Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
nuunuu
Meillä kans pentukuumetta. Tällä hetkellä kotona on n.9kk cotoni-tyttö ja huhti-toukokuussa muuttaa meille maalle(avon vanhempien) luokse samojedipoika. Se on meidän koira vaikka sinne muuttaakin.Allergian vuoksi ei voi meille kaupunkiin tulla mikä on toisaalta harmi juttu. Mutta pentukuumetta on ilmassa ja paljon wub.gif
Jasmin
Fowy: Jaa tipsu? stupid.gif Oletko nyt aivan varmasti aivan varma? nimim. tunnet siekin Caran... biggrin.gif baa.gif

Voi voi... Veljen kummeille tuli pieni borderterrieriuros, ja mie olin AIVAN myyty. Borderi ei ole koskaan tuntunut ihna siltä mun rodultani, mutta kun... wub.gif smile.gif

Mutat eipä meille toista tule, ei äidin katon alle. Sitten kun muutan pois, saan pitää vaikka kuinka montaa koiraa, se selittää. biggrin.gif caran se vannoo antavansa mun mukaani sitten josksu, mutta tuskimpa likasta raaskii luopua. thumbup.gif Ja Cara tulisi hulluksi ilman äitiä. innocent.gif
<Iida>
^^Muistatko/tiedätkö mistä kennelistä kyseinen borderi on? smile.gif
Jasmin
LAINAUS(<Iida> @ 8.3. 2005, 13:58)
^^Muistatko/tiedätkö mistä kennelistä kyseinen borderi on? smile.gif

Grindstonesilta. wink.gif Tästä pentujen omalle sivulle. Ja koira on Santo (G. Wave Surge). wub.gif
<Iida>
LAINAUS(Metsäkeiju @ 9.3. 2005, 12:27)
Grindstonesilta. wink.gif Tästä pentujen omalle sivulle. Ja koira on Santo (G. Wave Surge). wub.gif

^^Ai se on noita tsunami- pentuja, tosi nätti poika kyllä on wub.gif
Amélie
<Iida> ,nuo sun laittamat kuvat ei ollut YHTÄÄN kivoja.... tongue.gif Mä tuun ihan hulluks,kun kaikkialla on älyttömän sulosia palleroita koko ajan w00t.gif

Mutta...niinkun aikasemmin sanoin kaikki suunnitelmat on valmiina, jajajajaja muutoksia edelliseen sen verran, että pentu tulee -06 kesälläexcl.gif Jos vaan mun omat rahat siihen riittää ( ja uskokaa vaan...mä pistän ne riittämään x)) , ja jos sopivasti pentue syyntyy...

Mutta hulluutta odotellessa shifty.gif mä jatkan pentukuvien kahtelemista.
Ässä
LAINAUS(-emmi- @ 9.3. 2005, 19:03)
<Iida> ,nuo sun laittamat kuvat ei ollut YHTÄÄN kivoja.... tongue.gif Mä tuun ihan hulluks,kun kaikkialla on älyttömän sulosia palleroita koko ajan w00t.gif

Mutta...niinkun aikasemmin sanoin kaikki suunnitelmat on valmiina, jajajajaja muutoksia edelliseen sen verran, että pentu tulee -06 kesälläexcl.gif Jos vaan mun omat rahat siihen riittää ( ja uskokaa vaan...mä pistän ne riittämään x)) , ja jos sopivasti pentue syyntyy...

Mutta hulluutta odotellessa shifty.gif mä jatkan pentukuvien kahtelemista.

Minkäs rotuinen pallero on tulossa teille? wink.gif

Minä pistän vanhemmat halumaaan Austraalianterrierin pentua. Ne oikeastaan sanoi, että sitten kun vejleni on kolmannella (nyt siis se on ekalla.) unsure.gif . EN JAKSA ODOTTAA! blink.gif Olen valinnut nimen ja kaikki. smile.gif Tietääkö kukaan hyvää Aussikenneliä?
Amélie
LAINAUS(Saraz @ 10.3. 2005, 06:40)
Minkäs rotuinen pallero on tulossa teille? wink.gif

Maailman pienin paimen,eli...Lancashire heeler... wub.gif
<Iida>
LAINAUS(-emmi- @ 10.3. 2005, 15:06)
Maailman pienin paimen,eli...Lancashire heeler... wub.gif

