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
*Sanni
Täällä kans yksi pentukuumeinen joka
suostuttelee perheen jäseniä
hankkimaan toista koiraa.. laugh.gif
Vlyter
Mulla on kans kauhia pentukuume, mutta pitää vaan hokia ittellensä, että "ei nyt oo sopiva aika, ei nyt"
Tossa lähellä vielä olis dandie pentue ens keväälle...wub.gif
Amélie
Täälläkin on yks ihan mielettömän pentukuumeinen... ohmy.gif

Omassa päässä on suunnitelmat ensi kevääksi/kesäksi... wink.gif Saa nyt nähä...täytyis vielä tuo äitykkä ja sen miesystävä saada suostuun...
Viime kesänä ihan vaan suoraan kysyin,että miten olis,jos ens kesänä...ja,varmaan arvaattekin jo vastauksen..."Ehdottomasti EI" tongue.gif

Mutta mä en luovuta!!! baa.gif
Emmille olis ihana saada sellanen pieni,tuhisija pikkusisko wub.gif
-laku-
Voi, täälläkin yksi pentukuumeinen. Mahdollisuus ehkä saada ens keväällä/kesällä toinen koira.
Se tulisi olemaan tietenkin nahka! wub.gif
Ada
Meille tulee yhdentoista päivän päästä pk. pyreneittenpaimenkoira, Dixi wub.gif biggrin.gif Virallinen nimi: Casse-Noisettes Danseuse tongue.gif
Nanna*
Tässä uusimipia kuvia minun pikkulöpsistä, joka esiintyy tämän viestiketjun sivulla 6. Nanna on kasvanut kohisten, ikää nyt 4kk.

Nanna hymyää.

Nanna syö kukkapurkkia, ennenkuin taas lähtee juoksemaan..

Nassukka.. wub.gif
Ada
Oi ei, miten ihastuttava!!!! wub.gif smile.gif
Neeli
Aivan lutunen toi Nannan pikkukaveri wub.gif

Pian mäkin saan oman...
Ninja
Uskokaa tai älkää, niin mä oon ottanut jo nyt yhteyttä erääseen tsekki-kasvattajaan, jolta "ehkä mahdollisesti jos kaikki menee hyvin" otan 2-3vuoden päästä koiran! rolleyes.gif

Kaikista huvittavinta on, että "Mun ehkä tulevan koiran äiti" on 4kk, ja isä 3kk.... wink.gif

Eli olen siis "ehkä luultavimmin jos kaikki menee hyvin(=lonkat,metsästyskokeet,näyttelyt...ym.)" ottamassa koiraa sukutaulujen perusteella.
Kaiken lisäksi mun pitäisi valita tämä pentu(Weimari) 1-3 päivän ikäisenä, koska tsekeissä typätään hännät, ja mä en halua typätty häntäistä.

Kasvattaja on kyllä tosi mukava tyyppi, ja ollaan yhteydessä jatkuvasti.

Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja äiti ja isä-ehdokkaat ovat terveitä, komeita,hyväluontoisia ja riistaviettisiä aikuisina. thumbup.gif
jasmina
Meillä on koko mun iän ollu koiria, niin ei kovin hankalaksi käyny sen ekan koiran ottaminen wink.gif Parin vuoden päästä, kun otimme jenkin, niin koko perhe ihastui siihen niin, että nyt voisi ottaa vaikka kolmannenkin koiran wub.gif
Neeli
Vielä viikko, vielä VIIKKO. Se on ikuisuus.

