Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
~Merski~
Helpotusta on tulossa elokuun puolessa välissä wub.gif
>tinja<
meille tulossa ensi vuonna varmaankin Kauempaa Euroopasta! wub.gif
Apila
Täällä kanssa!! smile.gif Semmonen ihana löpsenivauva ois haaveissa wub.gif Mutta ehkä vasta kolmen vuoden päästä tulee helpotusta sad.gif Täksi vuodeksi olisi tullut ihana yhdistelmä, mutta eei...

Ihania kuvia wub.gif
nuuskamuikkunen
Meillä tällähetkellä kotona taapertaa kolmenkuukauden ikäinen kääpiöpinseri pentu. tongue.gif
Meridian
Pentukuume on... Haluis uuden pennun... wub.gif Itse asiassa nyt tuli vielä isompi pentukuume. laugh.gif
-Iida-
Täälläkin podetaan pentukuumetta. Toinen bichoni olisi haaveiden täyttymys, mutta ei kun kotona asustaa myös tuollainen diktaattori-äiti. blink.gif "Yksi koirakin on liikaa" on varmaankin tavallisin kommentti. Miten se voi olla sille liikaa kun ei rouva edes käy Eetun kanssa lenkillä kuin todella harvoin. Maailma on niin julma...
Aigi
LAINAUS(-Iida- @ 27.7. 2004, 20:54)
Täälläkin podetaan pentukuumetta. Toinen bichoni olisi haaveiden täyttymys, mutta ei kun kotona asustaa myös tuollainen diktaattori-äiti. blink.gif "Yksi koirakin on liikaa" on varmaankin tavallisin kommentti. Miten se voi olla sille liikaa kun ei rouva edes käy Eetun kanssa lenkillä kuin todella harvoin. Maailma on niin julma...

Heh, noilla vanhemmilla on aina se sama ajatus "kun ei vaan voi" mutta ei mitään kunnon selitystä miksi ei vaan voi rolleyes.gif .
Nassikka
Kuvista kiitos Hissu Toivoselle !!

laugh.gif Ollos hjuva ! Nyt tää jakelee näitä jokaiselle.. Toivottavsti pentukuumeenne pahenee laugh.gif whistling.gif

Ja Soneralla jumittaa sleepy.gif
<Iida>
Voi luoja!! Mä en kestä nähä noin sulosia pentuja! Vaikka aikas lailla samannäköinen aussie vauveli tääläkin pyörii... biggrin.gif
-Jemina-
rolleyes.gif Enkö olekaan ainoa?! blink.gif tongue.gif

Tänään, kun pitkästä aikaa näin afgaanin kuvan, se iski taas. Salakavalasti ja yhtäkkiä. Eikä lähde pois.. Niin mikäkö? No se pentukuume.. Pidin jo puheen asiasta isälle, jonka korvista jo varmasti pursuu minun koirajuttuni.. innocent.gif
Ja on hyvä vedota siihenkin, että pitäisi meidän Venlalle (berni) saada kaveri (no, totta sekin!)

Epätoivoista, niin epätoivoista.. Vinkkejä suostutteluun?
Sundae
Urf. Koirakuume on tällä hetkellä erittäin kova, rotu on vaan vaihtunut.. Tällä hetkellä haluan ehdottomasti nahkacollien. Se on niin ihana ja persoonallinen rotu wub.gif
Rochas
LAINAUS(SunWolf @ 8.8. 2004, 15:03)
Urf. Koirakuume on tällä hetkellä erittäin kova, rotu on vaan vaihtunut.. Tällä hetkellä haluan ehdottomasti nahkacollien. Se on niin ihana ja persoonallinen rotu wub.gif

Ne on kyllä kauniita wub.gif
~Merski~
Kohta helpottaa rolleyes.gif tongue.gif wub.gif
<Iida>
LAINAUS(~Merski~ @ 10.8. 2004, 19:59)
Kohta helpottaa rolleyes.gif tongue.gif wub.gif

