Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
Havahava
Ai kuka kaipasi pentukuumeen pahennusta?

wub.gif
~goldens~
Voi ei Miia !! laugh.gif teehee.gif Ihana Ilona ! wub.gif wub.gif
*pentukuume pahenee*
tahvo
LAINAUS(Labbis @ 12.5. 2005, 19:58)
Mul on kauhee pentu kuume ja oon mustis yhelle meiän luokkalaiselle ku sil on
kaks koiran pentuu sad.gif Epäääääääexcl.gif
Mäki haluisin mut äiti on nii ihmeellinen et me ei voida ottaa!!!
onks kenelläkään samaa ongelmaa??? sleepy.gif

joo mulla on sama ongelma... haluisin toisen koiran mut äiti ei haluu ohmy.gif en tiiä miten saisin sen suostuu sad.gif mut seuraava koira tulee olemaan Dobermanni wub.gif
Capri
Molossipalstalle laitoin kuvia Caprin pennuista, syntyivat eilen, 17.5 ja ovat nyt siis paivan vanhoja, kotisivuille tulee lisaa kunhan ehdin.
~PeiKko~
LAINAUS(-netta- @ 10.5. 2005, 21:00)

Älä tee kiusaa!

Nii ihania. wub.gif
*Sanni
Löysin tänään Aaposta tämmösen hauskan pentukuva "rykelmän" wub.gif

wub.gif wub.gif Siinä se höpönassu pienenä innocent.gif wub.gif
-serafina-
Meidän Siirille tulee luultavasti pentuja tänä kesänä tai sitten ensi vuoden alussa! wub.gif wub.gif
-Tintti-
Kun katselee noita kuvia ni pentukuume vain kasvaa wub.gif laugh.gif

Mut ku ei...vanhemmat ei anna ottaa toista koiraa angry.gif
tahvo
ei saa kiusata noin söpöillä kuvilla biggrin.gif
Wanssu
Kopioin tuon viestin tuolta K-18 palstalta tänne teidänkin nähtäväks.

Joissakin kuvissa ikää 1,5vk ja muissa pari viikkoa smile.gif

Melkein kaks viikkoa
Olen todella ihana!
Väsyttää
Voi jehna mikä söpöläinen
Mitäs tähänkin sanois wub.gif
Todella ihana! Ja noi korvat wub.gif
Vauvaa väsyttää
Komea poika

Ja kuvia ei sitten kopioida, kaikki © Kennel Mellow Smile

Huomenna meen kattoon vauvoja ja saas nähdä josko se oma (tai siis sijoitus) sieltä löytyis... wub.gif
-serafina-
Wanssu: eikä, liian sulosia! laugh.gif wub.gif

Mä olen ihan innoissani Siirin astutuksesta, olisi ihanaa saada kesäpentuja! wub.gif Ja varmaan sitten itsellekin jäisi yksi pentu.... cool.gif
MyTara
Wanssu: Valloittavia pumpulipalloja wub.gif .

Saisinpa minäkin toisen sheltin, mutta ei kun ei sad.gif . Vanhemmat eivät ymmärrä minua.
-serafina-
Oih, olisi kyllä ihana saada pentu nyt kesäksi, kun olisi niin paljon aikaa sen kouluttamiseenkin! biggrin.gif mutta täytyy kai odottaa ensi vuoteen, kun luultavasti Siirin pennutus siirtyy sinne...Ja pakkohan mun, äidin ja siskon on saatava siitä pentueesta meille yksi harrastuskoira, sanoi isä, mitä sanoi. w00t.gif
Vinke
Eilen käytiin katsomassa 6-viikkoista Kujetta ja sen sisaruksia. Saisipa sen helmeni jo kotiin... wub.gif
Jasmin
On tämä rankkaa. biggrin.gif

Pikkanen porokoira. wub.gif No, ehkä vuoden päästä...
Lydia
LAINAUS(Jasmin @ 23.5. 2005, 10:21)
On tämä rankkaa. biggrin.gif

Varsinkin auttaa kovasti käydä näyttelyissä wink.gif tongue.gif

Pentukuume on kyllä vakava tauti, eikä siihen tunnu lääkettä löytyvän innocent.gif
Jasmin
LAINAUS(Lydia @ 23.5. 2005, 17:34)
Varsinkin auttaa kovasti käydä näyttelyissä wink.gif tongue.gif

Pentukuume on kyllä vakava tauti, eikä siihen tunnu lääkettä löytyvän innocent.gif

Nimenomaan! Pitäisi varmaan jäädä sivuun tyystin. baa.gif

Niin, eipä siihen lääkettä taida löytyä. Paitsi väliaikainen - se pentu! wink.gif
Pompula
Oijoi! Nyt me se saadaan wub.gif nyt juhannuksena meille muutta pienenpieni musta mitteli poitsu happy.gif pitää vaan keksiä nimi viellä..Kertokaa te jotain kivoi nimiä biggrin.gif
-serafina-
Tänään olen menossa katsomaan naapurini uutta koiraa, pikkaista porokoira-vauvaa! wub.gif
Pentukuume varmasti helpottuu tosi paljon... innocent.gif
Jasmin
LAINAUS(-serafina- @ 24.5. 2005, 16:37)
Tänään olen menossa katsomaan naapurini uutta koiraa, pikkaista porokoira-vauvaa!  wub.gif

Etkä ole! w00t.gif wub.gif Minkä niminen pentu on kyseessä?

