Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mittelspitz
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sandra
Eli onko kellään muulla mittelspitziä? Olis kiva kuulla muista mitteleistä ja vaihtaa kokemuksia! biggrin.gif

(muokattu: korjasin tuon otsikon mittlespitzistä mittelspitziksi wink.gif)
Saara82
Ystäväni kasvattaa mitteleitä kennelnimellä Mintgarden's. Kotisivut osoitteessa www.saunalahti.fi/pullia
osku^^
Minäkin tunnen kasvattajan. biggrin.gif
Retu -97
Minä tunnen myös kasvattajan ja omistan myöskin mittelspitzin; eri kasvattajalta kuitenkin.... tongue.gif Keneltä kasvattajalta Sandra koirasi on? Itselläni on Pienenpolun kasvatti. dogrun.gif
Sandra
LAINAUS(Retu -97 @ 17.7. 2004, 05:54)
Minä tunnen myös kasvattajan ja omistan myöskin mittelspitzin; eri kasvattajalta kuitenkin....  tongue.gif  Keneltä kasvattajalta Sandra koirasi on? Itselläni on Pienenpolun kasvatti.  dogrun.gif

Otto on Thomdy Dom´s kennelistä..(Thomdy Dom´s Show Time)
Sandra
Nosto
Pompula
On mitteli. Muutti meille n.kuukaus sitten wub.gif nyt on siis 12viikkonen.. Onko teillä muuten vaihtanut turkki väriä kun mulla on musta ja nyt aina välillä se näyttää ruskeelta blink.gif ja jos siitä tulee ruskee niin muuttuuko se täydellisen ruskeaksi vai tuleeku siitä sellanen ruskee musta(siis en todellakaan tarkoita black&tania biggrin.gif )Siis että se ei ole ruskea eikä musta vaan jotain siltä väliltä blink.gif
Moonpearls
Minulla on 9kk mitteli neito Niki wub.gif
Niki on viralliselta nimeltään Mikälie Hulina wub.gif

Nikin sivuille pääsee tästä: Nikin sivut

Sandra
Oih, Niki on todella söpö mitteli. Ihanan värinen wub.gif
Moonpearls
LAINAUS(Sandra @ 28.7. 2005, 17:47)
Oih, Niki on todella söpö mitteli. Ihanan värinen wub.gif

Niki kiittää laugh.gif ja tietysti mie kiitän biggrin.gif

Toivottavasti lauantaina tuomarikin tykkää Nikistä...
Niki kilpailee ekakertaa junnuissa lauantaina rolleyes.gif
Sandra
LAINAUS(Moonpearls @ 28.7. 2005, 22:37)
Niki kiittää laugh.gif ja tietysti mie kiitän biggrin.gif

Toivottavasti lauantaina tuomarikin tykkää Nikistä...
Niki kilpailee ekakertaa junnuissa lauantaina rolleyes.gif

Porissako? Ite oon menossa Porin näyttelyn junnuihin, mutta sunnuntaina... Otolla tietysti happy.gif
Moonpearls
LAINAUS(Sandra @ 29.7. 2005, 15:23)
Porissako? Ite oon menossa Porin näyttelyn junnuihin, mutta sunnuntaina... Otolla tietysti happy.gif

Tornion näyttelyyn mennään koska kyseisellä paikkakunnalla asustan vielä tämän viikonlopun biggrin.gif

Onnee teille sinne Porin näyttelyyn thumbup.gif
Sandra
LAINAUS(Moonpearls @ 29.7. 2005, 15:37)
Tornion näyttelyyn mennään koska kyseisellä paikkakunnalla asustan vielä tämän viikonlopun biggrin.gif

Onnee teille sinne Porin näyttelyyn thumbup.gif

Ja teille Tornioon thumbup.gif Mukavaa saada lisää mittelspitzejä mukaan kuvioihin laugh.gif
Terhi
Minulla ei ole mitteliä, mutta niiden parissa on tullu pyörittyä. Olin aikoinani Mintgarden´s kennelin kenneltyttönä, silloin kun Minttu vielä asui Oulussa. smile.gif
Beloved
Retu,
sinulla kun on sekä pommi, kleini että mitteli, niin kertoisitko mitä eroja teillä on niiden luonteissa?
Sandra
Mielenkiinnosta kyselen, että mitä harrastatte mittelinne kanssa?

Itse olen yrittänyt epätoivoisesti tuota tokoon kouluttaa, mutta vielä on työtä edessä päin ennen kuin virallisiin kisoihin osallistutaan. Agilityakin ollaan harrastettu, mutta tänä kesänä ei päästy mihinkään ryhmään harjoittelemaan. Näyttelyssäkin ollaan käyty, mutta ehkä tuo junnut on kuitenkin enemmän mun juttu...

Hei, siitä tulikin mieleeni, onko kukaan tulossa mittelspitzien kesäpäiville/epävir. erikoisnäyttelyyn 27.8?

