LAINAUS(-Else- @ 19.4. 2006, 16:32)
Onkos teille puskalaisille tulossa mittelin pentua, kevään aikana?
Itellä on pentukuume kova, mutta ei siihen ole tulossa ainakaan vielä lääkettä

toivottavasti tulisi pian.
Ei oo(valitettavasti

), kun Kata tuli vasta viime juhannuksena.Ihana se toinen mitteli tai jokin muu pystis ois kyl ottaa.
Mä kyllä mielelläni ottaisin, ja äitikin varmaan suostuis, mutta isä on sitä mieltä, että yksi koira riittää. Jatkan suostuttelua ja katsotaan sitten ensi vuonna uudestaan
Eilen alko Lahden näyttely jännittää!

aloin kirjotaa listaa mukaan otettavista kamoista, kun tulee aina pelko et jotain unohtuu.
Täällä ilmoittautuu myös yksi mittelspitz omistaja/ aloitteleva kasvattaja.
Kotona asustelee yksi 8,5-vuotias kleini herra Cadinan Hat Trick "Leevi", 2 mittelspitz narttua 4-vuotias Heldalan Ich Bin Sauber "Sauber" ja 1-vuotias Damirazin Lupaus ja tietysti yksi hovawart Damirazin Ärripurri "Ninja" 2,5 kk
Sijoituksessa on 2 kleininarttua Black Caesar's Angel Of Mine "Sissi" 2,5-vuotias ja hänen tyttärensä Black Caesar's Dream Of Magic "Nappi" 3 kk ja yksi mittelinarttu Mintgarden's Uva "Misti" 6 kk.
Ensimmäinen kleinipentue on syntynyt 2003 ja mittelipentue 2005. Kleinipentueita on ollut nyt 4 ja mitteleitä yksi ja toinen tulossa
lellu tervetuloa keskustelemaan mitteleistä..
Kohta on lahden näyttely... rupee jännittäää.
Kiitoksia kiitoksia
Tulen myös itse Lahteen, tosin yhtään omaa koiraa ei ole esitettävänä mutta tuossa jo pari kaveria kyseli että joudanko jeesaamaan jos on tarves niin tottakai.
Olenkin aina sanonut kaikille että jos oon ilman koiraa ja jeesiä tarvitsee niin ei muuta kuin nykäisy hihasta
Toki saa tulla nykäisemään hihasta muutenkin, on aina kiva saada uusia tuttuja
Onnea kaikille Lahteen

ja nykäiskäähän hihasta. Vaatetus on sin farkut ja vaaleansininen neuletakki
Mihin luokkaan koirasi osallistuvat (ja minkä värisiin) lellu?
^^IiRa^^
22.4. 2006, 11:12
LAINAUS(Mustavarjo @ 20.4. 2006, 16:35)
Eilen alko Lahden näyttely jännittää!

aloin kirjotaa listaa mukaan otettavista kamoista, kun tulee aina pelko et jotain unohtuu.
Max lähtee kans kehään pyörähtelemään.
Muuten mua ei jännitä, paitsi että tänään nousi kuume, täytyy toivoo et huomenna pääsisi lähtemään ihan terveenä..
Onnittelut kaikille Lahdessa menestyneille!
Mustavarjomiulla ei ollut omia koiria kehässä mutta siinä laidalla pyörin... Kehään ei tarvinnut mennä ollenkaan kun Mintgarden's Dareios sai vain EH:n.
Mutta se oli meille yllätys että Rita oli paras narttu ja ROP muun värisissä
Pitihän sitä sitten kannustaa siellä

mutta ryhmissähän se ei pärjännyt
^^IiRa^^
25.4. 2006, 12:10
harvemminhan nuo mittelit ryhmissä sijoittuu