Vilkaiskaapas, millaisista linjoista on tulossa uusia tähtiä harrastustaivaalle. smile.gif
*Sanni
LAINAUS(Pompula @ 24.5. 2005, 12:44)
Oijoi! Nyt me se saadaan wub.gif nyt juhannuksena meille muutta pienenpieni musta mitteli poitsu happy.gif pitää vaan keksiä nimi viellä..Kertokaa te jotain kivoi nimiä biggrin.gif

Oi,onnea tosi paljon!! flowers.gif
amber
Uusin kuva otuksesta joka saapuu lauantaina Suomeen:

wub.gif
-serafina-
amber: Eikä. mä kuolen kohta. laugh.gif Liian ihana pikku otus! wub.gif
MyTara
LAINAUS(amber @ 25.5. 2005, 22:16)
Uusin kuva otuksesta joka saapuu lauantaina Suomeen:

wub.gif

Kerrassaan valloittava wub.gif . Mistäs hän on tulossa? Varjupaikista?
Amélie
Vastaan amberin puolesta...smile.gif Toivottavasti et amber pahastu! blush.gif

Mutta niin,huomasin vaan,kun lueskelin tätä ketjua ihan alusta asti,että siis tuo ibiza on tulossa Tanskasta biggrin.gif

Ja niin amber, ONNEA ihan hirmusesti! Se on vaan niin älyttömän sulonen wub.gif
amber
Kiitoksia -emmi- smile.gif

MyTara: Juu, varmaan tuo ympäristö vähän hämää tuossa. Hän on tosiaan lk ibiza joka on ihan kasvattajalta tulossa, ja tuossa kuvassa hääräilee pihalla joka järjestetty pentujen temmellys- ja kaivuupaikaksi.
Koira_kouluttaja
w00t.gif Kylläpäs Puskassa on tuota kuumetta liikkeellä!!
Itse en varsinaisesti ole PENTUkuumeessa, mutta kuumeessa kuitenkin..
Parin viikon päästä taloon tupsahtaa löytökoira Aatu<3<3<3
Sekarotuinen, 14kk eli ei pentu:) Löytöeläin tarhoista suosittelen käyvän monia katsomassa.. Kyllä sieltä pentujakin löytyy, jos ihan välttämättä haluaa!
Mulle tuli tosi hyvä olo siitä kun kirjoitimme kauppakirjan aatusta..
Tuntui että nyt todella autan koiraa.. Ja se apu on tärkeää!

Mailailkaa mulle jos joku haluaa puhua kokemuksianne koiratarhoilta otetuista koirista! thumbup.gif Löytökoirat... thumbup.gif
Pikkarainen
Ei sitä vissii pitäs ees tulla tänne kahtelemaa. tongue.gif Tulin nyt kuitenkii ja siitäpä sain, ajatus omasta nappulasta vaan kasvaa. biggrin.gif Kyllä vielä joskus miekin.

Onnittelut kaikille uusille/tuleville pennun omistajille. smile.gif
MyTara
LAINAUS(amber @ 26.5. 2005, 21:22)
MyTara: Juu, varmaan tuo ympäristö vähän hämää tuossa. Hän on tosiaan lk ibiza joka on ihan kasvattajalta tulossa, ja tuossa kuvassa hääräilee pihalla joka järjestetty pentujen temmellys- ja kaivuupaikaksi.

Juuh, ympäristö vähän hämäsi tosiaan laugh.gif . Mutta onnea pennusta, jokos hän on kotona wink.gif ?

Voiko elämä enää epäreilummaksi mennä; pikkusiskoni on saamassa marsua, vaikka hänellä on jo noita elukoita mielestäni ihan tarpeeksi (kaksi kania ja marsu). Vanhemmat eivät suostu edes harkitsemaan toista koiraa minulle (ainakaan tällä hetkellä), sillä toisen hännänheiluttajan ottaminen on niin iso ja sitova projekti sad.gif . Kyllähän se toinen koira menisi Taran rinnalla, mutta ei kun ei confused.gif ...
Fowy
Onko tämä jotenkin kevään/kesän syytä, kun mullekin on iskenyt hirmuinen pentukuume... biggrin.gif
Tuossa yksi päivä löysin itseni kirjoittelemasta paperilapulle sopivia nimiä tulevalle koiralle.
Niin mille koiralle? whistling.gif

Äiti puhui jotain että mahdollisesti uutta koiraa hän on miettinyt.
Kun Bellastakin pian aika jättää eikä Sindi ole oikein ollut yksin ilman toisen koiran seuraa.
Musta on kauheaa ajatella koiraa Bellan "tilalle". unsure.gif
Äiti haluaisi toisen borderterrierin.
Minä ja isosiskoni ei haluttaisi toisaalta borderia,
vaikka se hurmaava rotu onkin.

