Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
SetCo
Täällä on vielä 10 viikkoa odoteltavaa. Pentu tulee Norjasta, niin saan vasta 15 viikkoisena.
Ja kyllä menee hitaasti nämä viikot...
yummy
Minulla hirmuinen schapendoes-vauvakuume wub.gif
amber
Ihan mahdoton pentukuume täälläkin. Vielä 4,5 viikkoa kunnes tuo avan otus saapuu Tanskasta. Ei oo helppoo tämä odottelu.

wub.gif
<Iida>
LAINAUS(amber @ 23.4. 2005, 17:54)
Ihan mahdoton pentukuume täälläkin. Vielä 4,5 viikkoa kunnes tuo avan otus saapuu Tanskasta. Ei oo helppoo tämä odottelu.

wub.gif

Vautsi! Mitäs rotua tämä vauva edustaa? smile.gif
amber
Iida: Sileäkarvainen ibizanpodenco onpi hän. smile.gif
Jasmin
LAINAUS(amber @ 23.4. 2005, 22:20)
Iida: Sileäkarvainen ibizanpodenco onpi hän. smile.gif

Oi! wub.gif
Wanssu
Eilen yöllä (29päivä) syntyi sitten 7 palleroa; 4 tyttöä ja 3 poikaa. Yksi tyttö siis minulle - se kaikista prinsessoin wub.gif Puolilta yöin alkoi uurastus ja 4.20 syntyi viimeinen wub.gif

Nimi ehdotuksia? Pitäisi sopia Wandan kanssa (mutta ei Wendyä, eikä Windyä - ei liian samanlainen) D:llä alkava mieluiten, mutta ei ole pakko. smile.gif
Heipi
LAINAUS(Wanssu @ 30.4. 2005, 10:15)
Eilen yöllä (29päivä) syntyi sitten 7 palleroa; 4 tyttöä ja 3 poikaa. Yksi tyttö siis minulle - se kaikista prinsessoin  wub.gif  Puolilta yöin alkoi uurastus ja 4.20 syntyi viimeinen  wub.gif

Nimi ehdotuksia? Pitäisi sopia Wandan kanssa (mutta ei Wendyä, eikä Windyä - ei liian samanlainen) D:llä alkava mieluiten, mutta ei ole pakko. smile.gif

Oiiiih, varmaan ihania palloja. wub.gif
D-kirjaimella alkavia nimiä ei tule muuta mieleen kuin Doris..

Äiti otti tässä jokunen viikko sitten yhteyttä yhteen japsi-kasvattajaan ja ollan tavattukin hänet kerran. smile.gif Voisinpa ehkä lähettää hänelle yhden kuvankin jossa hän on koiransa kanssa. wink.gif

Muttah, ensi vuoteen täytyy sitä koiraa odottaa. Voi että tämä on kauheaa! sleepy.gif
Wanssu
Tätä pentuetta olen tosiaan odottanut jo ennen kuin nartun juoksut alkoivat ja ennen kuin edes sulho oltiin päätetty. Joten odotella olen saanut. Nyt tämä 7 vk menee varmasti nopeesti kun mulla alkoi kesäloma niin heti kuin vaan kasvattajalle sopii niin lähden pentuja katsomaan smile.gif

