Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
*janina
Empäs olekkaan vähään aikaan selannut tätä topiccia.Kiitos Riikka flowers.gif
Tänään pennut täyttävät viikon ja perjantaina menekin sitten kattomaan vauvoja uudelleen happy.gif
willow
myöhäiset onnittelut Janina Meten pennuista!
Täällä villen ja moolan pennut täyttää huomenna 5 viikkoa happy.gif
shelam
En kestä tätä kuumetta. wub.gif Tuntuu että kuumeissaan niitä koiria näkee kaikkialla! Aina pää kääntyy haukun suuntaan! laugh.gif Ehkä pitäisi vähän hillitä.
Vinski
Vaikka Vinski on vasta vuoden niin haaveilen jo pennusta, mutta tuskin meille viellä pariin vuoteen uutta tulee.. dry.gif
Lempo
Lisätääs pentukuumetta wink.gif

shelam
^ wub.gif wub.gif Miten tässä kestää vuoden odottelun?
tuunanen
LAINAUS(Lempo @ 23.5. 2008, 18:28) *

Jos sulla menee hermot Impiin, niin se voi aina tulla meille hoitoon! wub.gif
suzc
Voi itku kun söpöjä pentukuvia..

Mulla ollut vuoden verran kauhea pentukuume ja nyt vihdoin kun saan opiskelut päätökseen ja työtilanne näyttää hyvältä, olisi tarkoitus syksyllä hommata pentu taloon. Kävin tänään katsomassa kummitädin 9 viikkoista cockerinpentua ja yritin salakuljettaa sen kotiin... wub.gif
Pisara
LAINAUS(Lempo @ 23.5. 2008, 18:28) *

Ihana! smile.gif
Cairn.
Meidän pentu, Milo cairni, on jo ensi kuussa 8kk. Kylläpäs se aika rientääkin. ohmy.gif

willow
pentukuumeen nostattamiseksi kuvia 6 viikkoisista irlanninsetterin pennuista happy.gif

Nelet
Hieman ihania kuvia! Erityisesti tuo jossa toinen nakertaa tota mattoa biggrin.gif
-Emmi-
Anna: Aww.. wub.gif "Mä tuun ja syön sut! Oon hirmuinen settelivaava!" biggrin.gif
Pisara
willow: ompa ihania wub.gif
suzc
Aivan ihani kuvia willow laittanut.

Olisihan se pitänyt arvata ettei syksyyn jaksa odottaa.. Nyt on siis pentu varattu ja heinäkuun puolessa välissä olisi luovutus. Ei jaksa odottaa edes sinne asti - haluan rääpäleen kotiin! oops.gif
jenna-
Miul onki suuri pentukuume, kun on vissiin sheltti tulossa. Käytiin emoa katsomassa maanantaina ja oli suloinen! Ja aivan sairaan hyvä luonteinenkin. En jaksais millään odottaa. wub.gif
Lauha
Ainahan mullekki uusi silkkipentu kelpaisi... Johan sitä on vinguttukin, mutta ei vielä ole tullut myöntävää vatsausta happy.gif dogrun.gif
-Emmi-
Ei oo ainakaan yhtään pentukuumetta ei biggrin.gif Pentu sivuja selailen whistling.gif Jos löytyisi sopiva niin shifty.gif
Flavia
LAINAUS(Lauha @ 4.6. 2008, 14:47) *
Ainahan mullekki uusi silkkipentu kelpaisi... Johan sitä on vinguttukin, mutta ei vielä ole tullut myöntävää vatsausta happy.gif dogrun.gif

Helpoiten se menee katsos siten että varaat pennun ja vain ilmoitat asiasta wink.gif

Meillä silloin kun Lotta hankittiin niin äitini vaan kysyi isältä että "lähdetkö mun kanssa käymään Joensuussa?" isä totesi että kaippa vois lähteä, ja puolessa välissä matkaa kysyi että "mitäs me tänne muuten mennään" johon äiti totesi "haetaan koiranpentu" thumbup.gif
No, isä kyllä antoi sitten lahjakkaasti takaisin.. yhtenä talvena torstai päivänä isä ilmoitti "Ostin sitten muuten koiran, se tulee lauantaina".. Reean piti majailla vain pari viikkoa meidän tarhassa kunnes sille saataisiin rakennettua kunnon tarha sen toisen omistajan luokse, no nyt Reea on ollut meillä kohta 4 vuotta..
Minä puolestani varasin pennun jo melkein 2 vuotta sitten, asian ilmoitin vanhemmilleni jotka eivät ihme ja kumma olleet asiaa vastaan. Tosin Narttu oli silloin vasta junnu ikäinen, mutta rakastuin siihen heti kun ensimmäistä kertaa näin sen livenä. Nyt varaamani puppe on 6vk ikäinen happy.gif
-Emmi-
Flavia: Kun se vain kaikkialla kàvis noin helposti dry.gif
wenakko
Meitsikin on ruvennut jo äitiä pehmittelemään kolmannen koiran varalta.. En kyllä vielä ole ottamassa mutta äitin kanssa saa olla ajois matkas. tongue.gif
jenna-
Meillä käy aina niin, että aina kovin lupaillaan että tämä yks riittää, et sen jälkeen ei haluta enempää. Mutta aina se petukuume iskee ja haluaa lisää biggrin.gif
australianpaimenkoira
Mulla on nyt todella kova pentukuume.
Ens kesänä olis tulossa todella hyvä enkkusprinkku-pentue, että tekis mieli ottaa siitä pentu, mutta kuten yleensä, äiti ei suostu siihen, varsinkaan kun vanhin koira on vielä elossa. Ehkä sen kuoltua sitten joskus, kun oon aikuinen... oops.gif
Katotaan nyt sitten ens keväänä jos se onnistuis, vaikka hyvin epätodennäköistä se tuntuu olevan... crybaby.gif
Flavia
LAINAUS(australianpaimenkoira @ 6.6. 2008, 12:29) *
Mulla on nyt todella kova pentukuume.
Ens kesänä olis tulossa todella hyvä enkkusprinkku-pentue, että tekis mieli ottaa siitä pentu