mutta eihän sitä koskaan tiedä..
Meillä ei kamalan onnistunut päivä sunnuntaina ollut, Eh:n meillekkin tuli.. Antoiko tuomari muuten kenellekkään junnu- tai nuortenluokan koiralle ERI:ä? Sellaisen käsityksen minä sain, olin tosin kipeänä, että en ihan sata varma ole..
Meillekkin tuli Eh..Mutta mä olen erittäin tyytyväinen siihen. Pelkäsin että nyt tylee T, koska tuomari oli jakanut muutaman keltasen nauhan. Minni on ennen saanut vain 2 kertaa H ja nyt tuli Eh. täytyyhän tytöstä olla tyytyväimnen
Meillekin tuli EH junnuluokassa.
Onkos kukaan tulossa hesaan aptus showhun tai järvenpään kaikken rotujen näyttelyyn? me ollaan tulossa minnin kanssa noihin molenpiin näyttelyhin junnuluokkaan.
Me ollaan tulosssa Aptukseen (junnuluokkaan).
Uteliaisuutani kyselen myös niin et ketkäs on teidän mitteleidenne vanhemmmat?
Katan i on:Pienpolun Manolito ja
e:Mustanpaimenen Fani.
Minnin vanhemmat ovat
i. Heldalan Bandit
e. Tempore Cause Celebre
^^IiRa^^
3.5. 2006, 20:58
Maxin vanhemmat:
i. Pienenpolun A Little Deddy
e. Pienenpolun Lady Bertta
Taran vanhemmat:
Thomdy Dom`s Popeye & Kuseley`s Luscious Linda
Noelin vanhemmat:
Damirazin Cherokee & Mintgarden`s Faidra (elikkäs Tara)
Oton vanhemmat on
i. Thomdy Dom's Viking Warrior
e. Ooka des Pom's D'Amour
Mitteleitä ihan kivasti aptuksessa..
Muunvärisii 11 ja m/r 12
Ihme että muun värisii on vähemmän..
Ketkäs kaikki muuten osallistuvat aptukseen? Me ainakin ollaan tulossa Katan kans.
^^IiRa^^
7.5. 2006, 19:23
max lähtee...
me ollaan minnin kanssa tulossa.. Mustavarjo meidän koirat taas törmää junnuluokan kehässä. Vai?
Joo.Se Katan sisko joka oli myös lahdessa tulee myös.

Kisaavatkohan taas kolmisteen?
LAINAUS(Mustavarjo @ 8.5. 2006, 19:54)
Joo.Se Katan sisko joka oli myös lahdessa tulee myös.

Kisaavatkohan taas kolmisteen?
Kiva ku on samat koirat. Siinä sitten nähään että mistä mikäkin tuomari tykkää.. Minni on kyllä nyt ihan karvaton.. saa nähä mitä se on hesassa. toivottavasti ois saanu karvaa siihen mennessä.
Onkos kukaan kuullut RotuRace tapahtumasta? Sellaiseen olisi mitteli joukollakin mukava osallistua lisätietoja:
http://www.egu.fi/ Tapahtuma järjestetään Hyvinkäällä ja yhdessä joukkueessa lilpailee 4 koiraa.Itse ajattelin että jos tarpeeksi koiria osallistuu joukkueeseen tai muuta menoa ei ole voisi vaikka osallistua.
^^IiRa^^
11.5. 2006, 19:54
^kuulostaa kivalta
Ilmoittautuminen taisi päättyä 17.5, joten pitää äkkiä katsella olisiko joukkuetta.
Löysittekö muuten tietoa kumpana päivänä mittelit kisaa?
^^IiRa^^
14.5. 2006, 16:55
^linkkisi avaa sivun jossa pyydetään tunnusta ja salasanaa..
^^lauantaina näyttää olevan minit ja midit
^^IiRa^^
14.5. 2006, 17:00
LAINAUS(^^IiRa^^ @ 14.5. 2006, 17:55)
^linkkisi avaa sivun jossa pyydetään tunnusta ja salasanaa..
^^lauantaina näyttää olevan minit ja midit

Kiitos tiedosta. Pitää yrittää laittaa kuva uudelleen toisella tavalla.
Toi roturace kilpailu kuulostaa tosi kivalta..
Jee! me saatiin lupa osallistua.Iira tarvittiinko siihen joukkueesseen neljäs jäsen? Täältä löytyy

