Eli onko kellään muulla mittelspitziä? Olis kiva kuulla muista mitteleistä ja vaihtaa kokemuksia!

(muokattu: korjasin tuon otsikon mittlespitzistä mittelspitziksi

)
Saara82
10.7. 2004, 22:16
Ystäväni kasvattaa mitteleitä kennelnimellä Mintgarden's. Kotisivut osoitteessa www.saunalahti.fi/pullia
Minäkin tunnen kasvattajan.
Retu -97
17.7. 2004, 05:54
Minä tunnen myös kasvattajan ja omistan myöskin mittelspitzin; eri kasvattajalta kuitenkin....

Keneltä kasvattajalta Sandra koirasi on? Itselläni on Pienenpolun kasvatti.
LAINAUS(Retu -97 @ 17.7. 2004, 05:54)
Minä tunnen myös kasvattajan ja omistan myöskin mittelspitzin; eri kasvattajalta kuitenkin....

Keneltä kasvattajalta Sandra koirasi on? Itselläni on Pienenpolun kasvatti.

Otto on Thomdy Dom´s kennelistä..(Thomdy Dom´s Show Time)
Pompula
27.7. 2005, 20:08
On mitteli. Muutti meille n.kuukaus sitten

nyt on siis 12viikkonen.. Onko teillä muuten vaihtanut turkki väriä kun mulla on musta ja nyt aina välillä se näyttää ruskeelta

ja jos siitä tulee ruskee niin muuttuuko se täydellisen ruskeaksi vai tuleeku siitä sellanen ruskee musta(siis en todellakaan tarkoita black&tania

)Siis että se ei ole ruskea eikä musta vaan jotain siltä väliltä
Moonpearls
28.7. 2005, 10:55
Minulla on 9kk mitteli neito Niki
Niki on viralliselta nimeltään
Mikälie Hulina
Nikin sivuille pääsee tästä:
Nikin sivut
Oih, Niki on todella söpö mitteli. Ihanan värinen
Moonpearls
28.7. 2005, 22:37
LAINAUS(Sandra @ 28.7. 2005, 17:47)
Oih, Niki on todella söpö mitteli. Ihanan värinen

Niki kiittää

ja tietysti mie kiitän
Toivottavasti lauantaina tuomarikin tykkää Nikistä...
Niki kilpailee ekakertaa junnuissa lauantaina
LAINAUS(Moonpearls @ 28.7. 2005, 22:37)
Niki kiittää

ja tietysti mie kiitän
Toivottavasti lauantaina tuomarikin tykkää Nikistä...
Niki kilpailee ekakertaa junnuissa lauantaina

Porissako? Ite oon menossa Porin näyttelyn junnuihin, mutta sunnuntaina... Otolla tietysti
Moonpearls
29.7. 2005, 15:37
LAINAUS(Sandra @ 29.7. 2005, 15:23)
Porissako? Ite oon menossa Porin näyttelyn junnuihin, mutta sunnuntaina... Otolla tietysti

Tornion näyttelyyn mennään koska kyseisellä paikkakunnalla asustan vielä tämän viikonlopun
Onnee teille sinne Porin näyttelyyn
LAINAUS(Moonpearls @ 29.7. 2005, 15:37)
Tornion näyttelyyn mennään koska kyseisellä paikkakunnalla asustan vielä tämän viikonlopun
Onnee teille sinne Porin näyttelyyn

Ja teille Tornioon

Mukavaa saada lisää mittelspitzejä mukaan kuvioihin
Minulla ei ole mitteliä, mutta niiden parissa on tullu pyörittyä. Olin aikoinani Mintgarden´s kennelin kenneltyttönä, silloin kun Minttu vielä asui Oulussa.
Retu,
sinulla kun on sekä pommi, kleini että mitteli, niin kertoisitko mitä eroja teillä on niiden luonteissa?
Mielenkiinnosta kyselen, että mitä harrastatte mittelinne kanssa?
Itse olen yrittänyt epätoivoisesti tuota tokoon kouluttaa, mutta vielä on työtä edessä päin ennen kuin virallisiin kisoihin osallistutaan. Agilityakin ollaan harrastettu, mutta tänä kesänä ei päästy mihinkään ryhmään harjoittelemaan. Näyttelyssäkin ollaan käyty, mutta ehkä tuo junnut on kuitenkin enemmän mun juttu...
Hei, siitä tulikin mieleeni, onko kukaan tulossa mittelspitzien kesäpäiville/epävir. erikoisnäyttelyyn 27.8?
Ollaan tulossa Oton kanssa tuohon näyttelyyn...
Täältä löytyy mittelspitz uros, Tempore Rebel Rouser "Vinski".
Mittelspitzien kesäpäiville ollaan tulossa, mutta itse erikoisnäyttelyyn Vinski ei ole osallistumassa.
^^IiRa^^
11.8. 2005, 18:30
täälläkin yksi mitteli!! Siis Pienenpolun kasvatti..

