Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
*Sanni
LAINAUS(wenakko @ 13.2. 2005, 10:26)
Mä saan koiran pennun kesäksi 2006 smile.gif

Suostuttelin äitiä.. No Onneks ees silloon.. dry.gif

Voih,onnea! smile.gif Minkä rotuisen?
wenakko
LAINAUS(Lumienkeli @ 13.2. 2005, 11:29)
Voih,onnea! smile.gif Minkä rotuisen?

En mä tiedä vielä.. Ehkä Whippetin smile.gif wub.gif
Heipi
LAINAUS(wenakko @ 13.2. 2005, 11:26)
Mä saan koiran pennun kesäksi 2006 smile.gif

Minä myös. wub.gif
Ensin lupailtiin että se otetaan vasta kun pääsen ripiltä, mutta äitipä hieman viisastui niin se otetaankin jo ensi vuonna.
Hmm... saisinkohan äidin viisastumaan hieman lisää.. shifty.gif innocent.gif
..ansku..
haluaisin ISOVILLAKOIRAN wub.gif wub.gif mutta äiti ei suostu sad.gif
wenakko
LAINAUS(Heipi @ 13.2. 2005, 17:25)
Minä myös. wub.gif
Ensin lupailtiin että se otetaan vasta kun pääsen ripiltä, mutta äitipä hieman viisastui niin se otetaankin jo ensi vuonna.
Hmm... saisinkohan äidin viisastumaan hieman lisää.. shifty.gif innocent.gif

Mä sanoin äitille jotain tyyliin: "kumminkin mä sen koiran ostan, mitä myöhemmin mä sen ostan, ssitä kauemmin mun pitää asua täällä ;D
PoisonGirl
Pentukuume helpottaa täälläkin päin toukokussa...odottaa innolla wub.gif
Lory
Mulla on ihan älytön pentukuume, ollut jo iät ja ajat. Muttei oo helpotusta tulossa confused.gif eikä edes tuo äiti suostu sanomaan miksei hankita. .___.

(se on kyllä varmaan rahasta tai sitten siitä että olen vähän allerginen mutten tiedä olenko koirille, kissoille reagoin vähäsen [ihottumaa..]. olen koittanut hoputtaa tuota allergiatesteihin, mutta ei se suostu.. luulee [=tietää] että alkaa entistä kauheampi kinuaminen.)

mutta onnea paljon teille joille on suloinen pupsi tulossa blush.gif

ja niin, kertokaa jookosta miten saitte vanhempanne suostumaan? shifty.gif
Heipi
LAINAUS(Lory @ 13.2. 2005, 19:56)
ja niin, kertokaa jookosta miten saitte vanhempanne suostumaan?  shifty.gif

Höpöttelen kaikkea mahdollista koirista, näytän kirjoista/netistä kuvia, ulkoilutan silloin tällöin yhtä tuttavan koiraa jne.
On tainnut tepsiä kun kerta koira tulee ensi vuonna. thumbup.gif
Lory
LAINAUS(Heipi @ 13.2. 2005, 19:03)
Höpöttelen kaikkea mahdollista koirista, näytän kirjoista/netistä kuvia, ulkoilutan silloin tällöin yhtä tuttavan koiraa jne.
On tainnut tepsiä kun kerta koira tulee ensi vuonna. thumbup.gif

Onnea biggrin.gif minkärotuinen? (anteeksi, en ole jaksanut lukea topiccia x__O)

onhan tuota koirista höpöttelyä koitettu, ja kuviakin olen näyttänyt mutta toi ei ees halua vähä niitä. u_______u"
Wupsu
mä sain äidin suostuun sillee et kun mä olin jo kauan vinkukut(niin äiti sanoo dry.gif ) koiranpentua ja meil oli kissa... ja sit yks kesä se kissa katos ja mä en ollu sillon kotona vaan lapis kamujen kans retkel... nii sit ne kävi ostaas japsi pennun....
sanon vaan et olisin kyl halunnut käyttökoiran mutta ei se käy kun sellasta ei muka mahdu!!?!? blink.gif
meillä on kyl aika iso talo...... innocent.gif shifty.gif
Heipi
LAINAUS(Lory @ 13.2. 2005, 20:16)
Onnea biggrin.gif minkärotuinen? (anteeksi, en ole jaksanut lukea topiccia x__O)