Mitä enkku pentuetta olet katsellut?
Minulle on nyt tulossa Adamant'silta Sophie - Henry yhdistelmästä vauva happy.gif
*janina
^Flavialle tulossa mahtavasta yhdistelmästä puppe.Sophie on tosi kaunis ulkonäöltään ja luonnekkin on mitä mahtavin. biggrin.gif Toivottavasti mä tuun näkemään vauvan joskus kehissö wink.gif

Onnea kaikille vauvan saaneille ja niitä odottaville happy.gif thumbup.gif
Leopolda
Hehe, onneks en oo mennyt mitään vain yhdestä koirasta lupaamaan. biggrin.gif
Flavia
LAINAUS(*janina @ 6.6. 2008, 14:01) *
^Flavialle tulossa mahtavasta yhdistelmästä puppe.Sophie on tosi kaunis ulkonäöltään ja luonnekkin on mitä mahtavin. biggrin.gif Toivottavasti mä tuun näkemään vauvan joskus kehissö wink.gif

Onnea kaikille vauvan saaneille ja niitä odottaville happy.gif thumbup.gif

Mä rakastuin Sophieen heti kun näin sen ekaa kertaa livenä, se oli Seinäjoen KR näyttelyssä, jossa Sohvi oli hienosti ROP.
Jo ennen sitä ihastelin Sohvia kuvista kun Antti oli ottamassa sijotuspentua Tarjalta, mutta päätyi kuitnekin valinnassaan Sohvin siskoon, Pamelaan.
Pennun tosiaan varasin jo heti Seinäjoen näyttelyn jälkeen biggrin.gif ja nyt pikkuruisen vauvan pitäisi meille muuttaa smile.gif
Ärsyttää vain kun pennut täyttävät 7vk maanantaina, mutta meillä siirtyy hakeminen siksi että olemme saaneet Rehun tehtyä (on tä niin ihanaa kun on maatila..), toki ennen sitäkin voisi pennun hakea, mutta rehun teon aikaan ei tosiaan olisi vauvalle aikaa kun kokoajan kaikki on menossa johonkin suuntaan.. dry.gif
Henna-
Mullaki on aika korkea pentukuume! Aivan ihania kuviakin täällä! wub.gif
Mulla on pehmittäminen hyvällä mallilla, kyllä vanhemat kohta jo suostuu... shifty.gif
Jenna, oon kyllä ihan liian kade jos sä saat pennun ja mä en! wink.gif
shelam
Pentu-uutiset meni sen verran eteenpäin että saattaa pentu astella taloon jo tämän vuoden puolella. wub.gif Toivotaan näin.
jenna-
LAINAUS(LimeLemon @ 8.6. 2008, 11:54) *
Mullaki on aika korkea pentukuume! Aivan ihania kuviakin täällä! wub.gif
Mulla on pehmittäminen hyvällä mallilla, kyllä vanhemat kohta jo suostuu... shifty.gif
Jenna, oon kyllä ihan liian kade jos sä saat pennun ja mä en! wink.gif

Kyllä me ne yhteisvoimin pehmitetään, tehtiinhän me pizzaaki rolleyes.gif
Uskon, mut ei oo syytä ku saat sieki biggrin.gif
Bluebell
Onnea Flavialle! Ja kuvia sitten heti näkymiin lisäämään omaa sprinkkukuumettani! biggrin.gif
Kääpiö-
mm.. Täälläkin pentukuume palailee biggrin.gif
Tosin kotiin en pysty tällä hetkellä ottamaan uutta koiraa.. Vuoden päästä loppuu peruskoulu ja jatkosta ei tiedä, niin parempi olisi ottaa pentu vasta kun elämäntilanne (ja rahatilanne) antaa kunnolla myöten.. Sitten kun muuttaa pois kuitenkin jne, niin paljon helpompi ja halvempi elää yhden koiran kanssa, kun Julien kuitenkin otan mukaan..