Erkkariin ollaan Maxin kanssa tulossa!! Kesäpäiville ei päästä ku on sillon jo muuta menoa.. Muita M&R Mitteleitä tulossa?
Maxin kanssa ollaa harrastettu näyttelyitä jonkin verran,.. montaa kertaa ei vielä olla voitu käydä koska ikääkään ei ole vielä niin paljoa..
Joitain tokon alkeita ollaan kokeiltu..
Mittelspitzien epävirallinen erikoisnäyttely lähestyy, mitkäs on näyttelyssä koirienne numerot (kysymys suunnattu lähinnä ^^IiRa^^:lle, sillä muita ei kai ole tulossa?)
Otto on siis muun värisissä numerolla 40.
^^IiRa^^
25.8. 2005, 19:30
joo.. Max o numerol 8.. eli neljäs M&R..
voidaaks tulla juttelee? mist teiät tunnistaa?
Meille ainakin voi tulla juttelemaan. ^^
Jos mukanani ei sillä hetkellä jostain syystä ole Vinskiä (suurehko, vaalea, creme mitteliuros) niin itse olen vajaa 160-senttinen 9-luokkalainen neitonen lyhyehköllä vaalealla tukalla.
Saa tulla juttelemaan. Reilut 160cm, ruskeat, pitkät hiukset, ja avassa oleva koira mukana. Päällä luultavasti mustat housut ja valkoinen tai musta paita.
Ja minulla vaatteena farkut ja sinertävänviolettipaita.
^^IiRa^^
3.1. 2006, 14:53
LAINAUS(Pompula @ 27.7. 2005, 20:08)
On mitteli. Muutti meille n.kuukaus sitten

nyt on siis 12viikkonen.. Onko teillä muuten vaihtanut turkki väriä kun mulla on musta ja nyt aina välillä se näyttää ruskeelta

ja jos siitä tulee ruskee niin muuttuuko se täydellisen ruskeaksi vai tuleeku siitä sellanen ruskee musta(siis en todellakaan tarkoita black&tania

)Siis että se ei ole ruskea eikä musta vaan jotain siltä väliltä

maxinkin turkin väri oli vähän rusehtava pentuikäisenä. Nyt kun poika on jo vanhempi väri on tasaisen musta.. Laitan kuvan maxista kun sillä oli ikää n. 4-5kk.. huomaa että turkki oli selkeästi rusehtavampaa rinnassa ja kaulassa.

anteeksi noin suurikokoinen kuva..
Reyal's
12.1. 2006, 20:20
Meiltä löytyy myöskin pari mitteliä.
Tara, Mintgarden`s Faidra (4v) ja hänen poikansa Noel, Nobel Prize (3 kk)
Taran kanssa harrastetaan näyttelyitä. Myös Noel nähdään kesällä kehissä
Onkos kukaan tulossa mittelin kanssa Tampereen KV-näyttelyyn maaliskuussa? Meidän ilmoittautumiset lähtee maanantaina, eli Otto kehään ja minä junnuihin...
^^IiRa^^
15.1. 2006, 11:37
max ainakin on tulossa tampereelle..

ja perheemme toinen mitteli Minni tulossa tampereelle pentuluokkaan. molemmat siis mustia väriltään..
Reyal's
15.1. 2006, 16:52
LAINAUS(^^IiRa^^ @ 15.1. 2006, 11:37)
perheemme toinen mitteli Minni tulossa tampereelle pentuluokkaan. molemmat siis mustia väriltään..

Keneltä kasvattajalta Minni on?
^^IiRa^^
15.1. 2006, 17:32
LAINAUS(jossu86 @ 15.1. 2006, 16:52)
Keneltä kasvattajalta Minni on?
Minni on siskoni koira ja viralliselta nimeltään siis Kitana's Miracle
Meillä asustaa 9kk vanha mitteli narttu viralliselta nimeltään Mustanpaimenen Kata. Kata on menossa Enoon näytteleyyn, onko muita tulosssa?
Minnes näyttelyihin olette suuntaamassa seuraavaksi mittelienne kanssa?
Me ollaan Minnin kanssa seuraavaksi menossa Ruovedelle ryhmikseen ja Lahteen KV:hen
Me ollaan Katan kaa menossa Lahteen 23.4, Helsinkiin 20.5 ja euroopanvoittajaan kesäkuussa (päivää en muista). Sandralle: me harrastetaan tällä hetkellä agilitya. Nähdään lahdessa Else!

