Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
Pulina
Eiköhän pentu/koirakuume ole taas tälläkertaa kärsitty, kun tämä kaveri tänään haettiin lentokentältä wink.gif

Mona_
Herttinen ku kaikille on tullu söpöjä pentuja wub.gif onnea smile.gif
liputti
Ihania pentuja puzu ja pulina smile.gif wub.gif
Paimenkoirat
Kiva Anni, että paljastit! Tosiaan hyvä rotu valinta, ku itekin tykkään... whistling.gif smile.gif blush.gif
Kääpiö-
LAINAUS(jui25ce @ 14.1. 2007, 10:34) *
Kiva Anni, että paljastit! Tosiaan hyvä rotu valinta, ku itekin tykkään... whistling.gif smile.gif blush.gif

Ja sit sitä saa treeneihi.. kuha se kasvaa.. ja oppii jotai w00t.gif biggrin.gif

ja aiheeseen biggrin.gif
wenakko
LAINAUS(Kääpiö- @ 14.1. 2007, 10:37) *
Ja sit sitä saa treeneihi.. kuha se kasvaa.. ja oppii jotai w00t.gif biggrin.gif

ja aiheeseen biggrin.gif

Kiva rotuvalinta smile.gif Mistä kennelistä tulee jos saan kysyä? ;)
tuunanen
Pulina, miten suloinen wub.gif [kauhea salaisuus, pääsen kohta itsekin katsomaan tuollaista wub.gif]
<Iida>
Pulina: aivan ihana wub.gif . Irlanninvesispanieli?
Pulina
^juu irlanninvesispanielihan se smile.gif
Pisara
LAINAUS(wenakko @ 11.1. 2007, 20:46) *
Nyt on meidänkin pentu varattu wub.gif Vaikka suunnitelmat vähän muuttuikin. smile.gif wub.gif
Onnea tulevasta pennusta, jo etukäteen! smile.gif .
Sundae
LAINAUS(Kääpiö- @ 13.1. 2007, 18:15) *
Okei. lookaround.gif
Meille tulee kk villakoira (olettaen ja sillä varauksella, että syntyy meille sopiva narttu, jos ei tule, niin sitten odotetaan)

;)

Oih, te sitten päädyitte siihen puudeliin wub.gif Mistäs kennelistä teille on puudeli tulossa? smile.gif
ssaana
Onpas Pulinalla suloinen vespapentu! wub.gif
HetaK
Mulle tyrkytetään urosta sijoitukseen, onneksi äiti ei sanonut ihan suoraa eitä. Luovutus olisi kesäloman alussa.
pips_a
Pulina: ihana vespa wub.gif mistäs päin maailmaa vauva tuli? (oletan, että tuli ulkomailta)
Pulina
^Ruotsista tuli Hilma-neiti smile.gif
Hilman pentue onkin melko erikoinen, sillä sen isän sperma on ollu pakkasessa 18 vuotta ja isä itsekin on kuollut jo vuonna 1998. Mutta tosiaan pakastamalla voitiin odottaa sitä sopivaa narttua wink.gif
-Emmi-
Onnea kaikille joilla on tai on tulossa pentu!!!

Mein pentujen pitäis syntyy 19vrk päästä... En vaan vieläkään tiie, et saadaanko myö se pentu... Pitäis kuitenkin hoitaa paperi asiat jne...

Pulina: Mitä kaikkia papereita siis tarvitsee kun tuo pennun Ruotsista?
Pulina
^passi ja todistus, että on ollut koko ajan kasvattajansa luona eikä ole ollut kosketuksissa villieläimien kanssa.
-Emmi-
LAINAUS(Pulina @ 15.1. 2007, 14:02) *
^passi ja todistus, että on ollut koko ajan kasvattajansa luona eikä ole ollut kosketuksissa villieläimien kanssa.

Ei muuta? blink.gif
missi
Loola 10vko 1pv ja muitakin nähtävissä -siis Mira: Jaffa, Geri.
<Iida>
Oijoi, paha pentukuume vaivaa taas - tai no edelleen. Itseäni vielä kidutan katselemalla kasvattajien sivuilla ihania pentukuvia, nämä kaverit kyllä sulattivat sydämen wub.gif . Tuo red merle ja red tri tytöt ovat aivan ihania!
Pulina
LAINAUS(Flatpower @ 15.1. 2007, 14:14) *
Ei muuta? blink.gif