Kiitoksia. wink.gif Japaninpystykorvahan se meille tulee. biggrin.gif
<Aino>
No meillä tuon Doriksen saamiseen auttoi se, että rakas hoitokoirani kuoli yllättäen sad.gif Ja Jessican sain sitte Doriksen kaveriksi biggrin.gif Kolmanteen piti jo suostutellakkin aika kauan, kunnes se sinnikkäällä tinkaamisella ja rotuinfolla onnistui! smile.gif ja vanhemmatkin ovat yksilöllisiä, kaikki ei tepsi kaikkiin shifty.gif
hennu_
LAINAUS(<Aino> @ 13.2. 2005, 20:37)
No meillä tuon Doriksen saamiseen auttoi se, että rakas hoitokoirani kuoli yllättäen sad.gif

Multa on kuollut jo kolme rakasta hoitokoiraa ja jokaista olen surrut, ei auta.

LAINAUS

Kokeiltu on 11 vuoden ajan, ei toimi hankalimmilla vanhemmilla..

Buhuuu sad.gif Miks mulla pitää olla niin vaikeet vanhemmat ja laiska sisko? (Jos siskokin kinuis ni olis paremmat mahikset..)
-laku-
Jes! Nyt alkoivat nartulla juoksut, ja astutus tapahtuisi ens viikonloppuna. thumbup.gif Innolla odotan. Laskin, että pentu tulisi kotiin siinä kesäkuun loppupuolella! Ihanaa.. wub.gif
Nyt vaan täytyy toivoa, että kaikki menee hyvin. smile.gif
Lydia
LAINAUS(-tuikku- @ 13.2. 2005, 20:41)
Buhuuu sad.gif Miks mulla pitää olla niin vaikeet vanhemmat ja laiska sisko? (Jos siskokin kinuis ni olis paremmat mahikset..)

Hankalat tosiaan... ei mikään kelpaa sneaky2.gif
mut vielä ne ylipuhutaan... usko pois
*mullahan hyviä ideoita riittää* laugh.gif innocent.gif
Wanssu
Meillä porukat suostui vasta sitten koiran ottoon kun olin tarpeeksi vanha ja ylittänyt pahimman teini-iän whistling.gif Siis että olin valmis ottaan vastuun omasta koirasta.
Eli siis sain 17 vuotiaana ekan koiran - koko ikäni samojedia kinunnut.

Nartun juoksut alkavat toivottavasti ensi viikolla, muuten astutus menee tosi pitkälle ja pentuja ei saada kotiin niin kuin suunniteltu confused.gif Mutta kyllä merkkien mukaan ihan juuri ovat alkamassa - taitaa vaan tyttö tietää että sulhanen odottaa ja sen takia pihtaa aloittamista w00t.gif
Alkais nyt ne juoksut!
-Milli-
Kahtokaapas ihmiset tätä, 4vk vanhoja karkkareita tongue.gif

-laku-
aah! Ihania! wub.gif
-Tintti-
Minulla on samassa tilanteessa. Minulla on 7,5v. samojedi narttu ja voi kuinka paljon toivoisin toista koiraa!!!

Mutta vanhempieni perjaate on "yksi koira, per talo" tai "tässä talossa asuu vain yksi koira" jne. Uuden koiran saan heti, kun niin no edellinen on...kuollut:(

No jospa enää ei kauan kestä, kun lähden opiskelemaan (vain ehkäpä 3-5v.) niin sitten voisin itselleni koiran ottaa. Ensimmäinen rotu mikä tulisi, olisi varmaankin punainen irlanninsetteri wub.gif Afgaanikin haluaisin, mutta tuskin ihan opiskelijalle kerrostaloon afgaania smile.gif Mutta jos saisin nyt "pian" koiran niin setteri sieltä tulisi. Sitten myöhemmin olisi afgaanien ja jenkkien aika...
phard
ihania kuvia wub.gif
Itikka_
Apila
Täällä on pentukuume, ja kova! elättelin jo vähän toivoa, että pentu joskus saattaisi tulla mutta ei. Meille ei tuu toista koiraa.. sad.gif
Itikka_
Huomaa taas, että meikä on hieman käsi tämän koneen kanssa... oops.gif Kuva pompsahti vaan tuohon niin äkkiä ja kaikki tekstit jäi pois, etten ehtinyt kuin hämmästyä. Siis...

