Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
sa-an-ri
Mullakin hirmuinen pentukuume wub.gif Messarissa olin töissä ja meidän standilla oli näytillä 6 kk pentu... Se oli niiiiiin suloinen! Mikäli rotua nyt vaihtaisin niin ottaisin rottweilerin, tanskandogin, aussin, bernhandilaisen (kirjotettu oikein?), dobberin, salukin. greyhoundin.. lista olis varmaan loputon!

Kovasti haluaisin meidän pojan pennun, mutta kun eipä tuo tunnu tajuavan naisten päälle tongue.gif
~PeiKko~
LAINAUS(sa-an-ri @ 16.12. 2004, 13:02)
Mullakin hirmuinen pentukuume wub.gif Messarissa olin töissä ja meidän standilla oli näytillä 6 kk pentu... Se oli niiiiiin suloinen! Mikäli rotua nyt vaihtaisin niin ottaisin rottweilerin, tanskandogin, aussin, bernhandilaisen (kirjotettu oikein?), dobberin, salukin. greyhoundin.. lista olis varmaan loputon!

Doggi tottakai.... tongue.gif
Elina.P
Wanssu: Tosi kaunis koira! wub.gif Ja voi noita pentuja!! Miten ihana rotu toi samojed onkaan!
perhonen^
olin viikko sitten katsomassa kaverin kanssa 5 viikkosia pinserin pentuja wub.gif tuli siinä väkisinkin pentukuumetta mutta kyllä on siitä onneksi jo päässyt.... vaikka onhan toi meidänkin koira aika pentumainen vielä tongue.gif
-laku-
Mulla on myös kauhea pentukuume... Ja arvatkaa auttoiko sitä yhtään se, kun olin n. 3 viikkoa sitten katsomassa aivan ihanaa kultsun pentua. wub.gif
Elina.P
LAINAUS(-laku- @ 19.12. 2004, 11:38)
Mulla on myös kauhea pentukuume... Ja arvatkaa auttoiko sitä yhtään se, kun olin n. 3 viikkoa sitten katsomassa aivan ihanaa kultsun pentua. wub.gif

voin vain kuvitella! Entäs sitten se ku mä olin hoitamassa viikonlopun luovutusikäisiä airiksen pentuja ja sit sinne tuli viel yks airis narttu synnytämään! wub.gif wub.gif wub.gif
Meri-
Oi oi kun juuri näin pieniä kääpiovillan pentuja ja kuinka ne uikutti kun mamma meni juomaan wub.gif Olisi niin ihanaa saada toinen koira kun tuttu bichon frise-kasvattaja saa pentuja ihan lähiaikoina. Ja vielä aivan ihana on pentuja odottava Reetta. wub.gif
Elina.P
LAINAUS(~Bichoni~ @ 19.12. 2004, 16:19)
Oi oi kun juuri näin pieniä kääpiovillan pentuja ja kuinka ne uikutti kun mamma meni juomaan wub.gif Olisi niin ihanaa saada toinen koira kun tuttu bichon frise-kasvattaja saa pentuja ihan lähiaikoina. Ja vielä aivan ihana on pentuja odottava Reetta. wub.gif

Saatko sä ehkä myös toisen koiran? wub.gif wub.gif Voi vähän olis sit ihanaa!
agathar
pentukuume on täälläkin valtava, mutta onneksi se helpottuu tässä viimeistään parin vuoden päästä. ehtiipähän valmistautumaan kunnolla:)
*Sanni
Voi juku ,nyt on pakko saada toinen bichoni. wub.gif biggrin.gif
Mua on vaivannu pentukuume jo mooonta kuukautta.. tongue.gif

Mä haluaisin eniten wub.gif bichonia ,mutta bolognese,bobtail&cottoni
olis ihana. wub.gif
tuunanen
mula on AINA pentukuume päällä.. rolleyes.gif wub.gif blush.gif vanhemmat on vaa sitä mieltä ettei meille koiraa (ainakaan nyt) tule.. sly.gif tyhmää..
australianpaimenkoira
meillä on jo koira mut väärän rotuinen!!mä tahtoisin australianpaimenkoiran ja iskä tahtoo toisenkin suomenajokoiran,äiti ja siskoni eivät tahdo koiraa ollenkaan,koska meillä on jo kamala kissa!!ja jos meille toinen koira hankitaan niin se joutuu kumminkin oleen koko elämänsä ulkona niin kuin nykyinen koirakin!! sad.gif
phard
pentukuume täälläki. dry.gif
ei oo kyllä pitkiin aikoihin tulossa toista koiraa, mutta pentukuume on kova..
faarao olis jotain aivan mahtavaa, tai toinen puudeli wub.gif
Neeli
Onneks sain jo helpotusta tohon pentukuumeeseen, vaikka kyllä mullakin se piilee aina jossain, ja tulee esiin sitten kun oma pentu on kasvanut taas isoksi tongue.gif
Wanssu
No kahdesta pentueesta nyt tehty varaus.
Kattoo miten onnistuu. Toisen pentueen on odotettu syntyvän helmikuussa, mutta tuolle Ladylle ei ole vielä urosta teidossa. Ladyn pennun haluaisin, mutta jos ei kesään mennessä ole heillä pentuja niin sitten tuleekin tämän Herran pentu:

älä kopioi kuvaa!
Elina.P
voi että on kaunis koira!!! wub.gif w00t.gif
Nintsu
Nyt on sitten jo kultsupentu varmasti tulossa ens kesänä. smile.gif Emä ollaan jo katsottu, isä ei tosin ole vielä tiedossa... Ei vaan millään malttasi odottaa...
Elina.P
LAINAUS(Nintsu @ 22.12. 2004, 22:48)
Nyt on sitten jo kultsupentu varmasti tulossa ens kesänä. smile.gif Emä ollaan jo katsottu, isä ei tosin ole vielä tiedossa... Ei vaan millään malttasi odottaa...

en mäkään! kuvitella että vuos eteenpäin niin meilla on kaks lähes saman ikäistä pikkupentua! biggrin.gif wub.gif
<Iida>
LAINAUS(Nenis @ 22.12. 2004, 22:52)
en mäkään! kuvitella että vuos eteenpäin niin meilla on kaks lähes saman ikäistä pikkupentua! biggrin.gif wub.gif

Kaksi? unsure.gif
Nassikka
Teille jotka podette pentukuumetta...

Helpotusta: Se lähtee mukavasti, pieni suloinen napero

Kun puolivuotta tahkoat sisäsiisteyden käyttäytymisen ja kaiken muun sivistämisen parissa ilman tulosta... Ei vais on nää pennut ihania Soolo on jo iso mies puol vuotta ja himppasen päälle! Iso poika!

Eikä muuten kasvanu collie wink.gif

Niin ja ettei menisi Soolo painotteiseksi, ni on ne pennut ihan mukavia tongue.gif Shammy 2kk

Hehee, oli pakko tongue.gif biggrin.gif
Pikkarainen
Soolo pikkumies, suklaasilmänen.. wub.gif Aaks! Että sie osaat kiusata.. dry.gif Shammykii tuollain pikku peto ollu. happy.gif
*Sanni
So,so,so Nassikka ei tommosta saa tehä,HYI! Häpeä.. dry.gif

AIVAN IHANIA KUVIA! wub.gif "Pentukuume kipuaa miljoonaan asteeseen w00t.gif "
reppulainen
onpa Soolo ihana <3. ja Shammy<3. ole nassikka onnellinen. smile.gif
Elina.P
LAINAUS(Aada @ 23.12. 2004, 09:31)
Kaksi? unsure.gif

tarkoitin kahta sillä, että "Nitsulla" ja mulla on sit kaks samanikäistä pentua, ku me saadaan toiset koirat melkein yhtä aikaa. wink.gif
Ässä
Jos ois suurempi talo niin vois ottaa toisen karvakuono... Vanhemmat on ärsuttävii. Ei anna hankkii toista koiraa! w00t.gif
-laku-
Aivan ihania kuvia Nassikka! wub.gif
Nassikka
LAINAUS(reppulainen @ 23.12. 2004, 15:16)
onpa Soolo ihana <3. ja Shammy<3. ole nassikka onnellinen. smile.gif

Kyllä olen smile.gif

Pojat kiittää kaikkia kehuista, kyllä se aika rientää...
reppulainen
smile.gif. vitsit mä haluun lagoton. muhun iski liian kova lagotto kuume. mutta kyllä mä kestän biggrin.gif.
<Iida>
LAINAUS(Nenis @ 23.12. 2004, 15:40)
tarkoitin kahta sillä, että "Nitsulla" ja mulla on sit kaks samanikäistä pentua, ku me saadaan toiset koirat melkein yhtä aikaa. wink.gif

Okei biggrin.gif

Mulla nyt ei pahemmin oo kamala pentukuume, mutta ajatus pienestä borderipennusta tulevaksi agilitykoiraksi on kyllä aika ihana wub.gif
[WaLLu]
wertti nukkuu

Ihuna ilme...

Kävelee

Sivuprofiili

Tällänen meille eilen tuli. Valloittava pikku hurmuri... wub.gif
tuhkakuono
LAINAUS([WaLLu)
,27.12. 2004, 12:17] wertti nukkuu

Ihuna ilme...