Ei. Ja tuo koskee siis alle 3kk ikäistä pentua. Ja tunnistusmerkintä pitää tottakai olla.
Elviss
Eilen käytiin katsomassa ja valitsemassa oma pentu smile.gif Poika on niin suloinen, ei millään jaksais odottaa helmikuun toiseen viikonloppuun... Täältä löytyy kuvia pennuista, mun poika on heti ekassa kuvassa wub.gif
wenakko
Paljon onnea kaikille pennuista smile.gif flowers.gif
Liewec
Ihana syntymäpäivälahja, vanhemmat toesivat että "Me vähän ajateltiin että sä saisit lahjaksi ottaa sen koiranpennun sitten.." thumbup.gif
pips_a
LAINAUS(Neita @ 15.1. 2007, 16:03) *
Eilen käytiin katsomassa ja valitsemassa oma pentu smile.gif Poika on niin suloinen, ei millään jaksais odottaa helmikuun toiseen viikonloppuun... Täältä löytyy kuvia pennuista, mun poika on heti ekassa kuvassa wub.gif

Herran jestas w00t.gif linkin takaahan paljastui ihania shelttivauvoja wub.gif
Mistä kennelistä? Vanhemmat? Anteeksi uteliaisuuteni, mutta wub.gif

Niin ja hurjat onnittelut flowers.gif flowers.gif

crim: ihana synttärilahja biggrin.gif mäkin haluun tollasseen synttärilahjan ! vaikka en kyllä tähän hätään halua kolmatta kakaraa, kaksi on just tasan hyvä thumbup.gif

<Iida>: aivan ihania aussievauveleita wub.gif
pentukuume meinasi nousta, mutta ei tarvinnut kun katsoa Ellaa ja Karoa, pentukuume oli tiessään laugh.gif
Ei sillä, että Ella on hyvällä mallilla ja nyt alka Karon kanssa kovempi työ happy.gif (ymmärtänette varmaan mitä meinaan tuolla epäselvällä tekstilläni laugh.gif )
missi
VIDEOCLIPPI Loolan ja Gerin touhusta... ääni päällä... Kuvattu pyör'tuolist käsin.
-Maija-
Voivoi, täällä ihan suunnattoman iso kuume lookaround.gif Kyllähän noita koiria meilläkin on, mutta kun tahtoo oman toypuudelivauvan
Just sellasen, et se mahtuu kassiin. kiss.gif Ja sen saa sit kätevästi mukaa whistling.gif
tuunanen
LAINAUS(crim @ 16.1. 2007, 21:06) *
Ihana syntymäpäivälahja, vanhemmat toesivat että "Me vähän ajateltiin että sä saisit lahjaksi ottaa sen koiranpennun sitten.." thumbup.gif

Onneksi olkoon! w00t.gif Kumpaas olet ajatellut, sitä Vilman kasvattajan vai kauempaa? smile.gif
Liewec
Kyllä mä kauemmaksi olen nyt lähdössä.
tuunanen
LAINAUS(crim @ 17.1. 2007, 16:04) *
Kyllä mä kauemmaksi olen nyt lähdössä.

Okei.. smile.gif Mulla pätkiii muisti, millon oli pentu tulossa..?

Naapurin bernipentu.. wub.gif
Liewec
Pentu olisi tulossa aikaisintaan syyskuussa, eli kaikkea ehtii vielä tapahtua. Narttu voi jäädä tyhjäksi, voi olla ettei synny yhtään narttuja yms. Mutta näiltä näkymin.
Henny
LAINAUS(crim @ 17.1. 2007, 16:54) *
Pentu olisi tulossa aikaisintaan syyskuussa, eli kaikkea ehtii vielä tapahtua. Narttu voi jäädä tyhjäksi, voi olla ettei synny yhtään narttuja yms. Mutta näiltä näkymin.

Onnea! biggrin.gif
Mä olenkin miettinyt jo pitkään milloin meinaat ottaa toisen koiran. ; )
Soen
Jeeps, tännekkin saapunee toinen koira tuossa, melkeimpä kuukauden kuluttua rolleyes.gif Vähän jännittää jo.
Eve
^ Vautsi, onnea Sonja biggrin.gif
Millainen karvakorva teille saapuu? whistling.gif
Elviss
LAINAUS(pips_a @ 16.1. 2007, 22:25) *
Herran jestas w00t.gif linkin takaahan paljastui ihania shelttivauvoja wub.gif
Mistä kennelistä? Vanhemmat? Anteeksi uteliaisuuteni, mutta wub.gif