Tuossa on meidän pentu vasemmalla, tuo jolla on kieli ulkona. Viikko enää odotusta! (toivottavasti eivät pahastu noiden kahden muun pentujen omistajat kun laitan heidän palleroiden kuvat tänne)
>tinja<
Nyt sitten meilläkin pieni talossa! wub.gif
Lydia
Tinja: Joko se saapui?!? Paljon onnea pennun wub.gif johdosta! Mikäs neidin nimeksi nyt tuli?
Lory
Huah. Äiti muuten kyllä suostuisi koiraan, mutta kun sen mielestä se on niin pitkäaikainen juttu ja mihin se sitten menisi kun me (siskoni ja minä) opiskellaan.. confused.gif

koitin sanoa että otan sen mukaan mutta siihen se ei enää sanonut mitään. ._.

onnea, >tinja<! biggrin.gif näytäthän jotain kuvia? :B
Wanssu
Noniin, meillä kohta ensimmäinen vaihe ohitettu ja sulho odottaa wub.gif
Jos kaikki menee hyvin niin kesäkuun puolen välin tienoilla on pentujen luovutus.
Odottavan aika on hyyyyyvin pitkä!!

>tinja<lle mielettömästi onnea ja laita kuvia pallerosta!
>tinja<

Naomi wub.gif ikää päivää vaille 3 kk
-Saana-
LAINAUS(Apila @ 19.2. 2005, 00:05)
Täällä on pentukuume, ja kova! elättelin jo vähän toivoa, että pentu joskus saattaisi tulla mutta ei. Meille ei tuu toista koiraa.. sad.gif

Sama täällä, ei ainakan vielä...
Wanssu
Voi >tinja< minkä teit! Nyt heräs kyllä sitten viimesimmätkin kuume bakteerit eloon. Tuo on aivan ihana! wub.gif
En mitenkään malta odottaa kesään!
-Iida-
LAINAUS(Apila @ 18.2. 2005, 23:05)

Emma, kohtalotoveri! Mä olen aika varma että vanhemmat pysyvät kannassaan, ja vastaus toinen koira-kysymykseen on tiukka ei tulevaisuudessakin. sad.gif Mä en ymmärrä miksi ne eivät suostu toiseen koiraan, kun hoidan Eetunkin melkein täysin yksin, ja siinähän se toinen koira melkein menisi missä yksikin. Tai no, olisihan kahden koiran turkinhoidossa ja pennun kouluttamisessa yms. enemmän työtä, mutta olisin kyllä valmis työskentelemäänkin niiden eteen. wink.gif

Jee, tänään katsomaan kaverin pikku tiibetinspanielievauvaa wub.gif Taitaa kuume nousta entisestään... Ja Tinja, Naomi on ihana!
Noore
LAINAUS(Apila @ 18.2. 2005, 23:05)

Emma, sinäkin!
Itsekin tässä yritän vinkua ja vinkua... mutta ei näytä onnistuvan sad.gif
Yritän kuitenkin ahkerasti vinkua jos vaikka se äiti suostuis ostamaan pennun...
Hyvä pentue astutetaan nyt joskus keväällä (tarkkaa tietoa ei ole) mutta odotan siihen saakka ja kun on astutettu alan jo vinkumaan wub.gif mutta, toivotaan parasta.

tässä kyllä lisää pentukuvia, ihmisiä kiusaamaan wub.gif:

kuhertelevaiset... biggrin.gif

ruoka maittaa hyvin...

