Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
Himpula
Onneks olkoon Diva! cool.gif
ShanDong
Kauhea pentukuume kyllä vaivaa edelleen ja siihen tulee toivottavasti kesällä helpotusta.. biggrin.gif

Meille tulee Lennin seuraksi tiibetinspanieli narttu, neiti tulee sijoitukseen.. wub.gif toivottavasti vain jostakin neljästä nartusta tulee tarpeeksi lupaava narttu jotta sijoitukseen kannattaa ottaa.. shifty.gif
Jessie
Täälläkin päin podetaan valtaisaa pentukuumetta, joka on jatkunut varmaan iät ja ajat. confused.gif Itselläni kaikenlaisia suunnitelmia esim. ensi kesää varten shifty.gif . Ehkä se rotukin on pikku hiljaa alkanut selkiintymään. Ainut ja varmasti suurin este on vanhemmat. Täytyisi varmaan alkaa hienovaraisesti vihjailemaan noille suunnitelmistani.... whistling.gif Kyllä niidenkin on pakko jossain vaiheessa heltyä.

Joka tapauksessa, onnea kaikille pennunsaajille!
flowers.gif Toivompa, että voisin itse tämän vuoden puolella olla yksi niistä onnellisista. rolleyes.gif
Jasmin
LAINAUS(Jessie @ 14.1. 2006, 19:47)
Täälläkin päin podetaan valtaisaa pentukuumetta, joka on jatkunut varmaan iät ja ajat. confused.gif Itselläni kaikenlaisia suunnitelmia esim. ensi kesää varten shifty.gif . Ehkä se rotukin on pikku hiljaa alkanut selkiintymään.

Hmm...? Saanen udella? shifty.gif
Jessie
LAINAUS(Jasmin @ 14.1. 2006, 22:42)
Hmm...? Saanen udella? shifty.gif

Jos rotua tarkoitat, niin se, mikä minua tällä hetkellä eniten viehättää on australianpaimenkoira. smile.gif Kyseinen rotu ollut ennenkin harkinnassa, mutta vasta viime aikoina olen päässyt enemmän sinut itseni ja omien toiveideni kanssa. Mutta aussiet... wub.gif

Noh, kattellaan biggrin.gif
Japsi
LAINAUS(Jasmin @ 13.1. 2006, 20:01)
Chini? smile.gif

On kyllä ja niin aivan järkyttävät upean näköisiä.. wub.gif
Mutta taitaa meidän koirakiintiö olla tässä vaiheessa täynnä. sleepy.gif Pikkunen narttu voisi kyllä sulostuttaa meidänkin laumaa... whistling.gif
Kyllä porukatkin oli ihan myytyjä pentujen kuville, mutta mutta.
Himpula
Voih, minulla onneksi ei ole vanhemmat esteenä.. biggrin.gif Sillä sopimus on meillä ollut että itse kun säästän niin saan ostaa koiran, äiti maksaa eläinlääkäri kulut ja ruoka.. Kaikki muu on niikun mun vastuussa. biggrin.gif Odotan niin kovasti jo pentua.. laugh.gif
wenakko
Mä näin unta että mä sain australianpaimenkoiran biggrin.gif wub.gif
Pisara
LAINAUS(wenakko @ 15.1. 2006, 16:41)
Mä näin unta että mä sain australianpaimenkoiran biggrin.gif  wub.gif

Oii. wub.gif Ehkä se oli enneuni. wink.gif
Pisara
LAINAUS(lappari^^ @ 15.1. 2006, 15:34)
Voih, minulla onneksi ei ole vanhemmat esteenä.. biggrin.gif Sillä sopimus on meillä ollut että itse kun säästän niin saan ostaa koiran, äiti maksaa eläinlääkäri kulut ja ruoka.. Kaikki muu on niikun mun vastuussa. biggrin.gif Odotan niin kovasti jo pentua.. laugh.gif

Se on hyvä, etteivät vanhemmat ole esteenä, vaikkei niiden taivuttelu ainakaan meillä päin kovinkaan iso 'ongelma' ollut. biggrin.gif
Minkä rotuisen koiran haluaisit?
Pisara
LAINAUS(diva @ 14.1. 2006, 13:30)
meille se valkonen isovilla poika ei tullutkaa, se Venäjästä,
niillä oli niin vaikea saada sitä Suomeen.
Mutta nyt uusi pentu on jo ollu varattu kauan, pitäisi tulla
helmikuussa. rolleyes.gif
Kerron sitten enemmän, kun on tullut. biggrin.gif happy.gif

niin ja muoks* onnea niille joka pentu on jo tullut/tulee taloon! smile.gif

Onnittelut! biggrin.gif happy.gif
Himpula
Ei kolmea viestiä peräkkäin! ^^
Minä tuskailen varsinkin iltaisin sängyssäni.. Jännittää niin se pentu.. ^^
-Milli-

