Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuumeiset
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90
Jasmin
Eli kaikki tänne vaan. wink.gif Nyt kun tuntuu iskeneen jonkinlainen buumi (jos niin nyt voi sanoa, kun joko ihmisillä on pentuja kotonaan tai tulossa tai sitten haaveillaan) tällä pyöriviin. rolleyes.gif

Itse siis kuulun näihin toivottomiin haaveilijoihin. shifty.gif wink.gif Eikä netissä surffailu helpota oloa yhtään... Päin vastoin. Kasvattajilla on pentueita mahtavista yhdistelmistä tai sitten niitä suunnitellaan. Ihmisillä on ihania pentuja tai suunnitelmia ja... wacko.gif Sekoan kohta.

Ottaisin selaisen ihanan, (yli thumbup.gif )energisen bordercollien. Tuossa on useampikin pentue jonka perään kuolaan, mutta aivan tuloksetta. Eihän meille, äidin katon alle, sovi toista koiraa eikä ainakaan tuota viisikiloista suurempaa. (Äiti kun tykkää etä sheltti on suuri, siinä se sitten...)

Mutta kyllä vielä joskus. Viimeistään sitten kun olen täysi-ikäinen, vaikka kotona asuisinkin. shifty.gif
mutta siihenkin on kyllä aikaa. Pakko ilmeisesti kestää.

PS. Bella, minun täytyy nyt varmaan antaa itselleni roimat sakot. wink.gif biggrin.gif Hyi minua, oi voi... shifty.gif
Aigi
Huokaus. Olisipa meilläkin enemmän tilaa kotona niin meillekin voisi tulla pieni koiranpentu wub.gif ...
Jasmin
Ainahan sitä yksi karvakorva taloon mahtuu... Äitini vaan ei ole ihan samaa mieltä. ohmy.gif ph34r.gif
Aigi
LAINAUS(Metsäkeiju @ 9.7. 2004, 20:00)
Ainahan sitä yksi karvakorva taloon mahtuu... Äitini vaan ei ole ihan samaa mieltä.  ohmy.gif  ph34r.gif

Vanhemmathan ne yleensä ovatkin tiellä wink.gif ... Meilläkin olisi talo täynnä eläimiä jos "niitä nyt ei vaan voi ottaa."
Jasmin
Jep. Vanhemmat on ikäviä. ph34r.gif
<Iida>
Ihuna, vilkas aussiepentu vilistää täällä päin smile.gif . Mä oisin halunnu bordercollien, mut äiskä sit halus kuitenkin aussien rolleyes.gif
Aigi
LAINAUS(Aada @ 9.7. 2004, 21:02)
Ihuna, vilkas aussiepentu vilistää täällä päin smile.gif . Mä oisin halunnu bordercollien, mut äiskä sit halus kuitenkin aussien rolleyes.gif

Noh noh lookaround.gif ... Kohta joku tietenkin sanoo saavansa pienen ja pörröisen japsipennun, kun sellainen olisi mulla haaveissa.
Lydia
Täälläkin yksi pentukuumeen vallassa oleva,
mutta näillä näkymin, siihen on syksyllä tulossa helpotusta biggrin.gif

Jasmin: Hyi sua!
Jasmin
LAINAUS(Lydia @ 9.7. 2004, 18:07)
Jasmin: Hyi sua!

Nii-in, hyi minua. Oi voi, oi voi... shifty.gif biggrin.gif

Aada: Sie olet sitten julma. Ihan kuin en olisi nähnyt sitä ylisuloista kuvaa tai muuten vaan tiennyt tuota... Julma olet! laugh.gif
Kuksa
Joo, täällä yksi myös. 75 neliön asunto, kolme ihmistä, koira ja kaksi marsua, ja nyt tarttis saada tanskandoggi. laugh.gif Et sillai. Kyllä mulle perjaatteessa kelpais nahkacollie, niinku myös unkarinviszla, ois se hollanninpaimenkoirakin ihan kiva, varsinkin kun treenikentällä käy yks kolmekuukautinen pentu. wub.gif
Nassikka
Hih.. uskaltaisko whistling.gif