...mutta nakkisormet ovat paremmat!

vähän ravistelua biggrin.gif

Kuvan pennut ovat sitten 5-viikkoisia wub.gif eikä kuvia saa kopioida ilman lupaani!!!
wenakko
Oi Noora ihania kuvia!!!

Mä en tiedä minkä rotuisen haluaisin.. Sen pitäs olla aika suuri, mutta haluan olevan haastetta ja turkkiakin sais olla.. En tiedä confused.gif

No jokatapauksessa meille tulee koira 2006 kesäksi smile.gif
-serafina-
Tinja: Voi kuinka naomi on suloinen. wub.gif

mullakin on ihan hirveä pentukuume nyt, mutta ei taida pennun ottaminen onnistua ainakaan vähään aikaan.. confused.gif
Havahava
Meille saattaa olla tulossa lievitystä pikapuolin, nyt vielä eletään jännityksessä muutama viikko tongue.gif ..
Sanne
Minä ottaisin niin mielelläni kolmannen koiran. Tällä hetkellä suosikkirotuja on koikkeri ja cockeri laugh.gif

Elvis oli niin helppo pentu. Ensimmäisenäkin yönä se vain herätti minut leikkimään uudella lelulla, eikä itkenyt ollenkaan. Tavaroitakin se tuhosi vain kerran (harmi että ne oli sitten justiinsa kalliit philipsin kuulokkeet rolleyes.gif ).

Täälläkin valitettavasti esteenä vanhemmat, jotka ovat ehdottomasti sitä mieltä, että meidän talon eläinkiintiö koirineen ja gerbiileineen on täynnä sad.gif
Noh, jos totta puhutaan, niin ei minullakaan olisi tällä hetkellä aikaa kouluttaa toista nuorta koiraa varsinkin, kun Elvis vasta aloittelee agissa kisaamista smile.gif
<Iida>
Näin kevään saapuessa lakaa meikäläisenkin pentukuume nousta. Voi kuinka ihana pieni borderterrieri pentu olisikaan wub.gif

Valitettavasti meille ei kolmatta koiraa tule ja vaikka tulisikin niin siihen on vielä paljon aikaa, kun ovat nuo aikaisemmatkin niin nuoria vielä. Täytyy vaan jaksaa odottaa aikaa, jolloin pääsee omaan kotiin ja tilanne on sopiva pennun hankinnalle smile.gif
Mem
Pentukuume nousee...nousee....nousee...nousee...nousee
Oi miten ihana ois semmonen pikkunen lutunen musta belggaripallero! Niin...mutta meille ei nyt valitettavasti voit tulla kolmatta koiraa, koska esteenä ovat nämä eliöt, joita kutsutaan vanhemmiksi...mutta ne eliöt kyllä ovat puhuneet, että meiän Julle voitais astuttaa joskus kesällä! wub.gif Voih, pentukuume : nousee...nousee...nousee...nousee...nousee...nousee...
Capri
Nyt ollaan taas askelta lahempana: juoksu alkoi tanaan!
Siis noin 10-11 viikon paasta maailmaan putkahtavat. thumbup.gif
Fowy
Mulla taitaa olla ikuinen pentukuume... tongue.gif
Voi kuinka ihanaa olisi saada tänne pieni pentu mukaan hyörimään. Mikähän rotu, niitä kun on niin paljon. No Valkoinen paimenkoira on ollut jo parisen vuotta listalla. Sellaisen ottaisin kyllä heti, jos voisin. Toinen on portugalin vesikoira. Tiibetinterrieri, vehnäterrieri, cairni, skotti, italianvinttikoira, basenji, koikkeri, jenkkicockeri, tiibetinspanieli, flatti, collie, berni, hovawart... Listaa vois varmaan jatkaa aika pitkälle biggrin.gif Mutta toisaalta, listasin tuohon sellaisia rotuja, mitkä olisi mukavia kaikin puolin, mutta sopisivatko ne sitten tähän elämäntilanteeseen ja tällaiselle ihmiselle, kuin minä... sleepy.gif

