Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mittelspitz
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
ciuccu
Minäkin tulen tänne joukkoon mukaan, vaikka tällä hetkellä keskustelu ei kovin aktiiviselta näytäkään.
Ensi kuussa pitäis tulla Mitteli-poika meille. Odotus on malttamatonta...
-Else-
^
Onneksi olkoon pennusta! Mistä sinulle on pentu tulossa? wub.gif
marii
Mulla on niiiin kamala pentukuume unsure.gif
ciuccu
LAINAUS(-Else- @ 24.1. 2008, 07:07) *
^
Onneksi olkoon pennusta! Mistä sinulle on pentu tulossa? wub.gif

Kiitos! Pentu on rekisteröity Nonitan-kennelnimen alle, emänä on Damirazin Fifi.
-Else-
^
Taitaa sinulle olla sitten tulossa muun värinen mitteli wub.gif
Täällä odotetaan kuumeisesti nartun juoksujen alkamista rolleyes.gif
ciuccu
LAINAUS(-Else- @ 25.1. 2008, 15:49) *
^
Taitaa sinulle olla sitten tulossa muun värinen mitteli wub.gif
Täällä odotetaan kuumeisesti nartun juoksujen alkamista rolleyes.gif

Soopelia tulee juu rolleyes.gif Päivät menee ihan liian hitaasti. Töissäkin justiinsa kovin kiireistä aikaa ja pitäis yrittää keskittyä mutta pah se meinaa onnistua unsure.gif
maruna
LAINAUS(ciuccu @ 27.1. 2008, 17:40) *
Soopelia tulee juu rolleyes.gif Päivät menee ihan liian hitaasti. Töissäkin justiinsa kovin kiireistä aikaa ja pitäis yrittää keskittyä mutta pah se meinaa onnistua unsure.gif

Hei,

meillä taitaa asustaa sinun mittelipoikasi sisar, Nonita Auringonsäde eli Tessu. Tessu on nimensä mukaisesti oikea ilopilleri ja vauhtipakkaus! Väri on vielä harmaa, mutta kauniit vaaleanruskeat silmälasit on jo saatu!
Terveisiä velipojalle!
JeMa
Mie oon ihan uusi.. Onkohan täällä enää ketään smile.gif Mie oottelen koiraa kevääksi.. jos vaan pentuja kasvattajalle on tulossa. Itseasiassa etsin kokoajan.. Eli jos vaan kukaan tietää mistä mittelin pentuja sais niin miulle saa ilmoitta smile.gif
Reyal's
Tervetuloa JeMa, Kyllä täällä vielä jokunen mitteli-ihminen löytyy smile.gif
JeMa
Kiva juttu! smile.gif Ois kiva kuulla kokemuksia alkupäivistä kun pentu on tullut kotiin.. Jos on vinkkejä niin otan kiitollisena vastaan:)
-Else-
Tervetuloa vaan JeMa! No kyllä täällä jokunen mitteli ihminen on rolleyes.gif Mutta taitaa suurin osa porukkaa olla kerkustelemassa tuolla kääpiöpystykorvat-palstalla
JeMa
Mie oon varmaan vähän avuton mutta en löydä sitä palstaa smile.gif :|
marii
http://www.atfreeforum.com/kaapiot/index.php
Tuossa noin wink.gif
JeMa
LAINAUS(marii @ 27.3. 2008, 18:08) *

Kiitos paljon! happy.gif
peikkovuorelainen
Olen kauan harkinnut uutta rotua, koirista kokemusta vuodesta -83 ja nyt itse 3 kertaa esittäneenä ja kavereista 2 kasvattaa niin tämä on se rotu jonka otan seuraavaksi. Itellä on ollut tosta vuodesta minkä sanoin Suomenlapinkoiria ja olen aivan myyty tälle rodulle. wub.gif
-Else-
^
rolleyes.gif Sitä on itse kukin ottanut suomenlapinkoiran rinnalle mittelin thumbup.gif Mutta tosin sitten on lapinkoirat jääny vähän enenpi sivummalle
Onko siis aikomus ottaa tälläinen pieni karvapallo?
peikkovuorelainen
^Jep on suunnitelmissa sit kun Lailasta aika jättää, Rinolle kaveriksi mitteli narttu. Haluisin mustan, mutta jos se "oikea" löytyy/osuu kohdalle, värillä ei väliä rolleyes.gif
-Else-
^
Jep jep, musta se mittelin olla pitää rolleyes.gif ja onhan se ruskeakin hyvä kilpaileva väri siinä rinnalla.. wub.gif
Keitä kasvattajia sä tunnet?