Kaverilla ikää yksi päivä.
Avispa
Ihana tuo -Milli-N laittama kuva. Onkos tuo teille tulossa? wub.gif
-Milli-
^Ei meille tuollaista tulossa,eri rotuinen kylläkin tässä jossain vaiheessa biggrin.gif
Pisara
-Milli- Ihana. wub.gif Minkä rotuinen? Tuosta ei oikein erota. lookaround.gif
-Milli-
LAINAUS(Pisara @ 18.1. 2006, 21:15)
-Milli- Ihana. wub.gif Minkä rotuinen? Tuosta ei oikein erota. lookaround.gif

Kk saksanseisoja.
Tässä toinenkin kuvanen.
~Lotta
LAINAUS(lappari^^ @ 15.1. 2006, 14:34)
Voih, minulla onneksi ei ole vanhemmat esteenä..  biggrin.gif  Sillä sopimus on meillä ollut että itse kun säästän niin saan ostaa koiran, äiti maksaa eläinlääkäri kulut ja ruoka.. Kaikki muu on niikun mun vastuussa.  biggrin.gif Odotan niin kovasti jo pentua..  laugh.gif

Meillä oli samanlainen sopimus Eimiä ottaessa. wink.gif Minä pidän siitä systeemistä. Sillä samalla kun rahaa säästi, sai harkita pariin uuteen kertaan, sillä joutui luopumaan muutamista 'mukavuuksista'. Mutta se oli sen arvoista. wub.gif smile.gif
nyttenkin saisin ottaa jos haluaisin, jos itse maksaisin. Paitsi on niitä rotuja joita en voi ottaa kotona asuessani, äidin 'vastustaessa' niitä. tongue.gif

Niin minkä rotuinen oli kyseessä lappari^^? Kenties lappari? biggrin.gif
Snoxie
Mulle tulee joskus tässä pommi pentu ;D teehee.gif
Pisara
LAINAUS(-Milli- @ 18.1. 2006, 21:38)
Kk saksanseisoja.
Tässä toinenkin kuvanen.

Oi. Ihania. biggrin.gif Ovatpa ne pieniä! wub.gif ohmy.gif Onkos kaikki varattu, tiedätkö? tongue.gif
-Milli-
LAINAUS(Pisara @ 20.1. 2006, 22:41)
Onkos kaikki varattu, tiedätkö? tongue.gif

Tietääkseni ei ole,uroksia on kai jäljellä biggrin.gif
<Iida>
Jooh, ei mulla ole pentukuumetta, mutta hmm, nämä mukulat wub.gif . Voi jessus sentään...
Sundae
LAINAUS(<Iida> @ 22.1. 2006, 18:28)
Jooh, ei mulla ole pentukuumetta, mutta hmm, nämä mukulat wub.gif . Voi jessus sentään...

Tuollaiset kuvat pitäis kieltää wub.gif Aivan ihania mussukoita wub.gif
_berni_
iida: iihania kuvia biggrin.gif tahtoo pennun wub.gif
Sundae
Suvi wub.gif Noista tulee ihan mieleen kleinspitzin pennut, jotka oli samassa paikassa mistä Finik haettiin meille wub.gif En kauheasti kleineistä välitä, mutta ne taaperot kyllä sulatti sydämen wub.gif
Suvi
Sundae; pommeja ovat. Eihän noista aina erota, ovatko pommin vai kleinin pentuja teehee.gif
<Iida>
LAINAUS(Sundae @ 22.1. 2006, 18:36)
Tuollaiset kuvat pitäis kieltää wub.gif Aivan ihania mussukoita wub.gif

Niin pitäisi biggrin.gif ! Aww, tuon trikin pojan kun saisi wub.gif
Sundae
LAINAUS(Suvi @ 23.1. 2006, 18:04)
Sundae; pommeja ovat. Eihän noista aina erota, ovatko pommin vai kleinin pentuja teehee.gif

Siis kyllä mä nuo pommeiksi tunnistin, mutta sanoinkin, että noista tuli mieleen yhdet kleinspitzin pennut biggrin.gif Ovat niin samannäköisiä palleroita pentuna wink.gif

Iida, ihailin sitä pentua myös, aivan ihana wub.gif
Himpula
Kyllä, lappari minulle tulee.. biggrin.gif Ihania nuo pommin pennut.. ^^
Pisara
Suvi, aivan liiiian ihania. wub.gif
suvii
Aivan ihania vauvakuvia ja muutenkin. Aww. Kauhee pentukuume mullakin, se vaan kasvaa aina varsinkin näyttleyissä <3 Onneksi kesällä on näillä näkymin tulossa helpotusta .D<3
Pisara
LAINAUS(Summer- @ 28.1. 2006, 09:35)
Aivan ihania vauvakuvia ja muutenkin. Aww. Kauhee pentukuume mullakin, se vaan kasvaa aina varsinkin näyttleyissä <3 Onneksi kesällä on näillä näkymin tulossa helpotusta .D<3