Kävelee

Sivuprofiili

Tällänen meille eilen tuli. Valloittava pikku hurmuri... wub.gif

Ihana. w00t.gif
Elina.P
LAINAUS(tuhkakuono @ 27.12. 2004, 12:23)
Ihana. w00t.gif

niin on!! w00t.gif ihana ihana ihana ihana!! wub.gif wub.gif Niin pieni ja niin IHANA! wub.gif
Hiipivä Siiseli
wub.gif Voi ei miten ihana! Ihanat töpsykkätassut ja lupsukka ilme... wub.gif Hiisisipuli puppeliini!
[WaLLu]
biggrin.gif Mun poika... tongue.gif
<Aino>
Joo, pentukuume on mullaki, tosiaan wub.gif
Meilläkun on isoveli muuttanu pois, niin on hirveesti tilaa! heti ottaisin vaikka 3 whippettiä wink.gif wub.gif Semmosen ihanan näyttelylinjasen punabrindlen tai sinibrindlen nartun..ahh wub.gif wub.gif wub.gif
phard
ai että on sulonen tuo vauvva wub.gif

haaveissa ois faarao edelleen wub.gif wub.gif
reppulainen
VOI<33 Werttikin on niiiiiiin ihana pikku herra <3. apua mikä pentukuume mulla on <:
tuhkakuono

Meillä on tollane nöpönenä, nyt se on kylläki sellaset kolme kuukautta vanhempi riiviö. wub.gif Ku tuossa kuvassa siis...
[WaLLu]
LAINAUS(tuhkakuono @ 28.12. 2004, 12:07)

Meillä on tollane nöpönenä, nyt se on kylläki sellaset kolme kuukautta vanhempi riiviö. wub.gif Ku tuossa kuvassa siis...

Voi ku ihana! wub.gif
[WaLLu]
LAINAUS(<Aino> @ 27.12. 2004, 19:22)
Joo, pentukuume on mullaki, tosiaan wub.gif
Meilläkun on isoveli muuttanu pois, niin on hirveesti tilaa! heti ottaisin vaikka 3 whippettiä wink.gif wub.gif Semmosen ihanan näyttelylinjasen punabrindlen tai sinibrindlen nartun..ahh wub.gif wub.gif wub.gif

<Aino>, taidat olla se Aino, joka tuntee Pirjo J.:n Ylistarosta? wink.gif
Elina.P

voooi miten pieni!! wub.gif
<Iida>

Aivan ihana wub.gif
agathar
tuhkakuono jestas että on söpöjä kuvia smile.gif
Wanssu
Aivan ihania pikku vauveleita! wub.gif

Oman pentuni laskettu syntymä aika on helmikuussa, ystävän päivän aikoihin.
Italiaano herran pentu taitaapi tulla sitten tänne wub.gif
Neeli
http://www.mustavalkoista.net/kuvia_025.jpg

http://www.mustavalkoista.net/kuvia_026.jpg

Tuossa teille kuvia biggrin.gif Kuvat on otettu marraskuussa, Iiran ollessa n. 10vk ikäinen, eli kuvat on vähän vanhoja..

Mutta on mulla Iirasta yks tuoreempikin kuva, otettu viime viikolla, neidin ollessa 15vk.

http://www.mustavalkoista.net/Iira_001.jpg

Laitoin linkkeinä, kun kuvat on niin isoja... Muistattehan hyvät ystävät että kopiointi on ehdottomasti kielletty wink.gif
-laku-
Ui! Ei saa kiusata noin ihanilla kuvilla! wub.gif

Minäkin olen täällä monta päivää nimiä miettinyt, vaikka pentua ei tule ainakaan puoleen vuoteen. Jos tulee sillonkaan... confused.gif
safiiritar
farkkua haikailleelle villis.:eelle tiedoksi että Northgatesillehan syntyi jouluna 6+4... käypä kurkkaamassa pentukuvat www.farkkukerho.net/kasvattajaruudut.... *kiusaa toista* wink.gif smile.gif Olisi nimittäin kätevästi teillä päin....

Meillä odotellaan kanssa pentukuumeisina eli lauman viimeinen jäsen, faaraonarttupentu on vielä tilauksessa. Kyllä pentuja tulee, siitä olen masukuvat nähtyäni varma rolleyes.gif (faaraobussikuljetukselta kuvat näytti, ei enää kinkunsulatuskuvalta), mutta saapahan jännätä tuleeko niitä tyttöjä ja paljonko...
¤Jatuni¤
Lapinkoiran pentuja tulossa tammikuussa!!
...
Mutta ei mulle. unsure.gif

Onneksi niitä pääsee katsomaan sitten moooonta kertaa, tuttu kennel.. biggrin.gif
missi
Tipsun pentuja tulossa kanssa tänne, n. 10pv:n kuluttua laskettu aika.. Yritän saada tutultani digin lainaksi, jotta saisin sit kuvia nopeasti kotisivuilleni. Olen nähnyt unta, että 7 kirjavaa ja 2 tummaa... ph34r.gif Mira on ainakin iso, sen voin sanoa. laugh.gif
hanna.
Mulle on ehkä tulossa pentu kesällä wub.gif Mutta voi olla ettei tulekkaan... sad.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.