Täällä labbis kamu nimeltä Doris, joten se ei ehkä..
Itse miettinyt Danaa ja Dinaa. Mimosa on ihana myös smile.gif
Havahava
Meille saapui eilen illalla havanna-neiti wub.gif
Ledi
Täällä halutaan sheltti pentua wub.gif kovat suostuttelut on vanhempia kohtaan häynnissä! wink.gif biggrin.gif
sitruuna
Mun pentukuumeen pitäisi loppua tossa viiden viikon kuluttua, kun pentu meille tulee smile.gif Ei vaan jaksais ees niin pitkään odottaa..
hanna.
Vielä 16 päivää niin pentu vihdoinkin tulee meille. wub.gif
Coolcat
Minun pentukuume jatkuu ainakin kesäloman yli koska meille tulee vasta loppuvuonna sulinen pallero wub.gif
-serafina-
Voih, teitä onnekkaita jotka olette saamassa ihanan pennun taloon! olen niin kateellinen! biggrin.gif
Mulla pentukuume taas kohosi sellaisiin lukemiin, että huh huh... Toivoissa elättelen pikku italiaanovauvaa kesällä -06. Mutta luultavasti se toive ei toteudu. confused.gif
jenna_c
Kolmas olis ihana! wub.gif Mutta ehkä pentukuume hälvenee kun Hani saa pennut.. biggrin.gif wub.gif
Vinke
Pentukuume vaihtui ikävään omaa pikkuista kohtaan, kun näin pentunu lauantaina. wub.gif Nyt on kova kuuden viikon odotus päällä... Onneksi pääsen katsomaan Keppostani parin viikon päästä. wub.gif
-serafina-
Vinke: Tiedän tunteen, aivan kamalaa! biggrin.gif Ei millään jaksaisi odottaa, että pikku pallero saapuu kotiin... wub.gif
Tänään kotona sairaana ollessani olen kuluttanut suurimman osan päivästä katselemalla kenneleiden pentusivuja. Nyt on kyllä pakko saada kolmas koira!! w00t.gif
Elättelen toivoa, jos vielä tänä vuonna voisi meille hauvavauva saapua...
Kyllä pentukuume on sitten ikävä sairaus! Mä olen pitkäaikaispotilas, enkä meinaa millään parantua. cool.gif
<Iida>
Pennusta täälläkin haaveillaan (yllätys yllätys!), mutta totuus on, että aika ei tosiaankaan riitä kolmeen koiraan. Heeleristä unelmoin, mutta se toteutuu varmaankin vasta sitten, kun asun omassa kämpässä innocent.gif
-serafina-
Nyt yltyi kyllä pentukuume niin pahaksi, että huh huh! Pitäisi varmaan mennä jonkun psykologin puheille.. w00t.gif
Juuri vähän aikaa sitten syntyi ihana pentu, jonka luovutus olisi tämän kuun lopuilla, jolla olisi upeat vanhemmat ja joka olisi täydellisen upea näyttelykoira... wub.gif Mitään en niin paljon halua, kuin sitä!! Mutta pentu on valitettavasti varattu... sad.gif Mä olen ihan masentunut tästä, mutta ei voi mitään. Täytyy varmaan mennä varastamaan se kasvattajansa luota! biggrin.gif
Pulina
Meitin vauva lentää huomenna lentsikalla kohti Suomea.. wink.gif wub.gif
eli ei siis enää kauaa tarvi odotella.. smile.gif
wenakko
Voi teitä onnekkaita!! Meille on _EHK*_ Tulossa Pentukuumeeseen lääkettä -06 kesäksi smile.gif wub.gif
jenna_c
Tässä tulee HIRVEÄ pentukuume... biggrin.gif wub.gif

Paljon onnea teille kaikille pennun johdosta!

Vinke: mä olen niin rakastunut sun palleroon, en voi edes kuvitella miten sinä jaksat odottaa.. Tai no, et varmaan jaksakkaan! biggrin.gif
Jasmin
Aina näyttelypaikalle tms. päästyäni totean, että olipa taas fiksu veto lähteä tänne. Eihän sitä kestä hullukaan, kun ympärillä pörrää parituhatta koiraa ja pentujakin melkoinen lauma! happy.gif smile.gif
wenakko
LAINAUS(Jasmin @ 3.5. 2005, 07:29)
Aina näyttelypaikalle tms. päästyäni totean, että olipa taas fiksu veto lähteä tänne. Eihän sitä kestä hullukaan, kun ympärillä pörrää parituhatta koiraa ja pentujakin melkoinen lauma! happy.gif smile.gif

Aivan! happy.gif

Voi Että.. tulispa meillekkin joku ihana wub.gif
Wanssu
Nimi päätetty. Reilu parin viikon päästä pääsen vauvoja kattoon. thumbup.gif
amber
Pannaanpas pentukuumetta helpottamaan pari ibizavauvakuvaa. wub.gif

~Merski~
heinäkuu alussa vähäks aika taas helpotusta wub.gif
amber
~Merski~: Tuleekos sulle heinäkuussa siis pentu? Mimmonen? *utelias* smile.gif
Veera
Tossa meidän bolognese-hankkeessa ei oikein tunnu mitään edistystä tapahtuvan, mutta en ole itsekään varma siitä. Siis mullahan on pentukuume tosi korkeella, mutta haluan käppänän, se on mun rotu smile.gif Joten vielä muutama vuosi pitää odottaa että sais ihan ikioman (ensimmäisen) koiran.

Pentukuumeessa oon elänyt koko ajan, laittakaa lisää kuvia niin kuolen thumbup.gif
ssaana
amber: Eikä! Hyvänen aika, miten suloinen! wub.gif wub.gif

Täälläkin podetaan kovasti pentukuumetta siis, mutta toistaiseksi muut perheenjäsenet eivät ole oikein lämmenneet ajatukselle. dry.gif
-serafina-
amber: eikä, törkeää näyttää tollasia kuvia pentukuumeiselle! biggrin.gif
Jo on ihana vauva... wub.gif
Capri
Nyt on 55vrk meneillaan, lampotilat yha normaalissa (38-37.9) mutta ruoka ei enaa kelpaa. noin viikon sisalla pitaisi syntya monta pikkuista karvapalleroa meille wub.gif .

Kuvia tulee heti kotisivuille kun syntyy. smile.gif
Ässä
LAINAUS(amber @ 7.5. 2005, 18:55)
Pannaanpas pentukuumetta helpottamaan pari ibizavauvakuvaa. wub.gif

Ilkeää laittaa noin suloisia kuvia. wink.gif Pentukuume kohoaa silmissä.

