~Merski~
21.7. 2004, 12:08
Helpotusta on tulossa elokuun puolessa välissä
>tinja<
21.7. 2004, 12:19
meille tulossa ensi vuonna varmaankin Kauempaa Euroopasta!
Täällä kanssa!!

Semmonen ihana löpsenivauva ois haaveissa

Mutta ehkä vasta kolmen vuoden päästä tulee helpotusta

Täksi vuodeksi olisi tullut ihana yhdistelmä, mutta eei...
Ihania kuvia
nuuskamuikkunen
21.7. 2004, 13:26
Meillä tällähetkellä kotona taapertaa kolmenkuukauden ikäinen kääpiöpinseri pentu.
Meridian
27.7. 2004, 19:36
Pentukuume on... Haluis uuden pennun...

Itse asiassa nyt tuli vielä isompi pentukuume.
Täälläkin podetaan pentukuumetta. Toinen bichoni olisi haaveiden täyttymys, mutta ei kun kotona asustaa myös tuollainen diktaattori-äiti.

"Yksi koirakin on liikaa" on varmaankin tavallisin kommentti. Miten se voi olla sille liikaa kun ei rouva edes käy Eetun kanssa lenkillä kuin
todella harvoin. Maailma on niin julma...
LAINAUS(-Iida- @ 27.7. 2004, 20:54)
Täälläkin podetaan pentukuumetta. Toinen bichoni olisi haaveiden täyttymys, mutta ei kun kotona asustaa myös tuollainen diktaattori-äiti.

"Yksi koirakin on liikaa" on varmaankin tavallisin kommentti. Miten se voi olla sille liikaa kun ei rouva edes käy Eetun kanssa lenkillä kuin
todella harvoin. Maailma on niin julma...
Heh, noilla vanhemmilla on aina se sama ajatus "kun ei vaan
voi" mutta ei mitään kunnon selitystä
miksi ei vaan voi

.
Nassikka
30.7. 2004, 22:03
Voi luoja!! Mä en kestä nähä noin sulosia pentuja! Vaikka aikas lailla samannäköinen aussie vauveli tääläkin pyörii...
-Jemina-
2.8. 2004, 21:04

Enkö olekaan ainoa?!
Tänään, kun pitkästä aikaa näin afgaanin kuvan, se iski taas. Salakavalasti ja yhtäkkiä. Eikä lähde pois.. Niin mikäkö? No se
pentukuume.. Pidin jo puheen asiasta isälle, jonka korvista jo varmasti pursuu minun koirajuttuni..
Ja on hyvä vedota siihenkin, että pitäisi meidän Venlalle (berni) saada kaveri (no, totta sekin!)
Epätoivoista, niin epätoivoista.. Vinkkejä suostutteluun?
Urf. Koirakuume on tällä hetkellä erittäin kova, rotu on vaan vaihtunut.. Tällä hetkellä haluan ehdottomasti nahkacollien. Se on niin ihana ja persoonallinen rotu
LAINAUS(SunWolf @ 8.8. 2004, 15:03)
Urf. Koirakuume on tällä hetkellä erittäin kova, rotu on vaan vaihtunut.. Tällä hetkellä haluan ehdottomasti nahkacollien. Se on niin ihana ja persoonallinen rotu

Ne on kyllä kauniita
~Merski~
10.8. 2004, 19:59
LAINAUS(~Merski~ @ 10.8. 2004, 19:59)
Mikäs teille tulossa

?
~Merski~
11.8. 2004, 17:55
LAINAUS(Aada @ 11.8. 2004, 14:03)
Mikäs teille tulossa

?
ei kai se koht aenään mikään salaisuus oo, kiharakarvainen noutaja tassuttelee tossa elokuun lopussa....
Onnittelut Merski! Varmasti ihanaa saada pieni pentu taloon! ^^
Mulla olis edessä nyt isän suostuttelut toiseen koiraan, sopiva pentue ja ihana kasvattaja olis jo löytynyt, enää pitää saada vaan isän pää käännettyä
~Merski~
12.8. 2004, 16:22
kiitokset Sunwolf ja Mandus, voin laittaa kuvia sitten myöhemmin kun se saapuu ihan teidän kaikkien kiusaks
reppulainen
12.8. 2004, 16:28
nyt mulla on pentu kuume,, ja paha! lagotoihin ja cairneihin olen siis rakastunut pitää päättää vielä
Nassikka
12.8. 2004, 16:45
LAINAUS(Nassikka @ 12.8. 2004, 17:45)
Tosta äijästä kasvaa vaan collie...