Tässä jonkinnäköinen kuva Katasta.
http://www.mustanpaimenenkennel.com/KATAmetsassa.JPG (parempaa mitä ensin yritin laittaa en saanut toimimaan. sori)
Joukkue on nyt sitte kasassa. Nyt vaan rupee jännittämään, kun on j-pään näyttely ja se roturace kilpailu samana viikonloppuna... iik!
Joukkueessa kilpailevat siis:
-Pienpolun Diplomatic
-Kitana`s Miracle
-Mustanenpaimenen Kata
-Mustanpaimenen Krista
(näin yleisesti tiedoksi)
LAINAUS(Mustavarjo @ 16.5. 2006, 18:28)
-Pienpolun Diplomatic
-Kitana`s Miracle
-Mustanenpaimenen Kata
-Mustanpaimenen Krista

Onnea teille kisoihin! Pitäkää mitteleiden lippua korkealla
LAINAUS(Mustavarjo @ 16.5. 2006, 17:28)
-Pienpolun Diplomatic
-Kitana`s Miracle
-Mustanenpaimenen Kata
-Mustanpaimenen Krista

Ihan vaan korjaisin että se on Pienenpolun Diplomatic xP
Sandra,
kylllä me parhaamme yritämme..
Anteeksi pieni kirjoitusvirheeni.
^^IiRa^^
17.5. 2006, 15:25
Onkos kukaan lähdössä järvenpään näyttelyyn?
Aikataulut vihdoin ilmestyneet, 7 kappaletta kumpaakin laatua..
(Siis m/R ja muunvärisiä..)
Me ollaan tulossa minnin kanssa, tosin kyllä ihan karvattomana..
Oletteko -Else- ja ^^IiRa^^ muuten miettinyt laitammeko jotain erityistä sinne Roturaceen?
no ollaan mietitty, jos kaikilla olisi jotenkin yhtenevät asut, tyyliin: tummathousut ja vaalea paita tjm... Ehdotuksia?
Kaikille koirille olisi kiva, jos olisi vaikka saman värinen huivi kuin omistajalla...
tai sitten kaikilla koirilla samanvärinen... Miltäs tuntuu ehdotus..?
LAINAUS(-Else- @ 20.5. 2006, 19:23)
no ollaan mietitty, jos kaikilla olisi jotenkin yhtenevät asut, tyyliin: tummathousut ja vaalea paita tjm... Ehdotuksia?
Kaikille koirille olisi kiva, jos olisi vaikka saman värinen huivi kuin omistajalla...
tai sitten kaikilla koirilla samanvärinen... Miltäs tuntuu ehdotus..?
Hyviä ovat ehdotukset! Mun ehdotus olis et omistajille laitettais hiuspantaan kiinni jonkunlaiset mustat/ruskeat pystytkorvat.
euroopanvoittajan aikataulut on tullu
Spitzien mittaus 8.45
Mittelspitz m&r 16 9.00
Mittelspitz valkoinen 2
Mittelspitz muun väriset 24
Ihan sairaan vähän noita mitteleitä

!!! mitens niitä nyt noin vähän on..??!? Keitäs täältä on tulossa?
LAINAUS(-Else- @ 22.5. 2006, 17:17)
Ihan sairaan vähän noita mitteleitä

!!! mitens niitä nyt noin vähän on..??!? Keitäs täältä on tulossa?
Me ollaan ainakin tulossa Katankaa.
mulle tuli yllätyksenä tosiia että noita on todella vähän.. odotin kaksin kertiasta määrää.. xD
Mustavarjo
tiiätkö onko mustanpaimenella kasvattaja luokkaa euroopan voittajassa tai siis onko siihin tarpeeks koiria?
LAINAUS(-Else- @ 23.5. 2006, 16:48)
Mustavarjo
tiiätkö onko mustanpaimenella kasvattaja luokkaa euroopan voittajassa tai siis onko siihin tarpeeks koiria?
En tiiä vielä, mut täytyypä kysellä kasvattajalta. Monelta näyttely muuten avataan? (spitzit kun on niin aikaisin)
en tiiä millo aukee.. oiskoha joskus 7 aikoihin.. koska meikäläinen menee sinne joskus puol 8 nurkilla.. kait... niin toi mun sisko sano.. (vien sen koiran paikan päälle, kasvattajan laitettavaks)
Monelta olette muuten tulossa lauantaina Roturaceen? Vaatetuskin pitäis päättää että voimme ilmoittaa siitä myös katan siskon omistajalle.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.