Eli siis tälläinen napero on meille tulossa: Iira 5vkon ikäisenä

Kuvassa siis napero on viiden viikon ikäinen, ja huomenna täyttää 8viikkoa tongue.gif
Kuvan copyrightit omistaa Tanja Pekkarinen / Cotton Cloud's, kopioiminen _EHDOTTOMASTI_ kielletty.
Jasmin
wub.gif Voi ei... wub.gif
reppulainen
ihana nanna <3
olkaa pentujen omistajat onnellisia smile.gif
Pia
Kiusaan hieman teitä pentukuumeisiä biggrin.gif

wub.gif
-Iida-
Herranjestas, mä kohta räjähdän pentukuumeeseen näitä kuvia katsellessa! wub.gif Nanna, Iira, Ilona... Ihania kaikki. wub.gif
Rochas
Voi, minä niin kovasti haluaisin skottipennun. wub.gif Ihastuin Pialla sen pentuun ja on niilläkin tulossa taas ensi vuoden puolella pentuja niin heti kotona kyselin... Tuloksetta tosin. unsure.gif
-laku-
Voi että kun nuo kaikki on niin sulosia!! wub.gif Tulispa meillekin toinen rääpäle....
-inessa-
Voih wub.gif Meillä taas on silleen että äiti haluis villakoiran pennun, mutta iskä taas ei... Ja yhet tutut varmaan jossain vaiheessa myy niitten villiksen meille mutta kun ei niistä ikinä tiedä... unsure.gif Mutta kun iskältä asiaa kysyin (siis että voitaiskos ottaa pentu) niin vastaus oli ei... sleepy.gif
>tinja<
no niin nyt on sitten jo melkein varmaa että meille tulee pentu tässä muutamien kuukausien sisällä smile.gif
-laku-
LAINAUS(>tinja< @ 9.11. 2004, 14:12)
no niin nyt on sitten jo melkein varmaa että meille tulee pentu tässä muutamien kuukausien sisällä smile.gif

Vau! Mikä koira teille on tulossa?

Miks mä en saa meijän porukoita suostumaan??
-inessa-
LAINAUS(Rochas @ 3.11. 2004, 22:45)
Voi, minä niin kovasti haluaisin skottipennun. wub.gif Ihastuin Pialla sen pentuun ja on niilläkin tulossa taas ensi vuoden puolella pentuja niin heti kotona kyselin... Tuloksetta tosin. unsure.gif

Teijän iskähän oli ihan innoissaan siitä Rikusta siel nlyssä wink.gif
Ada
Mulla ei enää olekaan pentukuumetta tongue.gif
-inessa-
LAINAUS(nenäjö @ 9.11. 2004, 18:41)

höh... Mulla on wub.gif
<Iida>
LAINAUS(nenäjö @ 9.11. 2004, 17:41)

Juu-u, jasmin kertoikin uutiset mulle espoossa lauantaina wink.gif . Onnea hurjasti wub.gif ! Mikäs on taaperoisen nimi? Ja kuvia kanssa!

Tinjaa: mikäs vaava teille on tulossa?
Ada
LAINAUS(Aada @ 9.11. 2004, 18:42)
Juu-u, jasmin kertoikin uutiset mulle espoossa lauantaina wink.gif . Onnea hurjasti  wub.gif ! Mikäs on taaperoisen nimi? Ja kuvia kanssa!

Kiitos smile.gif
Meillä on se pyreneittenpaimenkoira Casse-Noisettes Danseuse eli "Dixi" wub.gif
Tossa kuva: http://www.geocities.com/elli_koira/ada_dixi.JPG
>tinja<
LAINAUS(Aada @ 9.11. 2004, 19:42)
Juu-u, jasmin kertoikin uutiset mulle espoossa lauantaina wink.gif . Onnea hurjasti wub.gif ! Mikäs on taaperoisen nimi? Ja kuvia kanssa!

mäykkynen, jos hyvin käy smile.gif eipäs paljasteta vielä mistäpäin tongue.gif
Sundae
LAINAUS(>tinja< @ 9.11. 2004, 15:12)