Eikös Soolo olekaan sheltti?
Nassikka
12.8. 2004, 19:56
LAINAUS(SunWolf @ 12.8. 2004, 20:46)
Eikös Soolo olekaan sheltti?

Juu juu siis on se sheltti, mutta siitä saattaa kasvaa iso

Ehän mie ny collieta ottais
Siis sheltti kasvaa isoksi ni se näyttää collielta eli siitä kasvaa collie

Selevää eikö
reppulainen
12.8. 2004, 19:58
LAINAUS(Mandus @ 12.8. 2004, 19:27)
reppulainen: Joko olet saanut päätettyä, kumman otat? Ihan vinkkinä vaan, että ite ottasin lagoton.

Mutta sä itsehän sen päätät.
joo no pitää viel kattoo ja ettii hyvä kenneli ja pentue ja harkita ja käydä näyttelyis ja ja...
Täällä yksi pentukuumeinen ilmottautuu joukkoon...
Mutta ainakin vuosi, pitkä vuosi pitää odottaa....
Nämä ovat oman koirani pennut, mutta niistä onneksi yksi jää kotiin 3 muun seuraksi
reppulainen
13.8. 2004, 07:00
Harjis: voi että on ihania

*pentukuumeinen*
No, mulla se yli 8 vuoden odotus päättyi viime viikon tiistaina kun Nanna tuli taloon.

Äitini löysi pelastetaankoirat.comista "Selman pennut", joihin ihastuimme heti, koirat olivat vielä lähellä Kotkaa, jossa asumme. Kävimme katsomassa pentuja ja päätimme ottaa Nannan, piti odottaa siitä päivä ja sain Nannan kotiin.
Tässä Nanna:

Nanna
ihailin kans tuota nannaa netissä, on todella suloinen pakkaus.
Itsellä taas pentukuumetta vaikka juniori on vasta 14kk. Jos kaikki menee niin kuin on alustavasti puhuttu nini vuoden päästä tulis uusi shar pei vauva tähän taloon, jos nyt sitten saisin sen suklaan tai sinisen mitä olen kovasti odotellut
.summer.
13.8. 2004, 16:47
Mullakin pentukuumetta löytyy, mutta kun en sitä toista koiraa saa vaikka kuinka kinuaisin ja haluisin.
Että sitte vasta otan koiran ku olen aikuinen.
Tigru: Teillähän on kohta iso lauma
Meillekin on tulossa pentu...
Lydia: mikä pentu? Kerro äkkiä!
Tigru: Laitanpa sulle lähetillä...
milkyjoe
13.8. 2004, 19:26
Täällä yks pentukuumeinen ilmoittautuu!

oon puhunu äitille monta kertaa mut ei ei ja ei...

mutta otamme ehkä isän luo 2-5 vuoden päästä sekarotuisen
mutta asia ei ole vielä varmaa joten siitä on vaan ollu puhe joka koskaan tuskin tulee toteutumaan...

Mutta aikuisena sitte

Mun kotiin tulee Muutti
Liityn teidän pentukuumeisten joukkoon..Tuo äiti vaan on vähän tuommonen...Niin ei varmaan oo ainakaan lähiaikoina tulossa mitään pentua!
LAINAUS(Lydia @ 13.8. 2004, 17:53)
Tigru: Teillähän on kohta iso lauma
Meillekin on tulossa pentu...
Mikä? Kerro mullekin
~minnuska~
14.8. 2004, 19:40
LAINAUS(~minnuska~ @ 14.8. 2004, 20:40)
Oiii! Minkä värinen ja mistä kennelistä?
sitruuna
14.8. 2004, 23:20
Meille saattaa tulla ens kesänä pentu. Mut huom saattaa. Ei oo todellakaan varmaa. Vuosi on pitkä aika odottaa
reppulainen
15.8. 2004, 08:38
LAINAUS(sitruuna @ 14.8. 2004, 23:20)
Meille saattaa tulla ens kesänä pentu. Mut huom saattaa. Ei oo todellakaan varmaa. Vuosi on pitkä aika odottaa

minkä rotunen
LAINAUS(Mandus @ 14.8. 2004, 18:44)
Nanna*: Onkos tuo Nanna seropi?
Joo, Nanna on seropi, molemmat vanhemmat on Varjupakista.
sitruuna
15.8. 2004, 10:53
LAINAUS(reppulainen @ 15.8. 2004, 09:38)
minkä rotunen