Ooi, jos ottaisin pienen koiran (eikä borderterrieriä olisi mukana...) niin ottaisin ehdottomasti heelerin, ne on jotain niin hauskoja wub.gif biggrin.gif
Jasmin
LAINAUS(<Iida> @ 9.3. 2005, 16:10)
^^Ai se on noita tsunami- pentuja, tosi nätti poika kyllä on wub.gif

Aivan ihana. Äitini sanoi, että se näyttää aivan täystuholta, mutta... biggrin.gif baa.gif Äidit on äitejä.
Amélie
LAINAUS(<Iida> @ 10.3. 2005, 15:37)
Ooi, jos ottaisin pienen koiran (eikä borderterrieriä olisi mukana...) niin ottaisin ehdottomasti heelerin, ne on jotain niin hauskoja wub.gif biggrin.gif

biggrin.gif Ne vaan on niin ihania... wub.gif
Harmittaa, kun just nyt olis ens kesäks tulossa ihan UPEA pentue (kirjotinkohan siitä jo aikasemmin huh.gif ), eikä mulla ole minkäänlaisia mahdollisuuksia saada sieltä pentua... sneaky2.gif
amina
Täällä kans on pentukuumetta. Muttei kyllä todellakaan koiranpentukuumetta (sillä tuossa omassani on mulle _aivan_ tarpeeksi pentua vielä moniksi vuosiksi) vaan kissanpentukuumetta. Semmosen kermanvärisen cornish rexin otan heti kun on mahdollista. wub.gif

Sori, tää ei liity. biggrin.gif
risquatt
Yks pääsiäisyllätyssaluki ois toiveissa... Vaikka leijonapentu on vasta 7 kk täyttämässä... Tahtoo ja tarttee!
-Milli-
Kävin pari päivää sitten kattomassa luovutusikäisiä karkkareita (joista aikaisemmin laitoin kuvia),ja oli ne niin wub.gif (vaikken siitä rodusta muuten paljoa välitäkkään mutta pennut ovat pentuja)!
Ja se pentukuume tuon ansiosta nousi entisestään,vaikkei _vielä_ ole huipussaan biggrin.gif Iskä vaivihkaa aina äitille mainitsee että "tommnen ois hieno,otetaa" ja äiti huutaa "ei kolmatta tähän taloon",mutta voishan se olla mahdollista whistling.gif
Lory
äiti lupasi että me saadaan koira! biggrin.gif ihanaa. <3

rodusta tms. ei ole mitään tietoa, tosin, uros se ehkäpä tulee olemaan.. ^___^

äiti haluaisi turun eläinsuojeluyhdistyksestä koiran, mutta mä en ole valmis siihen. tai siis, löytökoira, ja vielä aikuinen (yleensä, ja äiti haluaisi aikuisen..) ensimmäisenä koirana, ei ole mielestäni mitenkään järkevää. itse haluaisin pennun jolla on ollut kunnon ensimmäiset elinviikot.

huah. :> mutta koira meille kumminkin jossain vaiheessa tulee. <3
<Aino>
Meillehhän tuli tuo penikka nyt perjantaina, joten eiköhän tuossa ole meille vähäksi aikaa ihan tarpkeesi tekemistä shifty.gif wub.gif
Wanssu
Viikon päästä saadaan tietää onko se meidän vauva masussa vai ei. Jänittää, toivon että tämä viikko menis erittäin nopeesti!! thumbup.gif
wenakko
Kaikilla äideillä on yleinen harhaluulo, että sitten kun pentu tulee taloon, ne joutuu hoitaman sen blink.gif

Mä en tajua tällästä biggrin.gif Kai sitten jos sen pennun saa niin sitä hoitaa... dry.gif
Lory
nyt on mailattu dakarai-basenjikennun kasvattajalle.. *jännittää*
HoneyDream
Voih... wub.gif
Kumpa minäkin saisin pikkuisen! Äidiltä en ole uskaltanut kysyä, ettei tunnu kovalta kinumiselta... Voi kylläkin olla mahdollista, että kolmas tulee...
Haluan kyllä jonkun eri rotuisen, vaihtelu virkistää biggrin.gif

Haluaisin kovasti shelttiä, tolleria, mitteliä, belggaria... Äiti ei halua isoa koiraa, koska silloin täytyisi asua maalla. Missä muualla me asutaan ellei maalla rolleyes.gif ...(emme siis _täysin_ maalla asu, mut melkein...)