Tinjaaa.. Nyt olen sulle kateellinen ;| Muista sit lähettää mulle paljon kuvia pennusta, jos nyt sen saatte wub.gif
Veera
Te kiusaatte meitä! Mun isä on vielä allerginen angry.gif Mutta äiti tosiaan on jo "varannut" meille bolognesen, joka tulis mahdollisesti ensi kesänä tai keväällä sijoitukseen. Jos kasvattajasta ei kuulu mitään lähiviikkoina, äiti soittaa sille jaja.. haluan pennun heti wub.gif Voi kun ei olis allergiaa olemassakaan. Se on kauhea riesa.
Sundae
LAINAUS(Muchy @ 12.11. 2004, 23:28)
Voi kun ei olis allergiaa olemassakaan. Se on kauhea riesa.

Tuo on niin totta confused.gif Pitäis olla kiitollinen, että on mahdollisuus edes yhteen koiraan, kun kaikilla ei sitä mahdollisuutta ole.
Veera
Niinpä pitäisi. Te olette tosi onnekkaita, kun te saatte nauttia koirasta jos toisesta kotonanne. Me toiset (vai olenko se ainoastaan minä) ryvemme täällä pentukuumeessa - tuloksetta. Saa nyt nähdä. Jos se musta on kiinni, niin hankin koiran vaikka heti kun muutan omaan kämppään. Älkää muistuttako haittapuolista. laugh.gif
Sundae
Muchy, nooh.. Mut eiks se mene niin, että hyvää kannattaa odottaa? biggrin.gif Arvaa vaan kuinka paljon minä odotan, että pääsen muuttamaan pois kotoa, että voin hankkia toisen koiran, koska sitä ei taida tähän talouteen tulla..
Veera
Meneehän se niin. Mulla on kuitenkin varmaan pidempi odotusaika kun sulla, mutta pentu tulee ajan myötä tällä asenteella tähän perheeseen vaikken asuisikaan yksin.
Ajattelitko toista villistä sitten? smile.gif Mä rakastan bologneseja, mutta ajattelin kuitenkin että jos nyt olis allergiaton perhe (tai minä yksin biggrin.gif) niin tulis varmaan cockeri.
Elina.P
meille varmataan vehnäpentu joulukuussa!!! wub.gif wub.gif Olen niin onnellinen! En malttaisi millään odottaa kesälomaan, mutta pitää pysyä tässä päivässä, sillä Elmon kisakausi on juuri alkanut...
Neeli
Mwah, minä sain helpotusta pentukuumeeseeni viime viikon sunnuntaina wub.gif Hauvavauva on jo kotiutunut hyvin jne. Kuvia saatte kunhan saisin eka ohjelman asennettua koneelle uudestaan niin saisin kuvatkin koneelle...
Elina.P
LAINAUS(Neeli @ 13.11. 2004, 13:38)
Mwah, minä sain helpotusta pentukuumeeseeni viime viikon sunnuntaina wub.gif Hauvavauva on jo kotiutunut hyvin jne. Kuvia saatte kunhan saisin eka ohjelman asennettua koneelle uudestaan niin saisin kuvatkin koneelle...

voi että!! No onneksi olkoon sitten! wub.gif Minkä rotuisen sait?
vesikoira
LAINAUS(Muchy @ 12.11. 2004, 20:55)
Me toiset (vai olenko se ainoastaan minä) ryvemme täällä pentukuumeessa - tuloksetta. Saa nyt nähdä. Jos se musta on kiinni, niin hankin koiran vaikka heti kun muutan omaan kämppään. Älkää muistuttako haittapuolista. laugh.gif