Oikeanpuoleinen takapuoli

Pentukuume on kova, mutta helpotusta tulossa tongue.gif Läälläslää laugh.gif

Kuvien copyright Hissu Toivonen smile.gif
Flipper
Minulla on ollut viime joulukuusta lähtien kamala pentukuume, mutta toukokuun viimeinen päivä se loppui, kun taloomme saapui kauan odotettu kultsu pentu. wub.gif

Jaksamisia kaikille pentukuumetta sairastaville, pikaista paranemista! biggrin.gif
Ninja
Onneks mulla on noi pikku-pentu ajat tuoreessa muistissa.... rolleyes.gif Pissaa,pissaa...pissaa siellä pissaa täällä...ja yöthän ei ole nukkumista varten, vaan ulkoilua ja vinkumista. Terävät pienet naskali hampaat välähtelee, ja varpaat on hampaan jälkiä täynnä, samoin kuin sormet.

Toi Aave poika valvotti mua ekat 5yötä...en siis tosiaan nukkunut kun pari tuntia yössä.

Mutta olihan ne söpöjä palleroita vauvoina:

Aigi
Voi mitä kuvia wub.gif . Auts.
Aigi
Siis Nassikka, sulle on TULOSSA tuollainen blink.gif ? Ihan ylisuloinen!
Kaiku
Täälläkin podetaan jonkun asteista pentukuumetta, mutta siihen ei ole tulossa helpotusta piiitkään aikaan! sad.gif
Nassikka
LAINAUS(Aigi @ 10.7. 2004, 17:01)
Siis Nassikka, sulle on TULOSSA tuollainen blink.gif ? Ihan ylisuloinen!

Jep jep jep!! tongue.gif Nyt ei muuta voi sanoa kerrankin kun jaksakaa odottaa ja heti ku saan lisää kuvia lupaan kiusata teitä lisää *hehehh

Nyt täällä pitäsi olla sellanen kieltä näyttävä hymiö ja kunnon irvistys ja lälläslää biggrin.gif Mie oon joutunu potemaa tätä kuumetta vuoden itteäni kiduttaen ja nyt sitte saa kiusata teitä !!
Aigi
Oi sentään wub.gif ... Ihanan värinen! Shetlanninlammaskoira?
Annu88
Miulla taitaa olla ainainen pentukuume, eikä siitä pääse varmaan ikinä eroon! Tää on pelottava sairaus! laugh.gif
hannaj
No onhan sitä ollut suunnitteilla, mutta ihan vielä ei ole uutta tulossa. dogrun.gif
zwiebel
Voiiih. Olin just tänää kattomassa viisiviikkosia jackrussellpentuja..

Kohta saatte kuvia wink.gif
zwiebel
Anteeksi kuvien epäselvyys! unsure.gif Pentujen ainoa ajatus taisi olla "me juostaan niin kovaa et sä et saa kunnon kuvaa ja sähän et voi nyt käyttää salamaa kun me pelästytään"

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Nassikka
zwiebel: nuo kuvat wub.gif Jotain ei suostunu näyttämää.
Aigi helttihän tuo wub.gif
maawara
Mullakin taitaa olla ikuinen pentukuume.
Vanhempia yritän pehmittää toiseen koiraan, ei ne taida suostua confused.gif
Toisen kk mäyräkoiran haluaisin wub.gif
Dommie
Oi miten tuttua. Täällä mä olen viimeiset 15 vuotta kärsinyt pentukuumeesta, onneksi pari kertaa se on jo hellittänyt kiitos Ollyn, Konstan ja Minjan erityisesti biggrin.gif Mutta aina kun pentuni kasvaa niin pentukuume tulee uudestaan wink.gif *heh* Eli mulla todella on krooninen pentukuume tongue.gif Ottaisin jonkun isomman koiran, jota voisi kouluttaa vaikka mihin ja jonka kanssa saisi tehdä töitä wub.gif Vaikkapa rhodesiankoira, punainen irlanninsetteri, eurasier, airedalenterrieri, belggari, pk collie... wub.gif Tai kyllä mulle pienempikin käy, jos se vain on terrieri, vaikkapa borderi wub.gif wub.gif