Wanssu: Onnea. Minkäs rotuinen, jos saan kysyä? cool.gif
Sikko
mullakin oli pentukuume,lääkettä sain syyskuussa, kun luokseni saapui Sofi havanna,olisin itse kyllä halunnut mieluummin russelin,mutta äidin mielestä russelit on liian öö "hyppypomppu" koiria.wub.gif biggrin.gif

taidanpas laittaa jotain kuvia tännemyöhemmin.
Wanssu
LAINAUS(Ässä @ 8.5. 2005, 16:03)
Wanssu: Onnea. Minkäs rotuinen, jos saan kysyä? cool.gif

Saa kysyä, sammari wub.gif
Eipä siitä mihinkään pääse thumbup.gif Kuvia odottelen edelleen vauvoista, näytän kyllä sitten kunhan vain saan niitä wink.gif
Jasmin
Tämä on julmaa. Raastavaa suorastaan! baa.gif Mie roikun kasvattajien sivuilla ja ihastelen pieniä. wub.gif Tulen hulluksi!

Katsokaapa näitäkin. Aivan ihania! Ja entä nämä... wub.gif

Ja sitten on kelpiepentue tuskallisen upeasta yhdistelmästä. Argh!
Veera
Jasmin kiltti, älä tapa viattomia ihmisparkoja biggrin.gif
Jasmin
LAINAUS(-Veera- @ 10.5. 2005, 12:28)
Jasmin kiltti, älä tapa viattomia ihmisparkoja biggrin.gif

Blah. biggrin.gif Mutta eikös olleetkin ihania? wub.gif !!
Noore
Mä itsekin nyt pahennan omaa ja muiden pentukuumetta laittamalla lisää pentukuvia esille happy.gif :

TÄÄLLÄ on kuvia sitten smile.gif Kuvia ei sitten saa kopioida!
ps. Kuvat näkyy "parhaiten" kun poistat sen oik. reunalla olevan mainostuksen... wink.gif
Lydia
LAINAUS(Jasmin @ 10.5. 2005, 13:23)
Blah. biggrin.gif Mutta eikös olleetkin ihania? wub.gif !!

Aivan ihania nuo porokoirat wub.gif
Jokos nuokin ovat jo noin isoja... *joku taas hiukan ulkona*

(mullahan ei pentukuumetta ole, ainakaan en tunnusta)
~Merski~
LAINAUS(amber @ 7.5. 2005, 20:18)
~Merski~: Tuleekos sulle heinäkuussa siis pentu? Mimmonen? *utelias* smile.gif

Tulee, mutta ei ihan omaksi. Tulee kahdeksivuodeksi koulusta ns. projektikoirs, labradorinnoutaja.Nyt 3 viikkosia, ja niin söpöjä wub.gif flowers.gif
Netta

Rian neljästä lapsesta 3, seuraavat A-lapset smile.gif
Amélie
Netta: Mä vaan kuolen. Ei sen enempää... biggrin.gif
Jasmin
Bella: Niin. wub.gif Noin isoja jo... Itseasiassa muuttaneet jo omiin koteihinsakin. smile.gif

Netta: Ihania, voi että! Aivan ihania. wub.gif

Jestas. Tämä on... vaikeaa! Lähipiiriin, tutuille ja naapurustoon/kylille on tullut vaikka kuinka paljon pentuja vuoden sisään. Kaksi pyreneesiä, greitti, havaneesi, villoja, portugeesi, lagotto... baa.gif Ja veljen kummeille tuli se ihana borderinpentu. smile.gif Näin muuten kyseisen koiran sisaruksineen eilen mätsärissä... Säälikää edes. laugh.gif tongue.gif
Labbis
[COLOR=red]MÄ haluisin meillekki koiranpennun dogrun.gif mut äiti ei suostu ottaa dry.gif excl.gif
Meil ei oo tarpeeks tilaakai kahelle koiralle ja liskolle ... Ku meillä on jo yks koira ja yks lisko!!! wub.gif
Labbis
Mul on kauhee pentu kuume ja oon mustis yhelle meiän luokkalaiselle ku sil on
kaks koiran pentuu sad.gif Epäääääääexcl.gif
Mäki haluisin mut äiti on nii ihmeellinen et me ei voida ottaa!!!
onks kenelläkään samaa ongelmaa??? sleepy.gif
-Jemina-
Netta: Voi pikkuisia. Kerrassaan suloisia! happy.gif

Meillä myös pentukuumeisia ollaan ja pahasti. Tällä kertaa en olekaan minä se kaikkein pahiten "sairastunut". Pentu olisi tarkoitus tähän taloon kesällä tulla, jos kaikki menee hyvin. w00t.gif
-laku-
Höh, eipä mennyt tämäkään pentuhaave ihan putkeen. Toinenkin narttu jäi tyhjäksi. sad.gif Nyt en tiedä, milloin pentu on tulossa.... Yli puoli vuotta olen jo odottanut tiettyjä pentuja, eikä vieläkään odotusta palkita...
~Merski~
Netta: olinkin jo unohtanut minkälaisia nuo käppänät ovat pieninä wub.gif , kiitos muistutuksesta smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.