Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mätsäreille oma palsta
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
-Saana-
Eli mun mielestä mätsäreille vois tehdä oman palstan kun paljon näkee esim. junnupalstalla mätsäreistä...tai sit joku harkkapalstakin vois olla aika hyvä jos sinne sais laittaa omia harkkamainoksia.
Lydia
Täällähän on jo "menovinkit"... eikös se riitä rolleyes.gif sleepy.gif
nuuskamuikkunen
Hyvä idea (siis tuo oma palsta mätsäreille), koska muuten on koko Kehän reunalta-palsta täynnä ainoastaan juttua mätsäreistä.
Omppo
Ei mun mielestä tarvii. Sitä paitti netissähän on erillinen sivusto, joka on pyhitetty mätsäreille wink.gif
Sandra
Toisaalta hyvä idea, kun muuten nuo kehän reunalla -ja junnupalstat täyttyy mätsärikeskusteluista...mutta kun katsotaan asiaa toiselta kantilta, niin menovinkit, palstalla voi hyvin ilmoittaa mätseistä, ja onhan (niin kuin Omppo jo laittoikin) kokonaan oma sivustonsakin mätsäreille...
Little Bull
Hyvä idea! smile.gif
<Iida>
Kyl mulle kävis, mut ei mitenkään pakollinen. Niin kuin Omppo jo sanoi, mätsäreille on netissä ihan omat sivut wink.gif
Summer.
Olisko se nyt ihan tarpeellinen??
san-na^
Kyllä tuon Menovinkit- palstan pitäisi riittää.Eikä Junnupalstakaan ole ihan täynnä mätsejä.
>tinja<
Miksei junnupalstalla saisi olla mätsärituloksia esim? Ovathan nekin junnukisoja, melkein sama juttu kun pentunäyttelyiden kisat. Puskishan täyttyy kohta palstoista ja jos nuo mätsärit menovinkeistä poistais, niin siinä autioituisi sitten menovinkitkin rolleyes.gif
Noore
LAINAUS(>tinja< @ 24.7. 2004, 14:37)
Puskishan täyttyy kohta palstoista ja jos nuo mätsärit menovinkeistä poistais, niin siinä autioituisi sitten menovinkitkin rolleyes.gif

Olen samaa mieltä...!
Mon@
Olishan se hyvä saada mätsäreille oma palsta..
[WaLLu]
Mun mielestä mätsäri-palsta ei oo aivan välttämätön, koska voihan niitä mätsäreitä ilmoitella tuolla lemmikkipalstojen sivuilla...
Joandy
LAINAUS(Omppo @ 15.7. 2004, 20:00)
Ei mun mielestä tarvii. Sitä paitti netissähän on erillinen sivusto, joka on pyhitetty mätsäreille wink.gif

onko, missä ohmy.gif

eihän tuo nyt ihan tarpeellinen ole, mutta olisi kiva olla jossain sellasena "väliaiheena" niinku on esim. nuo kotisivut, vitsit, pelit ja testit jne.. Vai onkohan jossain jo X>
Vahtis
Tällaisen lähes kaksi vuotta vanhan keskustelun kaivaminen esiin on ihan turhaa erityisesti, kun palstojen jaottelua ja määrää on tuona aikana melkoisesti muokkattu.
-iina-
Se ois kyllä hyvä!
Kurotora
Voisi laittaa jollekkin palstalle nastoitetuksi aiheeksi Mätsärit!
Ei minusta kyllä ihan omaa palstaa tarvis tehä..
Mutta noi mätsäri onnittelut tukkii aika paljon esim. junnu palstaa, Kun ei kukaan lhde onnittelemaan sinne missä on vain ilmoitettu siitä huh.gif

Ups, menin minäkin tähän vanhaan aiheeseen kommentoimaan.... tongue.gif
Terhi
LAINAUS(Joandy @ 7.3. 2006, 15:25)
onko, missä ohmy.gif

Täällä smile.gif
Kurotora
Tuolla mätsäri sivulla, ei oollut kuin tuloksia.. Eikä edes täällä toissa viikonloppunakaan pidetystä mätsäristä.. Kai siellä on juttua vaan jostain etelän mätseistä... sleepy.gif
virpi
Kyllä mätsäri sivuilla on tapahtumakalenteri, jonne jokainen voi lisätä tulevia tapahtumia. Keskustella tulevista ja menevistä mätsäreistä, antaa palautetta yms.

Niin ja niistä tuloksista, niitä on kaikista mätsäreistä joiden tulokset minulle ilmoitetaan, muutenhan niitä on vaikea sinne laittaa. wink.gif

Niin ja tietoa löytyy koko maan mätsäreistä, kunhan vain katselee.. Se jos pohjoisen mätsärit ei anna tapahtumista tuloksia tai muuta tietoa on sitä aika vaikea sinne sivuille laittaa.

Terveisin mätsäri sivuston ylläpito
Xenju
LAINAUS(Joandy @ 7.3. 2006, 15:25)
onko, missä ohmy.gif

eihän tuo nyt ihan tarpeellinen ole, mutta olisi kiva olla jossain sellasena "väliaiheena" niinku on esim. nuo kotisivut, vitsit, pelit ja testit jne.. Vai onkohan jossain jo X>

Niin missä sellainen sivu on ohmy.gif Minä kannatan. Mätsäreille on tehtävä oma palsta´.
_berni_
LAINAUS(JH Portugali @ 22.3. 2006, 14:46)
Niin missä sellainen sivu on ohmy.gif Minä kannatan. Mätsäreille on tehtävä oma palsta´.

jos tarkoitit tätä menovinkit palstaa niin tässä hän se (menovinkit)
Xenju
LAINAUS(_berni_ @ 22.3. 2006, 15:06)
jos tarkoitit tätä menovinkit palstaa niin tässä hän se (menovinkit)

En tarkoita sitä xD Yhtä mätsäri sivua , jonka olen jo löytänyt.
Nera
Must ei välttämättä tarvis mätsäreille omaa palstaa mut oishan se ihan kiva juuh biggrin.gif
Sundae
LAINAUS(JH Portugali @ 22.3. 2006, 14:46)

No tuossa ylempänähän Terhi juuri laittoi sen linkin, eli mätsärisivusto löytyypi tuolta -> http://kotisivu.mtv3.fi/virpi.hietikko1/
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.