Ollaan tulossa Oton kanssa tuohon näyttelyyn...
Pitsi
Täältä löytyy mittelspitz uros, Tempore Rebel Rouser "Vinski".

Mittelspitzien kesäpäiville ollaan tulossa, mutta itse erikoisnäyttelyyn Vinski ei ole osallistumassa.
^^IiRa^^
täälläkin yksi mitteli!! Siis Pienenpolun kasvatti.. biggrin.gif
Erkkariin ollaan Maxin kanssa tulossa!! Kesäpäiville ei päästä ku on sillon jo muuta menoa.. Muita M&R Mitteleitä tulossa?

Maxin kanssa ollaa harrastettu näyttelyitä jonkin verran,.. montaa kertaa ei vielä olla voitu käydä koska ikääkään ei ole vielä niin paljoa.. rolleyes.gif
Joitain tokon alkeita ollaan kokeiltu..
Sandra
Mittelspitzien epävirallinen erikoisnäyttely lähestyy, mitkäs on näyttelyssä koirienne numerot (kysymys suunnattu lähinnä ^^IiRa^^:lle, sillä muita ei kai ole tulossa?)

Otto on siis muun värisissä numerolla 40.
^^IiRa^^
joo.. Max o numerol 8.. eli neljäs M&R..
voidaaks tulla juttelee? mist teiät tunnistaa?
rolleyes.gif
Pitsi
Meille ainakin voi tulla juttelemaan. ^^

Jos mukanani ei sillä hetkellä jostain syystä ole Vinskiä (suurehko, vaalea, creme mitteliuros) niin itse olen vajaa 160-senttinen 9-luokkalainen neitonen lyhyehköllä vaalealla tukalla.
Sandra
Saa tulla juttelemaan. Reilut 160cm, ruskeat, pitkät hiukset, ja avassa oleva koira mukana. Päällä luultavasti mustat housut ja valkoinen tai musta paita.
Pitsi
Ja minulla vaatteena farkut ja sinertävänviolettipaita.
^^IiRa^^
LAINAUS(Pompula @ 27.7. 2005, 20:08)
On mitteli. Muutti meille n.kuukaus sitten wub.gif nyt on siis 12viikkonen.. Onko teillä muuten vaihtanut turkki väriä kun mulla on musta ja nyt aina välillä se näyttää ruskeelta blink.gif ja jos siitä tulee ruskee niin muuttuuko se täydellisen ruskeaksi vai tuleeku siitä sellanen ruskee musta(siis en todellakaan tarkoita black&tania biggrin.gif )Siis että se ei ole ruskea eikä musta vaan jotain siltä väliltä blink.gif

maxinkin turkin väri oli vähän rusehtava pentuikäisenä. Nyt kun poika on jo vanhempi väri on tasaisen musta.. Laitan kuvan maxista kun sillä oli ikää n. 4-5kk.. huomaa että turkki oli selkeästi rusehtavampaa rinnassa ja kaulassa. huh.gif

anteeksi noin suurikokoinen kuva.. unsure.gif
Reyal's
Meiltä löytyy myöskin pari mitteliä.
Tara, Mintgarden`s Faidra (4v) ja hänen poikansa Noel, Nobel Prize (3 kk) wub.gif
Taran kanssa harrastetaan näyttelyitä. Myös Noel nähdään kesällä kehissä smile.gif
Sandra
Onkos kukaan tulossa mittelin kanssa Tampereen KV-näyttelyyn maaliskuussa? Meidän ilmoittautumiset lähtee maanantaina, eli Otto kehään ja minä junnuihin...
^^IiRa^^
max ainakin on tulossa tampereelle.. biggrin.gif ja perheemme toinen mitteli Minni tulossa tampereelle pentuluokkaan. molemmat siis mustia väriltään.. rolleyes.gif
Reyal's
LAINAUS(^^IiRa^^ @ 15.1. 2006, 11:37)
perheemme toinen mitteli Minni tulossa tampereelle pentuluokkaan. molemmat siis mustia väriltään.. rolleyes.gif

Keneltä kasvattajalta Minni on?
^^IiRa^^
LAINAUS(jossu86 @ 15.1. 2006, 16:52)
Keneltä kasvattajalta Minni on?

Minni on siskoni koira ja viralliselta nimeltään siis Kitana's Miracle rolleyes.gif
Joy.
Meillä asustaa 9kk vanha mitteli narttu viralliselta nimeltään Mustanpaimenen Kata. Kata on menossa Enoon näytteleyyn, onko muita tulosssa? dogrun.gif
-Else-
Minnes näyttelyihin olette suuntaamassa seuraavaksi mittelienne kanssa?
Me ollaan Minnin kanssa seuraavaksi menossa Ruovedelle ryhmikseen ja Lahteen KV:hen
Joy.
Me ollaan Katan kaa menossa Lahteen 23.4, Helsinkiin 20.5 ja euroopanvoittajaan kesäkuussa (päivää en muista). Sandralle: me harrastetaan tällä hetkellä agilitya. Nähdään lahdessa Else! wink.gif Oletko muuten tulossa joihinkin muihin näyttelyihin?
Joy.
Onks sul Else muuten jossain kuvii Minnistä?
-Else-