Sitten kysymys: Onko kenenkään mielestä kolme koiraa liikaa? Monellako on kolme koiraa tai enemmän?
HoneyDream
LAINAUS(<Aino> @ 22.3. 2005, 21:21)
Meillehhän tuli tuo penikka nyt perjantaina, joten eiköhän tuossa ole meille vähäksi aikaa ihan tarpkeesi tekemistä shifty.gif wub.gif

Kävin sivuillasi katsastamassa uudesta vauvastasi kuvia. Ei voi olla totta! Älyttömän suloinen whipukka-pentu w00t.gif wub.gif
Miten maailmassa voi olla suloisempaa...?
Lory
no, ei saatu dakaraista pentua, kun sanna päätti pitää sen itsellään. smile.gif mutta uusi on jo kovassa etsinnässä.. <3 olen jo itseasiassa löytänytkin. biggrin.gif

nähtävästi olen siis basenjiiin päätynyt. wub.gif tongue.gif
virpi
Pentukuumetta hieman hellittää Idan kolme viikkoa sitten saamat pennut, mutta ei riittävästi. Jo muutama kuukausi sitten varasin pennun nartusta josta pennun itselleni halusin ja nyt tällä nartulla alkoi juoksu. Nyt tuntuu hieman todellisemmalta tuo kolmannen tiben tulo taloon.
Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin ja pieniä sitten lopulta tulee. wub.gif
-laku-
LAINAUS(Wanssu @ 24.3. 2005, 09:08)
Viikon päästä saadaan tietää onko se meidän vauva masussa vai ei. Jänittää, toivon että tämä viikko menis erittäin nopeesti!! thumbup.gif

Sama tällä. Tai pääsiäisen jälkeen alkaa näkemään, onko pentuja mahassa!
Jännittää jo kamalasti!
Razzle
Mulla on kans KAMALA pentukuume! biggrin.gif Kuume alkoi vissiin marraskuus, ja nyt olis sitten helpotusta luvassa sillä tuleva vauva on kohta melki viisi viikkoa vanha!! wub.gif Nytte isä rupes vähän negatiiviseks pennun suhteen, mutta kyllä se meille tulee! biggrin.gif Ilmoittelen ste, ku pentu on meillä... wub.gif wub.gif
facky
Meillähän täällä on jo 3 kk vanha isomünsterinpentu wub.gif wub.gif se on ihana <3<3
jansun
Meillepä on tulossa pentusia ... thumbup1.gif teehee.gif
käytin tänään Kaijan ultrassa ja siellähän noita tuntui olevan w00t.gif

Toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin
hanna.
Tänään soitettiin kasvattajalle. Yksi uros vapaana ja ollaan kolmas halukas perhe. Huomenna selviää ollaanko sopivin perhe vai eikö. Toivotaan parasta.
SuperMarjo
Liityn mukaan. Tosin mitään pentua ei ole tulossa.. Ehkä aikaisintaan ens vuonna narttuvehnis pojalle kaveriks wub.gif
Wanssu
Ultrassa varmistettu ja pentuja tulossa iso lauma! 6-8 thumbup.gif
Vappuna odotetaan siis syntyvän ja koteihinsa pennut lähtevät viikkoa ennen juhannusta!
Kuume kasvaa ja kasvaa wub.gif
dana
LORY: Sanna-Maija omistaa mun lambapojun isin.
hanna.
Nyt se sitten varmistui. Tännekki tassuttelee vihdoin se koira. Miten mä pystyn odottamaan 13.toukokuuta asti... wub.gif
Lory
hanna, onnea! biggrin.gif minkä rotuinen? ^^;

hmm. äiti ei halua basenjia. :B se kirjoitti listan mitkä ois mahdollisia, eli borderterrieri, cairn, griffon bruxellois tai belge, affenpinseri tai pommi. ^^ ottaisin noi kaikki, mutta pommi tai border olis parhaita. <3__<3 tai ehkä affenpinseriä en ottais. :b
Cici&Demi
Oma koirani on ensiviikolla saamassa pentuja kasvattajan luona. Minun ei pitäisi ottaa siitä pentueesta yhtään pentua, mutta nyt tuntuu että yksi sijoitus vauva mahtuu vielä sänkyyn. Pitää varmaan muuttaa mettän keskelle ettei tulisi otettua vähään aikaan pentua.
Vinke
Shelttivauvaa odotellaan syntyväksi.... wub.gif
iiris_
LAINAUS(Vinke @ 5.4. 2005, 15:59)
Shelttivauvaa odotellaan syntyväksi.... wub.gif