Niin ja hurjat onnittelut flowers.gif flowers.gif

Kiitoksia onnitteluista! Mie en vielä ite meinaa uskoa ollenkaan tätä, kun niin monta vuotta olen omasta sheltistä (ja koirasta ylipäätänsä) haaveillut smile.gif Elvis tulee Päivänpaisteen kennelistä Leviltä. Vanhemmat ovat Päivänpaisteen Dream of Glory ja Päivänpaisteen Gladiator smile.gif
-Emmi-
Paljon onnee KATRI!!! Mieki haluisin tollasen lahjan (wink iskä, synttärit 2. pvä pennut mahd 3. pväexcl.gif)... Onnee kaikille jotka saa pennun...
Liewec
LAINAUS(H3nni @ 17.1. 2007, 11:06) *
Mä olenkin miettinyt jo pitkään milloin meinaat ottaa toisen koiran. ; )

Kyllähän sitä on mietitty jo pidempään, mutta mun mielestä ei ole paljoa järkeä ottaa toista koiraa jos ensimmäinenkin on alle 3v. Etenkään palveluskoiraa, omasta mielestäni ei myöskään seurakoiria. Se on mulle se minimi ikäero koirien välillä, paras ikäero meikäläisen mielestä olisi jossain siinä 5-6 vuoden tienoilla - tämä pentue on kuitenkin niin herkullinen etten raaski jättää tilaisuutta käyttämättä vaikka V onkin pennun tullessa 4,5-vuotias.
Soen
LAINAUS(Kelmi @ 17.1. 2007, 20:51) *
^ Vautsi, onnea Sonja biggrin.gif
Millainen karvakorva teille saapuu? whistling.gif

Kiitos. Meille saapuu sellanen karvakorva, joka edustaa lapinkoiraa (toivottavasti Bella ei pahastu paljastuksistani). Sijoitukseen tulee. Jännittää kyllä aikas paljon, koska lapinkoira on sellainen mitä olen päälle 4 vuotta halunnut, ja se tuntuu sellaiselta omahkolta rodultakin. Löytyy kaikki mitä koiralta oikeastaan tahdon, ihana yhdistelmäkin, kiitos Bellan. thumbup.gif
-Else-
^ mistä kennelistä? ja ketkä mahtaa olla vanhempia?

Kuumetta ilmassa, onneksi oma koira saa seuraavasta juoksusta mahdollisesti pentuja happy.gif
Avispa
LAINAUS(crim @ 18.1. 2007, 15:32) *
Kyllähän sitä on mietitty jo pidempään, mutta mun mielestä ei ole paljoa järkeä ottaa toista koiraa jos ensimmäinenkin on alle 3v. Etenkään palveluskoiraa, omasta mielestäni ei myöskään seurakoiria. Se on mulle se minimi ikäero koirien välillä, paras ikäero meikäläisen mielestä olisi jossain siinä 5-6 vuoden tienoilla - tämä pentue on kuitenkin niin herkullinen etten raaski jättää tilaisuutta käyttämättä vaikka V onkin pennun tullessa 4,5-vuotias.

Sonja! Onnea!! happy.gif thumbup.gif flowers.gif
pips_a
LAINAUS(Soen @ 18.1. 2007, 17:12) *
Kiitos. Meille saapuu sellanen karvakorva, joka edustaa lapinkoiraa (toivottavasti Bella ei pahastu paljastuksistani). Sijoitukseen tulee. Jännittää kyllä aikas paljon, koska lapinkoira on sellainen mitä olen päälle 4 vuotta halunnut, ja se tuntuu sellaiselta omahkolta rodultakin. Löytyy kaikki mitä koiralta oikeastaan tahdon, ihana yhdistelmäkin, kiitos Bellan. thumbup.gif

ai ei sheltit kelpaa enää unsure.gif no ei! Paljon onnea pennusta! Millos pentu on tulossa? wub.gif

Neita: Okei smile.gif Tiedänkin nuo vanhemmat.. Pennut näyttivät tosi kivoilta! Paljon onnea! wub.gif
Soen
LAINAUS(pips_a @ 18.1. 2007, 19:51) *
ai ei sheltit kelpaa enää unsure.gif no ei! Paljon onnea pennusta! Millos pentu on tulossa? wub.gif

Heh, kyllähän sheltti kelpaa, mutta nyt ei ole sheltin aika tulla meille. Aijon metsästää omasta mielestäni sellaisen pentueen, jonka tahtoisin sheltiltäni, ja siihen menee aikaa. Jos koskaan sellaista löydän.
Mutta pupsi saapunee n. kuukauden päästä wub.gif
Lydia
Kaipa tässä pentukuume iskee... eipä enää kun parisen viikkoa ja sitten wub.gif
phard
Pentukuume senkin pahenee vaan rolleyes.gif Asiaa ei auta yhtään se että kävin katsomassa tänään neljää 8 viikkoista harjakoiranpentua, liian ihania. wub.gif Tässä tilanteessa ei kyllä oo mitenkään päin mahollista ottaa pentua, vaikka kovasti haluttais.
pips_a
LAINAUS(Soen @ 18.1. 2007, 21:29) *
Heh, kyllähän sheltti kelpaa, mutta nyt ei ole sheltin aika tulla meille. Aijon metsästää omasta mielestäni sellaisen pentueen, jonka tahtoisin sheltiltäni, ja siihen menee aikaa. Jos koskaan sellaista löydän.
Mutta pupsi saapunee n. kuukauden päästä wub.gif