tossa on minnistä kuva, ikää noin 7kk

Mustavarjo oisko sunki koirasta jotaki kuvia, jotain isompaa ku toi pikkukuva.. thumbup.gif

pikkusiskoni koira on tulossa kanssa ainakin tohon lahteen ja euroopan voittajaan, Pienenpolun Diplomatic on koiran nimi.
Joy.
Jotain kuvia on ainakin kasvattajan sivuilla www.mustanpaimenenkennel.com ja sieltä kasvattien kuvia ja kasvattien tuloksia kohdista pitäis olla pari kuvaa laugh.gif Itse en osaa tänne suoraan kuvia liittää (vielä). wink.gif Mutta kokeilen joku päivä.

ps: söpö toi minni!
_berni_
-Else- : aivan ihana kuva wub.gif
Joy.
Missä luokassa Diplomatic kilpailee?
^^IiRa^^
LAINAUS(Mustavarjo @ 10.4. 2006, 20:22)
Missä luokassa Diplomatic kilpailee?

Max on nuortenluokan uros.. rolleyes.gif
-Else-
LAINAUS(Mustavarjo @ 10.4. 2006, 19:50)
Jotain kuvia on ainakin kasvattajan sivuilla www.mustanpaimenenkennel.com ja sieltä kasvattien kuvia ja kasvattien tuloksia kohdista pitäis olla pari kuvaa laugh.gif Itse en osaa tänne suoraan kuvia liittää (vielä). wink.gif Mutta kokeilen joku päivä.

Kävin kattomassa kennelin sivuilta. On sulla kyllä kaunis koira wub.gif
Joy.
Kiitti Else. smile.gif Samalla sivulla on Katan sisko Mustanpaimenen Krista, joka kilpailee myös Lahdessa junnuluokassa.
-Else-
LAINAUS(Mustavarjo @ 11.4. 2006, 16:18)
Kiitti Else. smile.gif Samalla sivulla on Katan sisko Mustanpaimenen Krista, joka kilpailee myös Lahdessa junnuluokassa.

Kovia koiria on siis tulossa Lahteen. biggrin.gif Mitenköhän minnille käy..
Sandra
Onkos mittelit Lahdessa lauantaina vai sunnuntaina? Olen tulossa Oton kanssa lauantaina junnuihin, mutta on joku muistikuva, että mittelit ois vasta seuraavana päivänä... confused.gif
Joy.
Mitteleiden kehä on sunnuntaina klo:12:20.......(jos oikein muistan).
-Else-
LAINAUS(Mustavarjo @ 12.4. 2006, 06:37)
Mitteleiden kehä on sunnuntaina klo:12:20.......(jos oikein muistan).

Muunväriset kleinit alkaa tuolloin(17kpl). m/r mittelit sen jälkeen
Joy.
Hyvä kun korjasit Else ! Harrastatko jotain esim:agilitya Minnin kans?
-Else-
LAINAUS(Mustavarjo @ 12.4. 2006, 18:49)
Hyvä kun korjasit Else ! Harrastatko jotain esim:agilitya Minnin kans?

En harrasta minnin kanssa agilitya, mutta kotona me treenataan kaiken laista. Kumpa toi neiti vaan rupeis tottelemaan. näyttelyitä me kyllä harrstetaan, kun mein perheen toinen mitteli herra on paljon näyttelyissä käynyt, joten näyttelykärpänen puraisi muaki, pahemman kerran.

Mitäs te muut harrastatte mittelienne kanssa?
Joy.
Me harrastetaan jonkin verran agilitya ja näyttelyitä,mut jotain muutakin ois kiva kokeillaa. wink.gif
Sandra
Tällä hetkellä harjoittelumielessä tokoa, tarkoitus olisi joskus ainakin kokeilla kilpailemista virallisella tasolla (mölleissä on käyty). Lisäksi yritetään taas mahtua tämän kesän agilityryhmiin. Alkeiskurssi on käyty joskus kaksi vuotta sitten, mutta viime kesänä ei ehditty treenaamaan, eikä kyllä olisi mahduttu ryhmiinkään... Ja sitten Otto on useimmin, siis oikeastaan aina mun junnukoiranani (tarkoitus olisi tämän vuoden aikana kokeilla jotain muutakin koiraa) ja siinä sivussa käydään joskus näyttelykehässä ja tietysti mätseissä. Että siinäpä meidän harrastukset.
-Else-
Hyvää pääsiäistä kaikille!!!! wink.gif
-Else-
Onkos teille puskalaisille tulossa mittelin pentua, kevään aikana?
Itellä on pentukuume kova, mutta ei siihen ole tulossa ainakaan vielä lääkettä dry.gif toivottavasti tulisi pian.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.