Juu, en ola utelias rolleyes.gif
peikkovuorelainen
^Juu utelias saa olla, mutta tapanani ei ole kertoa tääl julkisesti/mainostaa ketään kasvattajaa, jääköön se shutup.gif
JeMa
maanantaina hakemaan pientä mustaa mitteliä kotiin. alkaa jo odottaminen käydä pitkäksi. ihanaa saada se vihdoinkin kotiin.
Etsiminen vei aikaa ja odottaa on saanut mutta nyt se palkitaan happy.gif
-Else-
^
ui onneksi olkoon wub.gif mistäs sulle pikkunen mustiainen? rolleyes.gif

Meillä on ihana pennun tuoksu, neljä ihanaa pentua tuhisemassa.
JeMa
meille tulee Mintgardensilta... etsittiin vähän joka puolelta ja sitten löytyi.
voi että, siellä on sitten vilinää. meidän pentu on kuulemma pentueen villein..katotaan mitä tapahtuu, kuria tarvitaan. Ajattelin mennä sellaseen ohjattuun koulutus juttuun ja harrastella jotain..energiaa pitäs saada kulumaan. No mutta katsotaan mitä tapahtuu biggrin.gif
JeMa
Nyt on lapsi kotona..pienellä on niin paljon energiaa. Kaikki meni oikein hyvin ja pieni on oikein hyvin sopeutunut! Ihanaa kun se on kotona..smile.gif
oliviattis
LAINAUS(JeMa @ 2.7. 2008, 15:43) *
Nyt on lapsi kotona..pienellä on niin paljon energiaa. Kaikki meni oikein hyvin ja pieni on oikein hyvin sopeutunut! Ihanaa kun se on kotona..smile.gif

Mikä koirasi virallinen nimi on?
JeMa
Nimi on Mintgarden's Pelagia.
Meillä se on vaan Mimi smile.gif
Eiku vaan energiataso nousee kun kasvaa, on jo keretty ottaa yhteen smile.gif Huomaa jo että luonnetta löytyy(..ja punkkeja... mrrr angry.gif )
oliviattis
LAINAUS(JeMa @ 14.7. 2008, 14:33) *
Nimi on Mintgarden's Pelagia.
Meillä se on vaan Mimi smile.gif
Eiku vaan energiataso nousee kun kasvaa, on jo keretty ottaa yhteen smile.gif Huomaa jo että luonnetta löytyy(..ja punkkeja... mrrr angry.gif )

Aiotteko ruveta harrastamaan jotain, sitten kun pikkuinen kasvaa?smile.gif
JeMa
No aluksi ihan vaan pentukoulutus kurssille..mutta ajattelin että olisi kiva agilityä kokeilla. En tiedä miten vakavasti mutta leikkimielisesti ainakin smile.gif
dischile
Mä etsiskelen mitteli nartulle sijoituskotia, vielä ei ole pennut edes syntyneet, ei ole narttua astutettukaan, joten hyvissä ajoin liikenteessä. Vastoinkäymisiä ollut paljon, joten toivoa sopii että joskus tärppää biggrin.gif

Eli liittynen jossain vaiheessa mitteliomistajien joukkoon, joskin vain nimellisesti aluksi kun koira tosiaan sijoitukseen menee (jahka koti löytyy..vinkvink), mutta vuosien päästä sitten oman mittelin merkeissä smile.gif
Noodra
Mulla on kleini ja mitteli. Arttu (eli mitteli) on väriltään valkoinen-harmaa ja viralliselta nimeltään Cirikit Romeo . Takana 4 viralliset agikisat, mätsäreitä, epävirallisia agi-kisoja ja ensi kesänä toivon mukaan toko kisoja smile.gif
dischile
Nyt on laumaan liittynyt mittelineitonen jokin aikaa sitten, siellä se tyttönen sijoituskodissaan asuu ja voi hyvin smile.gif

Uudelle ipanalle on nyt koti etsinnässä, katsotaan miten käy wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.