Mikäs teille tulossa smile.gif ?
~Merski~
LAINAUS(Aada @ 11.8. 2004, 14:03)
Mikäs teille tulossa smile.gif ?

ei kai se koht aenään mikään salaisuus oo, kiharakarvainen noutaja tassuttelee tossa elokuun lopussa....
Sundae
Onnittelut Merski! Varmasti ihanaa saada pieni pentu taloon! ^^

Mulla olis edessä nyt isän suostuttelut toiseen koiraan, sopiva pentue ja ihana kasvattaja olis jo löytynyt, enää pitää saada vaan isän pää käännettyä confused.gif
~Merski~
kiitokset Sunwolf ja Mandus, voin laittaa kuvia sitten myöhemmin kun se saapuu ihan teidän kaikkien kiusaks tongue.gif
reppulainen
nyt mulla on pentu kuume,, ja paha! lagotoihin ja cairneihin olen siis rakastunut pitää päättää vielä wink.gif
Nassikka
LAINAUS(Mandus @ 11.8. 2004, 21:21)
Nassikka: Voi miten ihana!! Miten voikaan olla noin ihana shelttipentu!? Muutta, tuo oli kyllä jo ihan kiellettyä. Tämä oli viimeinen varotus. Ens kerralla tulee runsaat sakot!!  laugh.gif  biggrin.gif

whistling.gif

tongue.gif Sunnuntaina mie pääsen hakemaa Soolon kotiin !! Potekaa te vaan rauhassa pentukuumetta.. biggrin.gif Tosta äijästä kasvaa vaan collie... rolleyes.gif
Sundae
LAINAUS(Nassikka @ 12.8. 2004, 17:45)
Tosta äijästä kasvaa vaan collie... rolleyes.gif

Eikös Soolo olekaan sheltti? blink.gif
Nassikka
LAINAUS(SunWolf @ 12.8. 2004, 20:46)
Eikös Soolo olekaan sheltti? blink.gif

Juu juu siis on se sheltti, mutta siitä saattaa kasvaa iso tongue.gif Ehän mie ny collieta ottais laugh.gif
Siis sheltti kasvaa isoksi ni se näyttää collielta eli siitä kasvaa collie wink.gif Selevää eikö biggrin.gif
reppulainen
LAINAUS(Mandus @ 12.8. 2004, 19:27)
reppulainen: Joko olet saanut päätettyä, kumman otat? Ihan vinkkinä vaan, että ite ottasin lagoton. wink.gif Mutta sä itsehän sen päätät.

joo no pitää viel kattoo ja ettii hyvä kenneli ja pentue ja harkita ja käydä näyttelyis ja ja...
CoToN
Täällä yksi pentukuumeinen ilmottautuu joukkoon...

Mutta ainakin vuosi, pitkä vuosi pitää odottaa....
Harjis

rolleyes.gif
Nämä ovat oman koirani pennut, mutta niistä onneksi yksi jää kotiin 3 muun seuraksi
reppulainen
Harjis: voi että on ihania wub.gif *pentukuumeinen*
Nanna*
No, mulla se yli 8 vuoden odotus päättyi viime viikon tiistaina kun Nanna tuli taloon. wub.gif Äitini löysi pelastetaankoirat.comista "Selman pennut", joihin ihastuimme heti, koirat olivat vielä lähellä Kotkaa, jossa asumme. Kävimme katsomassa pentuja ja päätimme ottaa Nannan, piti odottaa siitä päivä ja sain Nannan kotiin. biggrin.gif
Tässä Nanna:

Nanna
Tigru
ihailin kans tuota nannaa netissä, on todella suloinen pakkaus.
Itsellä taas pentukuumetta vaikka juniori on vasta 14kk. Jos kaikki menee niin kuin on alustavasti puhuttu nini vuoden päästä tulis uusi shar pei vauva tähän taloon, jos nyt sitten saisin sen suklaan tai sinisen mitä olen kovasti odotellut smile.gif
.summer.
Mullakin pentukuumetta löytyy, mutta kun en sitä toista koiraa saa vaikka kuinka kinuaisin ja haluisin.
Että sitte vasta otan koiran ku olen aikuinen.
Lydia
Tigru: Teillähän on kohta iso lauma laugh.gif
Meillekin on tulossa pentu...
Tigru
Lydia: mikä pentu? Kerro äkkiä!
Lydia
Tigru: Laitanpa sulle lähetillä...
milkyjoe
Täällä yks pentukuumeinen ilmoittautuu! wink.gif oon puhunu äitille monta kertaa mut ei ei ja ei... sad.gif mutta otamme ehkä isän luo 2-5 vuoden päästä sekarotuisen wub.gif
mutta asia ei ole vielä varmaa joten siitä on vaan ollu puhe joka koskaan tuskin tulee toteutumaan... sad.gif Mutta aikuisena sitte wub.gif Mun kotiin tulee Muutti wub.gif
Essi
Liityn teidän pentukuumeisten joukkoon..Tuo äiti vaan on vähän tuommonen...Niin ei varmaan oo ainakaan lähiaikoina tulossa mitään pentua! sleepy.gif
Dommie
LAINAUS(Lydia @ 13.8. 2004, 17:53)
Tigru: Teillähän on kohta iso lauma laugh.gif
Meillekin on tulossa pentu...

Mikä? Kerro mullekin
~minnuska~
No meille tuli Toyvillakoiran pentu, viivi, tos 6 viikkoo sitten. tongue.gif wub.gif Ihana katella sen villiä menoa ja reikiä kengissä!! rolleyes.gif blink.gif
Sundae
LAINAUS(~minnuska~ @ 14.8. 2004, 20:40)
No meille tuli Toyvillakoiran pentu, viivi, tos 6 viikkoo sitten. tongue.gif wub.gif Ihana katella sen villiä menoa ja reikiä kengissä!! rolleyes.gif blink.gif

Oiii! Minkä värinen ja mistä kennelistä? wub.gif
sitruuna
Meille saattaa tulla ens kesänä pentu. Mut huom saattaa. Ei oo todellakaan varmaa. Vuosi on pitkä aika odottaa smile.gif
reppulainen
LAINAUS(sitruuna @ 14.8. 2004, 23:20)
Meille saattaa tulla ens kesänä pentu. Mut huom saattaa. Ei oo todellakaan varmaa. Vuosi on pitkä aika odottaa smile.gif

minkä rotunen wink.gif
Nanna*
LAINAUS(Mandus @ 14.8. 2004, 18:44)
Nanna*: Onkos tuo Nanna seropi?

Joo, Nanna on seropi, molemmat vanhemmat on Varjupakista. smile.gif
sitruuna
LAINAUS(reppulainen @ 15.8. 2004, 09:38)
minkä rotunen wink.gif

Vielä ei ole tarkkaan mietitty. Mut sheltti ja flatti on ehkä mun suosikkeja. Äiti haluis kyllä jonkun pienemmän ku flatin, mut mä yritän taivutella sitä parhaani mukaan biggrin.gif
Heipi
Täälläkin on yksi pentu/koirakuumeinen,tosin se helpottaa vasta kolmen vuoden päästä. Eikö äiti ja iskä tajua,että oon sairas? blink.gif laugh.gif
Jasmin
Lydialle onnea oikein urakalla! Onni on lämpöinen koiranpentu ja sitä rataa. wub.gif wub.gif
Ekku
Siis voi teitä! Voin itte kanssa ilmottautua pentukuumeiseksi, mutta realiteetit kannattaa muistaa! Eli esim. se, että kun muutatte kotoa, muutatte tod.näk. ainakin kaikki paitsi rikkaitten lapset, vuokralle ja nykyään politiikka on todella tiukkaa lemmikkien suhteen. Soluihin ei yleensä saa lemmikkejä viedä ja suurin osa elukoista tarttee enemmän tilaa, mitä sillä 18 neliön opiskelijaboksilla on tarjota.