Mulla on esteenä sellaiset eliöt, kuin isosisko ja äiti... xD Mä olen ihan yksin kahta vastaan happy.gif Aina se äiti puhuu siitä, että kun bellasta aika jättää, niin Sindi tarvitsisi kaverin, mutta mä en halua-jaksa-pysty ajatella semmosta...
phard
pentukuume vaan kasvaa rolleyes.gif

argh. pakko saada pentu. faarao tai villa wub.gif
Lovskars
Meille on tulossa pentuja tässä lähipäivinä. Keskarivillakoiria, Villikselle tiedoksi wink.gif
*Sanni
Vaikka mitä yrittäis niin vastaus on aina sama,EI.
Mä en ymmärrä miks meille ei vois tulla toista pörröpäätä. sleepy.gif
Mut vielä ptiää yrittää ,keksis vaan et miten?
Ajattelin ,että jos tekis niin et ite osatis kaikki tarvittavat tavarat
ja sit vanhemmat ostais sen koiran. whistling.gif
Jään yrittämään.
Ce´Nedra
Hiih!! Soitin just kasvattajalle, jolla on vapaana yksi skottityttö! Pääsiäisen jälkeen meillä alkaa ihanat ajat; pissipapereita joka puolella ja kova vahtiminen, miten koirani tulee toimeen pennun kanssa...

Olen niin täpinöissäni.... w00t.gif
Amélie
Voijei.... Mullakin kauhee pentukuume,eikä nuo tein kaikkien laittamat kuvat helpottanu oloa yhtään tongue.gif
Suunnitelmat on valmiina (niinkun jo aikasemmassa viestissä,joskus ketjun alussakin taisin sanoa ), nimet ja rahoitukset, sunmuut...Ainut mikä on,niin se äidin ja sen pahasen miesystävän KYLLÄ-sana puuttuu dry.gif
Mutta...onhan mulla toki aikaa. Ja kuitenkin jo yks ihanuus täältä löytyy wub.gif
Emmin ikä vaan olis nyt sellanen, että jos pennun aikoo joskus ottaa, niin se aika olis kyllä nyt. Emmikin kun on kuitenkin sen luonteinen,etten usko, että se sopeutuisi enään myöhemmällä iällä uuteen palleroon unsure.gif

Mutta...kahtellaan smile.gif
<Iida>
Laitankin pari kuvaa Milosta (täyttää kohta vuoden...) pentuna tongue.gif

ensimmäistä kertaa metsässä (9 vk)

Metsässä

Milo 8-viikkoa vanhana

Väsyttää...

Fowy: mulla on kanssa ikuinen pentukuume biggrin.gif ! Tosin tällä hetkellä ei aikaa kolmannelle koiralle olisi, eikä mitään mahdollisuuksia edes ottaa kun muut ovat niin nuoria, mutta kuitenkin...
-laku-
^Aivan ihania kuvia! wub.gif

Täälläkin pentukuume kohta hellitää, kun huhtikuun loppupuolella pitäisi pallerot syntyä! wub.gif
Verdana
Tuli perjantaina eräs melkein naapurissa asuva villapentu söpöilemään. Pentukuume eikun kasvaa.. biggrin.gif
Pompula
no ite oon aivan hulluna pomin pentuun jota oon nytten tässä
etsiskellytkin wub.gif
Näyttelyt alko innostamaan ja uuden koiran hankkiminen oli muutenkin ollu puheena jo jonkinaikaa happy.gif sitte etittii sopivaa rotua ja pommiin sitte päädyttiin tongue.gif
Nyt vaan etitään sopiva kenneli ja vapaa pentu wub.gif tongue.gif
Onko muuten kellään pommia? ois meinaan kiva tietää luonnetta ja muuta happy.gif
Lory
ainakin yhdellä on täällä pommi, nic on Suvi. n__n

mun on pakko saada shiba. <3 oon lukenu kaiken mitä akita-shibarotuyhdistyksen sivuilta irtoaa.. ja muistakin suomenkielisistä paikoista :/ pitäisi vain saada tutustua siihen irl. ja ei toi varmaan suostu confused.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.