Itse olen ajatellut partacollieta ja portugalinvesikoiraa.
Katsoo nyt sitten.
<Iida>
^Eikös Sindi astuteta kesällä? Roccolla...? smile.gif

Mulla on kauhea paimenkoirakuume (bordercollie! wub.gif ), jota onneksi hieman lievittää kotona asusteleva äiteen pk-koira aussie Milo. Mut ku mie haluun oman pk-koiran shifty.gif
amber
LAINAUS(MyTara @ 29.5. 2005, 12:34)
Juuh, ympäristö vähän hämäsi tosiaan laugh.gif . Mutta onnea pennusta, jokos hän on kotona wink.gif ?

Juu, eilen illalla saavuttiin kentältä kotiin. On heti hyvää kaveria espanjanvesikoiratyttösemme kanssa ja köllöttelee tyytyväisenä tuolla sohvalla. Todella reipas ja rohkea tyttö. smile.gif

Heipi
Faith : oii kun ihania kuvia. wub.gif Pentukuume vaan pahenee!! Ehkä sitten ensi vuonna..
MyTara
Faith: Ihania kuvia Repestä wub.gif ! Kuinkas vanha poitsu nyt on smile.gif ?

amber: Aivan valloittavan ihanan suloinen tyttö wub.gif . Mikäs neidin nimeksi tuli smile.gif ?

*repii hiuksia päästään* Pentukuume vaan pahenee biggrin.gif !
amber
MyTara: Hän on Lumi. smile.gif
milkyjoe
LAINAUS(MyTara @ 29.5. 2005, 20:23)
Faith: Ihania kuvia Repestä wub.gif ! Kuinkas vanha poitsu nyt on smile.gif ?

*repii hiuksia päästään* Pentukuume vaan pahenee biggrin.gif !

Repehän on nytte... Ööö, hetkonen..
6kk ja 2 viikkoa. wub.gif Iso poika on jo.

Tulenpas kiusaamaan teitä kohta taas Repsukan pentukuvilla. tongue.gif
Amélie
LAINAUS(amber @ 29.5. 2005, 21:00)

Oi, miten nätti nimi wub.gif
Tosi kaunis...
Winifred
Kehtaisiko teitä kiusata Remun kuvilla? biggrin.gif Poika on 3 kuukautta vanha ja risat. ;D

Näkeehän tuosta allekirjoituksesta ja avatarestakin Prinssi Makkarani. :3
MyTara
LAINAUS(amber @ 29.5. 2005, 23:00)

Kaunis nimi wub.gif ! Ja sopii tyttöselle paremmin kuin mikään muu wink.gif .

Faith: Uih, niinkö nuori Repsukka vasta on wub.gif ? Laitahan niitä pentukuvia ehdottomasti wink.gif !
Koira_kouluttaja
IHAAANA tuo Remu!!!! wub.gif wub.gif Eikä! Kuinka joku voi olla noin söpö w00t.gif

Oi sitä pientä.. wub.gif
MyTara
Winifred: Valloittavia kuvia wub.gif ! Todella suloinen lapsi sinulla, harmi etteivät ne pysy aina tuollaisina biggrin.gif .

Mitäs rotuja muuten Remussa on vai onko ihan puhdasrotuinen wink.gif ?
Liisa
Hmm, onko remussa kenties labradoria.. wub.gif
Nintsu
Winifred: Ihania pentukuvia... Kyllä Remu on suloinen wub.gif

Meille nyt siis tulossa kultsunpentu, on jo syntynyt ja ikää tuli tänään kokonainen viikko smile.gif Vielä pitäisi kuusi viikkoa jaksaa odottaa...
Liisa
ja isompana, .. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif <3

hanna.
Nyt on vähän hellittänyt pentukuume kun tuo pentu on meillä. biggrin.gif Mutta taas se varmaan kohta iskee. Tässä teille pentukuumeen "helpottamiseen" kuvia. ^

Hassu
Söpö
Pystykorva biggrin.gif
MyTara
Minua harmittaa, kun kuvasin Taraa niin kamalan vähän neidin ollessa vielä pentu. Silloin meillä ei vielä ollut digikameraa, niin se vaikutti kyllä jonkin verran tongue.gif . Mutta totuushan on se, että pentuaika menee niin nopeasti ja aikuisesta koirasta tulet saamaan sen koko loppuelämän ajan kuvia... Pentuaika on vain se hetki.

Lispet ja hanna.: Suloisia koiruuksia wub.gif .
Heipi
Helpottipa tosiaan nuo pentukuvat! sneaky2.gif Älkää enää kiustatko meitä kärsiviä.. laugh.gif

Voisinpa taas ottaa yhteyttä siihen yhteen kasvattajaan, kun siitä meidän tapaamisesta on jo aika pitkä aika..
Liisa
No niin, kuvathan vain pahentavat pentukuumetta. tongue.gif laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.