Ts. itte otan pennun vasta kun on sellanen kämppä, missä se ei kärsi! Ja kun on sen verran omaa pihaa, että se saa ulkoilla myös muussa kuin hihnassa. Aatelkaapa myös niitä koiria, älkääkä vaan itteenne! dogrun.gif
CoToN
Plääh...kaikki on saamassa pentua innocent.gif Ja meikäläisen pitäis oottaa vuos ellei sitten Lillin pentua wub.gif
Jasmin
Ekku hyvä, kaikella kunnioituksella. Suurin osa ihmisistä vain haaveilee pennusta eikä ole ottamassa sellaista kun ei ole mahdollisuuksia/aikaa pennulle tms. Minä esimerkiksi haaveilen aktiivisesta harrastuskaverista, jolla riittäisi virtaa vaikka muille jakaa ja enemmänkin. Vaikka äitini loppuenlopuksi toisen koiran taloon kelpuuttaisikin, en sitä ottaisi, koska ikää on itselläni kovin vähän vielä toistaiseksi eikä minulla ole mahdollisuuksia tarjota koiralle niin paljon toimintaa ja puuhaa kun se kaipasi. Ei toistaiseksi.

Väittäisin, että kailillä täällä on sen verran älyä päässä, ettei kukaan ottaisi koiraa sopimattomiin oloihin. Kiitos.
Lydia
Nyt on sitten pentu saapunut, joten pentukuumekin lieventynyt...
kk kääpiömäykky meille siis kotiutui.

Metsäkeiju: Kiitos! biggrin.gif
Ekku
Siis en nyt ollut täällä väittämässä, että kaikki pentukuumeiset on jotain idiootteja koiranrääkkääjiä, vaan tarkotin nyt sitä, että kun moni tuntuu kuvittelevan, että koiran voi heti hommata kun muuttaa kotoa, kun ei ole vanhemmat kieltämässä, niin ajattelin vaan muistuttaa, että on olemassa huomattavasti isompia auktoriteetteja kuin vanhemmat, kun on kyse opiskelijasta ja vuokra-asunnosta... Ehkä en sitten vaan ilmaissut asiaani kyllin selvästi, tätä siis tarkoitin!
Ja kannattaa myös muistaa, ettei KELA maksa mitään loistotukia, että se koiran elättäminen kun kuitenkin kanssa maksaa... Niillä rahoilla ei meinaan pysy edes itse ruuissa (tai ehkä niissä, mutta sitten ei voi enää maksaa kaikkia laskuja)
Ja nyt vielä lopuksi haluan painottaa, etten ole täällä ketään tuomitsemassa tai herjaamassa, jos joku ei siis vielä(kään) ymmärtänyt!
CoToN
LAINAUS(Lydia @ 20.8. 2004, 08:44)
Nyt on sitten pentu saapunut, joten pentukuumekin lieventynyt...
kk kääpiömäykky meille siis kotiutui.

Onnittelut ja kaikkien pentukuumeisten iloksi kuviahan voi laittaa wink.gif
Jasmin
Ekku: OK. Koirallahan tosin on hankintahintaakin se useampi sataa euroa eli ei ihna mikään pikkusumma, ja sitten on eläinlääkärilaskut (vaikka vain rokotukset, kalliita nekin), mahd. näyttely- ja koemaksut ym. ym. ym. Ja ne muut menot, niin. unsure.gif
Ninja
Äh, mäkin taidan liittyä tähän teidän pentukuume-kerhoon.... wink.gif Himottais hulluna yks hyvistä yhdistelmästä oleva narttu(tai siis sen tulevat pennut) joka astutetaan ensi vuonna.....
Oon yrittänyt jopa ylipuhua iskää ostamaan sen mun kanssa puokkiin.... innocent.gif Tosin iskä ei vielä ole päättänyt, minkä seisoja seuraavaksi ottaa, mutta jos Aave näyttää yhtälaista metsästys potentiaalia jatkossa, mitä se on näyttänyt nyt....niin iskä lupaa harkita Weimaria!! thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.