Ihana, että tollassiakin ihmisiä on vielä ketkä valitsevat oikeesti mistä yhdistelmästä ja kasvattajalta koiran haluavat (siis ei kasvattajia vaan koiran omistajia). Kauheasti tulee puheluita äitillekkin, että "onko teillä pentuja haluttais pentu mahdollisimman pian" ja ei ole edes suunniteltu sukupuolta yms kunhan vaan on koira ... ei sellassiille voi sanoa muuta kun "ei oo eikä ole tulossakaan ainakaan teille! käykää anttilan leluhyllyllä katsomassa"
Hyvä Sonja! Kyllä me vielä löydetään sulle sheltti sitten kun sen aika on, mutta onnea nyt tosta lappalaisesta! Oletkos kauankin tiennyt tästä kun jo niin pian tulee biggrin.gif
Lydia
LAINAUS(pips_a @ 19.1. 2007, 00:13) *
mutta onnea nyt tosta lappalaisesta! Oletkos kauankin tiennyt tästä kun jo niin pian tulee biggrin.gif

Hah, aika vähän aikaa itseasiassa, vaikka pupset jo reilun parin viikon päästä luovutusiässä ovat...
Sonjalla vaan kävi hyvä tuuri wink.gif Ehken vielä paljasta kasvattajaa/yhdistelmää, mutta kauan tätä oon suunnitellut ja vihdoin pennun saan smile.gif
Wupsu
Pentukuume täällä edelleen nousussa, mutta yritän ymmärtää, että meikän, saatikan äiteen, elämäntilanteeseen ei nytt mahdu koiran- saatika kissanpentua.. unsure.gif

Onnesta tänään tulloo meikälle hoitoon kaksi karvakorvaa wub.gif
Ninnura
Käytiin viime viikonloppuna katsomassa lk. kaniinimäykyn pentuja ja sit kk.kääpiömäykyn pentuja. wub.gif Ne oli kyllä niin syötävän sulosia, mutta meille ei nyt ainakaan tän vuoden puolella oo pentua tulossa...katsotaan sit ens vuonna. whistling.gif
Lazer
Yhä pentu kuumetta täälläkin... voi olla että meillekkin tulee 2008 tai 2009 pentu... C olisin sillon joko 3 tai 4v... smile.gif Niin hyvä pentue tulossa että en millään viitti jättää väliin... ellen sitten löydä c:lle narttua, jonka c astuisi ja sitten ota siitä kakaraa wub.gif
Soen
LAINAUS(pips_a @ 19.1. 2007, 00:13) *
Ihana, että tollassiakin ihmisiä on vielä ketkä valitsevat oikeesti mistä yhdistelmästä ja kasvattajalta koiran haluavat (siis ei kasvattajia vaan koiran omistajia). Kauheasti tulee puheluita äitillekkin, että "onko teillä pentuja haluttais pentu mahdollisimman pian" ja ei ole edes suunniteltu sukupuolta yms kunhan vaan on koira ... ei sellassiille voi sanoa muuta kun "ei oo eikä ole tulossakaan ainakaan teille! käykää anttilan leluhyllyllä katsomassa"
Hyvä Sonja! Kyllä me vielä löydetään sulle sheltti sitten kun sen aika on, mutta onnea nyt tosta lappalaisesta! Oletkos kauankin tiennyt tästä kun jo niin pian tulee biggrin.gif

Heh, totta. Itse tiedän, että kun sheltin otan, niin uros se tulee olemaan. Ja kaksi koiraa olisi mitkä tahtoisin löytyvän suvusta, no, nimiähän ne vain ovat, mutta silti. Ja jonkun näköistä käyttö tahtoisin kummaltakin vanhemmilta, en vain näyttelyitä. Eikä minulle todellakaan ole aivan yksi ja sama mistä sen sheltin otan. Ulkomailta sen tahtoisin... Joka tietenkin vaikeuttaa niiden koirien sukuun saamista, mutta ulkomailta uskoisin seuraavan shelttini tulevan. Ellei Suomessa tule sitä minun ihanne yhdistelmää.

Ja Bella vastasinkin tuossa, että en tosiaan kauhean kauaa ole tiennyt, mutta aivan mahdottoman hyvä tuuri kävi wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.