Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
Satsuma
mulla pentu kuume on "onneksi" ohi mennyt kun heinäkuussa sapuu cavalier-käärö Kiri. Sen riiviön kanssa on tässä ihan tarpeeksi hommaa.. tongue.gif

Vaikka ainahan kun näkee yli suloisia pentuja ajattelee automaattisesti: -voiku vois saada tuommosen käärön ! wub.gif
missi
Tulevana viikonloppuna voipi syntyä, sillä Mira on niin iso että pois alta smile.gif Mitattu mittanauhalla vatsanympärys: n.50cm. Virallinen laskettu aika ois kylläkin ensi viikon keskiviikkona. Mutta... sen näkee sitten, että mennäänkö niin pitkälle vai ei.
~mirGGu~
meiän Lucylla on 7 pentua 3+4 smile.gif pennuista 3 on kerman värisiä, loput harmaita wink.gif
<Iida>
LAINAUS(~mirGGu~ @ 5.1. 2005, 10:54)
meiän Lucylla on 7 pentua 3+4 smile.gif pennuista 3 on kerman värisiä, loput harmaita wink.gif

Ihanaa, pentuja kotona wub.gif ! Minkä rotuisia?
Itikka_
Täällä ilmoittautuu kanssa yksi pentukuumeinen. Nyt onneksi pentukuume helpottaa hieman. Muutimme rivitaloon avokin kanssa ja kuukauden päästä (toivottavasti, jos kaikki menee hyvin) meille on tulossa coton de tulear -vauveli. petyn kovasti jos ei jostain syystä pentua saadakaan koska olen ko. pentuun jo niin rakastunut wub.gif .

Meillä kaikki kaverit on ihan innoissaan ja muut sukulaiset, mutta... mun isä. Te ette oikeasti ole tavanneet niin eläintenvihaaja-ihmistä koskaan. Pahempaa ei voi olla. Alussa kun ruvettiin puhumaan koirasta sain joka kerta kuulla parin tunnin luennon koirien (ja yleensäkin eläimien) huonoista puolista (koska hyviä ei hänen mielestä ole). Nyt kun koiruli on oikeasti tulossa niin ei isä paljon enää valita, koska ymmärtää sen, etten tule kylään jos en saa ottaa koiraa mukaan. Ja isä näkee mua niin harvoin, että kestää kyllä yhden koiran typerän tyttärensä takia.
Wanssu
Suunnitelmat mennyt miten meni.. Italiaanioa ei taida tullakkaan, mutta yhdestä toisesta erittäin ihanasta yhdistelmästä kyllä!
Tässä nyt kuumeisesti odotan että tulevan pentuni emän juoksut alkaisi.. Odottavan aika on niiin pitkä. Mutta siis edelleenkin sitä toista sammaria odottelen.
Ah, ensi kesään menessä sen pennun olen saanut kyllä, kaksi valkoista unelmaa wub.gif
-Milli-
Täällä alkanut juuri taas pentukuume,kun ollaan saatu tolta nöffinuorukaiselle edes vähän aivoja ja murkkuikä pois biggrin.gif

Laitampa tässä kaikkien pentukuumeisten riesaksi kuvan meidän Dinosta silloin joskus n.vuosi sitten happy.gif

siinä seuraavana päivänä kun tuli meille
<Aino>
LAINAUS([WaLLu)
,28.12. 2004, 13:44] <Aino>, taidat olla se Aino, joka tuntee Pirjo J.:n Ylistarosta? wink.gif

Juu, olenhan minä! smile.gif
australianpaimenkoira
meille on tulossa suomenajokoiran pentu mutta mulle ehkä ostetaan (myös)joku pieni koira mutta silti haaveilen australianpaimenkoirasta wub.gif (mut en mä sitä kumminkaan nyt saa sad.gif )
Heipi
Pentu/koirakuumetta sairastan vieläkin..
Pakko kyllä laittaa meiliä yhdelle japsikasvattajalle, siellä kun on yksi urospentu vapaana.. innocent.gif Mutta sitten kun sitä meiliä on kirjottamassa, tuleekin kysymys: "mitä minä tähän nyt kirjoitan?" w00t.gif blush.gif
-laku-
Nyt se on varmaa, eli jos vaan kaikki menee hyvin, niin meille tulee kun tuleekin toinen koira! wub.gif
Skald
Sairastan tälläkin hetkellä koirakuumetta, haluan toisen ruotsinlapparin. wub.gif Rahakysymys kuulemma on vain..
Itikka_
biggrin.gif Jipii! Nyt on sitten varmaa, että tuo coton vauveli meille tulee! Olen ihan tohkeissani, pistin avattareen kuvankin siitä, mutta ei oikein onnistunut, tuli ihan rakeinen kuva sad.gif Olen vähän käsi tämän koneen kanssa...
CoLLieS
mä saan mun täysin oman kullannupun kesälomaan mennessä.. wub.gif
tosin onhan mulla se tipsu vaavi, mut se asustaa seinäjoella ja mä täällä asikkalassa ja kuopiossa..mut hiihtolomalla nään ihanan nella nappisilmän.. wub.gif
CoLLieS
LAINAUS(Itikka_ @ 30.1. 2005, 23:11)
biggrin.gif Jipii! Nyt on sitten varmaa, että tuo coton vauveli meille tulee! Olen ihan tohkeissani, pistin avattareen kuvankin siitä, mutta ei oikein onnistunut, tuli ihan rakeinen kuva sad.gif Olen vähän käsi tämän koneen kanssa...