ÄLÄ!! w00t.gif ihanko totta?! w00t.gif vautsi! w00t.gif
hanna.
LAINAUS(Lory @ 4.4. 2005, 14:42)
hanna, onnea! biggrin.gif minkä rotuinen? ^^;

Kultainennoutaja. wub.gif Pääsen katsomaan niitä 17.4, silloin ne ovat 3 viikkoisia. :]
Lory
oi wub.gif

me mennään lauantaina katsomaan japanese chin-urosta! <3 se on kolmevuotias, ja paavoksi sitä kutsutaan laugh.gif
Lydia
Täälläkin yksi pentukuumeinen riutuu....
MyTara
Juu, täälläkin kärsitään kroonisesta pentukuumeesta wub.gif . Sellainen pikkusheltti olisi toivottu asukas.
MyTara
Kun täällä näitä pentukuumeisia kuitenkin tuntuu olevan, niin onko teistä kenelläkään "kiikarissa" kenneliä/koirapariskuntaa, jolta tällaisen sulostuttajan tahtoisit wub.gif ? Itselläni on ollut jo pidemmän aikaa, MUTTA -tittididii- vanhempani eivät ole samaa mieltä kanssani koko pennun hankinnasta...

Kärsimys jatkukoon dry.gif .
-serafina-
Täällä yksi, joka on kärsinyt jo hyvän aikaa pentukuumeesta. Ihana italiaanovauva olisi saatava! wub.gif
Toivottavasti sellainen meille tuleekin, jos nuorin koirani jossain vaiheessa pennutetaan, olisihan se ihana ottaa oman koiran pentu.. wub.gif Saa tosin nähdä miten isä suostuu tähän ideaan, eikä pentu muutenkaan ole vielä kovin ajankohtainen, koska nuoremman koiran käytöksen kanssa on vielä paljon tekemistä, ennen kuin voisi syventyä kunnolla uuteen pentuun.
wenakko
hanna.

Mulla on synttäri 13.5 biggrin.gif

Onnea aivan hirmuisesti!

Meidän Vanharouva täytti 16.4 9v. Jos vielä joskus saatais sellainen nuorempi rakas wub.gif

2006 kesäksi olisi tarkoitus saada koiranpentu smile.gif wub.gif
-serafina-
Oi te kaikki onnelliset, jotka olette saamasa oman pikku koiravauvan... wub.gif
Tänne sellainen tallustelee aikaisintaan ensi vuonna, jos silloinkaan... confused.gif

wenakko: onnea teidän vanhukselle syntymäpäivänä! thumbup.gif
*Sanni
wub.gif Voi ,että mä pian aivan meen lakkooon jos en saa
sitä toista pumpulipalleroa!! Pakko saada! wub.gif laugh.gif
Jasmin
LAINAUS(Lydia @ 7.4. 2005, 22:02)
Täälläkin yksi pentukuumeinen riutuu....

Bella, eikä kai taas... *reps* biggrin.gif Tarukin on niin pikkanen vielä. happy.gif

Vai meinasitko sie laumaa pieniä Olliklooneja? wub.gif wink.gif
---
Nyt toivo synttäri lahjaksi Hauwawauwaa, Mutta mitäs noi tylsät vanhemmat: "Sitte kun oot aikunen!"

Meen myös lakkoon, ja olen vajonnut vakavaan sairauteen= PENTUKUUMEESEEN!
Pikkarainen
Siis mikä ihmeen pentukuume?! rolleyes.gif
Nojuu-u, sellasta täällä podetaan, myönnetään. Mitäs levittävät kakaroiden kuvia nettii.. vahvemmatkii sairastuu. biggrin.gif
~keiko~
Mulla on tällä hetkellä pieni pentu kotosalla (3½kk) mut ikäväkyllä se kasvaa NIIN nopiaa! Ja salaa toisesta haaveilen jo mutta, haaveiluksi taitaa jäädä. Tosin pentukuume katoaa aina silloin kuin tuo Tico päättää iskeä piraijan hampaansa käsiin tai jalkoihin kiinni w00t.gif happy.gif
Lydia
LAINAUS(Jasmin @ 21.4. 2005, 12:24)
Bella, eikä kai taas... *reps* biggrin.gif Tarukin on niin pikkanen vielä. happy.gif

Vai meinasitko sie laumaa pieniä Olliklooneja? wub.gif wink.gif

Hih, Taruhan on jo iso tyttö, melkein vuoden laugh.gif
Ei kyllä näillä näkymin vielä ole "ollikloonejakaan" vielä tulossa, joten kai sitä pitää vain jatkaa riutumista blush.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.