Heh, täällä on sama juttu. Koira tulee kyllä heti ku vaan muutan kotoa.. Vois oikeestaan tulla aikasemminkin mutta ku on vielä auka nää tulveisuudensuunnitelmat nii en uskalla vielä ottaa rolleyes.gif
Mut kaikkein paras ois silti ku ottas nyt vielä ku asuu kotona, nii sais kustantajan siihen ostohintaan laugh.gif
Elina.P
mun yks kaveri sai berhandilaisen pennun viime lauantaina! Se on aivan ihana! wub.gif wub.gif Sillä raukalla oli äiti kuollut pian synnytyksen jälkeen.... sad.gif sad.gif
*Sanni
Mulla on bobtail kuume wub.gif
Sellasen mä aijon joskus sitten aikusena
hankkia kun en tällä hetkellä voi hankkia
kun isä ja veli on allergisia. Toinen bichonikin
olis ihana! wub.gif
Veera
Niin. Onneks olkoon Neeli wub.gif

Siinä on kuitenkin se mutta, etten voi vain ottaa koiraa heti muutettuani. Muutan varmaan johonkin opiskelijakämppään kun olen täysi-ikäinen (heh, tässä mä suunnittelen ollessani 13-vuotias), mutta sehän on käytännössä sitä että myöskin opiskelen ja töitäkin pitäis tehdä ja etsiä. Koira ei tulis muka kuuloonkaan siinä vaiheessa.. Pitää katella. Kyllä mä haluaisin ja voisinkin pärjätä. Tosiaan, kyllä yks karvaturri aina taloon mahtuis tongue.gif
Elina.P
äitikin aina puhuu, että mitä mä meinaan tehdä sitten kn lähden opiskelemaan... no otan koirat mukaan tietty! biggrin.gif Mä järkkään niille aikaa vaikka väkisin!
Veera
Niinpä. Asenteella laugh.gif
Pötkylä_
Ooh!

Mäkin haluaisin bordercollien wub.gif tai sitten basenjin <3 Mutta meilläkin on vanhemmat esteenä lookaround.gif

"Yhdessä koirassa on jo tarpeeksi hoitamista" ja pah.
Pötkylä_
LAINAUS(nenäjö @ 9.11. 2004, 18:47)
Kiitos smile.gif
Meillä on se pyreneittenpaimenkoira Casse-Noisettes Danseuse eli "Dixi" wub.gif
Tossa kuva: http://www.geocities.com/elli_koira/ada_dixi.JPG

Et viittis tappaa mua pentukuumeeseen! wub.gif

Toi on aivan ylisöpöinen suloinen nallekarhu! <43
LonelyWolf
mekin ollan pentukuumeisia.
pentukin piti tässä kuussa tulla(3koira),
mutta astutus epäonnistui. sad.gif

siinä se piikki piileekin että kuka osaa pentukuumeensa pitää rajoissa. sly.gif
Mimmu
Täällä odotellaan vielä kolmisen viikkoa ja sitten kotiutuu ensimmäinen ikioma koiravaua wub.gif
Wanssu
Oi voi pentukuume, ja erittäin paha sellainen.
Kesällä helpottaa toisen koiran voimin wink.gif

Voisin kyllä laittaa muutaman pentukuvan tähän..

Wanda seisoo
Wanda ja velipoika
Wanda ja pallo

Eiköhän tuossa ole jotakin, oma kuume vaan pahenee kun kattelee oman koiran pentukuvia!
-anna-
Eli täälläki on hirveetä pentukuumetta..

Onneksi se helpottaa, alle kuukaudessa.. Hienohelmaan tulee afgaanin pentuja.. wub.gif ja sitten niitä hoivailen, jospa se helpottaisi sitten..

Mutta en minä luovuta sitä enkkusetteri unelmaa, se tulee heti kun minä saan päättää..
Rochas
Täällä on kirjoitettu joulupukille pitkä valituskirje kuinka toivon joululahjaksi vain skottipentua ja pentuekkin on jo tiedossa... wink.gif Ja vihjaten vähän näytin sen äitillekkin.
Elina.P

Tässä on mun tulevan pennun mummi! Eiks oo hieno! wub.gif wub.gif
Wanssu
Nenis, ihana on! thumbup.gif

Tässä on tulevan vauvani äiti: (jos astutus onnistuu..)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.