aivan ihana vauveli...smile.gif
Heipi
Meen ehkä (siis todellakin ehkä) kattomaan koiria (ja erityisesti yhtä japsipentua) yhteen kenneliin.. wub.gif
>tinja<
tännekin nyt ihan oikeesti tulossa wub.gif
<Iida>
LAINAUS(>tinja< @ 31.1. 2005, 16:40)
tännekin nyt ihan oikeesti tulossa wub.gif

Oi, mäykky vai...? smile.gif
>tinja<
LAINAUS(<Iida> @ 31.1. 2005, 17:42)
Oi, mäykky vai...? smile.gif

juu wub.gif tuolta hiukan kauempaa smile.gif
-laku-
Kaikki tosiaan saavat koiran. biggrin.gif Miten se voi olla mahdollista? wink.gif
Jasmin
Mistä, Tinja? Ihan ulkomailta asti? Onneksi olkoon vain kovasti! wub.gif *hali*
DyNaMiTe
Ihania kuvia kaikilla! Sannilla alkaa tässä lähiaikoina juoksut ( Eikka saa kyytiä! tongue.gif ). Pidämme ehkä yhden pennun itsellämme, ja loput myymme.
Ässä
Voi että kun mä haluaisin toisen koiran. Sheltin... unsure.gif Muuta ehkä saan suostuteltua vanhemmat... Ehkä... shifty.gif

DyNaMiTe: Minkä rotuinen koirasi on? Tai siis ne pennut? wink.gif
CoLLieS
-laku- Mistä kennelistä ?? teehee.gif
-laku-
LAINAUS(collie_sheltie @ 1.2. 2005, 17:18)
-laku- Mistä kennelistä ?? teehee.gif

Luultavasti Timonan kennelistä. wink.gif *tai sieltä se nyt olisi tulossa, jos vaan pentuja syntyy.*
Aigi
LAINAUS(Heipi @ 31.1. 2005, 14:28)
Meen ehkä (siis todellakin ehkä) kattomaan koiria (ja erityisesti yhtä japsipentua) yhteen kenneliin.. wub.gif

Japsia? blink.gif Voih...Ne on niin inannia wub.gif
¤Jatuni¤
VujjVujjVujj blush.gif
Pääsen viikon päästä perjantaina lapinkoirakenneliin katsomaan sunnuntaihin asti silloin.. neljän(?) viikon ikäisiä pentuja wub.gif wub.gif
Heipi
LAINAUS(Aigi @ 4.2. 2005, 16:00)
Japsia? blink.gif Voih...Ne on niin inannia wub.gif

Japsia japsia. wink.gif
Tai no ei enää ainakaan sitä pentua koska se on myyty, mutta niitä muita kyllä haluaisin käydä kattomassa. wub.gif
Yyyääh, koirakuumeisena on rankkaa olla varsinkin kun tietää ettei helpotusta tulee ainakaan vuoteen. blink.gif
Aigi
LAINAUS(Heipi @ 4.2. 2005, 20:31)
Yyyääh, koirakuumeisena on rankkaa olla varsinkin kun tietää ettei helpotusta tulee ainakaan vuoteen. blink.gif

Niinpä, niinpä biggrin.gif Mulla on kanssa ihan sama juttu...
*Sanni
LAINAUS(Itikka_ @ 30.1. 2005, 23:11)

Onnittelut! wub.gif
Heipi
LAINAUS(Aigi @ 4.2. 2005, 22:10)
Niinpä, niinpä biggrin.gif Mulla on kanssa ihan sama juttu...

Eikä japsipentujen kuvien ihasteleminen auta yhtään, pahentaa vain. w00t.gif
¤Jatuni¤
Njaa, meille ei tähän kerrostaloasuntoon tule enää toista koiraa... Omalla koiralla teetetään ehkä kasvattajan luona pennut ensi vuonna... unsure.gif Niin pitkä aika! angry.gif
~PeiKko~
Meillä on kuumeisia talo täys!!
Kaikis eniten kuumeesta kärsii äiti.Kamalasti kun haluttais pientä. smile.gif
Wanssu
Ei vieläkään juoksut alkanut.... Plääh. sad.gif sleepy.gif

Malamuutti haavekkin kasvaa ja kasvaa.. Mutta samojedi lauma ensin täyteen biggrin.gif
¤Jatuni¤
Jaa jaa...

