Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
HetaK
Tarkotus ei sit oo aiheuttaa kellekään pentukuumetta tai mitään...

Dame Fox Derog "Jokeri" vajaat 4 viikkoa

Tulee söpömmäksi kerta kerralta kun nään sen <3
Sundae
Mun pieneen päähän ei oikein mahdu, että miten ihmeessä kasvattaja on voinut päästää katsomaan pentuja noin pienenä..? blink.gif
HetaK
LAINAUS(Sundae @ 16.8. 2009, 16:05) *
Mun pieneen päähän ei oikein mahdu, että miten ihmeessä kasvattaja on voinut päästää katsomaan pentuja noin pienenä..? blink.gif

Neljä viikkoa on mun mielestä aivan normaali ikä käydä katsomassa pentuja? Ässääkin käytiin katsomassa tuon ikäisenä.
Sundae
QUOTE (HetaK @ 16.8. 2009, 16:41) *
Neljä viikkoa on mun mielestä aivan normaali ikä käydä katsomassa pentuja? Ässääkin käytiin katsomassa tuon ikäisenä.

Eli toi ihan ensimmäinen kuva on kasvattajan ottama eikä sun?
HetaK
LAINAUS(Sundae @ 16.8. 2009, 17:51) *
Eli toi ihan ensimmäinen kuva on kasvattajan ottama eikä sun?

Ensimmäinen kuva on mun ottama, toinen kasvattajan ja viimeisimmät mun. Ensimmäisessä kuvassa pentu on reilut kaksi viikkoa, silmät auki.

Mutta tämäkin varmaan kasvattajakohtaista koska kukin päästää pentuja katsomaan. Eiköhän jokainen kasvattaja tunne pentueen emän ja osaa tämän mukaan päättää, koska on sopiva ajankohta vierailulle.

Ja olihan tälläkin kasvattajalla se, että katsomaan ei pääse ennen kahden viikon ikää.

Ipe95
sellainen ihana aussie olisi tarkoitus ottaa ensi kesänä wub.gif ollaan löydetty jo sopiva pentue
äiti ehdoteli shelttiä mutta nou. ei enää yhtään keittiössä päivystävää pikkukoiraa biggrin.gif
NooorA
Meillä koira näyttää lupaavalta. : ) Korvatkin jo nousseet biggrin.gif
Kettis
Jäänyt vähän tää foorumilla käynti, en muista millon olisin käyny edes selailemassa.. ph34r.gif
Muttasiis, meillä äiti yllätti mut tuomalla eräs kaunis päivä muutama kuukaus sitten kotiin tälläsen itelleen synttärilahjaksi

Kyllähän se pitkään oli puhunut, että hankkii joskus itselleen pikkukoiran, mutta enmä ajatellut että se sitä lähiakoina olis ollut hankkimassa.
Pikkukaveri on siis paperiton chihu, mikä mua vieläkin suututtaa, koska monta kertaa sille sanoin että hankkii sen koiransa sitten kasvattajalta ja rekisteröitynä, mutta minkäs nyt enään teet. Koiran hankinta tehtiin siis täysin mun selän takana ja perhe sano lähtevänsä 'asioille', takasin tullessa mukana oli tommonen, Sophieksi ristitty pallero.

Kyllä mä nyt alan olla jo toipunut tästäki järkytyksestä ja onhan tuo nykyään ihan sulo noin 9kk ikänen tyttö smile.gif

HetaK

Parisen viikkoa vanha kuva Jokerista, viikon päästä tähän aikaan ollaan jo hakemassa sitä kotia wub.gif
Hiipivä Siiseli
Aidanista on kasvanut jo iso mies smile.gif Eilen ilmoittauduttiin ensimmäiseen junnuluokan näyttelyyn, Hyvinkäälle 3.10. siis suuntaamme.