Oletko muuten tulossa joihinkin muihin näyttelyihin?
Onks sul Else muuten jossain kuvii Minnistä?

tossa on minnistä kuva, ikää noin 7kk
Mustavarjo oisko sunki koirasta jotaki kuvia, jotain isompaa ku toi pikkukuva..
pikkusiskoni koira on tulossa kanssa ainakin tohon lahteen ja euroopan voittajaan, Pienenpolun Diplomatic on koiran nimi.
Jotain kuvia on ainakin kasvattajan sivuilla www.mustanpaimenenkennel.com ja sieltä kasvattien kuvia ja kasvattien tuloksia kohdista pitäis olla pari kuvaa

Itse en osaa tänne suoraan kuvia liittää (vielä).

Mutta kokeilen joku päivä.
ps: söpö toi minni!
_berni_
10.4. 2006, 20:08
-Else- : aivan ihana kuva
Missä luokassa Diplomatic kilpailee?
^^IiRa^^
11.4. 2006, 14:16
LAINAUS(Mustavarjo @ 10.4. 2006, 20:22)
Missä luokassa Diplomatic kilpailee?
Max on nuortenluokan uros..
LAINAUS(Mustavarjo @ 10.4. 2006, 19:50)
Jotain kuvia on ainakin kasvattajan sivuilla www.mustanpaimenenkennel.com ja sieltä kasvattien kuvia ja kasvattien tuloksia kohdista pitäis olla pari kuvaa

Itse en osaa tänne suoraan kuvia liittää (vielä).

Mutta kokeilen joku päivä.
Kävin kattomassa kennelin sivuilta. On sulla kyllä kaunis koira
Kiitti Else.

Samalla sivulla on Katan sisko Mustanpaimenen Krista, joka kilpailee myös Lahdessa junnuluokassa.
LAINAUS(Mustavarjo @ 11.4. 2006, 16:18)
Kiitti Else.

Samalla sivulla on Katan sisko Mustanpaimenen Krista, joka kilpailee myös Lahdessa junnuluokassa.
Kovia koiria on siis tulossa Lahteen.

Mitenköhän minnille käy..
Onkos mittelit Lahdessa lauantaina vai sunnuntaina? Olen tulossa Oton kanssa lauantaina junnuihin, mutta on joku muistikuva, että mittelit ois vasta seuraavana päivänä...
Mitteleiden kehä on sunnuntaina klo:12:20.......(jos oikein muistan).
LAINAUS(Mustavarjo @ 12.4. 2006, 06:37)
Mitteleiden kehä on sunnuntaina klo:12:20.......(jos oikein muistan).
Muunväriset kleinit alkaa tuolloin(17kpl). m/r mittelit sen jälkeen
Hyvä kun korjasit Else ! Harrastatko jotain esim:agilitya Minnin kans?
LAINAUS(Mustavarjo @ 12.4. 2006, 18:49)
Hyvä kun korjasit Else ! Harrastatko jotain esim:agilitya Minnin kans?
En harrasta minnin kanssa agilitya, mutta kotona me treenataan kaiken laista. Kumpa toi neiti vaan rupeis tottelemaan. näyttelyitä me kyllä harrstetaan, kun mein perheen toinen mitteli herra on paljon näyttelyissä käynyt, joten näyttelykärpänen puraisi muaki, pahemman kerran.
Mitäs te muut harrastatte mittelienne kanssa?
Me harrastetaan jonkin verran agilitya ja näyttelyitä,mut jotain muutakin ois kiva kokeillaa.
Tällä hetkellä harjoittelumielessä tokoa, tarkoitus olisi joskus ainakin kokeilla kilpailemista virallisella tasolla (mölleissä on käyty). Lisäksi yritetään taas mahtua tämän kesän agilityryhmiin. Alkeiskurssi on käyty joskus kaksi vuotta sitten, mutta viime kesänä ei ehditty treenaamaan, eikä kyllä olisi mahduttu ryhmiinkään... Ja sitten Otto on useimmin, siis oikeastaan aina mun junnukoiranani (tarkoitus olisi tämän vuoden aikana kokeilla jotain muutakin koiraa) ja siinä sivussa käydään joskus näyttelykehässä ja tietysti mätseissä. Että siinäpä meidän harrastukset.
Hyvää pääsiäistä kaikille!!!!
Onkos teille puskalaisille tulossa mittelin pentua, kevään aikana?
Itellä on pentukuume kova, mutta ei siihen ole tulossa ainakaan vielä lääkettä

toivottavasti tulisi pian.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.