Toisaalta, mulla ois yks valttikortti, jos sisko suostuis ottamaan mun kanssa yhteisomistukseen pennun... shifty.gif mutta tiedä sitä, pitää tässä katsella, jos löytäisi oikein mehukkaan yhdistelmän, jota ei vaan kertakaikkiaan voisi päästää käsistä biggrin.gif
Flavia
LAINAUS(Bluebell @ 8.6. 2008, 20:53) *
Onnea Flavialle! Ja kuvia sitten heti näkymiin lisäämään omaa sprinkkukuumettani! biggrin.gif

Täällä näkyy jo joitain kuvia. Greta Garbon kuvat ei mitään edustavia, luonnossa huomattavasti kauniimpi smile.gif
Mona_
himoitsemani pentueen isä tulee meille oulun näyttelyistä päin viikon hoitojaksolle... jos sitä kautta sitte sais äitiä pehmiteltyä... whistling.gif
-Emmi-
Flavia: Aww . Kumpi noista tulee teille?

Mona_: Siità se làhtee wink.gif
Jutta
10 vuoden pitkän odotuksen jälkeen ollaan vihdoin koiranomistajia! Pikkuinen bedlington poika muutti eilen uuteen kotiinsa tänne meidän iloksi smile.gif Voi sitä ilon määrää! Lenni Alvar reilu 7 viikkoa wub.gif

Kyllä tätä on odotettu!
wenakko
Onnea Jutta pennusta! smile.gif Tosi suloinen! wub.gif
jenna-
Tosi söpö! biggrin.gif
australianpaimenkoira
QUOTE (Flavia @ 6.6. 2008, 13:01) *
Mitä enkku pentuetta olet katsellut?
Minulle on nyt tulossa Adamant'silta Sophie - Henry yhdistelmästä vauva happy.gif

Oon vähän katsellut sitä Wildomar´sin ens vuotista pentuetta, vaikkakaan siinä ei isää vielä tiedossa ookaan. Emä on vaan sellanen koira, jonka pennusta mä oon haaveillut.
Mäkín ajattelin ekaks sitä Adamant´sin pentuetta, mutta se tuli sen verran nopeesti, ettei mulla olis ollut mitään mahkuja saada siitä pentu. Komeilta ne pennut silti näytti! wub.gif
Henna-
Tosi sulonen bedlingtoni-vauva wub.gif
Flavia
LAINAUS(australianpaimenkoira @ 10.6. 2008, 11:47) *
Oon vähän katsellut sitä Wildomar´sin ens vuotista pentuetta, vaikkakaan siinä ei isää vielä tiedossa ookaan. Emä on vaan sellanen koira, jonka pennusta mä oon haaveillut.
Mäkín ajattelin ekaks sitä Adamant´sin pentuetta, mutta se tuli sen verran nopeesti, ettei mulla olis ollut mitään mahkuja saada siitä pentu. Komeilta ne pennut silti näytti! wub.gif

Tarkoitat siis sitä Divan tulevaa pentuetta?

Mä tiirailin myös nyt tuota A:n uutta yhdistelmää A. World Premiere - Mompesson Royal Destiny, varmasti tulee nättejä lapsosia, mutta ehkei meille nyt sentään kahta pentua tule oops.gif

-Emmi- Näillä näkymin tuo Greta Garbo, ei kylläkään ole kuvissa oikein edukseen..
-Paupi-
Onnea Jutta pikkubedlarista! wub.gif

willow
pakko vielä täälläkin onnitella juttaa! lenni on hurmaava wub.gif
-Emmi-
Onnea Jutta!

Flavia: On se vaan sòpò wub.gif
Avispa
Onnea Jutta ihanasta bedlari pojasta! wub.gif
Fitzgo
Onnea nyt vihdoin Jutalle omasta vaavista, kovin on suloinen! smile.gif
australianpaimenkoira
QUOTE (Flavia @ 10.6. 2008, 14:26) *
Tarkoitat siis sitä Divan tulevaa pentuetta?

Mä tiirailin myös nyt tuota A:n uutta yhdistelmää A. World Premiere - Mompesson Royal Destiny, varmasti tulee nättejä lapsosia, mutta ehkei meille nyt sentään kahta pentua tule oops.gif

-Emmi- Näillä näkymin tuo Greta Garbo, ei kylläkään ole kuvissa oikein edukseen..

Tarkoitan juuri sitä Divan pentuetta.
Mä oon kyllä katsellut sitä Mompessonin tulevaa pentuetta, mutta katsotaan nyt mistä se pentu tulee jos tulee! happy.gif
Jutta
Täältä löytyy muutama kuva 8 vk pikku pojasta

http://jutan.jalbum.net/Lenni 13.6.2008/
-Else-
^
Aivan ihana tuo lenni poika wub.gif

Täälläkin on LIEVÄÄ pentukuumetta havaittavissa. rolleyes.gif Toivottavasti kaikki sujuu suunnitelmien mukaan
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.