Joopa joo. Miks mä en saa toista koiraa?! confused.gif
~Ninja~
Pentukuumetta täälläkin wink.gif Helpotusta tosin luvassa kolmannen koiran muodossa syksyllä tai ensi vuonna wub.gif
Mon@
Ja meitä piisaa! Haluisin toisen koira, mutta tiedän etten ole vielä valmis siihen..
havanais-fani
kyllähän mullakin on kova pentukuume... blink.gif mutta se taitaa helpottaa vasta sitten kun mä muutan omaan kotiin confused.gif
chin.fani
Mulla on kans valtava pentukuume, vaikka Samu on vasta vuoden ja risat tongue.gif, silti tekis mieli hankkia Samulle kaveri, mut vanhempien mielestä toi yks riittää unsure.gif
zippo_88
mulla on ihan kauhee pentu kuume ja tekis mieli ottaa sylillinen ohmy.gif mutta onneksi tänä vuonna EHKÄ tulee helpotusta ja jos ei tänä vuonna niin varmasti seuraavana vuonna wub.gif
Aigi
Niin taitaa mullakin lykkääntyä se koiran hankinta sinne saakka kun saan oman kodin (hirveän sekava lause), ellei sitten suurempaa ihmettä tapahdu sleepy.gif ... No, onneksi pentukuume ei ole ylittämätön tällä hetkellä.
Farash
Täälläkin yksi pentukuumetta poteva... Vaikka oman katon alla asun, niin silti vanhemmilla tuntuu olevan mielipiteitä meidän koiralaumasta. Ei tarvi kuin puolella sanalla sanoa olevansa menossa pentuja katsomaan (siis vain katsomaan) niin jo saa kuulla kuinka typerää on ottaa niin monta koiraa jne... blink.gif No onneksi lopulta saan päättää ihan itse. thumbup.gif Nytkin ollaan menossa näyttelyyn viikonloppuna ja samalla kyläilemään kasvattajan luona. Siellä onkin sitten piiitkästä aikaa pennut ja... No ei meille pentua ole tulossa, mutta eihän sitä ikinä tiedä... whistling.gif
Titta
Täältäkin ilmottautuu yksi pentukuumeinen ihminen ! tongue.gif
Mutta onneksi helpotusta on tulossa monella tavalla, töihin syntyy useampi pentue, oma koira ehkä astutetaan loppu vuodesta, ja sitten laumaamme on ehkä tulossa uusi tulokas ensi keväänä... whistling.gif
-Elina-
Täälläkin suurta pentukuumetta podetaan, Onneks Väinökin on viel sen verran vauva wub.gif
Anzku
Joo, täälläkin podetaan kyllä koirakuumetta, ei pentu niinkään mutta koira. wink.gif Ja helpotustakin on jo toivon mukaan tulossa. whistling.gif
Pia
Täälläkin podetaan penu kuumetta. Mutta tämä tulee ukolle wub.gif

Aigi
LAINAUS(Pia @ 13.7. 2004, 16:09)
Täälläkin podetaan penu kuumetta. Mutta tämä tulee ukolle  wub.gif 

Eiih! Ihana kisu wub.gif ...
-Emppu-
Voi kun nassikalle on tulossa aivan ihuna pentu wub.gif dogrun.gif
Jokos se nimi on selvillä watsup.gif? wink.gif
Miekii haluun mut on vaa sellain pien juttu tai oikeestaa aika iso meinaan meitin isukki confused.gif
Meillä kävi eilen sellanen 10kk border collie ja päätin et sellain on joskus saatava thumbup.gif wub.gif
Pia
LAINAUS(Aigi @ 13.7. 2004, 13:40)
Eiih! Ihana kisu wub.gif ...