Se on totta, että pentukuume kasvaa näyttelyissä, ja siellä katsellessa myös ihastuu semmoisiinkin rotuihin, joista ei välttämättä ole ennen piitannut lainkaan. Ei vihannut, mutta ei rakastanutkaan.
Itselläni tosin ei ole nyt pentukuumetta, kun tuli tuo oma koira reippaasti muutama kuukausi sitten. wub.gif
Himpula
Mulla ei nly kasva pentukuume, se nousee aina kun kesä lähestyy ja kesällä sit et äärghh. Pitää saaada koiranpentu.. No nyt onneksi tulossa sitä helpotusta! ^^
-Milli-
Voi kökön kökkö. Taitaa mennä meidän pentusuunnitelmat uusiksi, mutta en vielä tiedä miten rolleyes.gif
Pisara
LAINAUS(-Milli- @ 3.2. 2006, 20:50)
Voi kökön kökkö. Taitaa mennä meidän pentusuunnitelmat uusiksi, mutta en vielä tiedä miten rolleyes.gif

No, miksikäs? blink.gif
<Aino>
Tällänen tulee tutulle wub.gif teehee.gif
Pisara
LAINAUS(<Aino> @ 3.2. 2006, 23:03)
Tällänen tulee tutulle wub.gif teehee.gif

Oi. Ihana. wub.gif Mikä vinttikoirista tuo onkaan? lookaround.gif
-Milli-
LAINAUS(Pisara @ 3.2. 2006, 23:00)
No, miksikäs? blink.gif

Kun kasvattajalle ei välttämättä tulekkaan pentuja nyt, ja toiselta kasvattajalta olen myös kysellyt pennuista,tiedä sitten kummalta tulee vai tuleeko ollenkaan. Aika näyttää innocent.gif
virpi
Meillä on helpotusta pentukuumeeseen tullut kun tibbe mamma hilda pyöräytti kaksi viikkoa sitten viisi ihanaa tibbe vauvaa maailmaan.

Kuvia löytyy kotisivuilta.

Ihan järkyttävän suloisia ovat wub.gif
Himpula
Uskon niiden olevan todella ihania. Minulla hirveä odotus että milloin saan tietää että koira on kantavana, siis kasvattajan koira jolta otan mahdollisesti koiranpennun. cool.gif
<Aino>
LAINAUS(Pisara @ 3.2. 2006, 22:07)
Oi. Ihana. wub.gif Mikä vinttikoirista tuo onkaan? lookaround.gif

Whippetti smile.gif
Pisara
LAINAUS(<Aino> @ 4.2. 2006, 12:59)
Whippetti smile.gif

Aaa. smile.gif Okei. Ajattelinkin. tongue.gif
Pisara
LAINAUS(-Milli- @ 3.2. 2006, 23:28)
Kun kasvattajalle ei välttämättä tulekkaan pentuja nyt, ja toiselta kasvattajalta olen myös kysellyt pennuista,tiedä sitten kummalta tulee vai tuleeko ollenkaan. Aika näyttää innocent.gif

Niinjoo. No, toivottavasti jostain pentuja kuitenkin syntyisi. smile.gif Minkäs rotuista koiraa olet hankkimassa? Oletkohan jo sanonut, olenkohan jo kysynyt, en muista. blush.gif
-Milli-
LAINAUS(Pisara @ 5.2. 2006, 17:40)
Niinjoo. No, toivottavasti jostain pentuja kuitenkin syntyisi. smile.gif Minkäs rotuista koiraa olet hankkimassa? Oletkohan jo sanonut, olenkohan jo kysynyt, en muista. blush.gif

Rotuna PON wub.gif
Kohta pitäs pentue syntyä,siitä varattuna meille pentu,toiv. uroksia tulee!
Pisara
LAINAUS(-Milli- @ 5.2. 2006, 21:27)
Rotuna PON wub.gif
Kohta pitäs pentue syntyä,siitä varattuna meille pentu,toiv. uroksia tulee!

PON? blink.gif Oikosulku, nyt ei tule mieleen mistä rodusta tuo lyhenne on? lookaround.gif
-Milli-
LAINAUS(Pisara @ 5.2. 2006, 22:30)
PON?

Polski owczarek nizinny,eli Puolan alankopaimenkoira.
Pisara
LAINAUS(-Milli- @ 5.2. 2006, 22:50)
Polski owczarek nizinny,eli Puolan alankopaimenkoira.

Niii'in. Se on se. smile.gif Ihania ne. wub.gif
Himpula
ponit ovat aivan ääälyyyyn söööpöööjäää!! biggrin.gif Mutta eivät yhtä sulosia kun lapparit tai suopit.. (; Hehheh, no joo.. Grr,, kasvattajalta ei oo vieläkään kuulunut mitään onko ko. narttu kantavana vai ei. angry.gif
Cuba
Meille tulee ehkä kk mäyrispentu kesällä wub.gif äiti on jo suostunut(mä oon hyvä taivuttelemaan wink.gif), nyt riippuu ihan isästä. Tuun kyllä hulluksi ellen saa parin vuoden sisällä pentua rolleyes.gif Nyt olisi juuri sopiva pentue..syntyy huhtikuun alussa smile.gif ainakin saan käydä niitä kattelemassa kun junnukoirani on pentujen isä biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.