Vielä ei ole tarkkaan mietitty. Mut sheltti ja flatti on ehkä mun suosikkeja. Äiti haluis kyllä jonkun pienemmän ku flatin, mut mä yritän taivutella sitä parhaani mukaan
Täälläkin on yksi pentu/koirakuumeinen,tosin se helpottaa vasta kolmen vuoden päästä. Eikö äiti ja iskä tajua,että oon sairas?
Lydialle onnea oikein urakalla! Onni on lämpöinen koiranpentu ja sitä rataa.
Siis voi teitä! Voin itte kanssa ilmottautua pentukuumeiseksi, mutta realiteetit kannattaa muistaa! Eli esim. se, että kun muutatte kotoa, muutatte tod.näk. ainakin kaikki paitsi rikkaitten lapset, vuokralle ja nykyään politiikka on todella tiukkaa lemmikkien suhteen. Soluihin ei yleensä saa lemmikkejä viedä ja suurin osa elukoista tarttee enemmän tilaa, mitä sillä 18 neliön opiskelijaboksilla on tarjota.
Ts. itte otan pennun vasta kun on sellanen kämppä, missä se ei kärsi! Ja kun on sen verran omaa pihaa, että se saa ulkoilla myös muussa kuin hihnassa. Aatelkaapa myös niitä koiria, älkääkä vaan itteenne!
Plääh...kaikki on saamassa pentua

Ja meikäläisen pitäis oottaa vuos ellei sitten Lillin pentua
Ekku hyvä, kaikella kunnioituksella. Suurin osa ihmisistä vain haaveilee pennusta eikä ole ottamassa sellaista kun ei ole mahdollisuuksia/aikaa pennulle tms. Minä esimerkiksi haaveilen aktiivisesta harrastuskaverista, jolla riittäisi virtaa vaikka muille jakaa ja enemmänkin. Vaikka äitini loppuenlopuksi toisen koiran taloon kelpuuttaisikin, en sitä ottaisi, koska ikää on itselläni kovin vähän vielä toistaiseksi eikä minulla ole mahdollisuuksia tarjota koiralle niin paljon toimintaa ja puuhaa kun se kaipasi. Ei toistaiseksi.
Väittäisin, että kailillä täällä on sen verran älyä päässä, ettei kukaan ottaisi koiraa sopimattomiin oloihin. Kiitos.
Nyt on sitten pentu saapunut, joten pentukuumekin lieventynyt...
kk kääpiömäykky meille siis kotiutui.
Metsäkeiju: Kiitos!
Siis en nyt ollut täällä väittämässä, että kaikki pentukuumeiset on jotain idiootteja koiranrääkkääjiä, vaan tarkotin nyt sitä, että kun moni tuntuu kuvittelevan, että koiran voi heti hommata kun muuttaa kotoa, kun ei ole vanhemmat kieltämässä, niin ajattelin vaan muistuttaa, että on olemassa huomattavasti isompia auktoriteetteja kuin vanhemmat, kun on kyse opiskelijasta ja vuokra-asunnosta... Ehkä en sitten vaan ilmaissut asiaani kyllin selvästi, tätä siis tarkoitin!
Ja kannattaa myös muistaa, ettei KELA maksa mitään loistotukia, että se koiran elättäminen kun kuitenkin kanssa maksaa... Niillä rahoilla ei meinaan pysy edes itse ruuissa (tai ehkä niissä, mutta sitten ei voi enää maksaa kaikkia laskuja)
Ja nyt vielä lopuksi haluan painottaa, etten ole täällä ketään tuomitsemassa tai herjaamassa, jos joku ei siis vielä(kään) ymmärtänyt!
LAINAUS(Lydia @ 20.8. 2004, 08:44)
Nyt on sitten pentu saapunut, joten pentukuumekin lieventynyt...
kk kääpiömäykky meille siis kotiutui.
Onnittelut ja kaikkien pentukuumeisten iloksi kuviahan voi laittaa
Ekku: OK. Koirallahan tosin on hankintahintaakin se useampi sataa euroa eli ei ihna mikään pikkusumma, ja sitten on eläinlääkärilaskut (vaikka vain rokotukset, kalliita nekin), mahd. näyttely- ja koemaksut ym. ym. ym. Ja ne muut menot, niin.
Äh, mäkin taidan liittyä tähän teidän pentukuume-kerhoon....

Himottais hulluna yks hyvistä yhdistelmästä oleva narttu(tai siis sen tulevat pennut) joka astutetaan ensi vuonna.....
Oon yrittänyt jopa ylipuhua iskää ostamaan sen mun kanssa puokkiin....

Tosin iskä ei vielä ole päättänyt, minkä seisoja seuraavaksi ottaa, mutta jos Aave näyttää yhtälaista metsästys potentiaalia jatkossa, mitä se on näyttänyt nyt....niin iskä lupaa harkita Weimaria!!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.