Aidan 6 kk ikäisenä (kesäkuussa):

Aidania kävimme katsomassa sen ollessa 3 viikkoa vanha, tämä sen takia, että silloin tautien tartuntavaara on jo vähäisempi ja äitikoira oli jo sitä mieltä, että muutkin saavat Hänen pentujaan ihastella. smile.gif HetaK:n Jokeri on kyllä niin söpö ettei tosikaan! Nimikin on ihana smile.gif
zero
Mulla on aivan kamala pentukuume. Äiti on vähän lupaillu että ensi keväänä voitais sellanen ottaa, onneksi saan helpotusta. happy.gif
Tuntuu kyllä siltä ettei jaksais edes siihen oottaa. Ei ole ikinä pentua ollukkaan Arvi nimittäin otettiin aikusena
HetaK
Nyt se on sit täällä smile.gif

Tulevat Ässän kanssa hyvin toimeen ja vauhtia piisaa smile.gif
Erizza
^Ihania.. <3
BlackFlatt
Meillekin eksyi viikko sitten tälllainen... smile.gif

Nimi on Harvahampaan Go For Success "Saku", ikää 8vk

Sani ja Oona on innoissaan, puhumattakaan omistajasta. biggrin.gif Nyt ollaan viikko tutustuttu, ja hirveän rauhallinen tyyppi vaikuttaa olevan.. Vielä. Aika kun kuluu suureksi osaksi nukkuessa. Isompien kanssa pitäisi kauheasti saada leikkiä, mutta toistaiseksi pihalla ovat kaikki vain valvotusti. Tuollainen rääpäle kun jää helposti isompien alle. smile.gif
NooorA
Vaikka oma vaavi on 5kk niin noista pentu kuvista nousee pentu kuume : DD en tiie miten se on mahollista mutta......HmH....
Avispa
Ehkä hiaman on pentukuumetta ilmassa . . .
Mutta kotona on jo parisen kuukautta pyörinyt afgaani lapsi jolla nyt ikää 7kk. Niin ainakaan vielä ei toista koiraa tule. Mutta hiaman on joutunut jo alkaa pehmittelemään miehekettä että "jos sitä sitte joskus toiselle koirakaveri . . ." ja nyt on tullut lupa toiseen koiraan saatu. happy.gif
Mutta tosiaan sen toisen koiran aika on sitte joskus . . .
NooorA
En voi muuta sanoo ku et pentu kuumetta on prosentteina jäljellä enää 1% : II Mulle riittää yks pentu nyt taloo ^^, tietty ois se kiva saada joku pieni rotu koira tongue.gifp No mutta kummiskin, Zimi haukkuu nyt niin paljon ett pitää ottaa kaikki maholliset haukku esteet vastaa : )) : Eli mulle YV.tä voi laittaa jos on jotai apuja toho haukkumisee. Me ollaan kokeiltu jo pippuri/sitruuna pantaa nii ei kumpikaa oikee toimi. Mut toi sitruuna suihke toimii kyllä paremmin ku toi pippuri meijän koiraa.

Harmittaa tosi paljon jos koirasta joutuu haukkumisen takii luopuu.. .. .. cray.gif
NooorA
Zimi on lopettanut haukkumisen nyt vähäksi aikaa ja ikävöi '' tyttöystäväänsä '' : D Zimi on teettänyt pentuja jo =oo Mökiltämme tuli yks Markku käymää jolla oli mukan seropi mis oli jämttiä. No kuinka ollakkaan Juoksut oli alkaneet juuri sinä päivänä mutta Juoksut alkoivat etu ajassa. No tänään maha oli ollu nartulla niin iso että Markku oli vieny eläinlääkäriin, mitäs siellä muuta olikaan kun söpöjä pikku koiranpentuja = D

Lisäilen kuvia sitten kun pennut ovat syntyneet ^^
kerryblue
Meitin pentu syntyy toivottavasti nyt viikon loppuna:))))
Lapanen
Täällä yks pentukuumeinen myös. Kun vaan sais sellasen kivan whippetkersan tässä joskus ni jeejee.. (: Ja jos ei whippet oo seuraava koira niin sitten lapinporokoira tai toinen suomenlapinkoira, mut eiköhän se toi whippet ole.. Sen verran rakastunut siihen rotuun oon. :>
Soen
Pentukuume painaa, mutta ainakin jos kaikki menee putkeen, niin syksyllä pitäis oma porkkistyttö Soman kaveriks saapua whistling.gif
Sundae
Pentukuumetta nostamaan: Tintin pieni propellikorva wub.gif

Lydia
Osaa nuo pennut olla suloisia.
Eilen tuli nähtyä ihania tipsuvaaveja wub.gif ihme kyllä ei edes tullut kuumetta tongue.gif
Jospe
Hiskikuumehan tässä on jo kohta vuoden ollut. Toivottavasti ensi kesänä/syksynä olisi helpostusta tiedossa
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.