Voi teitä onnellisia. Ihmeen onnettomilta kuitenkin vaikutatte.

( pinch.gif teehee.gif )
Wanssu
Mä oon onettoman onnellinen (hmm). Onnellinen siis olen kun tiedän että toinen koira on tulossa, mutta onneton kun ei juoksut ala, vaikka merkkejä näyttääkin.
Ja sitten vielä se astutuksen odottaminen, onko kantavana, sitten synnytys ja sitten että saa pennun kotiin. Odottavan aika ON pitkä.
Pompula
No mä olen tässä haaveillut pomista wub.gif
kenneliä ei vaan tunnu löytyvän.. blink.gif Tai oikeastaa löytyy mutta
kaikille syntyy samoihin aikoihin ja sitten ne varataan suurinpiirtein päivässä confused.gif ja se vaan tuntuu vaikealta kun porukat on vieläkin ihastuneet cotoniin..Ja ne pelkää että pomi on liian pieni tai jotain.. blink.gif ja onha meillä kyllä kaiken laista karvaturria nyttenki mutta pentu kuume on kauhea wub.gif wub.gif
Sweet Dreams
Kyllähän sitä on oltu "kuumeessa", ei tunnu paranevan koskaan rolleyes.gif Luulenpa, että helpotusta on odotettavissa kunhan siksi aikaa van keksisi jotain järkevää tekemistä, että unohtuis ainainen ajatuksen karkailu sinne karvaturriin. blush.gif
Itikka_
Sunnuntaina päästään taas katsomaan meidän vauvaa wub.gif

Vielä kolme viikkoa, ei jaksa odottaa!!!
Capri
Meilla odotellaan viela juoksua. Tammikuussa luultiin jo etta nyt tulee, mutta ei. Tutuu oikeen kunnolla pihtaavan sita. rolleyes.gif

Tein tuttuni sekarotuiselle pennulle sivut:
www.freewebs.com/zaramix
Toistaiseksi siella on vaan kuvia mutta tekstiakin tulee kun omistaja ehtii kirjoittamaan.
Syotavan ihana koira wub.gif
-Milli-
Mä onnellisena lähden huomenna kattomaan 4vk vanhoja kk saksanseisoja pentuja (8kpl) wub.gif Ja pitäähän ottaa paaaaaljon kuvia tongue.gif [jospa tänne sitte laittaisin ihmisten härniksi biggrin.gif ]
veau
Jees... Meille saapui juuri itsenäisyys päivänä cockeri pentu, nyt 4kk vanha.... wub.gif wub.gif

-Milli-, mistä kennelistä otatte karkkarin? wub.gif
-Milli-
LAINAUS(San_San @ 12.2. 2005, 09:32)
-Milli-, mistä kennelistä otatte karkkarin? wub.gif

Ei meille ole tulossa pentua blush.gif Ihan tutulle mennään vain ihastelemaan,(tietääkseni ei ole kennel vaan ihan yksityinen,en kylläkään ole varma) biggrin.gif
-laku-
mua "ärsyttää" kun sieltä mistä meille se pentu tulee, niin sitä narttua ei ole vieläkään astutettu, koska ilmeisesti juoksut eivät ole vieläkään alkaneet. dry.gif Pentu piti olla luovutusikäinen ihan kesäkuun alussa, mutta nyt näyttää siltä, että pentu tulee vasta aika loppulomasta. sad.gif
hanna.
Tänään iski vielä pahempi pentukuume. Dogsitteri kurssilla kävi 6kk vanha kaukasianpaimenkoira Minsk. Voi että se oli ihana. wub.gif Kaikkien syliin yritti ahtautua, ei tainnut tietää kuinka iso oli. biggrin.gif
wenakko
wub.gif Mulla iski pentukuume, kun täällä häärää kolmen pennun kanssa

Tossa etusivulla on yks kuva niistä! wub.gif Hoswin
*Sanni
Voi että kun sais sen toisen ihanan huiskuhännän ,mutta kun
vanhempien pitääkin olla tuollaisia. angry.gif confused.gif

Kamala pentukuume! wub.gif laugh.gif
phard
pentukuume täälläkin. pentua ei kuitenkaa oo tulossa varmaan vielä pitkini aikoihin sleepy.gif vitsi että ois ihana semmonen pikkunen vauvva wub.gif
wenakko
Mä saan koiran pennun kesäksi 2006 smile.gif

Suostuttelin äitiä.. No Onneks ees silloon.. dry.gif
-anna-
Minä olen käynyt kattelemassa tuoll afgaani-kennelissä nuota afgaaninpentuja.. ensimmäisen kerran kun näin ne he olivat 2päivää.. seuraavalla kerralla 4vivikkoa.. kohta lähen uudestaan kattomaan.. niitä pikku vipeltäjiä.. jospa kuviakin sais smile.gifbiggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.