Eikös olekkin smile.gif Kyseisen katin nimeksi tulee Lyckan cool.gif
zennu
Täällä ilmoittautuu yksi pentukuumeinen wub.gif

kyllä pariksi seuraavaksi vuodeksi on suunnitelmat, katsotaan koska pääsen toteuttamaan niitä wink.gif tongue.gif
Nassikka
LAINAUS(EmPpU:) @ 13.7. 2004, 16:42)
Voi kun nassikalle on tulossa aivan ihuna pentu wub.gif dogrun.gif
Jokos se nimi on selvillä watsup.gif? wink.gif

No ei ihan vielä laugh.gif Kyl se vielä keksitää. No nyt kattoo kun Emppu helty jo Sooloon enään on Lotta. Empulla oli kanssa nätti ehdotus tai että siitä tulis Sonny [Soni] mut se on liika lähellä Shammyä [Sämi] Joten saapa nähä tuleeko tosta sittenkin Soolo wub.gif Olis ainakin persoonallinen...eikä oo tytön nimi wink.gif

Pia: nyt ihan ruottalainen nimi laugh.gif On tuo kisu kyllä sulonen. Tuo ilme inakin biggrin.gif
-Saana-
Joo täälläkin tällänen pentukuumeessa oleva surffailija...Entistä enemmän haluttaa shelttiä ja jenkkiä mut vanhemmilta jos kysytään niin meille ei tule toista koiraa...
Sundae
Uaah, min tahtoo italiaanon x| Pitkään olen haaveillut vinttikoirasta ja italiaano olisi juuri passeli minulle ^^ Toinen villakoirakin kävisi kyllä oikein hyvin ;D
vesikoira
Täällä kans yks kärsivä...Koira tulis kyllä ihan heti, jos vain voisi ottaa rolleyes.gif Mut ku kotoa lähden niin niitä kyll tulee useampiaki wub.gif
osku^^
LAINAUS(zennu @ 13.7. 2004, 21:31)
Täällä ilmoittautuu yksi pentukuumeinen wub.gif

kyllä pariksi seuraavaksi vuodeksi on suunnitelmat, katsotaan koska pääsen toteuttamaan niitä wink.gif tongue.gif

Jaavan pentu! biggrin.gif wub.gif
Sellaisen minä haluan.. *haaveilee*
-JaMust-
LAINAUS(osku* @ 16.7. 2004, 14:21)
Jaavan pentu! biggrin.gif  wub.gif
Sellaisen minä haluan.. *haaveilee*

Jaavan pentu rolleyes.gif Ei taida tulla pentuja biggrin.gif Voin antaa Jaavan lainaan wink.gif
Pauliina
Minä taidan kuulua pentukuumeisiin ihmisiin. olisinkin saanut toisen koiran Nepparin pennun tai sitten mustan snautserin jos en olisi päässyt forssaan opiskelemaan mutta kun näin kävi että pääsinkin sinne niin joudun muuttamaan kotoa pois joten ei tule toista koiraa koska kuka sen opettaa ja kuka sitä katsoo. No porukat pitää ekastakin koirasta huolta sillä välin kun olen viikot koulussa ja viikonloppuisin kotiin mutta kun olen 3 vuotta opiskellut muutan omaan kotiin ja hankin sen toisen koiran biggrin.gif en avin jaksa siihen asti odottaa mutta se nyt on vaan pakko!
Jasmin
Voi meitä. tongue.gif
Nassikka
biggrin.gif Käytii tänää kattomassa mein vaavaa wub.gif Kauniimpaa en oo nähny sitte Shammyn laugh.gif Ja oottakaa vaa kun mie saan kuvia koneelle biggrin.gif laugh.gif
Aigi
LAINAUS(Nassikka @ 18.7. 2004, 22:02)
Ja oottakaa vaa kun mie saan kuvia koneelle biggrin.gif laugh.gif

Voi ei ohmy.gif ! Taas...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.